Wersja obowiązująca od 2023-09-15
[Dział 1 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych ] W dziale 1 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej:
a) w polu pierwszym – oznaczenie rodzaju organizacji, zgodnie z załącznikiem nr 3 do rozporządzenia,
b) w polu drugim – numer identyfikacyjny REGON oraz NIP albo informację o jego unieważnieniu lub uchyleniu; przy wniosku o rejestrację organizacji pole pozostaje niewypełnione, chyba że podmiot posiada REGON lub NIP,
c) w polu trzecim – nazwę organizacji,
d) w polu czwartym – dane o wcześniejszej rejestracji, co obejmuje: nazwę rejestru, nazwę sądu prowadzącego rejestr, numer w rejestrze. W przypadku wpisu podmiotu posiadającego status organizacji pożytku publicznego, będącego inną niż podlegające wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego osobą prawną lub jednostką nieposiadającą osobowości prawnej, ujawnia się dane o wcześniejszej rejestracji, chociażby dokonywał jej organ inny niż sąd,
e) w polu piątym – nie dokonuje się wpisów,
f) w polu szóstym – informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego;
2) w rubryce drugiej:
a) w polu pierwszym – siedzibę organizacji zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
b) w polu drugim – adres organizacji zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
c) w polu trzecim – adres poczty elektronicznej,
d) w polu czwartym – adres strony internetowej,
e) w polu piątym – adres do doręczeń elektronicznych wpisany do bazy adresów elektronicznych;
3) w rubryce trzeciej – dane posiadanych przez organizację jednostek terenowych lub oddziałów:
a) w polu pierwszym – nazwę jednostki terenowej lub oddziału,
b) w polu drugim – siedzibę jednostki terenowej lub oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
c) w polu trzecim – adres jednostki terenowej lub oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy;
4) w rubryce czwartej – informacje o statucie:
a) w polu pierwszym – informacje o sporządzeniu lub zmianie statutu, co obejmuje: datę sporządzenia lub zmiany statutu, w przypadku zaś zmiany statutu – także oznaczenie zmienionych paragrafów, a w przypadku ustalenia nowego tekstu umowy lub statutu – zaznaczenie tej okoliczności;
5) w rubryce piątej:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki została utworzona organizacja; jeżeli organizacja została utworzona na czas nieoznaczony, wpisuje się wyrazy „na czas nieoznaczony”;
6) w rubryce szóstej – dane o sposobie powstania organizacji, jeżeli powstała przez przekształcenie, połączenie lub podział innych podmiotów:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 38 pkt 1 lit. f ustawy, co obejmuje informację, że organizacja powstała w wyniku przekształcenia, połączenia albo podziału,
b) w polu drugim – opis sposobu powstania podmiotu w wyniku przekształcenia, połączenia lub podziału,
c) w polu trzecim – numer i datę decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodzie na dokonanie koncentracji,
d) [31] w podrubryce pierwszej – dane podmiotów, z których organizacja powstała w wyniku przekształcenia, połączenia lub podziału:
– w polu pierwszym – nazwę oraz oznaczenie formy prawnej,
– w polu drugim – kraj i nazwę rejestru albo ewidencji, w których podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze albo ewidencji, jeżeli został nadany; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu prowadzącego rejestr albo organu prowadzącego ewidencję,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON,
– w polu szóstym – NIP;
7) w rubryce siódmej – dane osób wchodzących w skład komitetu założycielskiego:
a) w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
b) w polu drugim – imiona,
c) w polu trzecim – numer PESEL lub datę urodzenia lub numer identyfikacyjny REGON,
d) w polu czwartym – numer KRS;
8) w rubryce ósmej – organ sprawujący nadzór, co obejmuje:
a) w polu pierwszym – nazwę organu.
[31] § 147 pkt 6 lit. d) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 21 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 sierpnia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 1825). Zmiana weszła w życie 15 września 2023 r.
Wersja obowiązująca od 2023-09-15
[Dział 1 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych ] W dziale 1 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej:
a) w polu pierwszym – oznaczenie rodzaju organizacji, zgodnie z załącznikiem nr 3 do rozporządzenia,
b) w polu drugim – numer identyfikacyjny REGON oraz NIP albo informację o jego unieważnieniu lub uchyleniu; przy wniosku o rejestrację organizacji pole pozostaje niewypełnione, chyba że podmiot posiada REGON lub NIP,
c) w polu trzecim – nazwę organizacji,
d) w polu czwartym – dane o wcześniejszej rejestracji, co obejmuje: nazwę rejestru, nazwę sądu prowadzącego rejestr, numer w rejestrze. W przypadku wpisu podmiotu posiadającego status organizacji pożytku publicznego, będącego inną niż podlegające wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego osobą prawną lub jednostką nieposiadającą osobowości prawnej, ujawnia się dane o wcześniejszej rejestracji, chociażby dokonywał jej organ inny niż sąd,
e) w polu piątym – nie dokonuje się wpisów,
f) w polu szóstym – informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego;
2) w rubryce drugiej:
a) w polu pierwszym – siedzibę organizacji zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
b) w polu drugim – adres organizacji zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
c) w polu trzecim – adres poczty elektronicznej,
d) w polu czwartym – adres strony internetowej,
e) w polu piątym – adres do doręczeń elektronicznych wpisany do bazy adresów elektronicznych;
3) w rubryce trzeciej – dane posiadanych przez organizację jednostek terenowych lub oddziałów:
a) w polu pierwszym – nazwę jednostki terenowej lub oddziału,
b) w polu drugim – siedzibę jednostki terenowej lub oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
c) w polu trzecim – adres jednostki terenowej lub oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy;
4) w rubryce czwartej – informacje o statucie:
a) w polu pierwszym – informacje o sporządzeniu lub zmianie statutu, co obejmuje: datę sporządzenia lub zmiany statutu, w przypadku zaś zmiany statutu – także oznaczenie zmienionych paragrafów, a w przypadku ustalenia nowego tekstu umowy lub statutu – zaznaczenie tej okoliczności;
5) w rubryce piątej:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki została utworzona organizacja; jeżeli organizacja została utworzona na czas nieoznaczony, wpisuje się wyrazy „na czas nieoznaczony”;
6) w rubryce szóstej – dane o sposobie powstania organizacji, jeżeli powstała przez przekształcenie, połączenie lub podział innych podmiotów:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 38 pkt 1 lit. f ustawy, co obejmuje informację, że organizacja powstała w wyniku przekształcenia, połączenia albo podziału,
b) w polu drugim – opis sposobu powstania podmiotu w wyniku przekształcenia, połączenia lub podziału,
c) w polu trzecim – numer i datę decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodzie na dokonanie koncentracji,
d) [31] w podrubryce pierwszej – dane podmiotów, z których organizacja powstała w wyniku przekształcenia, połączenia lub podziału:
– w polu pierwszym – nazwę oraz oznaczenie formy prawnej,
– w polu drugim – kraj i nazwę rejestru albo ewidencji, w których podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze albo ewidencji, jeżeli został nadany; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu prowadzącego rejestr albo organu prowadzącego ewidencję,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON,
– w polu szóstym – NIP;
7) w rubryce siódmej – dane osób wchodzących w skład komitetu założycielskiego:
a) w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
b) w polu drugim – imiona,
c) w polu trzecim – numer PESEL lub datę urodzenia lub numer identyfikacyjny REGON,
d) w polu czwartym – numer KRS;
8) w rubryce ósmej – organ sprawujący nadzór, co obejmuje:
a) w polu pierwszym – nazwę organu.
[31] § 147 pkt 6 lit. d) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 21 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 sierpnia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 1825). Zmiana weszła w życie 15 września 2023 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-12-15 do 2023-09-14
[Dział 1 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych ] W dziale 1 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej:
a) w polu pierwszym – oznaczenie rodzaju organizacji, zgodnie z załącznikiem nr 3 do rozporządzenia,
b) w polu drugim – numer identyfikacyjny REGON oraz NIP albo informację o jego unieważnieniu lub uchyleniu; przy wniosku o rejestrację organizacji pole pozostaje niewypełnione, chyba że podmiot posiada REGON lub NIP,
c) w polu trzecim – nazwę organizacji,
d) w polu czwartym – dane o wcześniejszej rejestracji, co obejmuje: nazwę rejestru, nazwę sądu prowadzącego rejestr, numer w rejestrze. W przypadku wpisu podmiotu posiadającego status organizacji pożytku publicznego, będącego inną niż podlegające wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego osobą prawną lub jednostką nieposiadającą osobowości prawnej, ujawnia się dane o wcześniejszej rejestracji, chociażby dokonywał jej organ inny niż sąd,
e) w polu piątym – nie dokonuje się wpisów,
f) w polu szóstym – informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego;
2) w rubryce drugiej:
a) w polu pierwszym – siedzibę organizacji zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
b) w polu drugim – adres organizacji zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
c) w polu trzecim – adres poczty elektronicznej,
d) w polu czwartym – adres strony internetowej,
e) w polu piątym – adres do doręczeń elektronicznych wpisany do bazy adresów elektronicznych;
3) w rubryce trzeciej – dane posiadanych przez organizację jednostek terenowych lub oddziałów:
a) w polu pierwszym – nazwę jednostki terenowej lub oddziału,
b) w polu drugim – siedzibę jednostki terenowej lub oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
c) w polu trzecim – adres jednostki terenowej lub oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy;
4) w rubryce czwartej – informacje o statucie:
a) w polu pierwszym – informacje o sporządzeniu lub zmianie statutu, co obejmuje: datę sporządzenia lub zmiany statutu, w przypadku zaś zmiany statutu – także oznaczenie zmienionych paragrafów, a w przypadku ustalenia nowego tekstu umowy lub statutu – zaznaczenie tej okoliczności;
5) w rubryce piątej:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki została utworzona organizacja; jeżeli organizacja została utworzona na czas nieoznaczony, wpisuje się wyrazy „na czas nieoznaczony”;
6) w rubryce szóstej – dane o sposobie powstania organizacji, jeżeli powstała przez przekształcenie, połączenie lub podział innych podmiotów:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 38 pkt 1 lit. f ustawy, co obejmuje informację, że organizacja powstała w wyniku przekształcenia, połączenia albo podziału,
b) w polu drugim – opis sposobu powstania podmiotu w wyniku przekształcenia, połączenia lub podziału,
c) w polu trzecim – numer i datę decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodzie na dokonanie koncentracji,
d) w podrubryce pierwszej – dane podmiotów, z których organizacja powstała w wyniku przekształcenia, połączenia lub podziału:
– w polu pierwszym – nazwę,
– w polu drugim – nazwę rejestru albo ewidencji, w których podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze albo ewidencji, jeżeli został nadany; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu prowadzącego rejestr albo organu prowadzącego ewidencję,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON,
– w polu szóstym – NIP;
7) w rubryce siódmej – dane osób wchodzących w skład komitetu założycielskiego:
a) w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
b) w polu drugim – imiona,
c) w polu trzecim – numer PESEL lub datę urodzenia [109] lub numer identyfikacyjny REGON,
d) w polu czwartym – numer KRS;
8) w rubryce ósmej – organ sprawujący nadzór, co obejmuje:
a) w polu pierwszym – nazwę organu.
[109] § 147 pkt 7 lit. c) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 grudnia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 2605). Zmiana weszła w życie 15 grudnia 2022 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-07-05 do 2022-12-14
[Dział 1 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych ] W dziale 1 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej:
a) w polu pierwszym – oznaczenie rodzaju organizacji, zgodnie z załącznikiem nr 3 do rozporządzenia,
b) w polu drugim – numer identyfikacyjny REGON oraz NIP albo informację o jego unieważnieniu lub uchyleniu; przy wniosku o rejestrację organizacji pole pozostaje niewypełnione, chyba że podmiot posiada REGON lub NIP,
c) w polu trzecim – nazwę organizacji,
d) w polu czwartym – dane o wcześniejszej rejestracji, co obejmuje: nazwę rejestru, nazwę sądu prowadzącego rejestr, numer w rejestrze. W przypadku wpisu podmiotu posiadającego status organizacji pożytku publicznego, będącego inną niż podlegające wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego osobą prawną lub jednostką nieposiadającą osobowości prawnej, ujawnia się dane o wcześniejszej rejestracji, chociażby dokonywał jej organ inny niż sąd,
e) w polu piątym – nie dokonuje się wpisów,
f) w polu szóstym – informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego;
2) w rubryce drugiej:
a) w polu pierwszym – siedzibę organizacji zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
b) w polu drugim – adres organizacji zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
c) w polu trzecim – adres poczty elektronicznej,
d) w polu czwartym – adres strony internetowej,
e) [12] w polu piątym – adres do doręczeń elektronicznych wpisany do bazy adresów elektronicznych;
3) w rubryce trzeciej – dane posiadanych przez organizację jednostek terenowych lub oddziałów:
a) w polu pierwszym – nazwę jednostki terenowej lub oddziału,
b) w polu drugim – siedzibę jednostki terenowej lub oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
c) w polu trzecim – adres jednostki terenowej lub oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy;
4) w rubryce czwartej – informacje o statucie:
a) w polu pierwszym – informacje o sporządzeniu lub zmianie statutu, co obejmuje: datę sporządzenia lub zmiany statutu, w przypadku zaś zmiany statutu – także oznaczenie zmienionych paragrafów, a w przypadku ustalenia nowego tekstu umowy lub statutu – zaznaczenie tej okoliczności;
5) w rubryce piątej:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki została utworzona organizacja; jeżeli organizacja została utworzona na czas nieoznaczony, wpisuje się wyrazy „na czas nieoznaczony”;
6) w rubryce szóstej – dane o sposobie powstania organizacji, jeżeli powstała przez przekształcenie, połączenie lub podział innych podmiotów:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 38 pkt 1 lit. f ustawy, co obejmuje informację, że organizacja powstała w wyniku przekształcenia, połączenia albo podziału,
b) w polu drugim – opis sposobu powstania podmiotu w wyniku przekształcenia, połączenia lub podziału,
c) w polu trzecim – numer i datę decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodzie na dokonanie koncentracji,
d) w podrubryce pierwszej – dane podmiotów, z których organizacja powstała w wyniku przekształcenia, połączenia lub podziału:
– w polu pierwszym – nazwę,
– w polu drugim – nazwę rejestru albo ewidencji, w których podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze albo ewidencji, jeżeli został nadany; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu prowadzącego rejestr albo organu prowadzącego ewidencję,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON,
– w polu szóstym – NIP;
7) w rubryce siódmej – dane osób wchodzących w skład komitetu założycielskiego:
a) w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
b) w polu drugim – imiona,
c) w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
d) w polu czwartym – numer KRS;
8) w rubryce ósmej – organ sprawujący nadzór, co obejmuje:
a) w polu pierwszym – nazwę organu.
[12] § 147 pkt 2 lit. e) dodana przez § 1 pkt 36 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 czerwca 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 1174; ost. zm.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1779). Zmiana weszła w życie 5 lipca 2022 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-01-01 do 2022-07-04
[Dział 1 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych ] W dziale 1 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej:
a) w polu pierwszym – oznaczenie rodzaju organizacji, zgodnie z załącznikiem nr 3 do rozporządzenia,
b) w polu drugim – numer identyfikacyjny REGON oraz NIP albo informację o jego unieważnieniu lub uchyleniu; przy wniosku o rejestrację organizacji pole pozostaje niewypełnione, chyba że podmiot posiada REGON lub NIP,
c) w polu trzecim – nazwę organizacji,
d) w polu czwartym – dane o wcześniejszej rejestracji, co obejmuje: nazwę rejestru, nazwę sądu prowadzącego rejestr, numer w rejestrze. W przypadku wpisu podmiotu posiadającego status organizacji pożytku publicznego, będącego inną niż podlegające wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego osobą prawną lub jednostką nieposiadającą osobowości prawnej, ujawnia się dane o wcześniejszej rejestracji, chociażby dokonywał jej organ inny niż sąd,
e) w polu piątym – nie dokonuje się wpisów,
f) w polu szóstym – informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego;
2) w rubryce drugiej:
a) w polu pierwszym – siedzibę organizacji zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
b) w polu drugim – adres organizacji zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
c) w polu trzecim – adres poczty elektronicznej,
d) w polu czwartym – adres strony internetowej;
3) w rubryce trzeciej – dane posiadanych przez organizację jednostek terenowych lub oddziałów:
a) w polu pierwszym – nazwę jednostki terenowej lub oddziału,
b) w polu drugim – siedzibę jednostki terenowej lub oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
c) w polu trzecim – adres jednostki terenowej lub oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy;
4) w rubryce czwartej – informacje o statucie:
a) w polu pierwszym – informacje o sporządzeniu lub zmianie statutu, co obejmuje: datę sporządzenia lub zmiany statutu, w przypadku zaś zmiany statutu – także oznaczenie zmienionych paragrafów, a w przypadku ustalenia nowego tekstu umowy lub statutu – zaznaczenie tej okoliczności;
5) w rubryce piątej:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki została utworzona organizacja; jeżeli organizacja została utworzona na czas nieoznaczony, wpisuje się wyrazy „na czas nieoznaczony”;
6) [10] w rubryce szóstej – dane o sposobie powstania organizacji, jeżeli powstała przez przekształcenie, połączenie lub podział innych podmiotów:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 38 pkt 1 lit. f ustawy, co obejmuje informację, że organizacja powstała w wyniku przekształcenia, połączenia albo podziału,
b) w polu drugim – opis sposobu powstania podmiotu w wyniku przekształcenia, połączenia lub podziału,
c) w polu trzecim – numer i datę decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodzie na dokonanie koncentracji,
d) w podrubryce pierwszej – dane podmiotów, z których organizacja powstała w wyniku przekształcenia, połączenia lub podziału:
– w polu pierwszym – nazwę,
– w polu drugim – nazwę rejestru albo ewidencji, w których podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze albo ewidencji, jeżeli został nadany; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu prowadzącego rejestr albo organu prowadzącego ewidencję,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON,
– w polu szóstym – NIP;
7) w rubryce siódmej – dane osób wchodzących w skład komitetu założycielskiego:
a) w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
b) w polu drugim – imiona,
c) w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
d) w polu czwartym – numer KRS;
8) w rubryce ósmej – organ sprawujący nadzór, co obejmuje:
a) w polu pierwszym – nazwę organu.
[10] § 147 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 19 grudnia 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 2226). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-12-01 do 2016-12-31
[Dział 1 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych ] W dziale 1 rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej dla fundacji, stowarzyszeń oraz innych organizacji społecznych i zawodowych wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej:
a) w polu pierwszym – oznaczenie rodzaju organizacji, zgodnie z załącznikiem nr 3 do rozporządzenia,
b) w polu drugim – numer identyfikacyjny REGON oraz NIP albo informację o jego unieważnieniu lub uchyleniu; przy wniosku o rejestrację organizacji pole pozostaje niewypełnione, chyba że podmiot posiada REGON lub NIP,
c) w polu trzecim – nazwę organizacji,
d) w polu czwartym – dane o wcześniejszej rejestracji, co obejmuje: nazwę rejestru, nazwę sądu prowadzącego rejestr, numer w rejestrze. W przypadku wpisu podmiotu posiadającego status organizacji pożytku publicznego, będącego inną niż podlegające wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego osobą prawną lub jednostką nieposiadającą osobowości prawnej, ujawnia się dane o wcześniejszej rejestracji, chociażby dokonywał jej organ inny niż sąd,
e) w polu piątym – nie dokonuje się wpisów,
f) w polu szóstym – informację, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznego;
2) w rubryce drugiej:
a) w polu pierwszym – siedzibę organizacji zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
b) w polu drugim – adres organizacji zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
c) w polu trzecim – adres poczty elektronicznej,
d) w polu czwartym – adres strony internetowej;
3) w rubryce trzeciej – dane posiadanych przez organizację jednostek terenowych lub oddziałów:
a) w polu pierwszym – nazwę jednostki terenowej lub oddziału,
b) w polu drugim – siedzibę jednostki terenowej lub oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy,
c) w polu trzecim – adres jednostki terenowej lub oddziału zgodnie z krajowym rejestrem urzędowym podziału terytorialnego kraju, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 35 pkt 3 ustawy;
4) w rubryce czwartej – informacje o statucie:
a) w polu pierwszym – informacje o sporządzeniu lub zmianie statutu, co obejmuje: datę sporządzenia lub zmiany statutu, w przypadku zaś zmiany statutu – także oznaczenie zmienionych paragrafów, a w przypadku ustalenia nowego tekstu umowy lub statutu – zaznaczenie tej okoliczności;
5) w rubryce piątej:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki została utworzona organizacja; jeżeli organizacja została utworzona na czas nieoznaczony, wpisuje się wyrazy „na czas nieoznaczony”;
6) w rubryce szóstej – dane o sposobie powstania organizacji, jeżeli powstała przez połączenie lub podział innych podmiotów:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 38 pkt 1 lit. f ustawy, co obejmuje połączenie lub podział,
b) w polu drugim – opis sposobu powstania podmiotu w wyniku połączenia lub podziału,
c) w polu trzecim – numer i datę decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodzie na dokonanie koncentracji,
d) w podrubryce pierwszej – dane podmiotów, z których powstała organizacja w wyniku podziału lub połączenia:
– w polu pierwszym – nazwę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON,
– w polu szóstym – NIP;
7) w rubryce siódmej – dane osób wchodzących w skład komitetu założycielskiego:
a) w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
b) w polu drugim – imiona,
c) w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
d) w polu czwartym – numer KRS;
8) w rubryce ósmej – organ sprawujący nadzór, co obejmuje:
a) w polu pierwszym – nazwę organu.