Wersja obowiązująca od 2017-10-01 do 2022-09-27
[Zawiadomienie o śmierci osoby] W zawiadomieniu o śmierci osoby, której dane zgromadzono w Rejestrze, umieszcza się:
1) nazwę sądu oraz sygnaturę akt sprawy pierwszej instancji;
2) [1] nazwę sądu, który wydał postanowienie o umorzeniu postępowania wykonawczego, a w przypadku nieletniego również sygnaturę akt sprawy;
3) datę wydania postanowienia.
[1] § 23 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 sierpnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowości informacji umieszczanych w karcie rejestracyjnej i w zawiadomieniu (Dz.U. poz. 1721). Zmiana weszła w życie 1 października 2017 r.
Wersja obowiązująca od 2017-10-01 do 2022-09-27
[Zawiadomienie o śmierci osoby] W zawiadomieniu o śmierci osoby, której dane zgromadzono w Rejestrze, umieszcza się:
1) nazwę sądu oraz sygnaturę akt sprawy pierwszej instancji;
2) [1] nazwę sądu, który wydał postanowienie o umorzeniu postępowania wykonawczego, a w przypadku nieletniego również sygnaturę akt sprawy;
3) datę wydania postanowienia.
[1] § 23 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 30 sierpnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowości informacji umieszczanych w karcie rejestracyjnej i w zawiadomieniu (Dz.U. poz. 1721). Zmiana weszła w życie 1 października 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-07-01 do 2017-09-30
[Zawiadomienie o śmierci osoby] W zawiadomieniu o śmierci osoby, której dane zgromadzono w Rejestrze, umieszcza się:
1) nazwę sądu oraz sygnaturę akt sprawy pierwszej instancji;
2) nazwę sądu, który wydał postanowienie o umorzeniu postępowania wykonawczego;
3) datę wydania postanowienia.