history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2014-07-31 do 2015-06-11    (Dz.U.2014.1017 tekst jednolity)

[Infrastruktura zapewniająca dostęp do Portu Gdynia] W skład infrastruktury zapewniającej dostęp do Portu Gdynia wchodzą:

1) następujące tory wodne wraz ze związanymi z ich funkcjonowaniem obiektami, urządzeniami i instalacjami:

a) tor podejściowy od pławy GD do pary pław G1–G2, o długości 4,4 km,

b) tor wodny od pary pław G1–G2 do linii łączącej główki wejścia głównego, o długości 2,75 km, szerokości w dnie 150,0 m i głębokości technicznej 14,5 m,

c) podejście do wejścia południowego, o głębokości technicznej 9,1 m,

d) (uchylona);

2) falochrony zewnętrzne:

a) falochron główny o długości 2018,8 m,

b) głowica falochronu północnego wyspowego o długości 18,4 m;

3) stałe znaki nawigacyjne:

a) stawy na lądzie (nabieżnik świetlny) – 2 szt.,

b) znaki i światła nawigacyjne – 17 szt.;

4) pływające oznakowanie nawigacyjne:

a) pławy świetlne – 4 szt.,

b) (uchylona),

c) pławy świetlne zimowe – 3 szt.;

5) latarnie, o których mowa w § 1 pkt 5;

6) kotwicowiska:

a) kotwicowisko nr 1 o powierzchni 5,9 km2 i głębokości od 9,0 m do 16,0 m,

b) kotwicowisko nr 2 o powierzchni 3,9 km2 i głębokości od 14,0 m do 25,0 m,

c) kotwicowisko nr 3 o powierzchni 3,2 km2 i głębokości od 26,5 m do 31,0 m;

7) „DGPS-RTK”;

8) infrastruktura systemu nadzoru i kontroli ruchu statków „VTS Zatoka Gdańska”, o której mowa w § 1 pkt 9;

9) (uchylony);

10) systemy monitorowania znaków nawigacyjnych;

11) system zasilania energetycznego świateł nawigacyjnych wraz z liniami kablowymi;

12) (uchylony);

13) stacje nadbrzeżne automatycznego systemu identyfikacji statków, o którym mowa w § 1 pkt 14.

Wersja obowiązująca od 2014-07-31 do 2015-06-11    (Dz.U.2014.1017 tekst jednolity)

[Infrastruktura zapewniająca dostęp do Portu Gdynia] W skład infrastruktury zapewniającej dostęp do Portu Gdynia wchodzą:

1) następujące tory wodne wraz ze związanymi z ich funkcjonowaniem obiektami, urządzeniami i instalacjami:

a) tor podejściowy od pławy GD do pary pław G1–G2, o długości 4,4 km,

b) tor wodny od pary pław G1–G2 do linii łączącej główki wejścia głównego, o długości 2,75 km, szerokości w dnie 150,0 m i głębokości technicznej 14,5 m,

c) podejście do wejścia południowego, o głębokości technicznej 9,1 m,

d) (uchylona);

2) falochrony zewnętrzne:

a) falochron główny o długości 2018,8 m,

b) głowica falochronu północnego wyspowego o długości 18,4 m;

3) stałe znaki nawigacyjne:

a) stawy na lądzie (nabieżnik świetlny) – 2 szt.,

b) znaki i światła nawigacyjne – 17 szt.;

4) pływające oznakowanie nawigacyjne:

a) pławy świetlne – 4 szt.,

b) (uchylona),

c) pławy świetlne zimowe – 3 szt.;

5) latarnie, o których mowa w § 1 pkt 5;

6) kotwicowiska:

a) kotwicowisko nr 1 o powierzchni 5,9 km2 i głębokości od 9,0 m do 16,0 m,

b) kotwicowisko nr 2 o powierzchni 3,9 km2 i głębokości od 14,0 m do 25,0 m,

c) kotwicowisko nr 3 o powierzchni 3,2 km2 i głębokości od 26,5 m do 31,0 m;

7) „DGPS-RTK”;

8) infrastruktura systemu nadzoru i kontroli ruchu statków „VTS Zatoka Gdańska”, o której mowa w § 1 pkt 9;

9) (uchylony);

10) systemy monitorowania znaków nawigacyjnych;

11) system zasilania energetycznego świateł nawigacyjnych wraz z liniami kablowymi;

12) (uchylony);

13) stacje nadbrzeżne automatycznego systemu identyfikacji statków, o którym mowa w § 1 pkt 14.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-02-17 do 2014-07-30

[Infrastruktura zapewniająca dostęp do Portu Gdynia] W skład infrastruktury zapewniającej dostęp do Portu Gdynia wchodzą:

1) następujące tory wodne wraz ze związanymi z ich funkcjonowaniem obiektami, urządzeniami i instalacjami:

a) tor podejściowy od pławy GD do pary pław G1–G2, o długości 4,4 km,

b) [15] tor wodny od pary pław G1–G2 do linii łączącej główki wejścia głównego, o długości 2,75 km, szerokości w dnie 150,0 m i głębokości technicznej 14,5 m,

c) podejście do wejścia południowego, o głębokości technicznej 9,1 m,

d) [16] (uchylona);

2) [17] falochrony zewnętrzne:

a) falochron główny o długości 2018,8 m,

b) głowica falochronu północnego wyspowego o długości 18,4 m;

3) stałe znaki nawigacyjne:

a) stawy na lądzie (nabieżnik świetlny) – 2 szt.,

b) znaki i światła nawigacyjne – 17 szt.;

4) pływające oznakowanie nawigacyjne:

a) [18] pławy świetlne – 4 szt.,

b) [19] (uchylona),

c) pławy świetlne zimowe – 3 szt.;

5) [20] latarnie, o których mowa w § 1 pkt 5;

6) kotwicowiska:

a) kotwicowisko nr 1 o powierzchni 5,9 km2 i głębokości od 9,0 m do 16,0 m,

b) kotwicowisko nr 2 o powierzchni 3,9 km2 i głębokości od 14,0 m do 25,0 m,

c) kotwicowisko nr 3 o powierzchni 3,2 km2 i głębokości od 26,5 m do 31,0 m;

7) [21] „DGPS-RTK”;

8) [22] infrastruktura systemu nadzoru i kontroli ruchu statków „VTS Zatoka Gdańska”, o której mowa w § 1 pkt 9;

9) [23] (uchylony);

10) [24] systemy monitorowania znaków nawigacyjnych;

11) system zasilania energetycznego świateł nawigacyjnych wraz z liniami kablowymi;

12) [25] (uchylony);

13) [26] stacje nadbrzeżne automatycznego systemu identyfikacji statków, o którym mowa w § 1 pkt 14.

[15] § 2 pkt 1 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.

[16] § 2 pkt 1 lit. d) uchylona przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.

[17] § 2 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.

[18] § 2 pkt 4 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.

[19] § 2 pkt 4 lit. b) uchylona przez § 1 pkt 2 lit. c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.

[20] § 2 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.

[21] § 2 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. e) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.

[22] § 2 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. e) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.

[23] § 2 pkt 9 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. f) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.

[24] § 2 pkt 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. g) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.

[25] § 2 pkt 12 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. h) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.

[26] § 2 pkt 13 dodany przez § 1 pkt 2 lit. i) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-01-30 do 2009-02-16

W skład infrastruktury zapewniającej dostęp do Portu Gdynia wchodzą:

1) następujące tory wodne wraz ze związanymi z ich funkcjonowaniem obiektami, urządzeniami i instalacjami:

a) tor podejściowy od pławy GD do pary pław G1–G2, o długości 4,4 km,

b) tor wodny od pary pław G1–G2 do linii łączącej główki wejścia głównego, o długości 2,75 km, szerokości w dnie 150 m i głębokości technicznej 14,1 m,

c) podejście do wejścia południowego, o głębokości technicznej 9,1 m,

d) podejście do Basenu Żeglarskiego, o głębokości technicznej 3,5 m;

2) falochrony zewnętrzne:

a) falochron południowy Basenu Żeglarskiego o długości 190,8 m,

b) falochron wschodni Basenu Żeglarskiego o długości 162 m,

c) Nabrzeże Beniowskiego o długości 265 m i głębokości technicznej 7,0 m,

d) falochron główny wschodni – część południowa o długości 2 014,2 m,

e) falochron główny wschodni – część północna wyspowa o długości 18,4 m;

3) stałe znaki nawigacyjne:

a) stawy na lądzie (nabieżnik świetlny) – 2 szt.,

b) znaki i światła nawigacyjne – 17 szt.;

4) pływające oznakowanie nawigacyjne:

a) pławy świetlne – 6 szt.,

b) pławy nieświecące – 3 szt.,

c) pławy świetlne zimowe – 3 szt.;

5) latarnie i radiolatarnie morskie, o których mowa w § 1 pkt 5 i 6;

6) kotwicowiska:

a) kotwicowisko nr 1 o powierzchni 5,9 km2 i głębokości od 9,0 m do 16,0 m,

b) kotwicowisko nr 2 o powierzchni 3,9 km2 i głębokości od 14,0 m do 25,0 m,

c) kotwicowisko nr 3 o powierzchni 3,2 km2 i głębokości od 26,5 m do 31,0 m;

7) system referencyjny „DGPS-RTK”

8) system „VTS”

9) geodezyjny zestaw pomiarowy „TOTAL STATION”

10) system radiowy monitorowania stałych i pływających znaków nawigacyjnych;

11) system zasilania energetycznego świateł nawigacyjnych wraz z liniami kablowymi;

12) system monitorowania ruchu statków na wejściu do portu – CCTV.