Wersja obowiązująca od 2014-11-04 (Dz.U.2014.1505 tekst jednolity)
[Dokumenty dołączane do wniosku o płatność] Do wniosku o płatność dołącza się:
1) poświadczone za zgodność z oryginałem przez pracownika instytucji pośredniczącej lub pracownika beneficjenta kopie:
a) faktur lub dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej wraz z dowodami zapłaty, zgodnie z zestawieniem dokumentów potwierdzających poniesione wydatki,
b) dokumentów potwierdzających odbiór lub wykonanie prac,
c) wyciągów bankowych lub przelewów bankowych, dokumentujących operacje na rachunku bankowym beneficjenta w zakresie realizacji operacji;
2) zestawienie rzeczowo-finansowe operacji;
3) oświadczenie beneficjenta lub inny dokument zawierający informację o numerze rachunku bankowego, na który mają być przekazane środki finansowe – w przypadku pierwszego wniosku o płatność;
4) (uchylony);
5) inne dokumenty potwierdzające poniesienie wydatków w zakresie realizacji operacji.
Wersja obowiązująca od 2014-11-04 (Dz.U.2014.1505 tekst jednolity)
[Dokumenty dołączane do wniosku o płatność] Do wniosku o płatność dołącza się:
1) poświadczone za zgodność z oryginałem przez pracownika instytucji pośredniczącej lub pracownika beneficjenta kopie:
a) faktur lub dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej wraz z dowodami zapłaty, zgodnie z zestawieniem dokumentów potwierdzających poniesione wydatki,
b) dokumentów potwierdzających odbiór lub wykonanie prac,
c) wyciągów bankowych lub przelewów bankowych, dokumentujących operacje na rachunku bankowym beneficjenta w zakresie realizacji operacji;
2) zestawienie rzeczowo-finansowe operacji;
3) oświadczenie beneficjenta lub inny dokument zawierający informację o numerze rachunku bankowego, na który mają być przekazane środki finansowe – w przypadku pierwszego wniosku o płatność;
4) (uchylony);
5) inne dokumenty potwierdzające poniesienie wydatków w zakresie realizacji operacji.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-07-13 do 2014-11-03
Do wniosku o płatność dołącza się:
1) poświadczone za zgodność z oryginałem przez pracownika instytucji pośredniczącej lub pracownika beneficjenta kopie: [2]
a) faktur lub dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej wraz z dowodami zapłaty, zgodnie z zestawieniem dokumentów potwierdzających poniesione wydatki,
b) dokumentów potwierdzających odbiór lub wykonanie prac,
c) wyciągów bankowych lub przelewów bankowych, dokumentujących operacje na rachunku bankowym beneficjenta w zakresie realizacji operacji;
2) zestawienie rzeczowo-finansowe operacji;
3) [3] oświadczenie beneficjenta lub inny dokument zawierający informację o numerze rachunku bankowego, na który mają być przekazane środki finansowe – w przypadku pierwszego wniosku o płatność;
4) [4] (uchylony);
5) inne dokumenty potwierdzające poniesienie wydatków w zakresie realizacji operacji.
[2] § 12 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 7 czerwca 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty i zwracania pomocy finansowej w ramach osi priorytetowej 5 – Pomoc techniczna, zawartej w programie operacyjnym „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007–2013” (Dz.U. Nr 133, poz. 776). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2011 r.
[3] § 12 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 7 czerwca 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty i zwracania pomocy finansowej w ramach osi priorytetowej 5 – Pomoc techniczna, zawartej w programie operacyjnym „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007–2013” (Dz.U. Nr 133, poz. 776). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2011 r.
[4] § 12 pkt 4 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. c) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 7 czerwca 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty i zwracania pomocy finansowej w ramach osi priorytetowej 5 – Pomoc techniczna, zawartej w programie operacyjnym „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007–2013” (Dz.U. Nr 133, poz. 776). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2011 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-11-07 do 2011-07-12
Do wniosku o płatność dołącza się:
1) poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego pracownika instytucji pośredniczącej lub komórki organizacyjnej instytucji zarządzającej, która realizuje zadania w zakresie wdrażania pomocy technicznej w ramach programu operacyjnego, kopie:
a) faktur lub dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej wraz z dowodami zapłaty, zgodnie z zestawieniem dokumentów potwierdzających poniesione wydatki,
b) dokumentów potwierdzających odbiór lub wykonanie prac,
c) wyciągów bankowych lub przelewów bankowych, dokumentujących operacje na rachunku bankowym beneficjenta w zakresie realizacji operacji;
2) zestawienie rzeczowo-finansowe operacji;
3) zaświadczenie z banku o numerze rachunku bankowego, na który mają być przekazane środki finansowe – w przypadku pierwszego wniosku o płatność;
4) sprawozdanie z realizacji operacji lub z realizacji jej etapu, w przypadku płatności, o której mowa w § 11 ust. 3;
5) inne dokumenty potwierdzające poniesienie wydatków w zakresie realizacji operacji.