Wersja obowiązująca od 2023-09-15
[Dział 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni europejskiej ] W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni europejskiej wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – informacje o likwidacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu likwidacji:
– w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu – nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
– w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą – organ podejmujący uchwałę, datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,
c) w polu trzecim – sposób reprezentacji spółdzielni przez likwidatorów,
d) w podrubryce pierwszej – dane likwidatorów:
– w polu pierwszym – nazwisko,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub datę urodzenia;
2) w rubryce drugiej – informacje o rozwiązaniu:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, co obejmuje rozwiązanie albo rozwiązanie bez przeprowadzania likwidacji,
b) w polu drugim – informacje o rozwiązaniu albo rozwiązaniu bez przeprowadzania likwidacji spółdzielni, co obejmuje: wskazanie przyczyny rozwiązania, wskazanie, czy rozwiązanie nastąpiło orzeczeniem sądu albo właściwego organu lub uchwałą, oraz odpowiednio: nazwę sądu lub właściwego organu prowadzącego postępowanie, datę wydania prawomocnego orzeczenia lub datę wydania postanowienia o rozwiązaniu podmiotu na podstawie art. 25d ustawy, sygnaturę sprawy lub datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium;
3) w rubryce trzeciej – ustanowienie zarządu komisarycznego dla spółdzielni europejskiej:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony,
b) w polu drugim – sposób reprezentacji spółdzielni przez zarząd komisaryczny,
c) w podrubryce pierwszej – dane zarządcy komisarycznego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub datę urodzenia lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
4) w rubryce czwartej – informacje o połączeniu, podziale spółdzielni europejskiej lub przekształceniu spółdzielni europejskiej w inny sposób:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje połączenie, podział lub przekształcenie,
b) w polu drugim – opis sposobu połączenia, podziału lub przekształcenia spółdzielni oraz informacje o uchwale,
c) [21] w podrubryce pierwszej – dane podmiotów powstałych w wyniku połączenia, podziału lub przekształcenia albo dane podmiotów przejmujących całość majątku spółdzielni:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę oraz oznaczenie formy prawnej,
– w polu drugim – kraj i nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu lub organu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON,
d) [22] w podrubryce drugiej – dane podmiotów, których majątek jest przejmowany przez spółdzielnię w wyniku połączenia lub podziału; wpisu dokonuje się dla spółdzielni przejmującej; wpis nie dotyczy spółdzielni zawiązanych w wyniku przekształcenia, podziału lub połączenia:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę oraz oznaczenie formy prawnej,
– w polu drugim – kraj i nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu lub organu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON;
5) w rubryce piątej – informacje o postępowaniu upadłościowym:
a) w polu pierwszym – informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika, a w przypadku ogłoszenia upadłości na podstawie Prawa upadłościowego w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2016 r. – „upadłość”,
d) w polu czwartym – informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu albo w postępowaniu upadłościowym, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy i rodzaj postępowania,
e) w podrubryce pierwszej – dane syndyka:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub datę urodzenia lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
f) w podrubryce drugiej – dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub datę urodzenia lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: „zarządca przymusowy”, „nadzorca sądowy”, „zarządca”, „zarządca zagraniczny”, „osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego”;
6) w rubryce szóstej – informacje o postępowaniach restrukturyzacyjnych, o postępowaniu naprawczym lub o przymusowej restrukturyzacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu postępowania restrukturyzacyjnego albo wszczęciu postępowania naprawczego, albo wszczęciu przymusowej restrukturyzacji, co obejmuje: nazwę sądu albo organu prowadzącego przymusową restrukturyzację, datę, sygnaturę lub znak sprawy i rodzaj postępowania,
b) w polu drugim – informacje o ukończeniu postępowania restrukturyzacyjnego albo naprawczego albo o zakończeniu przymusowej restrukturyzacji, co obejmuje sposób i datę ukończenia postępowania, a w przypadku przymusowej restrukturyzacji – sposób i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
d) w podrubryce pierwszej – dane nadzorcy sądowego, zarządcy, nadzorcy układu wykonującego uprawnienia nadzorcy sądowego oraz osoby powołanej w toku postępowania restrukturyzacyjnego do reprezentowania dłużnika, a w przypadku przymusowej restrukturyzacji – dane administratora lub zastępcy administratora, lub pełnomocnika:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub datę urodzenia lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – funkcję;
7) w rubryce siódmej – informacje o zmianie siedziby spółdzielni europejskiej:
a) w polu pierwszym – wzmiankę o złożeniu planu przeniesienia siedziby,
b) w polu drugim – informacje o państwie, do którego przeniesiono siedzibę spółdzielni, nazwę rejestru, do którego wpisano spółdzielnię, nazwę organu prowadzącego rejestr oraz numer w rejestrze;
8) w rubryce ósmej – informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia zawieszenia wykonywania działalności,
b) w polu drugim – datę wznowienia wykonywania działalności.
[21] § 94 pkt 4 lit. c) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 14 lit. a) rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 sierpnia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 1825). Zmiana weszła w życie 15 września 2023 r.
[22] § 94 pkt 4 lit. d) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 14 lit. b) rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 sierpnia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 1825). Zmiana weszła w życie 15 września 2023 r.
Wersja obowiązująca od 2023-09-15
[Dział 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni europejskiej ] W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni europejskiej wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – informacje o likwidacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu likwidacji:
– w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu – nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
– w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą – organ podejmujący uchwałę, datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,
c) w polu trzecim – sposób reprezentacji spółdzielni przez likwidatorów,
d) w podrubryce pierwszej – dane likwidatorów:
– w polu pierwszym – nazwisko,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub datę urodzenia;
2) w rubryce drugiej – informacje o rozwiązaniu:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, co obejmuje rozwiązanie albo rozwiązanie bez przeprowadzania likwidacji,
b) w polu drugim – informacje o rozwiązaniu albo rozwiązaniu bez przeprowadzania likwidacji spółdzielni, co obejmuje: wskazanie przyczyny rozwiązania, wskazanie, czy rozwiązanie nastąpiło orzeczeniem sądu albo właściwego organu lub uchwałą, oraz odpowiednio: nazwę sądu lub właściwego organu prowadzącego postępowanie, datę wydania prawomocnego orzeczenia lub datę wydania postanowienia o rozwiązaniu podmiotu na podstawie art. 25d ustawy, sygnaturę sprawy lub datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium;
3) w rubryce trzeciej – ustanowienie zarządu komisarycznego dla spółdzielni europejskiej:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony,
b) w polu drugim – sposób reprezentacji spółdzielni przez zarząd komisaryczny,
c) w podrubryce pierwszej – dane zarządcy komisarycznego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub datę urodzenia lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
4) w rubryce czwartej – informacje o połączeniu, podziale spółdzielni europejskiej lub przekształceniu spółdzielni europejskiej w inny sposób:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje połączenie, podział lub przekształcenie,
b) w polu drugim – opis sposobu połączenia, podziału lub przekształcenia spółdzielni oraz informacje o uchwale,
c) [21] w podrubryce pierwszej – dane podmiotów powstałych w wyniku połączenia, podziału lub przekształcenia albo dane podmiotów przejmujących całość majątku spółdzielni:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę oraz oznaczenie formy prawnej,
– w polu drugim – kraj i nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu lub organu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON,
d) [22] w podrubryce drugiej – dane podmiotów, których majątek jest przejmowany przez spółdzielnię w wyniku połączenia lub podziału; wpisu dokonuje się dla spółdzielni przejmującej; wpis nie dotyczy spółdzielni zawiązanych w wyniku przekształcenia, podziału lub połączenia:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę oraz oznaczenie formy prawnej,
– w polu drugim – kraj i nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu lub organu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON;
5) w rubryce piątej – informacje o postępowaniu upadłościowym:
a) w polu pierwszym – informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika, a w przypadku ogłoszenia upadłości na podstawie Prawa upadłościowego w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2016 r. – „upadłość”,
d) w polu czwartym – informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu albo w postępowaniu upadłościowym, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy i rodzaj postępowania,
e) w podrubryce pierwszej – dane syndyka:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub datę urodzenia lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
f) w podrubryce drugiej – dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub datę urodzenia lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: „zarządca przymusowy”, „nadzorca sądowy”, „zarządca”, „zarządca zagraniczny”, „osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego”;
6) w rubryce szóstej – informacje o postępowaniach restrukturyzacyjnych, o postępowaniu naprawczym lub o przymusowej restrukturyzacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu postępowania restrukturyzacyjnego albo wszczęciu postępowania naprawczego, albo wszczęciu przymusowej restrukturyzacji, co obejmuje: nazwę sądu albo organu prowadzącego przymusową restrukturyzację, datę, sygnaturę lub znak sprawy i rodzaj postępowania,
b) w polu drugim – informacje o ukończeniu postępowania restrukturyzacyjnego albo naprawczego albo o zakończeniu przymusowej restrukturyzacji, co obejmuje sposób i datę ukończenia postępowania, a w przypadku przymusowej restrukturyzacji – sposób i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
d) w podrubryce pierwszej – dane nadzorcy sądowego, zarządcy, nadzorcy układu wykonującego uprawnienia nadzorcy sądowego oraz osoby powołanej w toku postępowania restrukturyzacyjnego do reprezentowania dłużnika, a w przypadku przymusowej restrukturyzacji – dane administratora lub zastępcy administratora, lub pełnomocnika:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub datę urodzenia lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – funkcję;
7) w rubryce siódmej – informacje o zmianie siedziby spółdzielni europejskiej:
a) w polu pierwszym – wzmiankę o złożeniu planu przeniesienia siedziby,
b) w polu drugim – informacje o państwie, do którego przeniesiono siedzibę spółdzielni, nazwę rejestru, do którego wpisano spółdzielnię, nazwę organu prowadzącego rejestr oraz numer w rejestrze;
8) w rubryce ósmej – informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia zawieszenia wykonywania działalności,
b) w polu drugim – datę wznowienia wykonywania działalności.
[21] § 94 pkt 4 lit. c) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 14 lit. a) rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 sierpnia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 1825). Zmiana weszła w życie 15 września 2023 r.
[22] § 94 pkt 4 lit. d) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 14 lit. b) rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 sierpnia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 1825). Zmiana weszła w życie 15 września 2023 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-12-15 do 2023-09-14
[Dział 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni europejskiej ] W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni europejskiej wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – informacje o likwidacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu likwidacji:
– w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu – nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
– w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą – organ podejmujący uchwałę, datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,
c) w polu trzecim – sposób reprezentacji spółdzielni przez likwidatorów,
d) w podrubryce pierwszej – dane likwidatorów:
– w polu pierwszym – nazwisko,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub datę urodzenia [70];
2) w rubryce drugiej – informacje o rozwiązaniu:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, co obejmuje rozwiązanie albo rozwiązanie bez przeprowadzania likwidacji,
b) w polu drugim – informacje o rozwiązaniu albo rozwiązaniu bez przeprowadzania likwidacji spółdzielni, co obejmuje: wskazanie przyczyny rozwiązania, wskazanie, czy rozwiązanie nastąpiło orzeczeniem sądu albo właściwego organu lub uchwałą, oraz odpowiednio: nazwę sądu lub właściwego organu prowadzącego postępowanie, datę wydania prawomocnego orzeczenia lub datę wydania postanowienia o rozwiązaniu podmiotu na podstawie art. 25d ustawy, sygnaturę sprawy lub datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium;
3) w rubryce trzeciej – ustanowienie zarządu komisarycznego dla spółdzielni europejskiej:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony,
b) w polu drugim – sposób reprezentacji spółdzielni przez zarząd komisaryczny,
c) w podrubryce pierwszej – dane zarządcy komisarycznego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub datę urodzenia [71] lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
4) w rubryce czwartej – informacje o połączeniu, podziale spółdzielni europejskiej lub przekształceniu spółdzielni europejskiej w inny sposób:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje połączenie, podział lub przekształcenie,
b) w polu drugim – opis sposobu połączenia, podziału lub przekształcenia spółdzielni oraz informacje o uchwale,
c) w podrubryce pierwszej – dane podmiotów powstałych w wyniku połączenia, podziału lub przekształcenia albo dane podmiotów przejmujących całość majątku spółdzielni:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu lub organu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON,
d) w podrubryce drugiej – dane podmiotów, których majątek jest przejmowany przez spółdzielnię w wyniku połączenia lub podziału; wpisu dokonuje się dla spółdzielni przejmującej; wpis nie dotyczy spółdzielni zawiązanych w wyniku przekształcenia, podziału lub połączenia:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu lub organu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON;
5) w rubryce piątej – informacje o postępowaniu upadłościowym:
a) w polu pierwszym – informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika, a w przypadku ogłoszenia upadłości na podstawie Prawa upadłościowego w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2016 r. – „upadłość”,
d) w polu czwartym – informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu albo w postępowaniu upadłościowym, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy i rodzaj postępowania,
e) w podrubryce pierwszej – dane syndyka:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub datę urodzenia [72] lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
f) w podrubryce drugiej – dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub datę urodzenia [73] lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: „zarządca przymusowy”, „nadzorca sądowy”, „zarządca”, „zarządca zagraniczny”, „osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego”;
6) w rubryce szóstej – informacje o postępowaniach restrukturyzacyjnych, o postępowaniu naprawczym lub o przymusowej restrukturyzacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu postępowania restrukturyzacyjnego albo wszczęciu postępowania naprawczego, albo wszczęciu przymusowej restrukturyzacji, co obejmuje: nazwę sądu albo organu prowadzącego przymusową restrukturyzację, datę, sygnaturę lub znak sprawy i rodzaj postępowania,
b) w polu drugim – informacje o ukończeniu postępowania restrukturyzacyjnego albo naprawczego albo o zakończeniu przymusowej restrukturyzacji, co obejmuje sposób i datę ukończenia postępowania, a w przypadku przymusowej restrukturyzacji – sposób i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
d) w podrubryce pierwszej – dane nadzorcy sądowego, zarządcy, nadzorcy układu wykonującego uprawnienia nadzorcy sądowego oraz osoby powołanej w toku postępowania restrukturyzacyjnego do reprezentowania dłużnika, a w przypadku przymusowej restrukturyzacji – dane administratora lub zastępcy administratora, lub pełnomocnika:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub datę urodzenia [74] lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – funkcję;
7) w rubryce siódmej – informacje o zmianie siedziby spółdzielni europejskiej:
a) w polu pierwszym – wzmiankę o złożeniu planu przeniesienia siedziby,
b) w polu drugim – informacje o państwie, do którego przeniesiono siedzibę spółdzielni, nazwę rejestru, do którego wpisano spółdzielnię, nazwę organu prowadzącego rejestr oraz numer w rejestrze;
8) w rubryce ósmej – informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia zawieszenia wykonywania działalności,
b) w polu drugim – datę wznowienia wykonywania działalności.
[70] § 94 pkt 1 lit. d) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 grudnia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 2605). Zmiana weszła w życie 15 grudnia 2022 r.
[71] § 94 pkt 3 lit. c) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 grudnia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 2605). Zmiana weszła w życie 15 grudnia 2022 r.
[72] § 94 pkt 5 lit. e) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 grudnia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 2605). Zmiana weszła w życie 15 grudnia 2022 r.
[73] § 94 pkt 5 lit. f) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 grudnia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 2605). Zmiana weszła w życie 15 grudnia 2022 r.
[74] § 94 pkt 6 lit. d) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 grudnia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 2605). Zmiana weszła w życie 15 grudnia 2022 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-06-01 do 2022-12-14
[Dział 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni europejskiej ] W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni europejskiej wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – informacje o likwidacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu likwidacji:
– w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu – nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
– w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą – organ podejmujący uchwałę, datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,
c) w polu trzecim – sposób reprezentacji spółdzielni przez likwidatorów,
d) w podrubryce pierwszej – dane likwidatorów:
– w polu pierwszym – nazwisko,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL;
2) w rubryce drugiej – informacje o rozwiązaniu:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, co obejmuje rozwiązanie albo rozwiązanie bez przeprowadzania likwidacji,
b) w polu drugim – informacje o rozwiązaniu albo rozwiązaniu bez przeprowadzania likwidacji spółdzielni, co obejmuje: wskazanie przyczyny rozwiązania, wskazanie, czy rozwiązanie nastąpiło orzeczeniem sądu albo właściwego organu lub uchwałą, oraz odpowiednio: nazwę sądu lub właściwego organu prowadzącego postępowanie, datę wydania prawomocnego orzeczenia lub datę wydania postanowienia o rozwiązaniu podmiotu na podstawie art. 25d ustawy, sygnaturę sprawy lub datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium;
3) w rubryce trzeciej – ustanowienie zarządu komisarycznego dla spółdzielni europejskiej:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony,
b) w polu drugim – sposób reprezentacji spółdzielni przez zarząd komisaryczny,
c) w podrubryce pierwszej – dane zarządcy komisarycznego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
4) w rubryce czwartej – informacje o połączeniu, podziale spółdzielni europejskiej lub przekształceniu spółdzielni europejskiej w inny sposób:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje połączenie, podział lub przekształcenie,
b) w polu drugim – opis sposobu połączenia, podziału lub przekształcenia spółdzielni oraz informacje o uchwale,
c) w podrubryce pierwszej – dane podmiotów powstałych w wyniku połączenia, podziału lub przekształcenia albo dane podmiotów przejmujących całość majątku spółdzielni:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu lub organu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON,
d) w podrubryce drugiej – dane podmiotów, których majątek jest przejmowany przez spółdzielnię w wyniku połączenia lub podziału; wpisu dokonuje się dla spółdzielni przejmującej; wpis nie dotyczy spółdzielni zawiązanych w wyniku przekształcenia, podziału lub połączenia:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu lub organu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON;
5) w rubryce piątej – informacje o postępowaniu upadłościowym:
a) w polu pierwszym – informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika, a w przypadku ogłoszenia upadłości na podstawie Prawa upadłościowego w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2016 r. – „upadłość”,
d) w polu czwartym – informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu albo w postępowaniu upadłościowym, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy i rodzaj postępowania,
e) w podrubryce pierwszej – dane syndyka:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
f) w podrubryce drugiej – dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: „zarządca przymusowy”, „nadzorca sądowy”, „zarządca”, „zarządca zagraniczny”, „osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego”;
6) w rubryce szóstej – informacje o postępowaniach restrukturyzacyjnych, o postępowaniu naprawczym lub o przymusowej restrukturyzacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu postępowania restrukturyzacyjnego albo wszczęciu postępowania naprawczego, albo wszczęciu przymusowej restrukturyzacji, co obejmuje: nazwę sądu albo organu prowadzącego przymusową restrukturyzację, datę, sygnaturę lub znak sprawy i rodzaj postępowania,
b) w polu drugim – informacje o ukończeniu postępowania restrukturyzacyjnego albo naprawczego albo o zakończeniu przymusowej restrukturyzacji, co obejmuje sposób i datę ukończenia postępowania, a w przypadku przymusowej restrukturyzacji – sposób i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
d) w podrubryce pierwszej – dane nadzorcy sądowego, zarządcy, nadzorcy układu wykonującego uprawnienia nadzorcy sądowego oraz osoby powołanej w toku postępowania restrukturyzacyjnego do reprezentowania dłużnika, a w przypadku przymusowej restrukturyzacji – dane administratora lub zastępcy administratora, lub pełnomocnika: [5]
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – funkcję;
7) w rubryce siódmej – informacje o zmianie siedziby spółdzielni europejskiej:
a) w polu pierwszym – wzmiankę o złożeniu planu przeniesienia siedziby,
b) w polu drugim – informacje o państwie, do którego przeniesiono siedzibę spółdzielni, nazwę rejestru, do którego wpisano spółdzielnię, nazwę organu prowadzącego rejestr oraz numer w rejestrze;
8) w rubryce ósmej – informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia zawieszenia wykonywania działalności,
b) w polu drugim – datę wznowienia wykonywania działalności.
[5] § 94 pkt 6 lit. d) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 29 kwietnia 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 1035). Zmiana weszła w życie 1 czerwca 2022 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-07-01 do 2022-05-31
[Dział 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni europejskiej ] W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni europejskiej wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – informacje o likwidacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu likwidacji:
– w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu – nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
– w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą – organ podejmujący uchwałę, datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,
c) w polu trzecim – sposób reprezentacji spółdzielni przez likwidatorów,
d) w podrubryce pierwszej – dane likwidatorów:
– w polu pierwszym – nazwisko,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL;
2) w rubryce drugiej – informacje o rozwiązaniu:
a) [35] w polu pierwszym – określenie okoliczności, co obejmuje rozwiązanie albo rozwiązanie bez przeprowadzania likwidacji,
b) [36] w polu drugim – informacje o rozwiązaniu albo rozwiązaniu bez przeprowadzania likwidacji spółdzielni, co obejmuje: wskazanie przyczyny rozwiązania, wskazanie, czy rozwiązanie nastąpiło orzeczeniem sądu albo właściwego organu lub uchwałą, oraz odpowiednio: nazwę sądu lub właściwego organu prowadzącego postępowanie, datę wydania prawomocnego orzeczenia lub datę wydania postanowienia o rozwiązaniu podmiotu na podstawie art. 25d ustawy, sygnaturę sprawy lub datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium;
3) w rubryce trzeciej – ustanowienie zarządu komisarycznego dla spółdzielni europejskiej:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony,
b) w polu drugim – sposób reprezentacji spółdzielni przez zarząd komisaryczny,
c) w podrubryce pierwszej – dane zarządcy komisarycznego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
4) w rubryce czwartej – informacje o połączeniu, podziale spółdzielni europejskiej lub przekształceniu spółdzielni europejskiej w inny sposób:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje połączenie, podział lub przekształcenie,
b) w polu drugim – opis sposobu połączenia, podziału lub przekształcenia spółdzielni oraz informacje o uchwale,
c) w podrubryce pierwszej – dane podmiotów powstałych w wyniku połączenia, podziału lub przekształcenia albo dane podmiotów przejmujących całość majątku spółdzielni:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu lub organu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON,
d) w podrubryce drugiej – dane podmiotów, których majątek jest przejmowany przez spółdzielnię w wyniku połączenia lub podziału; wpisu dokonuje się dla spółdzielni przejmującej; wpis nie dotyczy spółdzielni zawiązanych w wyniku przekształcenia, podziału lub połączenia:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu lub organu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON;
5) w rubryce piątej – informacje o postępowaniu upadłościowym:
a) w polu pierwszym – informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika, a w przypadku ogłoszenia upadłości na podstawie Prawa upadłościowego w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2016 r. – „upadłość”,
d) w polu czwartym – informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu albo w postępowaniu upadłościowym, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy i rodzaj postępowania,
e) w podrubryce pierwszej – dane syndyka:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
f) w podrubryce drugiej – dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: „zarządca przymusowy”, „nadzorca sądowy”, „zarządca”, „zarządca zagraniczny”, „osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego”;
6) w rubryce szóstej – informacje o postępowaniach restrukturyzacyjnych, o postępowaniu naprawczym lub o przymusowej restrukturyzacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu postępowania restrukturyzacyjnego albo wszczęciu postępowania naprawczego, albo wszczęciu przymusowej restrukturyzacji, co obejmuje: nazwę sądu albo organu prowadzącego przymusową restrukturyzację, datę, sygnaturę lub znak sprawy i rodzaj postępowania,
b) w polu drugim – informacje o ukończeniu postępowania restrukturyzacyjnego albo naprawczego albo o zakończeniu przymusowej restrukturyzacji, co obejmuje sposób i datę ukończenia postępowania, a w przypadku przymusowej restrukturyzacji – sposób i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
d) w podrubryce pierwszej – dane nadzorcy sądowego, zarządcy, nadzorcy układu wykonującego uprawnienia nadzorcy sądowego oraz osoby powołanej w toku postępowania restrukturyzacyjnego do reprezentowania dłużnika, a w przypadku przymusowej restrukturyzacji – dane administratora lub pełnomocnika:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – funkcję;
7) w rubryce siódmej – informacje o zmianie siedziby spółdzielni europejskiej:
a) w polu pierwszym – wzmiankę o złożeniu planu przeniesienia siedziby,
b) w polu drugim – informacje o państwie, do którego przeniesiono siedzibę spółdzielni, nazwę rejestru, do którego wpisano spółdzielnię, nazwę organu prowadzącego rejestr oraz numer w rejestrze;
8) w rubryce ósmej – informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia zawieszenia wykonywania działalności,
b) w polu drugim – datę wznowienia wykonywania działalności.
[35] § 94 pkt 2 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 24 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 czerwca 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 1174). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2021 r.
[36] § 94 pkt 2 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 24 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 czerwca 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 1174). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2021 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-07-01 do 2021-06-30
[Dział 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni europejskiej ] W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni europejskiej wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – informacje o likwidacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu likwidacji:
– w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu – nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
– w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą – organ podejmujący uchwałę, datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,
c) w polu trzecim – sposób reprezentacji spółdzielni przez likwidatorów,
d) w podrubryce pierwszej – dane likwidatorów:
– w polu pierwszym – nazwisko,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL;
2) [6] w rubryce drugiej – informacje o rozwiązaniu:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, co obejmuje rozwiązanie, w tym rozwiązanie bez przeprowadzania likwidacji,
b) w polu drugim – informacje o rozwiązaniu spółdzielni, co obejmuje: wskazanie przyczyny rozwiązania, wskazanie, czy rozwiązanie nastąpiło orzeczeniem sądu albo właściwego organu lub uchwałą, oraz odpowiednio: nazwę sądu lub właściwego organu prowadzącego postępowanie, datę wydania prawomocnego orzeczenia lub datę wydania postanowienia o rozwiązaniu podmiotu na podstawie art. 25d ustawy, sygnaturę sprawy lub datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium;
3) w rubryce trzeciej – ustanowienie zarządu komisarycznego dla spółdzielni europejskiej:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony,
b) w polu drugim – sposób reprezentacji spółdzielni przez zarząd komisaryczny,
c) w podrubryce pierwszej – dane zarządcy komisarycznego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
4) w rubryce czwartej – informacje o połączeniu, podziale spółdzielni europejskiej lub przekształceniu spółdzielni europejskiej w inny sposób:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje połączenie, podział lub przekształcenie,
b) w polu drugim – opis sposobu połączenia, podziału lub przekształcenia spółdzielni oraz informacje o uchwale,
c) w podrubryce pierwszej – dane podmiotów powstałych w wyniku połączenia, podziału lub przekształcenia albo dane podmiotów przejmujących całość majątku spółdzielni:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu lub organu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON,
d) w podrubryce drugiej – dane podmiotów, których majątek jest przejmowany przez spółdzielnię w wyniku połączenia lub podziału; wpisu dokonuje się dla spółdzielni przejmującej; wpis nie dotyczy spółdzielni zawiązanych w wyniku przekształcenia, podziału lub połączenia:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu lub organu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON;
5) w rubryce piątej – informacje o postępowaniu upadłościowym:
a) w polu pierwszym – informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika, a w przypadku ogłoszenia upadłości na podstawie Prawa upadłościowego w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2016 r. – „upadłość”,
d) w polu czwartym – informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu albo w postępowaniu upadłościowym, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy i rodzaj postępowania,
e) w podrubryce pierwszej – dane syndyka:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
f) w podrubryce drugiej – dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: „zarządca przymusowy”, „nadzorca sądowy”, „zarządca”, „zarządca zagraniczny”, „osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego”;
6) w rubryce szóstej – informacje o postępowaniach restrukturyzacyjnych, o postępowaniu naprawczym lub o przymusowej restrukturyzacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu postępowania restrukturyzacyjnego albo wszczęciu postępowania naprawczego, albo wszczęciu przymusowej restrukturyzacji, co obejmuje: nazwę sądu albo organu prowadzącego przymusową restrukturyzację, datę, sygnaturę lub znak sprawy i rodzaj postępowania,
b) w polu drugim – informacje o ukończeniu postępowania restrukturyzacyjnego albo naprawczego albo o zakończeniu przymusowej restrukturyzacji, co obejmuje sposób i datę ukończenia postępowania, a w przypadku przymusowej restrukturyzacji – sposób i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
d) w podrubryce pierwszej – dane nadzorcy sądowego, zarządcy, nadzorcy układu wykonującego uprawnienia nadzorcy sądowego oraz osoby powołanej w toku postępowania restrukturyzacyjnego do reprezentowania dłużnika, a w przypadku przymusowej restrukturyzacji – dane administratora lub pełnomocnika:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – funkcję;
7) w rubryce siódmej – informacje o zmianie siedziby spółdzielni europejskiej:
a) w polu pierwszym – wzmiankę o złożeniu planu przeniesienia siedziby,
b) w polu drugim – informacje o państwie, do którego przeniesiono siedzibę spółdzielni, nazwę rejestru, do którego wpisano spółdzielnię, nazwę organu prowadzącego rejestr oraz numer w rejestrze;
8) w rubryce ósmej – informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia zawieszenia wykonywania działalności,
b) w polu drugim – datę wznowienia wykonywania działalności.
[6] § 94 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 lit. a) rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 19 grudnia 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 2226). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-01-01 do 2017-06-30
[Dział 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni europejskiej ] W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni europejskiej wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – informacje o likwidacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu likwidacji:
– w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu – nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
– w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą – organ podejmujący uchwałę, datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,
c) w polu trzecim – sposób reprezentacji spółdzielni przez likwidatorów,
d) w podrubryce pierwszej – dane likwidatorów:
– w polu pierwszym – nazwisko,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL;
2) w rubryce drugiej – informacje o rozwiązaniu:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, co obejmuje rozwiązanie spółdzielni,
b) w polu drugim – informacje o rozwiązaniu spółdzielni, co obejmuje: wskazanie przyczyny rozwiązania, wskazanie, czy rozwiązanie nastąpiło orzeczeniem sądu bądź właściwego organu lub uchwałą, oraz odpowiednio: nazwę sądu lub właściwego organu prowadzącego postępowanie, datę wydania prawomocnego orzeczenia, sygnaturę sprawy lub datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium;
3) w rubryce trzeciej – ustanowienie zarządu komisarycznego dla spółdzielni europejskiej:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony,
b) w polu drugim – sposób reprezentacji spółdzielni przez zarząd komisaryczny,
c) w podrubryce pierwszej – dane zarządcy komisarycznego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
4) w rubryce czwartej – informacje o połączeniu, podziale spółdzielni europejskiej lub przekształceniu spółdzielni europejskiej w inny sposób:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje połączenie, podział lub przekształcenie,
b) w polu drugim – opis sposobu połączenia, podziału lub przekształcenia spółdzielni oraz informacje o uchwale,
c) w podrubryce pierwszej – dane podmiotów powstałych w wyniku połączenia, podziału lub przekształcenia albo dane podmiotów przejmujących całość majątku spółdzielni:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu lub organu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON,
d) w podrubryce drugiej – dane podmiotów, których majątek jest przejmowany przez spółdzielnię w wyniku połączenia lub podziału; wpisu dokonuje się dla spółdzielni przejmującej; wpis nie dotyczy spółdzielni zawiązanych w wyniku przekształcenia, podziału lub połączenia:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu lub organu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON;
5) w rubryce piątej – informacje o postępowaniu upadłościowym:
a) w polu pierwszym – informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika, a w przypadku ogłoszenia upadłości na podstawie Prawa upadłościowego w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2016 r. – „upadłość”,
d) w polu czwartym – informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu albo w postępowaniu upadłościowym, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy i rodzaj postępowania,
e) w podrubryce pierwszej – dane syndyka:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
f) w podrubryce drugiej – dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: „zarządca przymusowy”, „nadzorca sądowy”, „zarządca”, „zarządca zagraniczny”, „osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego”;
6) [5] w rubryce szóstej – informacje o postępowaniach restrukturyzacyjnych, o postępowaniu naprawczym lub o przymusowej restrukturyzacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu postępowania restrukturyzacyjnego albo wszczęciu postępowania naprawczego, albo wszczęciu przymusowej restrukturyzacji, co obejmuje: nazwę sądu albo organu prowadzącego przymusową restrukturyzację, datę, sygnaturę lub znak sprawy i rodzaj postępowania,
b) w polu drugim – informacje o ukończeniu postępowania restrukturyzacyjnego albo naprawczego albo o zakończeniu przymusowej restrukturyzacji, co obejmuje sposób i datę ukończenia postępowania, a w przypadku przymusowej restrukturyzacji – sposób i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
d) w podrubryce pierwszej – dane nadzorcy sądowego, zarządcy, nadzorcy układu wykonującego uprawnienia nadzorcy sądowego oraz osoby powołanej w toku postępowania restrukturyzacyjnego do reprezentowania dłużnika, a w przypadku przymusowej restrukturyzacji – dane administratora lub pełnomocnika:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – funkcję;
7) w rubryce siódmej – informacje o zmianie siedziby spółdzielni europejskiej:
a) w polu pierwszym – wzmiankę o złożeniu planu przeniesienia siedziby,
b) w polu drugim – informacje o państwie, do którego przeniesiono siedzibę spółdzielni, nazwę rejestru, do którego wpisano spółdzielnię, nazwę organu prowadzącego rejestr oraz numer w rejestrze;
8) w rubryce ósmej – informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia zawieszenia wykonywania działalności,
b) w polu drugim – datę wznowienia wykonywania działalności.
[5] § 94 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 lit. b) rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 19 grudnia 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 2226). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-01-01 do 2016-12-31
[Dział 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni europejskiej ] W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni europejskiej wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – informacje o likwidacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu likwidacji:
– w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu – nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
– w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą – organ podejmujący uchwałę, datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,
c) w polu trzecim – sposób reprezentacji spółdzielni przez likwidatorów,
d) w podrubryce pierwszej – dane likwidatorów:
– w polu pierwszym – nazwisko,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL;
2) w rubryce drugiej – informacje o rozwiązaniu:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, co obejmuje rozwiązanie spółdzielni,
b) w polu drugim – informacje o rozwiązaniu spółdzielni, co obejmuje: wskazanie przyczyny rozwiązania, wskazanie, czy rozwiązanie nastąpiło orzeczeniem sądu bądź właściwego organu lub uchwałą, oraz odpowiednio: nazwę sądu lub właściwego organu prowadzącego postępowanie, datę wydania prawomocnego orzeczenia, sygnaturę sprawy lub datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium;
3) w rubryce trzeciej – ustanowienie zarządu komisarycznego dla spółdzielni europejskiej:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony,
b) w polu drugim – sposób reprezentacji spółdzielni przez zarząd komisaryczny,
c) w podrubryce pierwszej – dane zarządcy komisarycznego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
4) w rubryce czwartej – informacje o połączeniu, podziale spółdzielni europejskiej lub przekształceniu spółdzielni europejskiej w inny sposób:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje połączenie, podział lub przekształcenie,
b) w polu drugim – opis sposobu połączenia, podziału lub przekształcenia spółdzielni oraz informacje o uchwale,
c) w podrubryce pierwszej – dane podmiotów powstałych w wyniku połączenia, podziału lub przekształcenia albo dane podmiotów przejmujących całość majątku spółdzielni:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu lub organu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON,
d) w podrubryce drugiej – dane podmiotów, których majątek jest przejmowany przez spółdzielnię w wyniku połączenia lub podziału; wpisu dokonuje się dla spółdzielni przejmującej; wpis nie dotyczy spółdzielni zawiązanych w wyniku przekształcenia, podziału lub połączenia:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu lub organu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON;
5) w rubryce piątej – informacje o postępowaniu upadłościowym:
a) w polu pierwszym – informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,
c) [17] w polu trzecim – określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika, a w przypadku ogłoszenia upadłości na podstawie Prawa upadłościowego w brzmieniu obowiązującym od dnia 1 stycznia 2016 r. – „upadłość”,
d) [18] w polu czwartym – informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu albo w postępowaniu upadłościowym, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy i rodzaj postępowania,
e) w podrubryce pierwszej – dane syndyka:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
f) w podrubryce drugiej – dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: „zarządca przymusowy”, „nadzorca sądowy”, „zarządca”, „zarządca zagraniczny”, „osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego”;
6) [19] w rubryce szóstej – informacje o postępowaniach restrukturyzacyjnych lub o postępowaniu naprawczym:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu postępowania restrukturyzacyjnego albo wszczęciu postępowania naprawczego, co obejmuje: nazwę sądu, datę, sygnaturę sprawy i rodzaj postępowania,
b) w polu drugim – informacje o ukończeniu postępowania restrukturyzacyjnego albo naprawczego, co obejmuje sposób ukończenia i datę ukończenia postępowania,
c) w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
d) w podrubryce pierwszej – dane nadzorcy sądowego, zarządcy, nadzorcy układu wykonującego uprawnienia nadzorcy sądowego oraz osoby powołanej w toku postępowania restrukturyzacyjnego do reprezentowania dłużnika:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – funkcję;
7) w rubryce siódmej – informacje o zmianie siedziby spółdzielni europejskiej:
a) w polu pierwszym – wzmiankę o złożeniu planu przeniesienia siedziby,
b) w polu drugim – informacje o państwie, do którego przeniesiono siedzibę spółdzielni, nazwę rejestru, do którego wpisano spółdzielnię, nazwę organu prowadzącego rejestr oraz numer w rejestrze;
8) w rubryce ósmej – informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia zawieszenia wykonywania działalności,
b) w polu drugim – datę wznowienia wykonywania działalności.
[17] § 94 pkt 5 lit. c) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. a) rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 grudnia 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 2223). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
[18] § 94 pkt 5 lit. d) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. a) rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 grudnia 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 2223). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
[19] § 94 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. b) rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 grudnia 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 2223). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-12-01 do 2015-12-31
[Dział 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni europejskiej ] W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni europejskiej wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – informacje o likwidacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu likwidacji:
– w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu – nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
– w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą – organ podejmujący uchwałę, datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,
c) w polu trzecim – sposób reprezentacji spółdzielni przez likwidatorów,
d) w podrubryce pierwszej – dane likwidatorów:
– w polu pierwszym – nazwisko,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL;
2) w rubryce drugiej – informacje o rozwiązaniu:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, co obejmuje rozwiązanie spółdzielni,
b) w polu drugim – informacje o rozwiązaniu spółdzielni, co obejmuje: wskazanie przyczyny rozwiązania, wskazanie, czy rozwiązanie nastąpiło orzeczeniem sądu bądź właściwego organu lub uchwałą, oraz odpowiednio: nazwę sądu lub właściwego organu prowadzącego postępowanie, datę wydania prawomocnego orzeczenia, sygnaturę sprawy lub datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego – datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium;
3) w rubryce trzeciej – ustanowienie zarządu komisarycznego dla spółdzielni europejskiej:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony,
b) w polu drugim – sposób reprezentacji spółdzielni przez zarząd komisaryczny,
c) w podrubryce pierwszej – dane zarządcy komisarycznego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
4) w rubryce czwartej – informacje o połączeniu, podziale spółdzielni europejskiej lub przekształceniu spółdzielni europejskiej w inny sposób:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje połączenie, podział lub przekształcenie,
b) w polu drugim – opis sposobu połączenia, podziału lub przekształcenia spółdzielni oraz informacje o uchwale,
c) w podrubryce pierwszej – dane podmiotów powstałych w wyniku połączenia, podziału lub przekształcenia albo dane podmiotów przejmujących całość majątku spółdzielni:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu lub organu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON,
d) w podrubryce drugiej – dane podmiotów, których majątek jest przejmowany przez spółdzielnię w wyniku połączenia lub podziału; wpisu dokonuje się dla spółdzielni przejmującej; wpis nie dotyczy spółdzielni zawiązanych w wyniku przekształcenia, podziału lub połączenia:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, wpisuje się numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu lub organu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer identyfikacyjny REGON;
5) w rubryce piątej – informacje o postępowaniu upadłościowym:
a) w polu pierwszym – informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika,
d) w polu czwartym – informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
e) w podrubryce pierwszej – dane syndyka:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
f) w podrubryce drugiej – dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: „zarządca przymusowy”, „nadzorca sądowy”, „zarządca”, „zarządca zagraniczny”, „osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego”;
6) w rubryce szóstej – informacje o postępowaniu naprawczym:
a) w polu pierwszym – informacje o wszczęciu postępowania naprawczego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie naprawcze, datę wszczęcia postępowania naprawczego, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania naprawczego, co obejmuje sposób zakończenia i datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
d) w podrubryce pierwszej – dane nadzorcy sądowego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer identyfikacyjny REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
7) w rubryce siódmej – informacje o zmianie siedziby spółdzielni europejskiej:
a) w polu pierwszym – wzmiankę o złożeniu planu przeniesienia siedziby,
b) w polu drugim – informacje o państwie, do którego przeniesiono siedzibę spółdzielni, nazwę rejestru, do którego wpisano spółdzielnię, nazwę organu prowadzącego rejestr oraz numer w rejestrze;
8) w rubryce ósmej – informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia zawieszenia wykonywania działalności,
b) w polu drugim – datę wznowienia wykonywania działalności.