Wersja obowiązująca od 2014-03-18 do 2018-03-15 (Dz.U.2014.336 tekst jednolity)
[Dane osób wpisanych na listę kandydatów na kuratorów] Listy kandydatów na kuratorów zawierają następujące dane osobowe wpisanych na nią osób:
1) imię i nazwisko kandydata;
2) adres do korespondencji oraz numer telefonu;
3) numer PESEL;
4) datę i miejsce urodzenia kandydata;
5) wykształcenie kandydata z uwzględnieniem ukończonego kierunku studiów, w tym również podyplomowych, oraz daty ich ukończenia.
Wersja obowiązująca od 2014-03-18 do 2018-03-15 (Dz.U.2014.336 tekst jednolity)
[Dane osób wpisanych na listę kandydatów na kuratorów] Listy kandydatów na kuratorów zawierają następujące dane osobowe wpisanych na nią osób:
1) imię i nazwisko kandydata;
2) adres do korespondencji oraz numer telefonu;
3) numer PESEL;
4) datę i miejsce urodzenia kandydata;
5) wykształcenie kandydata z uwzględnieniem ukończonego kierunku studiów, w tym również podyplomowych, oraz daty ich ukończenia.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-03-16 do 2014-03-17
[Dane osób wpisanych na listę kandydatów na kuratorów] Listy kandydatów na kuratorów zawierają następujące dane osobowe wpisanych na nią osób:
1) imię i nazwisko kandydata,
2) [4] adres do korespondencji oraz numer telefonu,
3) numer PESEL,
4) datę i miejsce urodzenia kandydata,
5) wykształcenie kandydata z uwzględnieniem ukończonego kierunku studiów, w tym również podyplomowych, oraz daty ich ukończenia.
[4] § 3 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 29 stycznia 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie kwalifikacji wymaganych od kandydatów na kuratorów ustanawianych na podstawie przepisów ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym, sposobu prowadzenia listy tych kandydatów i danych ujmowanych w liście kandydatów na kuratorów (Dz.U. poz. 205). Zmiana weszła w życie 16 marca 2013 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-01-01 do 2013-03-15
[Dane osób wpisanych na listę kandydatów na kuratorów] Listy kandydatów na kuratorów zawierają następujące dane osobowe wpisanych na nią osób:
1) imię i nazwisko kandydata,
2) miejsce zamieszkania kandydata wraz z adresem oraz adres do korespondencji,
3) numer PESEL,
4) datę i miejsce urodzenia kandydata,
5) wykształcenie kandydata z uwzględnieniem ukończonego kierunku studiów, w tym również podyplomowych, oraz daty ich ukończenia.