Wersja obowiązująca od 2014.07.03 do 2017.01.16     (Dz.U.2014.893 tekst jednolity)

[Wpis na drukach szkolnych w przypadku osoby nie posiadającej numeru PESEL ] W przypadku osoby, która nie posiada numeru PESEL, na świadectwie, dyplomie, zaświadczeniu i innych drukach szkolnych, a także w wykazie, o którym mowa w § 10b ust. 4, w miejscu przeznaczonym na wpisanie numeru PESEL wpisuje się serię i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość.

Wersja obowiązująca od 2014.07.03 do 2017.01.16     (Dz.U.2014.893 tekst jednolity)

[Wpis na drukach szkolnych w przypadku osoby nie posiadającej numeru PESEL ] W przypadku osoby, która nie posiada numeru PESEL, na świadectwie, dyplomie, zaświadczeniu i innych drukach szkolnych, a także w wykazie, o którym mowa w § 10b ust. 4, w miejscu przeznaczonym na wpisanie numeru PESEL wpisuje się serię i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013.04.05 do 2014.07.02

[31] W przypadku osoby, która nie posiada numeru PESEL, na świadectwie, dyplomie, zaświadczeniu i innych drukach szkolnych, a także w wykazie, o którym mowa w § 10b ust. 4, w miejscu przeznaczonym na wpisanie numeru PESEL wpisuje się serię i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość.

[31] § 17 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 marca 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz.U. poz. 384). Zmiana weszła w życie 5 kwietnia 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010.06.15 do 2013.04.04

W przypadku gdy uczeń albo absolwent nie posiada numeru PESEL, na świadectwie, dyplomie, zaświadczeniu i innych drukach szkolnych, w miejscu przeznaczonym na wpisanie numeru PESEL, wpisuje się serię i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość.