Wersja obowiązująca od 2014-12-25 do 2015-03-04
[Rejestr statków rybackich] 1. [1] Statek rybacki o polskiej przynależności jest wpisywany, na wniosek właściciela tego statku rybackiego, do rejestru statków rybackich, zwanego dalej „rejestrem”.
2. Rejestr jest prowadzony w formie elektronicznej przez ministra właściwego do spraw rybołówstwa.
3. Wniosek o wpis do rejestru składa się do ministra właściwego do spraw rybołówstwa za pośrednictwem okręgowego inspektora rybołówstwa morskiego, właściwego dla portu macierzystego statku rybackiego.
4. Wniosek o wpis do rejestru zawiera:
1) imię, nazwisko, określenie miejsca zamieszkania i adres albo nazwę, określenie siedziby i adres właściciela statku i armatora statku rybackiego;
2) nazwę statku rybackiego, jeżeli została nadana;
3) oznakę rybacką, jeżeli statek rybacki ją posiada;
4) numer identyfikacyjny statku rybackiego, jeżeli statek taki numer posiada;
5) numer rejestrowy polskiego rejestru okrętowego, jeżeli statek rybacki jest wpisany do polskiego rejestru okrętowego prowadzonego przez izbę morską właściwą dla portu macierzystego tego statku;
6) międzynarodowy sygnał wywoławczy, jeżeli został nadany;
7) nazwę portu macierzystego statku rybackiego;
8) rodzaj statku rybackiego;
9) rodzaj napędu statku rybackiego, moc w kW silników głównych i pomocniczych, ich typy, numery i rok zamontowania;
10) długość całkowitą statku rybackiego;
11) długość statku rybackiego między pionami;
12) szerokość i zanurzenie statku rybackiego;
13) pojemność statku rybackiego;
14) nośność statku rybackiego;
15) rok i miejsce budowy statku rybackiego;
16) rok ostatniej modernizacji statku rybackiego;
17) datę rozpoczęcia użytkowania statku rybackiego;
18) materiał główny kadłuba statku rybackiego;
19) rok położenia stępki;
20) pojemność ładowni przeznaczonych do przechowywania produktów rybołówstwa;
21) rodzaj narzędzi połowowych, w tym rodzaj głównego narzędzia połowowego;
22) wskazanie kraju, w którym statek rybacki został nabyty.
5. Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dokumenty potwierdzające dane zawarte we wniosku.
6. Okręgowy inspektor rybołówstwa morskiego w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku przekazuje wniosek o wpis do rejestru statków rybackich ministrowi właściwemu do spraw rybołówstwa.
7. [2] Minister właściwy do spraw rybołówstwa określi wzór wniosku o wpis do rejestru oraz wzór wniosku o zmianę danych w rejestrze, w formie dokumentów elektronicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114).
[1] Art. 6 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 17 pkt 1 lit. a) ustawy z dnia 24 kwietnia 2014 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze standaryzacją niektórych wzorów pism w procedurach administracyjnych (Dz.U. poz. 822). Zmiana weszła w życie 25 grudnia 2014 r.
[2] Art. 6 ust. 7 dodany przez art. 17 pkt 1 lit. b) ustawy z dnia 24 kwietnia 2014 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze standaryzacją niektórych wzorów pism w procedurach administracyjnych (Dz.U. poz. 822). Zmiana weszła w życie 25 grudnia 2014 r.
Wersja obowiązująca od 2014-12-25 do 2015-03-04
[Rejestr statków rybackich] 1. [1] Statek rybacki o polskiej przynależności jest wpisywany, na wniosek właściciela tego statku rybackiego, do rejestru statków rybackich, zwanego dalej „rejestrem”.
2. Rejestr jest prowadzony w formie elektronicznej przez ministra właściwego do spraw rybołówstwa.
3. Wniosek o wpis do rejestru składa się do ministra właściwego do spraw rybołówstwa za pośrednictwem okręgowego inspektora rybołówstwa morskiego, właściwego dla portu macierzystego statku rybackiego.
4. Wniosek o wpis do rejestru zawiera:
1) imię, nazwisko, określenie miejsca zamieszkania i adres albo nazwę, określenie siedziby i adres właściciela statku i armatora statku rybackiego;
2) nazwę statku rybackiego, jeżeli została nadana;
3) oznakę rybacką, jeżeli statek rybacki ją posiada;
4) numer identyfikacyjny statku rybackiego, jeżeli statek taki numer posiada;
5) numer rejestrowy polskiego rejestru okrętowego, jeżeli statek rybacki jest wpisany do polskiego rejestru okrętowego prowadzonego przez izbę morską właściwą dla portu macierzystego tego statku;
6) międzynarodowy sygnał wywoławczy, jeżeli został nadany;
7) nazwę portu macierzystego statku rybackiego;
8) rodzaj statku rybackiego;
9) rodzaj napędu statku rybackiego, moc w kW silników głównych i pomocniczych, ich typy, numery i rok zamontowania;
10) długość całkowitą statku rybackiego;
11) długość statku rybackiego między pionami;
12) szerokość i zanurzenie statku rybackiego;
13) pojemność statku rybackiego;
14) nośność statku rybackiego;
15) rok i miejsce budowy statku rybackiego;
16) rok ostatniej modernizacji statku rybackiego;
17) datę rozpoczęcia użytkowania statku rybackiego;
18) materiał główny kadłuba statku rybackiego;
19) rok położenia stępki;
20) pojemność ładowni przeznaczonych do przechowywania produktów rybołówstwa;
21) rodzaj narzędzi połowowych, w tym rodzaj głównego narzędzia połowowego;
22) wskazanie kraju, w którym statek rybacki został nabyty.
5. Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dokumenty potwierdzające dane zawarte we wniosku.
6. Okręgowy inspektor rybołówstwa morskiego w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku przekazuje wniosek o wpis do rejestru statków rybackich ministrowi właściwemu do spraw rybołówstwa.
7. [2] Minister właściwy do spraw rybołówstwa określi wzór wniosku o wpis do rejestru oraz wzór wniosku o zmianę danych w rejestrze, w formie dokumentów elektronicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114).
[1] Art. 6 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 17 pkt 1 lit. a) ustawy z dnia 24 kwietnia 2014 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze standaryzacją niektórych wzorów pism w procedurach administracyjnych (Dz.U. poz. 822). Zmiana weszła w życie 25 grudnia 2014 r.
[2] Art. 6 ust. 7 dodany przez art. 17 pkt 1 lit. b) ustawy z dnia 24 kwietnia 2014 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze standaryzacją niektórych wzorów pism w procedurach administracyjnych (Dz.U. poz. 822). Zmiana weszła w życie 25 grudnia 2014 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-11-17 do 2014-12-24 (Dz.U.2014.1592 tekst jednolity)
[Rejestr statków rybackich] 1. Statek rybacki o polskiej przynależności jest wpisywany, na pisemny wniosek właściciela tego statku rybackiego, do rejestru statków rybackich, zwanego dalej „rejestrem”.
2. Rejestr jest prowadzony w formie elektronicznej przez ministra właściwego do spraw rybołówstwa.
3. Wniosek o wpis do rejestru składa się do ministra właściwego do spraw rybołówstwa za pośrednictwem okręgowego inspektora rybołówstwa morskiego, właściwego dla portu macierzystego statku rybackiego.
4. Wniosek o wpis do rejestru zawiera:
1) imię, nazwisko, określenie miejsca zamieszkania i adres albo nazwę, określenie siedziby i adres właściciela statku i armatora statku rybackiego;
2) nazwę statku rybackiego, jeżeli została nadana;
3) oznakę rybacką, jeżeli statek rybacki ją posiada;
4) numer identyfikacyjny statku rybackiego, jeżeli statek taki numer posiada;
5) numer rejestrowy polskiego rejestru okrętowego, jeżeli statek rybacki jest wpisany do polskiego rejestru okrętowego prowadzonego przez izbę morską właściwą dla portu macierzystego tego statku;
6) międzynarodowy sygnał wywoławczy, jeżeli został nadany;
7) nazwę portu macierzystego statku rybackiego;
8) rodzaj statku rybackiego;
9) rodzaj napędu statku rybackiego, moc w kW silników głównych i pomocniczych, ich typy, numery i rok zamontowania;
10) długość całkowitą statku rybackiego;
11) długość statku rybackiego między pionami;
12) szerokość i zanurzenie statku rybackiego;
13) pojemność statku rybackiego;
14) nośność statku rybackiego;
15) rok i miejsce budowy statku rybackiego;
16) rok ostatniej modernizacji statku rybackiego;
17) datę rozpoczęcia użytkowania statku rybackiego;
18) materiał główny kadłuba statku rybackiego;
19) rok położenia stępki;
20) pojemność ładowni przeznaczonych do przechowywania produktów rybołówstwa;
21) rodzaj narzędzi połowowych, w tym rodzaj głównego narzędzia połowowego;
22) wskazanie kraju, w którym statek rybacki został nabyty.
5. Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dokumenty potwierdzające dane zawarte we wniosku.
6. Okręgowy inspektor rybołówstwa morskiego w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku przekazuje wniosek o wpis do rejestru statków rybackich ministrowi właściwemu do spraw rybołówstwa.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-02-24 do 2014-11-16
1. Statek rybacki o polskiej przynależności jest wpisywany, na pisemny wniosek właściciela tego statku rybackiego, do rejestru statków rybackich, zwanego dalej „rejestrem".
2. Rejestr jest prowadzony w formie elektronicznej przez ministra właściwego do spraw rybołówstwa [2].
3. Wniosek o wpis do rejestru składa się do ministra właściwego do spraw rybołówstwa [3] za pośrednictwem okręgowego inspektora rybołówstwa morskiego, właściwego dla portu macierzystego statku rybackiego.
4. Wniosek o wpis do rejestru zawiera:
1) imię, nazwisko, określenie miejsca zamieszkania i adres albo nazwę, określenie siedziby i adres właściciela statku i armatora statku rybackiego;
2) nazwę statku rybackiego, jeżeli została nadana;
3) oznakę rybacką, jeżeli statek rybacki ją posiada;
4) numer identyfikacyjny statku rybackiego, jeżeli statek taki numer posiada;
5) numer rejestrowy polskiego rejestru okrętowego, jeżeli statek rybacki jest wpisany do polskiego rejestru okrętowego prowadzonego przez izbę morską właściwą dla portu macierzystego tego statku;
6) międzynarodowy sygnał wywoławczy, jeżeli został nadany;
7) nazwę portu macierzystego statku rybackiego;
8) rodzaj statku rybackiego;
9) rodzaj napędu statku rybackiego, moc w kW silników głównych i pomocniczych, ich typy, numery i rok zamontowania;
10) długość całkowitą statku rybackiego;
11) długość statku rybackiego między pionami;
12) szerokość i zanurzenie statku rybackiego;
13) pojemność statku rybackiego;
14) nośność statku rybackiego;
15) rok i miejsce budowy statku rybackiego;
16) rok ostatniej modernizacji statku rybackiego;
17) datę rozpoczęcia użytkowania statku rybackiego;
18) materiał główny kadłuba statku rybackiego;
19) rok położenia stępki;
20) pojemność ładowni przeznaczonych do przechowywania produktów rybołówstwa;
21) rodzaj narzędzi połowowych, w tym rodzaj głównego narzędzia połowowego;
22) wskazanie kraju, w którym statek rybacki został nabyty.
5. Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dokumenty potwierdzające dane zawarte we wniosku.
6. Okręgowy inspektor rybołówstwa morskiego w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku przekazuje wniosek o wpis do rejestru statków rybackich ministrowi właściwemu do spraw rybołówstwa [4].
[2] Art. 6 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez art. 13 pkt 2 ustawy z dnia 12 stycznia 2007 r. o zmianie ustawy o działach administracji rządowej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 21, poz. 125). Zmiana weszła w życie 24 lutego 2007 r.
[3] Art. 6 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez art. 13 pkt 2 ustawy z dnia 12 stycznia 2007 r. o zmianie ustawy o działach administracji rządowej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 21, poz. 125). Zmiana weszła w życie 24 lutego 2007 r.
[4] Art. 6 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez art. 13 pkt 2 ustawy z dnia 12 stycznia 2007 r. o zmianie ustawy o działach administracji rządowej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 21, poz. 125). Zmiana weszła w życie 24 lutego 2007 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-05-01 do 2007-02-23
1. Statek rybacki o polskiej przynależności jest wpisywany, na pisemny wniosek właściciela tego statku rybackiego, do rejestru statków rybackich, zwanego dalej „rejestrem".
2. Rejestr jest prowadzony w formie elektronicznej przez ministra właściwego do spraw rolnictwa.
3. Wniosek o wpis do rejestru składa się do ministra właściwego do spraw rolnictwa za pośrednictwem okręgowego inspektora rybołówstwa morskiego, właściwego dla portu macierzystego statku rybackiego.
4. Wniosek o wpis do rejestru zawiera:
1) imię, nazwisko, określenie miejsca zamieszkania i adres albo nazwę, określenie siedziby i adres właściciela statku i armatora statku rybackiego;
2) nazwę statku rybackiego, jeżeli została nadana;
3) oznakę rybacką, jeżeli statek rybacki ją posiada;
4) numer identyfikacyjny statku rybackiego, jeżeli statek taki numer posiada;
5) numer rejestrowy polskiego rejestru okrętowego, jeżeli statek rybacki jest wpisany do polskiego rejestru okrętowego prowadzonego przez izbę morską właściwą dla portu macierzystego tego statku;
6) międzynarodowy sygnał wywoławczy, jeżeli został nadany;
7) nazwę portu macierzystego statku rybackiego;
8) rodzaj statku rybackiego;
9) rodzaj napędu statku rybackiego, moc w kW silników głównych i pomocniczych, ich typy, numery i rok zamontowania;
10) długość całkowitą statku rybackiego;
11) długość statku rybackiego między pionami;
12) szerokość i zanurzenie statku rybackiego;
13) pojemność statku rybackiego;
14) nośność statku rybackiego;
15) rok i miejsce budowy statku rybackiego;
16) rok ostatniej modernizacji statku rybackiego;
17) datę rozpoczęcia użytkowania statku rybackiego;
18) materiał główny kadłuba statku rybackiego;
19) rok położenia stępki;
20) pojemność ładowni przeznaczonych do przechowywania produktów rybołówstwa;
21) rodzaj narzędzi połowowych, w tym rodzaj głównego narzędzia połowowego;
22) wskazanie kraju, w którym statek rybacki został nabyty.
5. Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dokumenty potwierdzające dane zawarte we wniosku.
6. Okręgowy inspektor rybołówstwa morskiego w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku przekazuje wniosek o wpis do rejestru statków rybackich ministrowi właściwemu do spraw rolnictwa.