Wersja obowiązująca od 2014-07-31 do 2015-06-11 (Dz.U.2014.1017 tekst jednolity)
[Infrastruktura zapewniająca dostęp do Portu Gdynia] W skład infrastruktury zapewniającej dostęp do Portu Gdynia wchodzą:
1) następujące tory wodne wraz ze związanymi z ich funkcjonowaniem obiektami, urządzeniami i instalacjami:
a) tor podejściowy od pławy GD do pary pław G1–G2, o długości 4,4 km,
b) tor wodny od pary pław G1–G2 do linii łączącej główki wejścia głównego, o długości 2,75 km, szerokości w dnie 150,0 m i głębokości technicznej 14,5 m,
c) podejście do wejścia południowego, o głębokości technicznej 9,1 m,
d) (uchylona);
2) falochrony zewnętrzne:
a) falochron główny o długości 2018,8 m,
b) głowica falochronu północnego wyspowego o długości 18,4 m;
3) stałe znaki nawigacyjne:
a) stawy na lądzie (nabieżnik świetlny) – 2 szt.,
b) znaki i światła nawigacyjne – 17 szt.;
4) pływające oznakowanie nawigacyjne:
a) pławy świetlne – 4 szt.,
b) (uchylona),
c) pławy świetlne zimowe – 3 szt.;
5) latarnie, o których mowa w § 1 pkt 5;
6) kotwicowiska:
a) kotwicowisko nr 1 o powierzchni 5,9 km2 i głębokości od 9,0 m do 16,0 m,
b) kotwicowisko nr 2 o powierzchni 3,9 km2 i głębokości od 14,0 m do 25,0 m,
c) kotwicowisko nr 3 o powierzchni 3,2 km2 i głębokości od 26,5 m do 31,0 m;
7) „DGPS-RTK”;
8) infrastruktura systemu nadzoru i kontroli ruchu statków „VTS Zatoka Gdańska”, o której mowa w § 1 pkt 9;
9) (uchylony);
10) systemy monitorowania znaków nawigacyjnych;
11) system zasilania energetycznego świateł nawigacyjnych wraz z liniami kablowymi;
12) (uchylony);
13) stacje nadbrzeżne automatycznego systemu identyfikacji statków, o którym mowa w § 1 pkt 14.
Wersja obowiązująca od 2014-07-31 do 2015-06-11 (Dz.U.2014.1017 tekst jednolity)
[Infrastruktura zapewniająca dostęp do Portu Gdynia] W skład infrastruktury zapewniającej dostęp do Portu Gdynia wchodzą:
1) następujące tory wodne wraz ze związanymi z ich funkcjonowaniem obiektami, urządzeniami i instalacjami:
a) tor podejściowy od pławy GD do pary pław G1–G2, o długości 4,4 km,
b) tor wodny od pary pław G1–G2 do linii łączącej główki wejścia głównego, o długości 2,75 km, szerokości w dnie 150,0 m i głębokości technicznej 14,5 m,
c) podejście do wejścia południowego, o głębokości technicznej 9,1 m,
d) (uchylona);
2) falochrony zewnętrzne:
a) falochron główny o długości 2018,8 m,
b) głowica falochronu północnego wyspowego o długości 18,4 m;
3) stałe znaki nawigacyjne:
a) stawy na lądzie (nabieżnik świetlny) – 2 szt.,
b) znaki i światła nawigacyjne – 17 szt.;
4) pływające oznakowanie nawigacyjne:
a) pławy świetlne – 4 szt.,
b) (uchylona),
c) pławy świetlne zimowe – 3 szt.;
5) latarnie, o których mowa w § 1 pkt 5;
6) kotwicowiska:
a) kotwicowisko nr 1 o powierzchni 5,9 km2 i głębokości od 9,0 m do 16,0 m,
b) kotwicowisko nr 2 o powierzchni 3,9 km2 i głębokości od 14,0 m do 25,0 m,
c) kotwicowisko nr 3 o powierzchni 3,2 km2 i głębokości od 26,5 m do 31,0 m;
7) „DGPS-RTK”;
8) infrastruktura systemu nadzoru i kontroli ruchu statków „VTS Zatoka Gdańska”, o której mowa w § 1 pkt 9;
9) (uchylony);
10) systemy monitorowania znaków nawigacyjnych;
11) system zasilania energetycznego świateł nawigacyjnych wraz z liniami kablowymi;
12) (uchylony);
13) stacje nadbrzeżne automatycznego systemu identyfikacji statków, o którym mowa w § 1 pkt 14.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-02-17 do 2014-07-30
[Infrastruktura zapewniająca dostęp do Portu Gdynia] W skład infrastruktury zapewniającej dostęp do Portu Gdynia wchodzą:
1) następujące tory wodne wraz ze związanymi z ich funkcjonowaniem obiektami, urządzeniami i instalacjami:
a) tor podejściowy od pławy GD do pary pław G1–G2, o długości 4,4 km,
b) [15] tor wodny od pary pław G1–G2 do linii łączącej główki wejścia głównego, o długości 2,75 km, szerokości w dnie 150,0 m i głębokości technicznej 14,5 m,
c) podejście do wejścia południowego, o głębokości technicznej 9,1 m,
d) [16] (uchylona);
2) [17] falochrony zewnętrzne:
a) falochron główny o długości 2018,8 m,
b) głowica falochronu północnego wyspowego o długości 18,4 m;
3) stałe znaki nawigacyjne:
a) stawy na lądzie (nabieżnik świetlny) – 2 szt.,
b) znaki i światła nawigacyjne – 17 szt.;
4) pływające oznakowanie nawigacyjne:
a) [18] pławy świetlne – 4 szt.,
b) [19] (uchylona),
c) pławy świetlne zimowe – 3 szt.;
5) [20] latarnie, o których mowa w § 1 pkt 5;
6) kotwicowiska:
a) kotwicowisko nr 1 o powierzchni 5,9 km2 i głębokości od 9,0 m do 16,0 m,
b) kotwicowisko nr 2 o powierzchni 3,9 km2 i głębokości od 14,0 m do 25,0 m,
c) kotwicowisko nr 3 o powierzchni 3,2 km2 i głębokości od 26,5 m do 31,0 m;
7) [21] „DGPS-RTK”;
8) [22] infrastruktura systemu nadzoru i kontroli ruchu statków „VTS Zatoka Gdańska”, o której mowa w § 1 pkt 9;
9) [23] (uchylony);
10) [24] systemy monitorowania znaków nawigacyjnych;
11) system zasilania energetycznego świateł nawigacyjnych wraz z liniami kablowymi;
12) [25] (uchylony);
13) [26] stacje nadbrzeżne automatycznego systemu identyfikacji statków, o którym mowa w § 1 pkt 14.
[15] § 2 pkt 1 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.
[16] § 2 pkt 1 lit. d) uchylona przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.
[17] § 2 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.
[18] § 2 pkt 4 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.
[19] § 2 pkt 4 lit. b) uchylona przez § 1 pkt 2 lit. c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.
[20] § 2 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.
[21] § 2 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. e) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.
[22] § 2 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. e) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.
[23] § 2 pkt 9 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. f) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.
[24] § 2 pkt 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. g) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.
[25] § 2 pkt 12 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. h) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.
[26] § 2 pkt 13 dodany przez § 1 pkt 2 lit. i) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 stycznia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej (Dz.U. Nr 17, poz. 89). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2009 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-01-30 do 2009-02-16
W skład infrastruktury zapewniającej dostęp do Portu Gdynia wchodzą:
1) następujące tory wodne wraz ze związanymi z ich funkcjonowaniem obiektami, urządzeniami i instalacjami:
a) tor podejściowy od pławy GD do pary pław G1–G2, o długości 4,4 km,
b) tor wodny od pary pław G1–G2 do linii łączącej główki wejścia głównego, o długości 2,75 km, szerokości w dnie 150 m i głębokości technicznej 14,1 m,
c) podejście do wejścia południowego, o głębokości technicznej 9,1 m,
d) podejście do Basenu Żeglarskiego, o głębokości technicznej 3,5 m;
2) falochrony zewnętrzne:
a) falochron południowy Basenu Żeglarskiego o długości 190,8 m,
b) falochron wschodni Basenu Żeglarskiego o długości 162 m,
c) Nabrzeże Beniowskiego o długości 265 m i głębokości technicznej 7,0 m,
d) falochron główny wschodni – część południowa o długości 2 014,2 m,
e) falochron główny wschodni – część północna wyspowa o długości 18,4 m;
3) stałe znaki nawigacyjne:
a) stawy na lądzie (nabieżnik świetlny) – 2 szt.,
b) znaki i światła nawigacyjne – 17 szt.;
4) pływające oznakowanie nawigacyjne:
a) pławy świetlne – 6 szt.,
b) pławy nieświecące – 3 szt.,
c) pławy świetlne zimowe – 3 szt.;
5) latarnie i radiolatarnie morskie, o których mowa w § 1 pkt 5 i 6;
6) kotwicowiska:
a) kotwicowisko nr 1 o powierzchni 5,9 km2 i głębokości od 9,0 m do 16,0 m,
b) kotwicowisko nr 2 o powierzchni 3,9 km2 i głębokości od 14,0 m do 25,0 m,
c) kotwicowisko nr 3 o powierzchni 3,2 km2 i głębokości od 26,5 m do 31,0 m;
7) system referencyjny „DGPS-RTK”
8) system „VTS”
9) geodezyjny zestaw pomiarowy „TOTAL STATION”
10) system radiowy monitorowania stałych i pływających znaków nawigacyjnych;
11) system zasilania energetycznego świateł nawigacyjnych wraz z liniami kablowymi;
12) system monitorowania ruchu statków na wejściu do portu – CCTV.