history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2014-11-04    (Dz.U.2014.1505 tekst jednolity)

§ 12. [Dokumenty dołączane do wniosku o płatność] Do wniosku o płatność dołącza się:

1) poświadczone za zgodność z oryginałem przez pracownika instytucji pośredniczącej lub pracownika beneficjenta kopie:

a) faktur lub dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej wraz z dowodami zapłaty, zgodnie z zestawieniem dokumentów potwierdzających poniesione wydatki,

b) dokumentów potwierdzających odbiór lub wykonanie prac,

c) wyciągów bankowych lub przelewów bankowych, dokumentujących operacje na rachunku bankowym beneficjenta w zakresie realizacji operacji;

2) zestawienie rzeczowo-finansowe operacji;

3) oświadczenie beneficjenta lub inny dokument zawierający informację o numerze rachunku bankowego, na który mają być przekazane środki finansowe – w przypadku pierwszego wniosku o płatność;

4) (uchylony);

5) inne dokumenty potwierdzające poniesienie wydatków w zakresie realizacji operacji.

Wersja obowiązująca od 2014-11-04    (Dz.U.2014.1505 tekst jednolity)

§ 12. [Dokumenty dołączane do wniosku o płatność] Do wniosku o płatność dołącza się:

1) poświadczone za zgodność z oryginałem przez pracownika instytucji pośredniczącej lub pracownika beneficjenta kopie:

a) faktur lub dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej wraz z dowodami zapłaty, zgodnie z zestawieniem dokumentów potwierdzających poniesione wydatki,

b) dokumentów potwierdzających odbiór lub wykonanie prac,

c) wyciągów bankowych lub przelewów bankowych, dokumentujących operacje na rachunku bankowym beneficjenta w zakresie realizacji operacji;

2) zestawienie rzeczowo-finansowe operacji;

3) oświadczenie beneficjenta lub inny dokument zawierający informację o numerze rachunku bankowego, na który mają być przekazane środki finansowe – w przypadku pierwszego wniosku o płatność;

4) (uchylony);

5) inne dokumenty potwierdzające poniesienie wydatków w zakresie realizacji operacji.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-07-13 do 2014-11-03

Do wniosku o płatność dołącza się:

1) poświadczone za zgodność z oryginałem przez pracownika instytucji pośredniczącej lub pracownika beneficjenta kopie: [2]

a) faktur lub dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej wraz z dowodami zapłaty, zgodnie z zestawieniem dokumentów potwierdzających poniesione wydatki,

b) dokumentów potwierdzających odbiór lub wykonanie prac,

c) wyciągów bankowych lub przelewów bankowych, dokumentujących operacje na rachunku bankowym beneficjenta w zakresie realizacji operacji;

2) zestawienie rzeczowo-finansowe operacji;

3) [3] oświadczenie beneficjenta lub inny dokument zawierający informację o numerze rachunku bankowego, na który mają być przekazane środki finansowe – w przypadku pierwszego wniosku o płatność;

4) [4] (uchylony);

5) inne dokumenty potwierdzające poniesienie wydatków w zakresie realizacji operacji.

[2] § 12 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 7 czerwca 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty i zwracania pomocy finansowej w ramach osi priorytetowej 5 – Pomoc techniczna, zawartej w programie operacyjnym „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007–2013” (Dz.U. Nr 133, poz. 776). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2011 r.

[3] § 12 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 7 czerwca 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty i zwracania pomocy finansowej w ramach osi priorytetowej 5 – Pomoc techniczna, zawartej w programie operacyjnym „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007–2013” (Dz.U. Nr 133, poz. 776). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2011 r.

[4] § 12 pkt 4 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. c) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 7 czerwca 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty i zwracania pomocy finansowej w ramach osi priorytetowej 5 – Pomoc techniczna, zawartej w programie operacyjnym „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007–2013” (Dz.U. Nr 133, poz. 776). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-11-07 do 2011-07-12

Do wniosku o płatność dołącza się:

1) poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego pracownika instytucji pośredniczącej lub komórki organizacyjnej instytucji zarządzającej, która realizuje zadania w zakresie wdrażania pomocy technicznej w ramach programu operacyjnego, kopie:

a) faktur lub dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej wraz z dowodami zapłaty, zgodnie z zestawieniem dokumentów potwierdzających poniesione wydatki,

b) dokumentów potwierdzających odbiór lub wykonanie prac,

c) wyciągów bankowych lub przelewów bankowych, dokumentujących operacje na rachunku bankowym beneficjenta w zakresie realizacji operacji;

2) zestawienie rzeczowo-finansowe operacji;

3) zaświadczenie z banku o numerze rachunku bankowego, na który mają być przekazane środki finansowe – w przypadku pierwszego wniosku o płatność;

4) sprawozdanie z realizacji operacji lub z realizacji jej etapu, w przypadku płatności, o której mowa w § 11 ust. 3;

5) inne dokumenty potwierdzające poniesienie wydatków w zakresie realizacji operacji.