Wersja obowiązująca od 2015.08.07 do 2016.01.27     (Dz.U.2015.1128 tekst jednolity)

§ 12. [Skład i zadania Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej ] 1. W skład Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej wchodzą:

1) przewodniczący – przedstawiciel Ministra Administracji i Cyfryzacji;

2) dwaj wiceprzewodniczący:

a) przewodniczący Grupy Zadaniowej do spraw Dostosowania Systemów Informatycznych w Administracji Publicznej,

b) przedstawiciel Strony Samorządowej Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego;

3) członkowie, po jednym przedstawicielu:

a) Ministra Finansów,

b) Ministra Gospodarki,

c) Ministra Pracy i Polityki Społecznej,

d) Ministra Infrastruktury i Rozwoju,

e) (uchylona),

f) Ministra Zdrowia,

g) Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,

h) Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,

i) Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

2. Do zadań Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej należy w szczególności:

1) identyfikacja niezbędnych działań mających na celu przygotowanie jednostek administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską, a także opracowanie zasad i harmonogramu ich realizacji;

2) monitorowanie i koordynowanie działań, o których mowa w pkt 1;

3) identyfikacja i monitorowanie potencjalnych zagrożeń związanych z dostosowaniem administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską.

Wersja obowiązująca od 2015.08.07 do 2016.01.27     (Dz.U.2015.1128 tekst jednolity)

§ 12. [Skład i zadania Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej ] 1. W skład Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej wchodzą:

1) przewodniczący – przedstawiciel Ministra Administracji i Cyfryzacji;

2) dwaj wiceprzewodniczący:

a) przewodniczący Grupy Zadaniowej do spraw Dostosowania Systemów Informatycznych w Administracji Publicznej,

b) przedstawiciel Strony Samorządowej Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego;

3) członkowie, po jednym przedstawicielu:

a) Ministra Finansów,

b) Ministra Gospodarki,

c) Ministra Pracy i Polityki Społecznej,

d) Ministra Infrastruktury i Rozwoju,

e) (uchylona),

f) Ministra Zdrowia,

g) Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,

h) Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,

i) Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

2. Do zadań Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej należy w szczególności:

1) identyfikacja niezbędnych działań mających na celu przygotowanie jednostek administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską, a także opracowanie zasad i harmonogramu ich realizacji;

2) monitorowanie i koordynowanie działań, o których mowa w pkt 1;

3) identyfikacja i monitorowanie potencjalnych zagrożeń związanych z dostosowaniem administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014.06.17 do 2015.08.06

[Skład i zadania Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej ] 1. W skład Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej wchodzą:

1) przewodniczący – przedstawiciel Ministra Administracji i Cyfryzacji;

2) dwaj wiceprzewodniczący:

a) przewodniczący Grupy Zadaniowej do spraw Dostosowania Systemów Informatycznych w Administracji Publicznej,

b) przedstawiciel Strony Samorządowej Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego;

3) członkowie, po jednym przedstawicielu:

a) Ministra Finansów,

b) Ministra Gospodarki,

c) Ministra Pracy i Polityki Społecznej,

d) [4] Ministra Infrastruktury i Rozwoju,

e) [5] (uchylona),

f) Ministra Zdrowia,

g) Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,

h) Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,

i) Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

2. Do zadań Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej należy w szczególności:

1) identyfikacja niezbędnych działań mających na celu przygotowanie jednostek administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską, a także opracowanie zasad i harmonogramu ich realizacji;

2) monitorowanie i koordynowanie działań, o których mowa w pkt 1;

3) identyfikacja i monitorowanie potencjalnych zagrożeń związanych z dostosowaniem administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską.

[4] § 12 ust. 1 pkt 3 lit. d) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 czerwca 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie powołania Narodowego Komitetu Koordynacyjnego do spraw Euro, Rady Koordynacyjnej oraz Międzyinstytucjonalnych Zespołów Roboczych do spraw Przygotowań do Wprowadzenia Euro przez Rzeczpospolitą Polską (Dz.U. poz. 794). Zmiana weszła w życie 17 czerwca 2014 r.

[5] § 12 ust. 1 pkt 3 lit. e) uchylona przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 czerwca 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie powołania Narodowego Komitetu Koordynacyjnego do spraw Euro, Rady Koordynacyjnej oraz Międzyinstytucjonalnych Zespołów Roboczych do spraw Przygotowań do Wprowadzenia Euro przez Rzeczpospolitą Polską (Dz.U. poz. 794). Zmiana weszła w życie 17 czerwca 2014 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013.08.13 do 2014.06.16     (Dz.U.2013.927 tekst jednolity)

[Skład i zadania Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej ] 1. W skład Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej wchodzą:

1) przewodniczący – przedstawiciel Ministra Administracji i Cyfryzacji;

2) dwaj wiceprzewodniczący:

a) przewodniczący Grupy Zadaniowej do spraw Dostosowania Systemów Informatycznych w Administracji Publicznej,

b) przedstawiciel Strony Samorządowej Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego;

3) członkowie, po jednym przedstawicielu:

a) Ministra Finansów,

b) Ministra Gospodarki,

c) Ministra Pracy i Polityki Społecznej,

d) Ministra Rozwoju Regionalnego,

e) Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej,

f) Ministra Zdrowia,

g) Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,

h) Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,

i) Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

2. Do zadań Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej należy w szczególności:

1) identyfikacja niezbędnych działań mających na celu przygotowanie jednostek administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską, a także opracowanie zasad i harmonogramu ich realizacji;

2) monitorowanie i koordynowanie działań, o których mowa w pkt 1;

3) identyfikacja i monitorowanie potencjalnych zagrożeń związanych z dostosowaniem administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012.01.19 do 2013.08.12

[4] 1. W skład Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej wchodzą:

1) przewodniczący – przedstawiciel Ministra Administracji i Cyfryzacji;

2) dwaj wiceprzewodniczący:

a) przewodniczący Grupy Zadaniowej do spraw Dostosowania Systemów Informatycznych w Administracji Publicznej,

b) przedstawiciel Strony Samorządowej Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego;

3) członkowie, po jednym przedstawicielu:

a) Ministra Finansów,

b) Ministra Gospodarki,

c) Ministra Pracy i Polityki Społecznej,

d) Ministra Rozwoju Regionalnego,

e) Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej,

f) Ministra Zdrowia,

g) Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,

h) Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,

i) Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

2. Do zadań Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej należy w szczególności:

1) identyfikacja niezbędnych działań mających na celu przygotowanie jednostek administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską, a także opracowanie zasad i harmonogramu ich realizacji;

2) monitorowanie i koordynowanie działań, o których mowa w pkt 1;

3) identyfikacja i monitorowanie potencjalnych zagrożeń związanych z dostosowaniem administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską.

[4] § 12 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie powołania Narodowego Komitetu Koordynacyjnego do spraw Euro, Rady Koordynacyjnej oraz Międzyinstytucjonalnych Zespołów Roboczych do spraw Przygotowań do Wprowadzenia Euro przez Rzeczpospolitą Polską (Dz.U. z 2012 r. poz. 30). Zmiana weszła w życie 19 stycznia 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009.12.01 do 2012.01.18

1. W skład Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej wchodzą:

1) przewodniczący – przedstawiciel Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji;

2) wiceprzewodniczący – przedstawiciel Ministra Finansów;

3) członkowie, po jednym przedstawicielu:

a) Ministra Gospodarki,

b) Ministra Pracy i Polityki Społecznej,

c) Ministra Zdrowia,

d) Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,

e) Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,

f) Strony Samorządowej Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego.

2. Do zadań Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej należy w szczególności:

1) identyfikacja niezbędnych działań mających na celu przygotowanie jednostek administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską;

2) opracowanie planów przystosowania administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską, w tym harmonogramów ich realizacji;

3) monitorowanie i koordynowanie planów, o których mowa w pkt 2;

4) identyfikacja i monitorowanie potencjalnych zagrożeń związanych z dostosowaniem systemów IT administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską.