Wersja obowiązująca od 2014-06-25 do 2014-12-01 (Dz.U.2014.835 tekst jednolity)
[Dział 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni ] W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – informacje o likwidacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu likwidacji:
– w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu – nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
– w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą – organ podejmujący uchwałę, datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego, to datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje: datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,
c) w polu trzecim – sposób reprezentacji spółdzielni przez likwidatorów,
d) w podrubryce pierwszej – dane likwidatorów:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
2) w rubryce drugiej – informacje o połączeniu, podziale lub przekształceniu spółdzielni:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje jedną z następujących okoliczności:
– podział spółdzielni,
– połączenie spółdzielni,
– przekształcenie spółdzielni,
b) w polu drugim – opis sposobu połączenia, podziału lub przekształcenia spółdzielni,
c) w podrubryce pierwszej – dane podmiotów powstałych w wyniku połączenia, podziału lub przekształcenia:
– w polu pierwszym – nazwę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, należy wpisać numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer REGON,
d) w podrubryce drugiej – dane podmiotów, których majątek jest przejmowany w wyniku połączenia lub podziału; wpisu dokonuje się dla spółdzielni przejmującej; wpis nie dotyczy spółdzielni zawiązanych w wyniku przekształcenia, podziału lub połączenia:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, należy wpisać numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer REGON;
3) w rubryce trzeciej – ustanowienie zarządu komisarycznego:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony,
b) w polu drugim – sposób reprezentacji spółki przez zarząd komisaryczny,
c) w podrubryce pierwszej – dane zarządcy komisarycznego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
4) w rubryce czwartej – informacje o postępowaniu upadłościowym:
a) w polu pierwszym – informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje: informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika,
d) w polu czwartym – informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
e) w podrubryce pierwszej – dane syndyka:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
f) w podrubryce drugiej – dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: „zarządca przymusowy”, „nadzorca sądowy”, „zarządca”, „zarządca zagraniczny”, „osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego”;
5) w rubryce piątej – informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. – Prawo o postępowaniu układowym:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu postępowania układowego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania układowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy;
6) w rubryce szóstej – informacje o postępowaniu naprawczym:
a) w polu pierwszym – informacje o wszczęciu postępowania naprawczego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie naprawcze, datę wszczęcia postępowania naprawczego, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania naprawczego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
d) w podrubryce pierwszej – dane nadzorcy sądowego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
7) w rubryce siódmej – informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia zawieszenia wykonywania działalności,
b) w polu drugim – datę wznowienia wykonywania działalności.
Wersja obowiązująca od 2014-06-25 do 2014-12-01 (Dz.U.2014.835 tekst jednolity)
[Dział 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni ] W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – informacje o likwidacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu likwidacji:
– w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu – nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
– w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą – organ podejmujący uchwałę, datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego, to datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje: datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,
c) w polu trzecim – sposób reprezentacji spółdzielni przez likwidatorów,
d) w podrubryce pierwszej – dane likwidatorów:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
2) w rubryce drugiej – informacje o połączeniu, podziale lub przekształceniu spółdzielni:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje jedną z następujących okoliczności:
– podział spółdzielni,
– połączenie spółdzielni,
– przekształcenie spółdzielni,
b) w polu drugim – opis sposobu połączenia, podziału lub przekształcenia spółdzielni,
c) w podrubryce pierwszej – dane podmiotów powstałych w wyniku połączenia, podziału lub przekształcenia:
– w polu pierwszym – nazwę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, należy wpisać numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer REGON,
d) w podrubryce drugiej – dane podmiotów, których majątek jest przejmowany w wyniku połączenia lub podziału; wpisu dokonuje się dla spółdzielni przejmującej; wpis nie dotyczy spółdzielni zawiązanych w wyniku przekształcenia, podziału lub połączenia:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, należy wpisać numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer REGON;
3) w rubryce trzeciej – ustanowienie zarządu komisarycznego:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony,
b) w polu drugim – sposób reprezentacji spółki przez zarząd komisaryczny,
c) w podrubryce pierwszej – dane zarządcy komisarycznego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
4) w rubryce czwartej – informacje o postępowaniu upadłościowym:
a) w polu pierwszym – informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje: informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika,
d) w polu czwartym – informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
e) w podrubryce pierwszej – dane syndyka:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
f) w podrubryce drugiej – dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: „zarządca przymusowy”, „nadzorca sądowy”, „zarządca”, „zarządca zagraniczny”, „osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego”;
5) w rubryce piątej – informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. – Prawo o postępowaniu układowym:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu postępowania układowego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania układowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy;
6) w rubryce szóstej – informacje o postępowaniu naprawczym:
a) w polu pierwszym – informacje o wszczęciu postępowania naprawczego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie naprawcze, datę wszczęcia postępowania naprawczego, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania naprawczego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
d) w podrubryce pierwszej – dane nadzorcy sądowego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
7) w rubryce siódmej – informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia zawieszenia wykonywania działalności,
b) w polu drugim – datę wznowienia wykonywania działalności.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-01-15 do 2014-06-24
W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – informacje o likwidacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu likwidacji:
– w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu – nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
– w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą – organ podejmujący uchwałę, datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego, to datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje: datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,
c) w polu trzecim – sposób reprezentacji spółdzielni przez likwidatorów,
d) w podrubryce pierwszej – dane likwidatorów:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
2) [8] w rubryce drugiej – informacje o połączeniu, podziale lub przekształceniu spółdzielni:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje jedną z następujących okoliczności:
– podział spółdzielni,
– połączenie spółdzielni,
– przekształcenie spółdzielni,
b) w polu drugim – opis sposobu połączenia, podziału lub przekształcenia spółdzielni,
c) w podrubryce pierwszej – dane podmiotów powstałych w wyniku połączenia, podziału lub przekształcenia:
– w polu pierwszym – nazwę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, należy wpisać numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer REGON,
d) w podrubryce drugiej – dane podmiotów, których majątek jest przejmowany w wyniku połączenia lub podziału; wpisu dokonuje się dla spółdzielni przejmującej; wpis nie dotyczy spółdzielni zawiązanych w wyniku przekształcenia, podziału lub połączenia:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, należy wpisać numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer REGON;
3) w rubryce trzeciej – ustanowienie zarządu komisarycznego:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony,
b) w polu drugim – sposób reprezentacji spółki przez zarząd komisaryczny,
c) w podrubryce pierwszej – dane zarządcy komisarycznego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
4) w rubryce czwartej – informacje o postępowaniu upadłościowym:
a) w polu pierwszym – informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje: informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika,
d) w polu czwartym – informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
e) w podrubryce pierwszej – dane syndyka:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
f) w podrubryce drugiej – dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: „zarządca przymusowy”, „nadzorca sądowy”, „zarządca”, „zarządca zagraniczny”, „osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego”;
5) w rubryce piątej – informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. – Prawo o postępowaniu układowym:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu postępowania układowego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania układowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy;
6) w rubryce szóstej – informacje o postępowaniu naprawczym:
a) w polu pierwszym – informacje o wszczęciu postępowania naprawczego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie naprawcze, datę wszczęcia postępowania naprawczego, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania naprawczego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
d) w podrubryce pierwszej – dane nadzorcy sądowego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
7) w rubryce siódmej – informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia zawieszenia wykonywania działalności,
b) w polu drugim – datę wznowienia wykonywania działalności.
[8] § 83 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 stycznia 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia rejestrów wchodzących w skład Krajowego Rejestru Sądowego oraz szczegółowej treści wpisów w tych rejestrach (Dz.U. poz. 49). Zmiana weszła w życie 15 stycznia 2013 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-01-01 do 2013-01-14
W dziale 6 rejestru przedsiębiorców dla spółdzielni wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – informacje o likwidacji:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu likwidacji:
– w przypadku otwarcia likwidacji orzeczeniem sądu – nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
– w przypadku otwarcia likwidacji uchwałą – organ podejmujący uchwałę, datę podjęcia uchwały, numer uchwały, a jeżeli uchwała została podjęta w formie aktu notarialnego, to datę jego sporządzenia, oznaczenie notariusza i numer repertorium,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu likwidacji, co obejmuje: datę zakończenia likwidacji oraz informację o sposobie jej zakończenia,
c) w polu trzecim – sposób reprezentacji spółdzielni przez likwidatorów,
d) w podrubryce pierwszej – dane likwidatorów:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
2) w rubryce drugiej – informacje o połączeniu lub podziale spółdzielni:
a) w polu pierwszym – określenie okoliczności, o których mowa w art. 44 ust. 1 pkt 4 ustawy, co obejmuje jedną z następujących okoliczności:
– podział spółdzielni,
– połączenie spółdzielni,
b) w polu drugim – opis sposobu połączenia lub podziału,
c) w podrubryce pierwszej – dane spółdzielni przejmującej lub spółdzielni wydzielonej:
– w polu pierwszym – nazwę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym spółdzielnia jest zarejestrowana,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli spółdzielnia jest zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym, należy wpisać numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer REGON,
d) w podrubryce drugiej – dane podmiotów, których majątek jest przejmowany w wyniku połączenia lub podziału; wpisu dokonuje się dla spółdzielni przejmującej; wpisu nie dokonuje się dla spółdzielni powstałej w wyniku podziału lub połączenia:
– w polu pierwszym – nazwę lub firmę,
– w polu drugim – nazwę rejestru, w którym podmiot jest zarejestrowany,
– w polu trzecim – numer w rejestrze; jeżeli podmiot jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, należy wpisać numer KRS,
– w polu czwartym – nazwę sądu prowadzącego rejestr,
– w polu piątym – numer REGON;
3) w rubryce trzeciej – ustanowienie zarządu komisarycznego:
a) w polu pierwszym – okres, na jaki zarząd komisaryczny został ustanowiony,
b) w polu drugim – sposób reprezentacji spółki przez zarząd komisaryczny,
c) w podrubryce pierwszej – dane zarządcy komisarycznego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
4) w rubryce czwartej – informacje o postępowaniu upadłościowym:
a) w polu pierwszym – informacje o ogłoszeniu upadłości, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania upadłościowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – określenie sposobu prowadzenia postępowania upadłościowego, co obejmuje: informacje o prowadzeniu upadłości z możliwością zawarcia układu lub upadłości obejmującej likwidację majątku dłużnika,
d) w polu czwartym – informacje o uchyleniu układu zawartego w postępowaniu upadłościowym z możliwością zawarcia układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
e) w podrubryce pierwszej – dane syndyka:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
f) w podrubryce drugiej – dane osoby powołanej w toku postępowania upadłościowego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS,
– w polu piątym – określenie osoby, co obejmuje jedną z następujących funkcji: „zarządca przymusowy”, „nadzorca sądowy”, „zarządca”, „zarządca zagraniczny”, „osoba powołana w toku postępowania upadłościowego do reprezentowania upadłego”;
5) w rubryce piątej – informacje o postępowaniu układowym prowadzonym na podstawie rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 24 października 1934 r. – Prawo o postępowaniu układowym:
a) w polu pierwszym – informacje o otwarciu postępowania układowego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania układowego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy;
6) w rubryce szóstej – informacje o postępowaniu naprawczym:
a) w polu pierwszym – informacje o wszczęciu postępowania naprawczego, co obejmuje: nazwę sądu prowadzącego postępowanie naprawcze, datę wszczęcia postępowania naprawczego, sygnaturę sprawy,
b) w polu drugim – informacje o zakończeniu postępowania naprawczego, co obejmuje: sposób zakończenia, datę zakończenia postępowania,
c) w polu trzecim – informacje o uchyleniu układu, co obejmuje: nazwę sądu, datę orzeczenia, sygnaturę sprawy,
d) w podrubryce pierwszej – dane nadzorcy sądowego:
– w polu pierwszym – nazwisko, nazwę lub firmę,
– w polu drugim – imiona,
– w polu trzecim – numer PESEL lub numer REGON,
– w polu czwartym – numer KRS;
7) w rubryce siódmej – informację o zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia zawieszenia wykonywania działalności,
b) w polu drugim – datę wznowienia wykonywania działalności.