history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2014-12-25 do 2015-03-04

[Rejestr statków rybackich] 1. [1] Statek rybacki o polskiej przynależności jest wpisywany, na wniosek właściciela tego statku rybackiego, do rejestru statków rybackich, zwanego dalej „rejestrem”.

2. Rejestr jest prowadzony w formie elektronicznej przez ministra właściwego do spraw rybołówstwa.

3. Wniosek o wpis do rejestru składa się do ministra właściwego do spraw rybołówstwa za pośrednictwem okręgowego inspektora rybołówstwa morskiego, właściwego dla portu macierzystego statku rybackiego.

4. Wniosek o wpis do rejestru zawiera:

1) imię, nazwisko, określenie miejsca zamieszkania i adres albo nazwę, określenie siedziby i adres właściciela statku i armatora statku rybackiego;

2) nazwę statku rybackiego, jeżeli została nadana;

3) oznakę rybacką, jeżeli statek rybacki ją posiada;

4) numer identyfikacyjny statku rybackiego, jeżeli statek taki numer posiada;

5) numer rejestrowy polskiego rejestru okrętowego, jeżeli statek rybacki jest wpisany do polskiego rejestru okrętowego prowadzonego przez izbę morską właściwą dla portu macierzystego tego statku;

6) międzynarodowy sygnał wywoławczy, jeżeli został nadany;

7) nazwę portu macierzystego statku rybackiego;

8) rodzaj statku rybackiego;

9) rodzaj napędu statku rybackiego, moc w kW silników głównych i pomocniczych, ich typy, numery i rok zamontowania;

10) długość całkowitą statku rybackiego;

11) długość statku rybackiego między pionami;

12) szerokość i zanurzenie statku rybackiego;

13) pojemność statku rybackiego;

14) nośność statku rybackiego;

15) rok i miejsce budowy statku rybackiego;

16) rok ostatniej modernizacji statku rybackiego;

17) datę rozpoczęcia użytkowania statku rybackiego;

18) materiał główny kadłuba statku rybackiego;

19) rok położenia stępki;

20) pojemność ładowni przeznaczonych do przechowywania produktów rybołówstwa;

21) rodzaj narzędzi połowowych, w tym rodzaj głównego narzędzia połowowego;

22) wskazanie kraju, w którym statek rybacki został nabyty.

5. Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dokumenty potwierdzające dane zawarte we wniosku.

6. Okręgowy inspektor rybołówstwa morskiego w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku przekazuje wniosek o wpis do rejestru statków rybackich ministrowi właściwemu do spraw rybołówstwa.

7. [2] Minister właściwy do spraw rybołówstwa określi wzór wniosku o wpis do rejestru oraz wzór wniosku o zmianę danych w rejestrze, w formie dokumentów elektronicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114).

[1] Art. 6 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 17 pkt 1 lit. a) ustawy z dnia 24 kwietnia 2014 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze standaryzacją niektórych wzorów pism w procedurach administracyjnych (Dz.U. poz. 822). Zmiana weszła w życie 25 grudnia 2014 r.

[2] Art. 6 ust. 7 dodany przez art. 17 pkt 1 lit. b) ustawy z dnia 24 kwietnia 2014 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze standaryzacją niektórych wzorów pism w procedurach administracyjnych (Dz.U. poz. 822). Zmiana weszła w życie 25 grudnia 2014 r.

Wersja obowiązująca od 2014-12-25 do 2015-03-04

[Rejestr statków rybackich] 1. [1] Statek rybacki o polskiej przynależności jest wpisywany, na wniosek właściciela tego statku rybackiego, do rejestru statków rybackich, zwanego dalej „rejestrem”.

2. Rejestr jest prowadzony w formie elektronicznej przez ministra właściwego do spraw rybołówstwa.

3. Wniosek o wpis do rejestru składa się do ministra właściwego do spraw rybołówstwa za pośrednictwem okręgowego inspektora rybołówstwa morskiego, właściwego dla portu macierzystego statku rybackiego.

4. Wniosek o wpis do rejestru zawiera:

1) imię, nazwisko, określenie miejsca zamieszkania i adres albo nazwę, określenie siedziby i adres właściciela statku i armatora statku rybackiego;

2) nazwę statku rybackiego, jeżeli została nadana;

3) oznakę rybacką, jeżeli statek rybacki ją posiada;

4) numer identyfikacyjny statku rybackiego, jeżeli statek taki numer posiada;

5) numer rejestrowy polskiego rejestru okrętowego, jeżeli statek rybacki jest wpisany do polskiego rejestru okrętowego prowadzonego przez izbę morską właściwą dla portu macierzystego tego statku;

6) międzynarodowy sygnał wywoławczy, jeżeli został nadany;

7) nazwę portu macierzystego statku rybackiego;

8) rodzaj statku rybackiego;

9) rodzaj napędu statku rybackiego, moc w kW silników głównych i pomocniczych, ich typy, numery i rok zamontowania;

10) długość całkowitą statku rybackiego;

11) długość statku rybackiego między pionami;

12) szerokość i zanurzenie statku rybackiego;

13) pojemność statku rybackiego;

14) nośność statku rybackiego;

15) rok i miejsce budowy statku rybackiego;

16) rok ostatniej modernizacji statku rybackiego;

17) datę rozpoczęcia użytkowania statku rybackiego;

18) materiał główny kadłuba statku rybackiego;

19) rok położenia stępki;

20) pojemność ładowni przeznaczonych do przechowywania produktów rybołówstwa;

21) rodzaj narzędzi połowowych, w tym rodzaj głównego narzędzia połowowego;

22) wskazanie kraju, w którym statek rybacki został nabyty.

5. Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dokumenty potwierdzające dane zawarte we wniosku.

6. Okręgowy inspektor rybołówstwa morskiego w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku przekazuje wniosek o wpis do rejestru statków rybackich ministrowi właściwemu do spraw rybołówstwa.

7. [2] Minister właściwy do spraw rybołówstwa określi wzór wniosku o wpis do rejestru oraz wzór wniosku o zmianę danych w rejestrze, w formie dokumentów elektronicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114).

[1] Art. 6 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 17 pkt 1 lit. a) ustawy z dnia 24 kwietnia 2014 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze standaryzacją niektórych wzorów pism w procedurach administracyjnych (Dz.U. poz. 822). Zmiana weszła w życie 25 grudnia 2014 r.

[2] Art. 6 ust. 7 dodany przez art. 17 pkt 1 lit. b) ustawy z dnia 24 kwietnia 2014 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze standaryzacją niektórych wzorów pism w procedurach administracyjnych (Dz.U. poz. 822). Zmiana weszła w życie 25 grudnia 2014 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-11-17 do 2014-12-24    (Dz.U.2014.1592 tekst jednolity)

[Rejestr statków rybackich] 1. Statek rybacki o polskiej przynależności jest wpisywany, na pisemny wniosek właściciela tego statku rybackiego, do rejestru statków rybackich, zwanego dalej „rejestrem”.

2. Rejestr jest prowadzony w formie elektronicznej przez ministra właściwego do spraw rybołówstwa.

3. Wniosek o wpis do rejestru składa się do ministra właściwego do spraw rybołówstwa za pośrednictwem okręgowego inspektora rybołówstwa morskiego, właściwego dla portu macierzystego statku rybackiego.

4. Wniosek o wpis do rejestru zawiera:

1) imię, nazwisko, określenie miejsca zamieszkania i adres albo nazwę, określenie siedziby i adres właściciela statku i armatora statku rybackiego;

2) nazwę statku rybackiego, jeżeli została nadana;

3) oznakę rybacką, jeżeli statek rybacki ją posiada;

4) numer identyfikacyjny statku rybackiego, jeżeli statek taki numer posiada;

5) numer rejestrowy polskiego rejestru okrętowego, jeżeli statek rybacki jest wpisany do polskiego rejestru okrętowego prowadzonego przez izbę morską właściwą dla portu macierzystego tego statku;

6) międzynarodowy sygnał wywoławczy, jeżeli został nadany;

7) nazwę portu macierzystego statku rybackiego;

8) rodzaj statku rybackiego;

9) rodzaj napędu statku rybackiego, moc w kW silników głównych i pomocniczych, ich typy, numery i rok zamontowania;

10) długość całkowitą statku rybackiego;

11) długość statku rybackiego między pionami;

12) szerokość i zanurzenie statku rybackiego;

13) pojemność statku rybackiego;

14) nośność statku rybackiego;

15) rok i miejsce budowy statku rybackiego;

16) rok ostatniej modernizacji statku rybackiego;

17) datę rozpoczęcia użytkowania statku rybackiego;

18) materiał główny kadłuba statku rybackiego;

19) rok położenia stępki;

20) pojemność ładowni przeznaczonych do przechowywania produktów rybołówstwa;

21) rodzaj narzędzi połowowych, w tym rodzaj głównego narzędzia połowowego;

22) wskazanie kraju, w którym statek rybacki został nabyty.

5. Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dokumenty potwierdzające dane zawarte we wniosku.

6. Okręgowy inspektor rybołówstwa morskiego w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku przekazuje wniosek o wpis do rejestru statków rybackich ministrowi właściwemu do spraw rybołówstwa.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-02-24 do 2014-11-16

1. Statek rybacki o polskiej przynależności jest wpisywany, na pisemny wniosek właściciela tego statku rybackiego, do rejestru statków rybackich, zwanego dalej „rejestrem".

2. Rejestr jest prowadzony w formie elektronicznej przez ministra właściwego do spraw rybołówstwa [2].

3. Wniosek o wpis do rejestru składa się do ministra właściwego do spraw rybołówstwa [3] za pośrednictwem okręgowego inspektora rybołówstwa morskiego, właściwego dla portu macierzystego statku rybackiego.

4. Wniosek o wpis do rejestru zawiera:

1) imię, nazwisko, określenie miejsca zamieszkania i adres albo nazwę, określenie siedziby i adres właściciela statku i armatora statku rybackiego;

2) nazwę statku rybackiego, jeżeli została nadana;

3) oznakę rybacką, jeżeli statek rybacki ją posiada;

4) numer identyfikacyjny statku rybackiego, jeżeli statek taki numer posiada;

5) numer rejestrowy polskiego rejestru okrętowego, jeżeli statek rybacki jest wpisany do polskiego rejestru okrętowego prowadzonego przez izbę morską właściwą dla portu macierzystego tego statku;

6) międzynarodowy sygnał wywoławczy, jeżeli został nadany;

7) nazwę portu macierzystego statku rybackiego;

8) rodzaj statku rybackiego;

9) rodzaj napędu statku rybackiego, moc w kW silników głównych i pomocniczych, ich typy, numery i rok zamontowania;

10) długość całkowitą statku rybackiego;

11) długość statku rybackiego między pionami;

12) szerokość i zanurzenie statku rybackiego;

13) pojemność statku rybackiego;

14) nośność statku rybackiego;

15) rok i miejsce budowy statku rybackiego;

16) rok ostatniej modernizacji statku rybackiego;

17) datę rozpoczęcia użytkowania statku rybackiego;

18) materiał główny kadłuba statku rybackiego;

19) rok położenia stępki;

20) pojemność ładowni przeznaczonych do przechowywania produktów rybołówstwa;

21) rodzaj narzędzi połowowych, w tym rodzaj głównego narzędzia połowowego;

22) wskazanie kraju, w którym statek rybacki został nabyty.

5. Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dokumenty potwierdzające dane zawarte we wniosku.

6. Okręgowy inspektor rybołówstwa morskiego w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku przekazuje wniosek o wpis do rejestru statków rybackich ministrowi właściwemu do spraw rybołówstwa [4].

[2] Art. 6 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez art. 13 pkt 2 ustawy z dnia 12 stycznia 2007 r. o zmianie ustawy o działach administracji rządowej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 21, poz. 125). Zmiana weszła w życie 24 lutego 2007 r.

[3] Art. 6 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez art. 13 pkt 2 ustawy z dnia 12 stycznia 2007 r. o zmianie ustawy o działach administracji rządowej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 21, poz. 125). Zmiana weszła w życie 24 lutego 2007 r.

[4] Art. 6 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez art. 13 pkt 2 ustawy z dnia 12 stycznia 2007 r. o zmianie ustawy o działach administracji rządowej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 21, poz. 125). Zmiana weszła w życie 24 lutego 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-05-01 do 2007-02-23

1. Statek rybacki o polskiej przynależności jest wpisywany, na pisemny wniosek właściciela tego statku rybackiego, do rejestru statków rybackich, zwanego dalej „rejestrem".

2. Rejestr jest prowadzony w formie elektronicznej przez ministra właściwego do spraw rolnictwa.

3. Wniosek o wpis do rejestru składa się do ministra właściwego do spraw rolnictwa za pośrednictwem okręgowego inspektora rybołówstwa morskiego, właściwego dla portu macierzystego statku rybackiego.

4. Wniosek o wpis do rejestru zawiera:

1) imię, nazwisko, określenie miejsca zamieszkania i adres albo nazwę, określenie siedziby i adres właściciela statku i armatora statku rybackiego;

2) nazwę statku rybackiego, jeżeli została nadana;

3) oznakę rybacką, jeżeli statek rybacki ją posiada;

4) numer identyfikacyjny statku rybackiego, jeżeli statek taki numer posiada;

5) numer rejestrowy polskiego rejestru okrętowego, jeżeli statek rybacki jest wpisany do polskiego rejestru okrętowego prowadzonego przez izbę morską właściwą dla portu macierzystego tego statku;

6) międzynarodowy sygnał wywoławczy, jeżeli został nadany;

7) nazwę portu macierzystego statku rybackiego;

8) rodzaj statku rybackiego;

9) rodzaj napędu statku rybackiego, moc w kW silników głównych i pomocniczych, ich typy, numery i rok zamontowania;

10) długość całkowitą statku rybackiego;

11) długość statku rybackiego między pionami;

12) szerokość i zanurzenie statku rybackiego;

13) pojemność statku rybackiego;

14) nośność statku rybackiego;

15) rok i miejsce budowy statku rybackiego;

16) rok ostatniej modernizacji statku rybackiego;

17) datę rozpoczęcia użytkowania statku rybackiego;

18) materiał główny kadłuba statku rybackiego;

19) rok położenia stępki;

20) pojemność ładowni przeznaczonych do przechowywania produktów rybołówstwa;

21) rodzaj narzędzi połowowych, w tym rodzaj głównego narzędzia połowowego;

22) wskazanie kraju, w którym statek rybacki został nabyty.

5. Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dokumenty potwierdzające dane zawarte we wniosku.

6. Okręgowy inspektor rybołówstwa morskiego w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku przekazuje wniosek o wpis do rejestru statków rybackich ministrowi właściwemu do spraw rolnictwa.