Wersja obowiązująca od 2015-03-16 (Dz.U.2015.360 tekst jednolity)
(uchylony).
Wersja obowiązująca od 2015-03-16 (Dz.U.2015.360 tekst jednolity)
(uchylony).
Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-04-08 do 2015-03-15
Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-09-24 do 2011-04-07
1. Stosuje się następujące sygnały osłonięcia pociągu:
1) sygnał Rp 2 „Osłonić pociąg”: cztery długie tony gwizdawką lub syreną lokomotywy, powtarzane kilkakrotnie (rys. 100);
2) sygnał Rp 3 „Usunąć osłonę i wrócić do pociągu”: jeden długi, jeden krótki i jeden długi ton gwizdawką lub syreną lokomotywy (rys. 101).
2. Sygnały Rp 2 i Rp 3 dawane są przez maszynistę w razie konieczności osłonięcia pociągu zatrzymanego na szlaku.