Wersja obowiązująca od 2015-08-12 do 2019-01-01 (Dz.U.2015.1148 tekst jednolity)
[Treść legitymacji] 1. Legitymacja zawiera:
1) imię i nazwisko emeryta lub rencisty;
2) numer PESEL;
3) numer świadczenia;
4) (uchylony);
5) wpis o niezdolności do samodzielnej egzystencji;
6) datę ważności;
7) datę wydania;
8) nazwę organu emerytalnego wydającego legitymację.
2. Wzór legitymacji określa załącznik do rozporządzenia.
Wersja obowiązująca od 2015-08-12 do 2019-01-01 (Dz.U.2015.1148 tekst jednolity)
[Treść legitymacji] 1. Legitymacja zawiera:
1) imię i nazwisko emeryta lub rencisty;
2) numer PESEL;
3) numer świadczenia;
4) (uchylony);
5) wpis o niezdolności do samodzielnej egzystencji;
6) datę ważności;
7) datę wydania;
8) nazwę organu emerytalnego wydającego legitymację.
2. Wzór legitymacji określa załącznik do rozporządzenia.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-02-13 do 2015-08-11
[Treść legitymacji] 1. Legitymacja zawiera:
1) imię i nazwisko emeryta lub rencisty;
2) numer PESEL;
3) [2] numer świadczenia;
4) [3] (uchylony);
5) wpis o niezdolności do samodzielnej egzystencji;
6) datę ważności;
7) datę wydania;
8) nazwę organu emerytalnego wydającego legitymację.
2. Wzór legitymacji określa załącznik do rozporządzenia.
[2] § 35 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 15 listopada 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu postępowania i właściwości organu w zakresie zaopatrzenia emerytalnego funkcjonariuszy Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Biura Ochrony Rządu i Państwowej Straży Pożarnej oraz ich rodzin (Dz.U. poz. 1527). Zmiana weszła w życie 13 lutego 2014 r.
[3] § 35 ust. 1 pkt 4 uchylony przez § 1 pkt 4 lit. b) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 15 listopada 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu postępowania i właściwości organu w zakresie zaopatrzenia emerytalnego funkcjonariuszy Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Biura Ochrony Rządu i Państwowej Straży Pożarnej oraz ich rodzin (Dz.U. poz. 1527). Zmiana weszła w życie 13 lutego 2014 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-11-20 do 2014-02-12
[Treść legitymacji] 1. Legitymacja zawiera:
1) imię i nazwisko emeryta lub rencisty;
2) numer PESEL;
3) nazwę służby, z której został zwolniony;
4) grupę inwalidztwa, do której został zaliczony;
5) wpis o niezdolności do samodzielnej egzystencji;
6) datę ważności;
7) datę wydania;
8) nazwę organu emerytalnego wydającego legitymację.
2. Wzór legitymacji określa załącznik do rozporządzenia.