Wersja obowiązująca od 2019.11.23

[Kształcenie na odległość] 1. Ośrodek może prowadzić kształcenie na odległość obejmujące realizację:

1) ramowego planu nauczania;

2) uzupełniającego programu nauczania uwzględniającego ramy programowe kształcenia uzupełniającego dla szkół polskich [22], określone w załączniku nr 1 do rozporządzenia.

2. Zajęcia edukacyjne w kształceniu na odległość są prowadzone w formie konsultacji.

3. [23] Do oceniania, klasyfikowania i promowania w kształceniu na odległość stosuje się odpowiednio przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2019 r. w sprawie organizacji kształcenia dzieci obywateli polskich czasowo przebywających za granicą (Dz. U. poz. 1652).

4. (uchylony).

5. (uchylony).

6. (uchylony).

[22] § 10 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 października 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji kształcenia dzieci obywateli polskich czasowo przebywających za granicą (Dz.U. poz. 2172). Zmiana weszła w życie 23 listopada 2019 r.

[23] § 10 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 lit. b) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 października 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji kształcenia dzieci obywateli polskich czasowo przebywających za granicą (Dz.U. poz. 2172). Zmiana weszła w życie 23 listopada 2019 r.

Wersja obowiązująca od 2019.11.23

[Kształcenie na odległość] 1. Ośrodek może prowadzić kształcenie na odległość obejmujące realizację:

1) ramowego planu nauczania;

2) uzupełniającego programu nauczania uwzględniającego ramy programowe kształcenia uzupełniającego dla szkół polskich [22], określone w załączniku nr 1 do rozporządzenia.

2. Zajęcia edukacyjne w kształceniu na odległość są prowadzone w formie konsultacji.

3. [23] Do oceniania, klasyfikowania i promowania w kształceniu na odległość stosuje się odpowiednio przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2019 r. w sprawie organizacji kształcenia dzieci obywateli polskich czasowo przebywających za granicą (Dz. U. poz. 1652).

4. (uchylony).

5. (uchylony).

6. (uchylony).

[22] § 10 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 października 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji kształcenia dzieci obywateli polskich czasowo przebywających za granicą (Dz.U. poz. 2172). Zmiana weszła w życie 23 listopada 2019 r.

[23] § 10 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 lit. b) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 października 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji kształcenia dzieci obywateli polskich czasowo przebywających za granicą (Dz.U. poz. 2172). Zmiana weszła w życie 23 listopada 2019 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017.09.01 do 2019.11.22

[Kształcenie na odległość] 1. Ośrodek może prowadzić kształcenie na odległość obejmujące realizację:

1) ramowego planu nauczania;

2) uzupełniającego programu nauczania uwzględniającego ramy programowe kształcenia uzupełniającego dla szkolnych punktów konsultacyjnych, określone w załączniku nr 1 do rozporządzenia.

2. [2] Zajęcia edukacyjne w kształceniu na odległość są prowadzone w formie konsultacji.

3. [3] Do oceniania, klasyfikowania i promowania w kształceniu na odległość stosuje się § 12 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji kształcenia dzieci obywateli polskich czasowo przebywających za granicą (Dz. U. poz. 1648).

4. [4] (uchylony).

5. [5] (uchylony).

6. [6] (uchylony).

[2] § 10 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji kształcenia dzieci obywateli polskich czasowo przebywających za granicą (Dz.U. poz. 1649). Zmiana weszła w życie 1 września 2017 r.

[3] § 10 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji kształcenia dzieci obywateli polskich czasowo przebywających za granicą (Dz.U. poz. 1649). Zmiana weszła w życie 1 września 2017 r.

[4] § 10 ust. 4 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji kształcenia dzieci obywateli polskich czasowo przebywających za granicą (Dz.U. poz. 1649). Zmiana weszła w życie 1 września 2017 r.

[5] § 10 ust. 5 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji kształcenia dzieci obywateli polskich czasowo przebywających za granicą (Dz.U. poz. 1649). Zmiana weszła w życie 1 września 2017 r.

[6] § 10 ust. 6 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji kształcenia dzieci obywateli polskich czasowo przebywających za granicą (Dz.U. poz. 1649). Zmiana weszła w życie 1 września 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014.04.08 do 2017.08.31     (Dz.U.2014.454 tekst jednolity)

[Kształcenie na odległość] 1. Ośrodek może prowadzić kształcenie na odległość obejmujące realizację:

1) ramowego planu nauczania;

2) uzupełniającego programu nauczania uwzględniającego ramy programowe kształcenia uzupełniającego dla szkolnych punktów konsultacyjnych, określone w załączniku nr 1 do rozporządzenia.

2. Podstawą oceniania i klasyfikowania ucznia uczestniczącego w kształceniu na odległość są egzaminy klasyfikacyjne.

3. Do egzaminu klasyfikacyjnego dopuszcza się ucznia, który wykonał wszystkie prace kontrolne oraz uzyskał ze wszystkich zajęć obowiązkowych średnią ocen nie niższą niż ocena co najmniej dopuszczająca.

4. Liczbę i zakres prac kontrolnych z poszczególnych obowiązkowych zajęć edukacyjnych w każdej klasie oraz terminy ich wykonania ustala dyrektor Ośrodka.

5. Prace kontrolne oceniają nauczyciele zatrudnieni w Ośrodku.

6. Uczniowie, którzy ukończyli liceum ogólnokształcące w kształceniu na odległość, mogą przystąpić do egzaminu maturalnego przeprowadzanego zgodnie z przepisami w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011.01.03 do 2014.04.07

1. [10] Ośrodek może prowadzić kształcenie na odległość obejmujące realizację:

1) ramowego planu nauczania;

2) uzupełniającego programu nauczania uwzględniającego ramy programowe kształcenia uzupełniającego dla szkolnych punktów konsultacyjnych, określone w załączniku nr 1 do rozporządzenia.

2. Podstawą oceniania i klasyfikowania ucznia uczestniczącego w kształceniu na odległość są egzaminy klasyfikacyjne.

3. Do egzaminu klasyfikacyjnego dopuszcza się ucznia, który wykonał wszystkie prace kontrolne oraz uzyskał ze wszystkich zajęć obowiązkowych średnią ocen nie niższą niż ocena co najmniej dopuszczająca.

4. [11] Liczbę i zakres prac kontrolnych z poszczególnych obowiązkowych zajęć edukacyjnych w każdej klasie oraz terminy ich wykonania ustala dyrektor Ośrodka.

5. [12] Prace kontrolne oceniają nauczyciele zatrudnieni w Ośrodku.

6. Uczniowie, którzy ukończyli liceum ogólnokształcące w kształceniu na odległość, mogą przystąpić do egzaminu maturalnego przeprowadzanego zgodnie z przepisami w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych.

[10] § 10 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji kształcenia dzieci obywateli polskich czasowo przebywających za granicą (Dz.U. z 2011 r. Nr 1, poz. 1). Zmiana weszła w życie 3 stycznia 2011 r.

[11] § 10 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. b) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji kształcenia dzieci obywateli polskich czasowo przebywających za granicą (Dz.U. z 2011 r. Nr 1, poz. 1). Zmiana weszła w życie 3 stycznia 2011 r.

[12] § 10 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. b) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji kształcenia dzieci obywateli polskich czasowo przebywających za granicą (Dz.U. z 2011 r. Nr 1, poz. 1). Zmiana weszła w życie 3 stycznia 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010.10.01 do 2011.01.02

1. Zespół może prowadzić kształcenie na odległość obejmujące realizację:

1) ramowego planu nauczania;

2) uzupełniającego programu nauczania uwzględniającego ramy programowe kształcenia uzupełniającego dla szkolnych punktów konsultacyjnych, określone w załączniku nr 1 do rozporządzenia.

2. Podstawą oceniania i klasyfikowania ucznia uczestniczącego w kształceniu na odległość są egzaminy klasyfikacyjne.

3. Do egzaminu klasyfikacyjnego dopuszcza się ucznia, który wykonał wszystkie prace kontrolne oraz uzyskał ze wszystkich zajęć obowiązkowych średnią ocen nie niższą niż ocena co najmniej dopuszczająca.

4. Liczbę i zakres prac kontrolnych z poszczególnych obowiązkowych zajęć edukacyjnych w każdej klasie oraz terminy ich wykonania ustala dyrektor Zespołu.

5. Prace kontrolne oceniają nauczyciele zatrudnieni w Zespole.

6. Uczniowie, którzy ukończyli liceum ogólnokształcące w kształceniu na odległość, mogą przystąpić do egzaminu maturalnego przeprowadzanego zgodnie z przepisami w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych.