history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2015-10-22    (Dz.U.2015.1675 tekst jednolity)

§ 43. [Sprawozdanie finansowe] Likwidator sporządza sprawozdanie finansowe na dzień rozpoczęcia i zakończenia likwidacji funduszu, zawierające co najmniej:

1) bilans;

2) rachunek zysków i strat;

3) zestawienie portfela inwestycyjnego;

4) informację dodatkową obejmującą wprowadzenie do sprawozdania finansowego oraz dodatkowe informacje i objaśnienia.

Wersja obowiązująca od 2015-10-22    (Dz.U.2015.1675 tekst jednolity)

§ 43. [Sprawozdanie finansowe] Likwidator sporządza sprawozdanie finansowe na dzień rozpoczęcia i zakończenia likwidacji funduszu, zawierające co najmniej:

1) bilans;

2) rachunek zysków i strat;

3) zestawienie portfela inwestycyjnego;

4) informację dodatkową obejmującą wprowadzenie do sprawozdania finansowego oraz dodatkowe informacje i objaśnienia.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-09-26 do 2015-10-21

[Sprawozdanie finansowe] Likwidator sporządza sprawozdanie finansowe na dzień rozpoczęcia i zakończenia likwidacji funduszu, zawierające co najmniej: [22]

1) bilans;

2) rachunek zysków i strat;

3) zestawienie portfela inwestycyjnego;

4) informację dodatkową obejmującą wprowadzenie do sprawozdania finansowego oraz dodatkowe informacje i objaśnienia.

[22] § 43 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 21 sierpnia 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczególnych zasad rachunkowości funduszy emerytalnych (Dz.U. poz. 1209). Zmiana weszła w życie 26 września 2014 r.

Na podstawie § 2 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 21 sierpnia 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczególnych zasad rachunkowości funduszy emerytalnych (Dz.U. poz. 1209) § 43 ma zastosowanie po raz pierwszy do rocznych sprawozdań finansowych sporządzanych za rok 2014.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-08-01 do 2014-09-25    (Dz.U.2013.876 tekst jednolity)

[Sprawozdanie finansowe] Likwidator sporządza sprawozdanie finansowe na dzień rozpoczęcia likwidacji funduszu, zawierające co najmniej:

1) bilans;

2) rachunek zysków i strat;

3) zestawienie portfela inwestycyjnego;

4) informację dodatkową obejmującą wprowadzenie do sprawozdania finansowego oraz dodatkowe informacje i objaśnienia.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-12-29 do 2013-07-31

Likwidator sporządza sprawozdanie finansowe na dzień rozpoczęcia likwidacji funduszu, zawierające co najmniej:

1) bilans;

2) rachunek zysków i strat;

3) zestawienie portfela inwestycyjnego;

4) informację dodatkową obejmującą wprowadzenie do sprawozdania finansowego oraz dodatkowe informacje i objaśnienia.