Wersja obowiązująca od 2014-03-27 (Dz.U.2014.400 tekst jednolity)
[Określenie wymagań dotyczących stanowiska pracy, na które jest przeprowadzany konkurs ] Dyrektor sądu, zwany dalej „dyrektorem”, lub prokurator kierujący jednostką organizacyjną prokuratury, zwany dalej „prokuratorem”, określa wymagania dotyczące stanowiska pracy, na które jest przeprowadzany konkurs. Wymagania te powinny uwzględniać w szczególności:
1) rodzaj kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zadań;
2) zakres wykonywanych zadań;
3) zdolności analityczne;
4) znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym;
5) kreatywność;
6) komunikatywność;
7) odporność na stres;
8) poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej;
9) umiejętność pracy w zespole.
Wersja obowiązująca od 2014-03-27 (Dz.U.2014.400 tekst jednolity)
[Określenie wymagań dotyczących stanowiska pracy, na które jest przeprowadzany konkurs ] Dyrektor sądu, zwany dalej „dyrektorem”, lub prokurator kierujący jednostką organizacyjną prokuratury, zwany dalej „prokuratorem”, określa wymagania dotyczące stanowiska pracy, na które jest przeprowadzany konkurs. Wymagania te powinny uwzględniać w szczególności:
1) rodzaj kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zadań;
2) zakres wykonywanych zadań;
3) zdolności analityczne;
4) znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym;
5) kreatywność;
6) komunikatywność;
7) odporność na stres;
8) poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej;
9) umiejętność pracy w zespole.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-01-01 do 2014-03-26
[2] Dyrektor sądu, zwany dalej „dyrektorem”, lub prokurator kierujący jednostką organizacyjną prokuratury, zwany dalej „prokuratorem”, określa wymagania dotyczące stanowiska pracy, na które jest przeprowadzany konkurs. Wymagania te powinny uwzględniać w szczególności:
1) rodzaj kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zadań;
2) zakres wykonywanych zadań;
3) zdolności analityczne;
4) znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym;
5) kreatywność;
6) komunikatywność;
7) odporność na stres;
8) poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej;
9) umiejętność pracy w zespole.
[2] § 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 19 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz.U. poz. 1490). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2013 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-03-10 do 2012-12-31
Prezes sądu, zwany dalej „prezesem”, lub prokurator kierujący jednostką organizacyjną prokuratury, zwany dalej „prokuratorem”, określa wymagania dotyczące stanowiska pracy, na które jest przeprowadzany konkurs. Wymagania te powinny uwzględniać w szczególności:
1) rodzaj kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zadań;
2) zakres wykonywanych zadań;
3) zdolności analityczne;
4) znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym;
5) kreatywność;
6) komunikatywność;
7) odporność na stres;
8) poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej;
9) umiejętność pracy w zespole.