Wersja obowiązująca od 2017-09-17 do 2019-04-02
[Dane wpisane w dziale I księgi rejestrowej podmiotu leczniczego ] 1. W dziale I księgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – numer księgi rejestrowej;
2) w rubryce drugiej – oznaczenie organu prowadzącego rejestr:
a) w polu pierwszym – literę „W” oznaczającą wojewodę, jako organ prowadzący rejestr,
b) w polu drugim – kod województwa, określony w załączniku nr 1 do rozporządzenia;
3) w rubryce trzeciej – firmę, nazwę albo imię i nazwisko podmiotu leczniczego;
4) w rubryce czwartej – adres siedziby podmiotu leczniczego, a w przypadku osoby fizycznej – adres do korespondencji:
a) w polu pierwszym – ulicę,
b) w polu drugim – numer domu,
c) w polu trzecim – numer lokalu,
d) w polu czwartym – kod pocztowy,
e) w polu piątym – miejscowość,
f) w polu szóstym – numer skrytki pocztowej,
g) w polu siódmym – oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;
5) w rubryce piątej – numer telefonu podmiotu leczniczego;
6) w rubryce szóstej – adres poczty elektronicznej podmiotu leczniczego;
7) w rubryce siódmej – adres strony internetowej podmiotu leczniczego;
8) w rubryce ósmej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się siedziba albo miejsce zamieszkania podmiotu leczniczego;
9) (uchylony);
10) w rubryce dziesiątej – numer REGON podmiotu leczniczego (9-znakowy);
11) w rubryce jedenastej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) podmiotu leczniczego;
12) w rubryce dwunastej – formę organizacyjno-prawną podmiotu leczniczego, oznaczoną kodem resortowym stanowiącym część IV systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;
13) w rubryce trzynastej – nazwę podmiotu tworzącego oraz kod resortowy stanowiący część III systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, w przypadku podmiotu leczniczego niebędącego przedsiębiorcą;
14) w rubryce czternastej – informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia działalności leczniczej,
b) w polu drugim – datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, zwanej dalej „ustawą”,
c) w polu trzecim – okres czasowego zaprzestania działalności, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 1 ustawy;
15) w rubryce piętnastej – datę wpisu do rejestru;
16) w rubryce szesnastej – datę zmiany wpisu do rejestru;
17) w rubryce siedemnastej – informacje dotyczące wykreślenia podmiotu leczniczego z rejestru:
a) w polu pierwszym – datę zakończenia działalności leczniczej,
b) w polu drugim – datę decyzji o wykreśleniu z rejestru,
c) w polu trzecim – numer decyzji o wykreśleniu z rejestru;
18) w rubryce osiemnastej – informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:
a) w polu pierwszym – datę wydania certyfikatu,
b) w polu drugim – zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;
19) w rubryce dziewiętnastej – informacje dotyczące akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kształcenia podyplomowego:
a) w polu pierwszym – datę udzielenia akredytacji,
b) w polu drugim – zakres akredytacji: prowadzenie stażu kierunkowego, stażu podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listę podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejętności z zakresu węższych dziedzin medycyny lub udzielania określonych świadczeń zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty;
20) w rubryce dwudziestej – informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:
a) w polu pierwszym – daty przeprowadzonych kontroli,
b) w polu drugim – wyniki przeprowadzonych kontroli;
21) [6] (uchylony)
22) [7] w rubryce dwudziestej drugiej – nazwę zakładu leczniczego;
23) w rubryce dwudziestej trzeciej – adres i numer telefonu zakładu leczniczego: [8]
a) w polu pierwszym – ulicę,
b) w polu drugim – numer domu,
c) w polu trzecim – numer lokalu,
d) w polu czwartym – kod pocztowy,
e) w polu piątym – miejscowość,
f) w polu szóstym – numer telefonu;
24) [9] rubryce dwudziestej czwartej – adres poczty elektronicznej zakładu leczniczego;
25) [10] w rubryce dwudziestej piątej – adres strony internetowej zakładu leczniczego;
26) [11] w rubryce dwudziestej szóstej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się zakład leczniczy;
27) [12] w rubryce dwudziestej siódmej – numer REGON zakładu leczniczego (14-znakowy);
28) [13] w rubryce dwudziestej ósmej – rodzaj działalności leczniczej wykonywanej w zakładzie leczniczym, oznaczony kodem resortowym stanowiącym część VI systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;
29) [14] w rubryce dwudziestej dziewiątej – datę rozpoczęcia działalności leczniczej zakładu leczniczego;
30) [15] w rubryce trzydziestej – datę zakończenia działalności leczniczej zakładu leczniczego;
31) [16] w rubryce trzydziestej pierwszej – nazwę i adres podmiotu przechowującego dokumentację medyczną po zaprzestaniu udzielania świadczeń zdrowotnych przez podmiot leczniczy;
32) [17] w rubryce trzydziestej drugiej – informację o zakwalifikowaniu podmiotu leczniczego do systemu podstawowego szpitalnego zabezpieczenia świadczeń opieki zdrowotnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1793, z późn. zm.).
2. W przypadku spółki cywilnej w rubryce trzeciej wpisuje się imiona i nazwiska każdego ze wspólników.
[6] § 5 ust. 1 pkt 21 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[7] § 5 ust. 1 pkt 22 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[8] § 5 ust. 1 pkt 23 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. c) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[9] § 5 ust. 1 pkt 24 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[10] § 5 ust. 1 pkt 25 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[11] § 5 ust. 1 pkt 26 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[12] § 5 ust. 1 pkt 27 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[13] § 5 ust. 1 pkt 28 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[14] § 5 ust. 1 pkt 29 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[15] § 5 ust. 1 pkt 30 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[16] § 5 ust. 1 pkt 31 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[17] § 5 ust. 1 pkt 32 dodany przez § 1 pkt 2 lit. e) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
Wersja obowiązująca od 2017-09-17 do 2019-04-02
[Dane wpisane w dziale I księgi rejestrowej podmiotu leczniczego ] 1. W dziale I księgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – numer księgi rejestrowej;
2) w rubryce drugiej – oznaczenie organu prowadzącego rejestr:
a) w polu pierwszym – literę „W” oznaczającą wojewodę, jako organ prowadzący rejestr,
b) w polu drugim – kod województwa, określony w załączniku nr 1 do rozporządzenia;
3) w rubryce trzeciej – firmę, nazwę albo imię i nazwisko podmiotu leczniczego;
4) w rubryce czwartej – adres siedziby podmiotu leczniczego, a w przypadku osoby fizycznej – adres do korespondencji:
a) w polu pierwszym – ulicę,
b) w polu drugim – numer domu,
c) w polu trzecim – numer lokalu,
d) w polu czwartym – kod pocztowy,
e) w polu piątym – miejscowość,
f) w polu szóstym – numer skrytki pocztowej,
g) w polu siódmym – oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;
5) w rubryce piątej – numer telefonu podmiotu leczniczego;
6) w rubryce szóstej – adres poczty elektronicznej podmiotu leczniczego;
7) w rubryce siódmej – adres strony internetowej podmiotu leczniczego;
8) w rubryce ósmej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się siedziba albo miejsce zamieszkania podmiotu leczniczego;
9) (uchylony);
10) w rubryce dziesiątej – numer REGON podmiotu leczniczego (9-znakowy);
11) w rubryce jedenastej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) podmiotu leczniczego;
12) w rubryce dwunastej – formę organizacyjno-prawną podmiotu leczniczego, oznaczoną kodem resortowym stanowiącym część IV systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;
13) w rubryce trzynastej – nazwę podmiotu tworzącego oraz kod resortowy stanowiący część III systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, w przypadku podmiotu leczniczego niebędącego przedsiębiorcą;
14) w rubryce czternastej – informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia działalności leczniczej,
b) w polu drugim – datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, zwanej dalej „ustawą”,
c) w polu trzecim – okres czasowego zaprzestania działalności, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 1 ustawy;
15) w rubryce piętnastej – datę wpisu do rejestru;
16) w rubryce szesnastej – datę zmiany wpisu do rejestru;
17) w rubryce siedemnastej – informacje dotyczące wykreślenia podmiotu leczniczego z rejestru:
a) w polu pierwszym – datę zakończenia działalności leczniczej,
b) w polu drugim – datę decyzji o wykreśleniu z rejestru,
c) w polu trzecim – numer decyzji o wykreśleniu z rejestru;
18) w rubryce osiemnastej – informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:
a) w polu pierwszym – datę wydania certyfikatu,
b) w polu drugim – zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;
19) w rubryce dziewiętnastej – informacje dotyczące akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kształcenia podyplomowego:
a) w polu pierwszym – datę udzielenia akredytacji,
b) w polu drugim – zakres akredytacji: prowadzenie stażu kierunkowego, stażu podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listę podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejętności z zakresu węższych dziedzin medycyny lub udzielania określonych świadczeń zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty;
20) w rubryce dwudziestej – informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:
a) w polu pierwszym – daty przeprowadzonych kontroli,
b) w polu drugim – wyniki przeprowadzonych kontroli;
21) [6] (uchylony)
22) [7] w rubryce dwudziestej drugiej – nazwę zakładu leczniczego;
23) w rubryce dwudziestej trzeciej – adres i numer telefonu zakładu leczniczego: [8]
a) w polu pierwszym – ulicę,
b) w polu drugim – numer domu,
c) w polu trzecim – numer lokalu,
d) w polu czwartym – kod pocztowy,
e) w polu piątym – miejscowość,
f) w polu szóstym – numer telefonu;
24) [9] rubryce dwudziestej czwartej – adres poczty elektronicznej zakładu leczniczego;
25) [10] w rubryce dwudziestej piątej – adres strony internetowej zakładu leczniczego;
26) [11] w rubryce dwudziestej szóstej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się zakład leczniczy;
27) [12] w rubryce dwudziestej siódmej – numer REGON zakładu leczniczego (14-znakowy);
28) [13] w rubryce dwudziestej ósmej – rodzaj działalności leczniczej wykonywanej w zakładzie leczniczym, oznaczony kodem resortowym stanowiącym część VI systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;
29) [14] w rubryce dwudziestej dziewiątej – datę rozpoczęcia działalności leczniczej zakładu leczniczego;
30) [15] w rubryce trzydziestej – datę zakończenia działalności leczniczej zakładu leczniczego;
31) [16] w rubryce trzydziestej pierwszej – nazwę i adres podmiotu przechowującego dokumentację medyczną po zaprzestaniu udzielania świadczeń zdrowotnych przez podmiot leczniczy;
32) [17] w rubryce trzydziestej drugiej – informację o zakwalifikowaniu podmiotu leczniczego do systemu podstawowego szpitalnego zabezpieczenia świadczeń opieki zdrowotnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1793, z późn. zm.).
2. W przypadku spółki cywilnej w rubryce trzeciej wpisuje się imiona i nazwiska każdego ze wspólników.
[6] § 5 ust. 1 pkt 21 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[7] § 5 ust. 1 pkt 22 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[8] § 5 ust. 1 pkt 23 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. c) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[9] § 5 ust. 1 pkt 24 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[10] § 5 ust. 1 pkt 25 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[11] § 5 ust. 1 pkt 26 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[12] § 5 ust. 1 pkt 27 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[13] § 5 ust. 1 pkt 28 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[14] § 5 ust. 1 pkt 29 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[15] § 5 ust. 1 pkt 30 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[16] § 5 ust. 1 pkt 31 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
[17] § 5 ust. 1 pkt 32 dodany przez § 1 pkt 2 lit. e) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-03-17 do 2017-09-16 (Dz.U.2014.325 tekst jednolity)
[Dane wpisane w dziale I księgi rejestrowej podmiotu leczniczego ] 1. W dziale I księgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – numer księgi rejestrowej;
2) w rubryce drugiej – oznaczenie organu prowadzącego rejestr:
a) w polu pierwszym – literę „W” oznaczającą wojewodę, jako organ prowadzący rejestr,
b) w polu drugim – kod województwa, określony w załączniku nr 1 do rozporządzenia;
3) w rubryce trzeciej – firmę, nazwę albo imię i nazwisko podmiotu leczniczego;
4) w rubryce czwartej – adres siedziby podmiotu leczniczego, a w przypadku osoby fizycznej – adres do korespondencji:
a) w polu pierwszym – ulicę,
b) w polu drugim – numer domu,
c) w polu trzecim – numer lokalu,
d) w polu czwartym – kod pocztowy,
e) w polu piątym – miejscowość,
f) w polu szóstym – numer skrytki pocztowej,
g) w polu siódmym – oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;
5) w rubryce piątej – numer telefonu podmiotu leczniczego;
6) w rubryce szóstej – adres poczty elektronicznej podmiotu leczniczego;
7) w rubryce siódmej – adres strony internetowej podmiotu leczniczego;
8) w rubryce ósmej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się siedziba albo miejsce zamieszkania podmiotu leczniczego;
9) (uchylony);
10) w rubryce dziesiątej – numer REGON podmiotu leczniczego (9-znakowy);
11) w rubryce jedenastej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) podmiotu leczniczego;
12) w rubryce dwunastej – formę organizacyjno-prawną podmiotu leczniczego, oznaczoną kodem resortowym stanowiącym część IV systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;
13) w rubryce trzynastej – nazwę podmiotu tworzącego oraz kod resortowy stanowiący część III systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, w przypadku podmiotu leczniczego niebędącego przedsiębiorcą;
14) w rubryce czternastej – informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia działalności leczniczej,
b) w polu drugim – datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, zwanej dalej „ustawą”,
c) w polu trzecim – okres czasowego zaprzestania działalności, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 1 ustawy;
15) w rubryce piętnastej – datę wpisu do rejestru;
16) w rubryce szesnastej – datę zmiany wpisu do rejestru;
17) w rubryce siedemnastej – informacje dotyczące wykreślenia podmiotu leczniczego z rejestru:
a) w polu pierwszym – datę zakończenia działalności leczniczej,
b) w polu drugim – datę decyzji o wykreśleniu z rejestru,
c) w polu trzecim – numer decyzji o wykreśleniu z rejestru;
18) w rubryce osiemnastej – informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:
a) w polu pierwszym – datę wydania certyfikatu,
b) w polu drugim – zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;
19) w rubryce dziewiętnastej – informacje dotyczące akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kształcenia podyplomowego:
a) w polu pierwszym – datę udzielenia akredytacji,
b) w polu drugim – zakres akredytacji: prowadzenie stażu kierunkowego, stażu podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listę podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejętności z zakresu węższych dziedzin medycyny lub udzielania określonych świadczeń zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty;
20) w rubryce dwudziestej – informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:
a) w polu pierwszym – daty przeprowadzonych kontroli,
b) w polu drugim – wyniki przeprowadzonych kontroli;
21) w rubryce dwudziestej pierwszej – informacje o ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku gdy podmiot leczniczy zawarł umowę ubezpieczenia z tytułu zdarzeń medycznych – także informacje o tym ubezpieczeniu:
a) w polu pierwszym – okres ubezpieczenia (od dnia .... do dnia ....),
b) w polu drugim – zakres ubezpieczenia,
c) w polu trzecim – sumę gwarancyjną (dla wszystkich zdarzeń) oraz sumę ubezpieczenia (dla wszystkich zdarzeń);
22) w rubryce dwudziestej drugiej – nazwę przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;
23) w rubryce dwudziestej trzeciej – adres i numer telefonu przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego:
a) w polu pierwszym – ulicę,
b) w polu drugim – numer domu,
c) w polu trzecim – numer lokalu,
d) w polu czwartym – kod pocztowy,
e) w polu piątym – miejscowość,
f) w polu szóstym – numer telefonu;
24) w rubryce dwudziestej czwartej – adres poczty elektronicznej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;
25) w rubryce dwudziestej piątej – adres strony internetowej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;
26) w rubryce dwudziestej szóstej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się przedsiębiorstwo podmiotu leczniczego;
27) w rubryce dwudziestej siódmej – numer REGON przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego (14-znakowy);
28) w rubryce dwudziestej ósmej – rodzaj działalności leczniczej wykonywanej w przedsiębiorstwie podmiotu leczniczego, oznaczony kodem resortowym stanowiącym część VI systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;
29) w rubryce dwudziestej dziewiątej – datę rozpoczęcia działalności leczniczej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;
30) w rubryce trzydziestej – datę zakończenia działalności leczniczej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;
31) w rubryce trzydziestej pierwszej – miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku likwidacji podmiotu leczniczego.
2. W przypadku spółki cywilnej w rubryce trzeciej wpisuje się imiona i nazwiska każdego ze wspólników.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-12-10 do 2014-03-16
1. W dziale I księgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – numer księgi rejestrowej;
2) w rubryce drugiej – oznaczenie organu prowadzącego rejestr:
a) w polu pierwszym – literę „W” oznaczającą wojewodę, jako organ prowadzący rejestr,
b) w polu drugim – kod województwa, określony w załączniku nr 1 do rozporządzenia;
3) [3] w rubryce trzeciej – firmę, nazwę albo imię i nazwisko podmiotu leczniczego;
4) [4] w rubryce czwartej – adres siedziby podmiotu leczniczego, a w przypadku osoby fizycznej – adres do korespondencji:
a) w polu pierwszym – ulicę,
b) w polu drugim – numer domu,
c) w polu trzecim – numer lokalu,
d) w polu czwartym – kod pocztowy,
e) w polu piątym – miejscowość,
f) w polu szóstym – numer skrytki pocztowej,
g) w polu siódmym – oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;
5) w rubryce piątej – numer telefonu podmiotu leczniczego;
6) w rubryce szóstej – adres poczty elektronicznej podmiotu leczniczego;
7) w rubryce siódmej – adres strony internetowej podmiotu leczniczego;
8) w rubryce ósmej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się siedziba albo miejsce zamieszkania podmiotu leczniczego;
9) [5] (uchylony);
10) w rubryce dziesiątej – numer REGON podmiotu leczniczego (9-znakowy);
11) w rubryce jedenastej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) podmiotu leczniczego;
12) [6] w rubryce dwunastej – formę organizacyjno-prawną podmiotu leczniczego, oznaczoną kodem resortowym stanowiącym część IV systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;
13) [7] w rubryce trzynastej – nazwę podmiotu tworzącego oraz kod resortowy stanowiący część III systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, w przypadku podmiotu leczniczego niebędącego przedsiębiorcą;
14) w rubryce czternastej – informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia działalności leczniczej,
b) w polu drugim – datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, zwanej dalej „ustawą”,
c) w polu trzecim – okres czasowego zaprzestania działalności, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 1 ustawy;
15) [8] w rubryce piętnastej – datę wpisu do rejestru;
16) w rubryce szesnastej – datę zmiany wpisu do rejestru;
17) w rubryce siedemnastej – informacje dotyczące wykreślenia podmiotu leczniczego z rejestru:
a) w polu pierwszym – datę zakończenia działalności leczniczej,
b) w polu drugim – datę decyzji o wykreśleniu z rejestru,
c) w polu trzecim – numer decyzji o wykreśleniu z rejestru;
18) [9] w rubryce osiemnastej – informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:
a) w polu pierwszym – datę wydania certyfikatu,
b) w polu drugim – zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;
19) w rubryce dziewiętnastej – informacje dotyczące akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kształcenia podyplomowego:
a) w polu pierwszym – datę udzielenia akredytacji,
b) w polu drugim – zakres akredytacji: prowadzenie stażu kierunkowego, stażu podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listę podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejętności z zakresu węższych dziedzin medycyny lub udzielania określonych świadczeń zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty;
20) w rubryce dwudziestej – informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:
a) w polu pierwszym – daty przeprowadzonych kontroli,
b) w polu drugim – wyniki przeprowadzonych kontroli;
21) [10] w rubryce dwudziestej pierwszej – informacje o ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku gdy podmiot leczniczy zawarł umowę ubezpieczenia z tytułu zdarzeń medycznych – także informacje o tym ubezpieczeniu:
a) w polu pierwszym – okres ubezpieczenia (od dnia .... do dnia ....),
b) w polu drugim – zakres ubezpieczenia,
c) w polu trzecim – sumę gwarancyjną (dla wszystkich zdarzeń) oraz sumę ubezpieczenia (dla wszystkich zdarzeń);
22) w rubryce dwudziestej drugiej – nazwę przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;
23) w rubryce dwudziestej trzeciej – adres i numer telefonu przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego:
a) w polu pierwszym – ulicę,
b) w polu drugim – numer domu,
c) w polu trzecim – numer lokalu,
d) w polu czwartym – kod pocztowy,
e) w polu piątym – miejscowość,
f) w polu szóstym – numer telefonu;
24) w rubryce dwudziestej czwartej – adres poczty elektronicznej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;
25) w rubryce dwudziestej piątej – adres strony internetowej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;
26) w rubryce dwudziestej szóstej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się przedsiębiorstwo podmiotu leczniczego;
27) w rubryce dwudziestej siódmej – numer REGON przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego (14-znakowy);
28) w rubryce dwudziestej ósmej – rodzaj działalności leczniczej wykonywanej w przedsiębiorstwie podmiotu leczniczego, oznaczony kodem resortowym stanowiącym część VI systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;
29) w rubryce dwudziestej dziewiątej – datę rozpoczęcia działalności leczniczej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;
30) w rubryce trzydziestej – datę zakończenia działalności leczniczej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;
31) [11] w rubryce trzydziestej pierwszej – miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku likwidacji podmiotu leczniczego.
2. [12] W przypadku spółki cywilnej w rubryce trzeciej wpisuje się imiona i nazwiska każdego ze wspólników.
[3] § 5 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.
[4] § 5 ust. 1 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.
[5] § 5 ust. 1 pkt 9 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.
[6] § 5 ust. 1 pkt 12 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.
[7] § 5 ust. 1 pkt 13 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.
[8] § 5 ust. 1 pkt 15 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.
[9] § 5 ust. 1 pkt 18 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.
[10] § 5 ust. 1 pkt 21 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.
[11] § 5 ust. 1 pkt 31 dodany przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.
[12] § 5 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-11-01 do 2012-12-09
1. W dziale I księgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje się:
1) w rubryce pierwszej – numer księgi rejestrowej;
2) w rubryce drugiej – oznaczenie organu prowadzącego rejestr:
a) w polu pierwszym – literę „W” oznaczającą wojewodę, jako organ prowadzący rejestr,
b) w polu drugim – kod województwa, określony w załączniku nr 1 do rozporządzenia;
3) w rubryce trzeciej – firmę albo imię i nazwisko podmiotu leczniczego;
4) w rubryce czwartej – adres siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego:
a) w polu pierwszym – ulicę,
b) w polu drugim – numer domu,
c) w polu trzecim – numer lokalu,
d) w polu czwartym – kod pocztowy,
e) w polu piątym – miejscowość;
5) w rubryce piątej – numer telefonu podmiotu leczniczego;
6) w rubryce szóstej – adres poczty elektronicznej podmiotu leczniczego;
7) w rubryce siódmej – adres strony internetowej podmiotu leczniczego;
8) w rubryce ósmej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się siedziba albo miejsce zamieszkania podmiotu leczniczego;
9) w rubryce dziewiątej – numer wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli został nadany, albo numer wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego;
10) w rubryce dziesiątej – numer REGON podmiotu leczniczego (9-znakowy);
11) w rubryce jedenastej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) podmiotu leczniczego;
12) w rubryce dwunastej – formę organizacyjno-prawną podmiotu leczniczego;
13) w rubryce trzynastej – nazwę podmiotu tworzącego, w przypadku podmiotu leczniczego niebędącego przedsiębiorcą;
14) w rubryce czternastej – informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:
a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia działalności leczniczej,
b) w polu drugim – datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, zwanej dalej „ustawą”,
c) w polu trzecim – okres czasowego zaprzestania działalności, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 1 ustawy;
15) w rubryce piętnastej – informacje dotyczące wpisu podmiotu leczniczego do rejestru:
a) w polu pierwszym – datę wpisu do rejestru,
b) w polu drugim – datę wystawienia zaświadczenia o wpisie do rejestru,
c) w polu trzecim – numer zaświadczenia o wpisie do rejestru;
16) w rubryce szesnastej – datę zmiany wpisu do rejestru;
17) w rubryce siedemnastej – informacje dotyczące wykreślenia podmiotu leczniczego z rejestru:
a) w polu pierwszym – datę zakończenia działalności leczniczej,
b) w polu drugim – datę decyzji o wykreśleniu z rejestru,
c) w polu trzecim – numer decyzji o wykreśleniu z rejestru;
18) w rubryce osiemnastej – informacje dotyczące akredytacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:
a) w polu pierwszym – datę wydania certyfikatu,
b) w polu drugim – zakres akredytacji;
19) w rubryce dziewiętnastej – informacje dotyczące akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kształcenia podyplomowego:
a) w polu pierwszym – datę udzielenia akredytacji,
b) w polu drugim – zakres akredytacji: prowadzenie stażu kierunkowego, stażu podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listę podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejętności z zakresu węższych dziedzin medycyny lub udzielania określonych świadczeń zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty;
20) w rubryce dwudziestej – informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:
a) w polu pierwszym – daty przeprowadzonych kontroli,
b) w polu drugim – wyniki przeprowadzonych kontroli;
21) w rubryce dwudziestej pierwszej – informacje o ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczeniu z tytułu zdarzeń medycznych, o których mowa w art. 25 ust. 3 ustawy:
a) w polu pierwszym – okres ubezpieczenia (od dnia ...... do dnia .....),
b) w polu drugim – zakres ubezpieczenia,
c) w polu trzecim – sumę gwarancyjną oraz sumę ubezpieczenia;
22) w rubryce dwudziestej drugiej – nazwę przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;
23) w rubryce dwudziestej trzeciej – adres i numer telefonu przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego:
a) w polu pierwszym – ulicę,
b) w polu drugim – numer domu,
c) w polu trzecim – numer lokalu,
d) w polu czwartym – kod pocztowy,
e) w polu piątym – miejscowość,
f) w polu szóstym – numer telefonu;
24) w rubryce dwudziestej czwartej – adres poczty elektronicznej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;
25) w rubryce dwudziestej piątej – adres strony internetowej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;
26) w rubryce dwudziestej szóstej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się przedsiębiorstwo podmiotu leczniczego;
27) w rubryce dwudziestej siódmej – numer REGON przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego (14-znakowy);
28) w rubryce dwudziestej ósmej – rodzaj działalności leczniczej wykonywanej w przedsiębiorstwie podmiotu leczniczego, oznaczony kodem resortowym stanowiącym część VI systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;
29) w rubryce dwudziestej dziewiątej – datę rozpoczęcia działalności leczniczej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;
30) w rubryce trzydziestej – datę zakończenia działalności leczniczej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego.
2. W przypadku spółki cywilnej w rubryce: trzeciej, czwartej, dziewiątej, dziesiątej i jedenastej działu I wpisuje się dane każdego ze wspólników.