history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2017-09-17 do 2019-04-02

[Dane wpisane w dziale III księgi rejestrowej podmiotu leczniczego ] 1. W dziale III księgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje się dane dotyczące komórki organizacyjnej:

1) w rubryce pierwszej – nazwę komórki organizacyjnej;

2) w rubryce drugiej – adres i numer telefonu komórki organizacyjnej:

a) w polu pierwszym – ulicę,

b) w polu drugim – numer domu,

c) w polu trzecim – numer lokalu,

d) w polu czwartym – kod pocztowy,

e) w polu piątym – miejscowość,

f) w polu szóstym – numer telefonu;

3) w rubryce trzeciej – adres poczty elektronicznej;

4) w rubryce czwartej – adres strony internetowej;

5) w rubryce piątej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się komórka organizacyjna;

6) [22] w rubryce szóstej – numer REGON zakładu leczniczego (14-znakowy);

7) [23] w rubryce siódmej – kod resortowy identyfikujący komórkę organizacyjną w strukturze organizacyjnej zakładu leczniczego, stanowiący część VII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

8) w rubryce ósmej – zakres świadczeń zdrowotnych udzielanych w komórce organizacyjnej:

a) w polu pierwszym – kod resortowy charakteryzujący specjalność komórki organizacyjnej, stanowiący część VIII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych,

b) w polu drugim – kod resortowy funkcji ochrony zdrowia, stanowiący część IX systemu resortowych kodów identyfikacyjnych,

c) w polu trzecim – kod resortowy dziedziny medycyny, stanowiący część X systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

9) w rubryce dziewiątej – kod resortowy identyfikujący jednostkę organizacyjną, w której działa komórka organizacyjna, stanowiący część V systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

10) w rubryce dziesiątej – datę rozpoczęcia działalności przez komórkę organizacyjną;

11) w rubryce jedenastej – okres czasowego zaprzestania działalności przez komórkę organizacyjną, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 2 ustawy;

12) w rubryce dwunastej – datę zakończenia działalności komórki organizacyjnej;

13) w rubryce trzynastej – liczbę łóżek i stanowisk w komórce organizacyjnej, z wyjątkiem stanowisk dializacyjnych, o których mowa w pkt 14: [24]

a) [25] w polu pierwszym – liczbę łóżek ogółem, z wyjątkiem stanowisk dializacyjnych, o których mowa w pkt 14,

b) w polu drugim – liczbę łóżek intensywnej opieki medycznej,

c) w polu trzecim – liczbę łóżek intensywnego nadzoru kardiologicznego,

d) w polu czwartym – liczbę łóżek dla noworodków,

e) w polu piątym – liczbę inkubatorów,

f) [26] w polu szóstym – liczbę łóżek intensywnej terapii,

g) [27] w polu siódmym – liczbę łóżek intensywnej opieki oparzeń,

h) [28] w polu ósmym – liczbę łóżek intensywnej opieki toksykologicznej,

i) [29] w polu dziewiątym – liczbę łóżek intensywnej terapii noworodka,

j) [30] w polu dziesiątym – liczbę łóżek opieki ciągłej dla noworodków po sztucznej wentylacji,

k) [31] w polu jedenastym – liczbę łóżek opieki pośredniej dla noworodków niewymagających wsparcia oddechowego,

l) [32] w polu dwunastym – liczbę łóżek nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej;

14) w rubryce czternastej – liczbę stanowisk dializacyjnych;

15) w rubryce piętnastej – liczbę miejsc pobytu dziennego.

2. Adres komórki organizacyjnej jest adresem miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych.

3. W przypadku gdy w komórce organizacyjnej jest wykonywany więcej niż jeden zakres świadczeń zdrowotnych, wymienia się je w kolejnych punktach w rubryce ósmej działu III.

4. [33] W przypadku komórek organizacyjnych działających w strukturze organizacyjnej zakładu leczniczego poza jednostką organizacyjną rubryki dziewiątej działu III nie wypełnia się.

[22] § 7 ust. 1 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[23] § 7 ust. 1 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[24] § 7 ust. 1 pkt 13 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[25] § 7 ust. 1 pkt 13 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[26] § 7 ust. 1 pkt 13 lit. f) dodana przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[27] § 7 ust. 1 pkt 13 lit. g) dodana przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[28] § 7 ust. 1 pkt 13 lit. h) dodana przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[29] § 7 ust. 1 pkt 13 lit. i) dodana przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[30] § 7 ust. 1 pkt 13 lit. j) dodana przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[31] § 7 ust. 1 pkt 13 lit. k) dodana przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[32] § 7 ust. 1 pkt 13 lit. l) dodana przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[33] § 7 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. b) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

Wersja obowiązująca od 2017-09-17 do 2019-04-02

[Dane wpisane w dziale III księgi rejestrowej podmiotu leczniczego ] 1. W dziale III księgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje się dane dotyczące komórki organizacyjnej:

1) w rubryce pierwszej – nazwę komórki organizacyjnej;

2) w rubryce drugiej – adres i numer telefonu komórki organizacyjnej:

a) w polu pierwszym – ulicę,

b) w polu drugim – numer domu,

c) w polu trzecim – numer lokalu,

d) w polu czwartym – kod pocztowy,

e) w polu piątym – miejscowość,

f) w polu szóstym – numer telefonu;

3) w rubryce trzeciej – adres poczty elektronicznej;

4) w rubryce czwartej – adres strony internetowej;

5) w rubryce piątej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się komórka organizacyjna;

6) [22] w rubryce szóstej – numer REGON zakładu leczniczego (14-znakowy);

7) [23] w rubryce siódmej – kod resortowy identyfikujący komórkę organizacyjną w strukturze organizacyjnej zakładu leczniczego, stanowiący część VII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

8) w rubryce ósmej – zakres świadczeń zdrowotnych udzielanych w komórce organizacyjnej:

a) w polu pierwszym – kod resortowy charakteryzujący specjalność komórki organizacyjnej, stanowiący część VIII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych,

b) w polu drugim – kod resortowy funkcji ochrony zdrowia, stanowiący część IX systemu resortowych kodów identyfikacyjnych,

c) w polu trzecim – kod resortowy dziedziny medycyny, stanowiący część X systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

9) w rubryce dziewiątej – kod resortowy identyfikujący jednostkę organizacyjną, w której działa komórka organizacyjna, stanowiący część V systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

10) w rubryce dziesiątej – datę rozpoczęcia działalności przez komórkę organizacyjną;

11) w rubryce jedenastej – okres czasowego zaprzestania działalności przez komórkę organizacyjną, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 2 ustawy;

12) w rubryce dwunastej – datę zakończenia działalności komórki organizacyjnej;

13) w rubryce trzynastej – liczbę łóżek i stanowisk w komórce organizacyjnej, z wyjątkiem stanowisk dializacyjnych, o których mowa w pkt 14: [24]

a) [25] w polu pierwszym – liczbę łóżek ogółem, z wyjątkiem stanowisk dializacyjnych, o których mowa w pkt 14,

b) w polu drugim – liczbę łóżek intensywnej opieki medycznej,

c) w polu trzecim – liczbę łóżek intensywnego nadzoru kardiologicznego,

d) w polu czwartym – liczbę łóżek dla noworodków,

e) w polu piątym – liczbę inkubatorów,

f) [26] w polu szóstym – liczbę łóżek intensywnej terapii,

g) [27] w polu siódmym – liczbę łóżek intensywnej opieki oparzeń,

h) [28] w polu ósmym – liczbę łóżek intensywnej opieki toksykologicznej,

i) [29] w polu dziewiątym – liczbę łóżek intensywnej terapii noworodka,

j) [30] w polu dziesiątym – liczbę łóżek opieki ciągłej dla noworodków po sztucznej wentylacji,

k) [31] w polu jedenastym – liczbę łóżek opieki pośredniej dla noworodków niewymagających wsparcia oddechowego,

l) [32] w polu dwunastym – liczbę łóżek nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej;

14) w rubryce czternastej – liczbę stanowisk dializacyjnych;

15) w rubryce piętnastej – liczbę miejsc pobytu dziennego.

2. Adres komórki organizacyjnej jest adresem miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych.

3. W przypadku gdy w komórce organizacyjnej jest wykonywany więcej niż jeden zakres świadczeń zdrowotnych, wymienia się je w kolejnych punktach w rubryce ósmej działu III.

4. [33] W przypadku komórek organizacyjnych działających w strukturze organizacyjnej zakładu leczniczego poza jednostką organizacyjną rubryki dziewiątej działu III nie wypełnia się.

[22] § 7 ust. 1 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[23] § 7 ust. 1 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[24] § 7 ust. 1 pkt 13 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[25] § 7 ust. 1 pkt 13 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[26] § 7 ust. 1 pkt 13 lit. f) dodana przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[27] § 7 ust. 1 pkt 13 lit. g) dodana przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[28] § 7 ust. 1 pkt 13 lit. h) dodana przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[29] § 7 ust. 1 pkt 13 lit. i) dodana przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[30] § 7 ust. 1 pkt 13 lit. j) dodana przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[31] § 7 ust. 1 pkt 13 lit. k) dodana przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[32] § 7 ust. 1 pkt 13 lit. l) dodana przez § 1 pkt 4 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[33] § 7 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. b) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-03-17 do 2017-09-16    (Dz.U.2014.325 tekst jednolity)

[Dane wpisane w dziale III księgi rejestrowej podmiotu leczniczego ] 1. W dziale III księgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje się dane dotyczące komórki organizacyjnej:

1) w rubryce pierwszej – nazwę komórki organizacyjnej;

2) w rubryce drugiej – adres i numer telefonu komórki organizacyjnej:

a) w polu pierwszym – ulicę,

b) w polu drugim – numer domu,

c) w polu trzecim – numer lokalu,

d) w polu czwartym – kod pocztowy,

e) w polu piątym – miejscowość,

f) w polu szóstym – numer telefonu;

3) w rubryce trzeciej – adres poczty elektronicznej;

4) w rubryce czwartej – adres strony internetowej;

5) w rubryce piątej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się komórka organizacyjna;

6) w rubryce szóstej – numer REGON przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego (14-znakowy);

7) w rubryce siódmej – kod resortowy identyfikujący komórkę organizacyjną, stanowiący część VII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

8) w rubryce ósmej – zakres świadczeń zdrowotnych udzielanych w komórce organizacyjnej:

a) w polu pierwszym – kod resortowy charakteryzujący specjalność komórki organizacyjnej, stanowiący część VIII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych,

b) w polu drugim – kod resortowy funkcji ochrony zdrowia, stanowiący część IX systemu resortowych kodów identyfikacyjnych,

c) w polu trzecim – kod resortowy dziedziny medycyny, stanowiący część X systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

9) w rubryce dziewiątej – kod resortowy identyfikujący jednostkę organizacyjną, w której działa komórka organizacyjna, stanowiący część V systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

10) w rubryce dziesiątej – datę rozpoczęcia działalności przez komórkę organizacyjną;

11) w rubryce jedenastej – okres czasowego zaprzestania działalności przez komórkę organizacyjną, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 2 ustawy;

12) w rubryce dwunastej – datę zakończenia działalności komórki organizacyjnej;

13) w rubryce trzynastej – liczbę łóżek w komórce organizacyjnej:

a) w polu pierwszym – liczbę łóżek ogółem,

b) w polu drugim – liczbę łóżek intensywnej opieki medycznej,

c) w polu trzecim – liczbę łóżek intensywnego nadzoru kardiologicznego,

d) w polu czwartym – liczbę łóżek dla noworodków,

e) w polu piątym – liczbę inkubatorów;

14) w rubryce czternastej – liczbę stanowisk dializacyjnych;

15) w rubryce piętnastej – liczbę miejsc pobytu dziennego.

2. Adres komórki organizacyjnej jest adresem miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych.

3. W przypadku gdy w komórce organizacyjnej jest wykonywany więcej niż jeden zakres świadczeń zdrowotnych, wymienia się je w kolejnych punktach w rubryce ósmej działu III.

4. W przypadku komórek organizacyjnych działających w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego poza jednostką organizacyjną rubryki dziewiątej działu III nie wypełnia się.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-11-01 do 2014-03-16

 1. W dziale III księgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje się dane dotyczące komórki organizacyjnej:

1) w rubryce pierwszej – nazwę komórki organizacyjnej;

2) w rubryce drugiej – adres i numer telefonu komórki organizacyjnej:

a) w polu pierwszym – ulicę,

b) w polu drugim – numer domu,

c) w polu trzecim – numer lokalu,

d) w polu czwartym – kod pocztowy,

e) w polu piątym – miejscowość,

f) w polu szóstym – numer telefonu;

3) w rubryce trzeciej – adres poczty elektronicznej;

4) w rubryce czwartej – adres strony internetowej;

5) w rubryce piątej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się komórka organizacyjna;

6) w rubryce szóstej – numer REGON przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego (14-znakowy);

7) w rubryce siódmej – kod resortowy identyfikujący komórkę organizacyjną, stanowiący część VII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

8) w rubryce ósmej – zakres świadczeń zdrowotnych udzielanych w komórce organizacyjnej:

a) w polu pierwszym – kod resortowy charakteryzujący specjalność komórki organizacyjnej, stanowiący część VIII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych,

b) w polu drugim – kod resortowy funkcji ochrony zdrowia, stanowiący część IX systemu resortowych kodów identyfikacyjnych,

c) w polu trzecim – kod resortowy dziedziny medycyny, stanowiący część X systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

9) w rubryce dziewiątej – kod resortowy identyfikujący jednostkę organizacyjną, w której działa komórka organizacyjna, stanowiący część V systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

10) w rubryce dziesiątej – datę rozpoczęcia działalności przez komórkę organizacyjną;

11) w rubryce jedenastej – okres czasowego zaprzestania działalności przez komórkę organizacyjną, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 2 ustawy;

12) w rubryce dwunastej – datę zakończenia działalności komórki organizacyjnej;

13) w rubryce trzynastej – liczbę łóżek w komórce organizacyjnej:

a) w polu pierwszym – liczbę łóżek ogółem,

b) w polu drugim – liczbę łóżek intensywnej opieki medycznej,

c) w polu trzecim – liczbę łóżek intensywnego nadzoru kardiologicznego,

d) w polu czwartym – liczbę łóżek dla noworodków,

e) w polu piątym – liczbę inkubatorów;

14) w rubryce czternastej – liczbę stanowisk dializacyjnych;

15) w rubryce piętnastej – liczbę miejsc pobytu dziennego.

2. Adres komórki organizacyjnej jest adresem miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych.

3. W przypadku gdy w komórce organizacyjnej jest wykonywany więcej niż jeden zakres świadczeń zdrowotnych, wymienia się je w kolejnych punktach w rubryce ósmej działu III.

4. W przypadku komórek organizacyjnych działających w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego poza jednostką organizacyjną rubryki dziewiątej działu III nie wypełnia się.