history Historia zmian
zamknij

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-10-17 do 2024-11-04

§ 52. [Tarcze ostrzegawcze przejazdowe] W przypadku uzasadnionym warunkami miejscowymi system zabezpieczenia ruchu na przejazdach kolejowo-drogowych i przejściach [34] wyposaża się w tarcze ostrzegawcze przejazdowe.

[34] § 52 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 22 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 września 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie (Dz.U. poz. 1876). Zmiana weszła w życie 17 października 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-10-17 do 2024-11-04

§ 52. [Tarcze ostrzegawcze przejazdowe] W przypadku uzasadnionym warunkami miejscowymi system zabezpieczenia ruchu na przejazdach kolejowo-drogowych i przejściach [34] wyposaża się w tarcze ostrzegawcze przejazdowe.

[34] § 52 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 22 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 września 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie (Dz.U. poz. 1876). Zmiana weszła w życie 17 października 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-11-14 do 2018-10-16

§ 52. [Tarcze ostrzegawcze przejazdowe] W przypadku uzasadnionym warunkami miejscowymi system zabezpieczenia ruchu na przejazdach kolejowo-drogowych i przejścia wyposaża się w tarcze ostrzegawcze przejazdowe.