Wersja obowiązująca od 2014.03.27     (Dz.U.2014.400 tekst jednolity)

[Określenie wymagań dotyczących stanowiska pracy, na które jest przeprowadzany konkurs ] Dyrektor sądu, zwany dalej „dyrektorem”, lub prokurator kierujący jednostką organizacyjną prokuratury, zwany dalej „prokuratorem”, określa wymagania dotyczące stanowiska pracy, na które jest przeprowadzany konkurs. Wymagania te powinny uwzględniać w szczególności:

1) rodzaj kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zadań;

2) zakres wykonywanych zadań;

3) zdolności analityczne;

4) znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym;

5) kreatywność;

6) komunikatywność;

7) odporność na stres;

8) poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej;

9) umiejętność pracy w zespole.

Wersja obowiązująca od 2014.03.27     (Dz.U.2014.400 tekst jednolity)

[Określenie wymagań dotyczących stanowiska pracy, na które jest przeprowadzany konkurs ] Dyrektor sądu, zwany dalej „dyrektorem”, lub prokurator kierujący jednostką organizacyjną prokuratury, zwany dalej „prokuratorem”, określa wymagania dotyczące stanowiska pracy, na które jest przeprowadzany konkurs. Wymagania te powinny uwzględniać w szczególności:

1) rodzaj kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zadań;

2) zakres wykonywanych zadań;

3) zdolności analityczne;

4) znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym;

5) kreatywność;

6) komunikatywność;

7) odporność na stres;

8) poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej;

9) umiejętność pracy w zespole.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013.01.01 do 2014.03.26

[2] Dyrektor sądu, zwany dalej „dyrektorem”, lub prokurator kierujący jednostką organizacyjną prokuratury, zwany dalej „prokuratorem”, określa wymagania dotyczące stanowiska pracy, na które jest przeprowadzany konkurs. Wymagania te powinny uwzględniać w szczególności:

1) rodzaj kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zadań;

2) zakres wykonywanych zadań;

3) zdolności analityczne;

4) znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym;

5) kreatywność;

6) komunikatywność;

7) odporność na stres;

8) poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej;

9) umiejętność pracy w zespole.

[2] § 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 19 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz.U. poz. 1490). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008.03.10 do 2012.12.31

Prezes sądu, zwany dalej „prezesem”, lub prokurator kierujący jednostką organizacyjną prokuratury, zwany dalej „prokuratorem”, określa wymagania dotyczące stanowiska pracy, na które jest przeprowadzany konkurs. Wymagania te powinny uwzględniać w szczególności:

1) rodzaj kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zadań;

2) zakres wykonywanych zadań;

3) zdolności analityczne;

4) znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym;

5) kreatywność;

6) komunikatywność;

7) odporność na stres;

8) poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej;

9) umiejętność pracy w zespole.