Wersja obowiązująca od 2015-08-07 do 2016-01-27 (Dz.U.2015.1128 tekst jednolity)
[Skład i zadania Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej ] 1. W skład Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej wchodzą:
1) przewodniczący – przedstawiciel Ministra Administracji i Cyfryzacji;
2) dwaj wiceprzewodniczący:
a) przewodniczący Grupy Zadaniowej do spraw Dostosowania Systemów Informatycznych w Administracji Publicznej,
b) przedstawiciel Strony Samorządowej Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego;
3) członkowie, po jednym przedstawicielu:
a) Ministra Finansów,
b) Ministra Gospodarki,
c) Ministra Pracy i Polityki Społecznej,
d) Ministra Infrastruktury i Rozwoju,
e) (uchylona),
f) Ministra Zdrowia,
g) Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
h) Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
i) Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
2. Do zadań Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej należy w szczególności:
1) identyfikacja niezbędnych działań mających na celu przygotowanie jednostek administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską, a także opracowanie zasad i harmonogramu ich realizacji;
2) monitorowanie i koordynowanie działań, o których mowa w pkt 1;
3) identyfikacja i monitorowanie potencjalnych zagrożeń związanych z dostosowaniem administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską.
Wersja obowiązująca od 2015-08-07 do 2016-01-27 (Dz.U.2015.1128 tekst jednolity)
[Skład i zadania Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej ] 1. W skład Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej wchodzą:
1) przewodniczący – przedstawiciel Ministra Administracji i Cyfryzacji;
2) dwaj wiceprzewodniczący:
a) przewodniczący Grupy Zadaniowej do spraw Dostosowania Systemów Informatycznych w Administracji Publicznej,
b) przedstawiciel Strony Samorządowej Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego;
3) członkowie, po jednym przedstawicielu:
a) Ministra Finansów,
b) Ministra Gospodarki,
c) Ministra Pracy i Polityki Społecznej,
d) Ministra Infrastruktury i Rozwoju,
e) (uchylona),
f) Ministra Zdrowia,
g) Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
h) Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
i) Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
2. Do zadań Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej należy w szczególności:
1) identyfikacja niezbędnych działań mających na celu przygotowanie jednostek administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską, a także opracowanie zasad i harmonogramu ich realizacji;
2) monitorowanie i koordynowanie działań, o których mowa w pkt 1;
3) identyfikacja i monitorowanie potencjalnych zagrożeń związanych z dostosowaniem administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-06-17 do 2015-08-06
[Skład i zadania Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej ] 1. W skład Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej wchodzą:
1) przewodniczący – przedstawiciel Ministra Administracji i Cyfryzacji;
2) dwaj wiceprzewodniczący:
a) przewodniczący Grupy Zadaniowej do spraw Dostosowania Systemów Informatycznych w Administracji Publicznej,
b) przedstawiciel Strony Samorządowej Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego;
3) członkowie, po jednym przedstawicielu:
a) Ministra Finansów,
b) Ministra Gospodarki,
c) Ministra Pracy i Polityki Społecznej,
d) [4] Ministra Infrastruktury i Rozwoju,
e) [5] (uchylona),
f) Ministra Zdrowia,
g) Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
h) Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
i) Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
2. Do zadań Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej należy w szczególności:
1) identyfikacja niezbędnych działań mających na celu przygotowanie jednostek administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską, a także opracowanie zasad i harmonogramu ich realizacji;
2) monitorowanie i koordynowanie działań, o których mowa w pkt 1;
3) identyfikacja i monitorowanie potencjalnych zagrożeń związanych z dostosowaniem administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską.
[4] § 12 ust. 1 pkt 3 lit. d) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 czerwca 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie powołania Narodowego Komitetu Koordynacyjnego do spraw Euro, Rady Koordynacyjnej oraz Międzyinstytucjonalnych Zespołów Roboczych do spraw Przygotowań do Wprowadzenia Euro przez Rzeczpospolitą Polską (Dz.U. poz. 794). Zmiana weszła w życie 17 czerwca 2014 r.
[5] § 12 ust. 1 pkt 3 lit. e) uchylona przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 czerwca 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie powołania Narodowego Komitetu Koordynacyjnego do spraw Euro, Rady Koordynacyjnej oraz Międzyinstytucjonalnych Zespołów Roboczych do spraw Przygotowań do Wprowadzenia Euro przez Rzeczpospolitą Polską (Dz.U. poz. 794). Zmiana weszła w życie 17 czerwca 2014 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-08-13 do 2014-06-16 (Dz.U.2013.927 tekst jednolity)
[Skład i zadania Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej ] 1. W skład Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej wchodzą:
1) przewodniczący – przedstawiciel Ministra Administracji i Cyfryzacji;
2) dwaj wiceprzewodniczący:
a) przewodniczący Grupy Zadaniowej do spraw Dostosowania Systemów Informatycznych w Administracji Publicznej,
b) przedstawiciel Strony Samorządowej Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego;
3) członkowie, po jednym przedstawicielu:
a) Ministra Finansów,
b) Ministra Gospodarki,
c) Ministra Pracy i Polityki Społecznej,
d) Ministra Rozwoju Regionalnego,
e) Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej,
f) Ministra Zdrowia,
g) Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
h) Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
i) Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
2. Do zadań Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej należy w szczególności:
1) identyfikacja niezbędnych działań mających na celu przygotowanie jednostek administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską, a także opracowanie zasad i harmonogramu ich realizacji;
2) monitorowanie i koordynowanie działań, o których mowa w pkt 1;
3) identyfikacja i monitorowanie potencjalnych zagrożeń związanych z dostosowaniem administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-01-19 do 2013-08-12
[4] 1. W skład Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej wchodzą:
1) przewodniczący – przedstawiciel Ministra Administracji i Cyfryzacji;
2) dwaj wiceprzewodniczący:
a) przewodniczący Grupy Zadaniowej do spraw Dostosowania Systemów Informatycznych w Administracji Publicznej,
b) przedstawiciel Strony Samorządowej Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego;
3) członkowie, po jednym przedstawicielu:
a) Ministra Finansów,
b) Ministra Gospodarki,
c) Ministra Pracy i Polityki Społecznej,
d) Ministra Rozwoju Regionalnego,
e) Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej,
f) Ministra Zdrowia,
g) Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
h) Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
i) Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
2. Do zadań Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej należy w szczególności:
1) identyfikacja niezbędnych działań mających na celu przygotowanie jednostek administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską, a także opracowanie zasad i harmonogramu ich realizacji;
2) monitorowanie i koordynowanie działań, o których mowa w pkt 1;
3) identyfikacja i monitorowanie potencjalnych zagrożeń związanych z dostosowaniem administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską.
[4] § 12 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie powołania Narodowego Komitetu Koordynacyjnego do spraw Euro, Rady Koordynacyjnej oraz Międzyinstytucjonalnych Zespołów Roboczych do spraw Przygotowań do Wprowadzenia Euro przez Rzeczpospolitą Polską (Dz.U. z 2012 r. poz. 30). Zmiana weszła w życie 19 stycznia 2012 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-12-01 do 2012-01-18
1. W skład Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej wchodzą:
1) przewodniczący – przedstawiciel Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji;
2) wiceprzewodniczący – przedstawiciel Ministra Finansów;
3) członkowie, po jednym przedstawicielu:
a) Ministra Gospodarki,
b) Ministra Pracy i Polityki Społecznej,
c) Ministra Zdrowia,
d) Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
e) Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
f) Strony Samorządowej Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego.
2. Do zadań Zespołu Roboczego do spraw Administracji Publicznej należy w szczególności:
1) identyfikacja niezbędnych działań mających na celu przygotowanie jednostek administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską;
2) opracowanie planów przystosowania administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską, w tym harmonogramów ich realizacji;
3) monitorowanie i koordynowanie planów, o których mowa w pkt 2;
4) identyfikacja i monitorowanie potencjalnych zagrożeń związanych z dostosowaniem systemów IT administracji publicznej do wprowadzenia euro przez Rzeczpospolitą Polską.