history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2017-09-17 do 2019-04-02

[Dane wpisane w dziale I księgi rejestrowej podmiotu leczniczego ] 1. W dziale I księgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje się:

1) w rubryce pierwszej – numer księgi rejestrowej;

2) w rubryce drugiej – oznaczenie organu prowadzącego rejestr:

a) w polu pierwszym – literę „W” oznaczającą wojewodę, jako organ prowadzący rejestr,

b) w polu drugim – kod województwa, określony w załączniku nr 1 do rozporządzenia;

3) w rubryce trzeciej – firmę, nazwę albo imię i nazwisko podmiotu leczniczego;

4) w rubryce czwartej – adres siedziby podmiotu leczniczego, a w przypadku osoby fizycznej – adres do korespondencji:

a) w polu pierwszym – ulicę,

b) w polu drugim – numer domu,

c) w polu trzecim – numer lokalu,

d) w polu czwartym – kod pocztowy,

e) w polu piątym – miejscowość,

f) w polu szóstym – numer skrytki pocztowej,

g) w polu siódmym – oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;

5) w rubryce piątej – numer telefonu podmiotu leczniczego;

6) w rubryce szóstej – adres poczty elektronicznej podmiotu leczniczego;

7) w rubryce siódmej – adres strony internetowej podmiotu leczniczego;

8) w rubryce ósmej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się siedziba albo miejsce zamieszkania podmiotu leczniczego;

9) (uchylony);

10) w rubryce dziesiątej – numer REGON podmiotu leczniczego (9-znakowy);

11) w rubryce jedenastej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) podmiotu leczniczego;

12) w rubryce dwunastej – formę organizacyjno-prawną podmiotu leczniczego, oznaczoną kodem resortowym stanowiącym część IV systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

13) w rubryce trzynastej – nazwę podmiotu tworzącego oraz kod resortowy stanowiący część III systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, w przypadku podmiotu leczniczego niebędącego przedsiębiorcą;

14) w rubryce czternastej – informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:

a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia działalności leczniczej,

b) w polu drugim – datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, zwanej dalej „ustawą”,

c) w polu trzecim – okres czasowego zaprzestania działalności, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 1 ustawy;

15) w rubryce piętnastej – datę wpisu do rejestru;

16) w rubryce szesnastej – datę zmiany wpisu do rejestru;

17) w rubryce siedemnastej – informacje dotyczące wykreślenia podmiotu leczniczego z rejestru:

a) w polu pierwszym – datę zakończenia działalności leczniczej,

b) w polu drugim – datę decyzji o wykreśleniu z rejestru,

c) w polu trzecim – numer decyzji o wykreśleniu z rejestru;

18) w rubryce osiemnastej – informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:

a) w polu pierwszym – datę wydania certyfikatu,

b) w polu drugim – zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;

19) w rubryce dziewiętnastej – informacje dotyczące akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kształcenia podyplomowego:

a) w polu pierwszym – datę udzielenia akredytacji,

b) w polu drugim – zakres akredytacji: prowadzenie stażu kierunkowego, stażu podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listę podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejętności z zakresu węższych dziedzin medycyny lub udzielania określonych świadczeń zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty;

20) w rubryce dwudziestej – informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:

a) w polu pierwszym – daty przeprowadzonych kontroli,

b) w polu drugim – wyniki przeprowadzonych kontroli;

21) [6] (uchylony)

22) [7] w rubryce dwudziestej drugiej – nazwę zakładu leczniczego;

23) w rubryce dwudziestej trzeciej – adres i numer telefonu zakładu leczniczego: [8]

a) w polu pierwszym – ulicę,

b) w polu drugim – numer domu,

c) w polu trzecim – numer lokalu,

d) w polu czwartym – kod pocztowy,

e) w polu piątym – miejscowość,

f) w polu szóstym – numer telefonu;

24) [9] rubryce dwudziestej czwartej – adres poczty elektronicznej zakładu leczniczego;

25) [10] w rubryce dwudziestej piątej – adres strony internetowej zakładu leczniczego;

26) [11] w rubryce dwudziestej szóstej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się zakład leczniczy;

27) [12] w rubryce dwudziestej siódmej – numer REGON zakładu leczniczego (14-znakowy);

28) [13] w rubryce dwudziestej ósmej – rodzaj działalności leczniczej wykonywanej w zakładzie leczniczym, oznaczony kodem resortowym stanowiącym część VI systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

29) [14] w rubryce dwudziestej dziewiątej – datę rozpoczęcia działalności leczniczej zakładu leczniczego;

30) [15] w rubryce trzydziestej – datę zakończenia działalności leczniczej zakładu leczniczego;

31) [16] w rubryce trzydziestej pierwszej – nazwę i adres podmiotu przechowującego dokumentację medyczną po zaprzestaniu udzielania świadczeń zdrowotnych przez podmiot leczniczy;

32) [17] w rubryce trzydziestej drugiej – informację o zakwalifikowaniu podmiotu leczniczego do systemu podstawowego szpitalnego zabezpieczenia świadczeń opieki zdrowotnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1793, z późn. zm.).

2. W przypadku spółki cywilnej w rubryce trzeciej wpisuje się imiona i nazwiska każdego ze wspólników.

[6] § 5 ust. 1 pkt 21 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[7] § 5 ust. 1 pkt 22 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[8] § 5 ust. 1 pkt 23 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. c) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[9] § 5 ust. 1 pkt 24 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[10] § 5 ust. 1 pkt 25 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[11] § 5 ust. 1 pkt 26 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[12] § 5 ust. 1 pkt 27 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[13] § 5 ust. 1 pkt 28 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[14] § 5 ust. 1 pkt 29 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[15] § 5 ust. 1 pkt 30 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[16] § 5 ust. 1 pkt 31 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[17] § 5 ust. 1 pkt 32 dodany przez § 1 pkt 2 lit. e) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

Wersja obowiązująca od 2017-09-17 do 2019-04-02

[Dane wpisane w dziale I księgi rejestrowej podmiotu leczniczego ] 1. W dziale I księgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje się:

1) w rubryce pierwszej – numer księgi rejestrowej;

2) w rubryce drugiej – oznaczenie organu prowadzącego rejestr:

a) w polu pierwszym – literę „W” oznaczającą wojewodę, jako organ prowadzący rejestr,

b) w polu drugim – kod województwa, określony w załączniku nr 1 do rozporządzenia;

3) w rubryce trzeciej – firmę, nazwę albo imię i nazwisko podmiotu leczniczego;

4) w rubryce czwartej – adres siedziby podmiotu leczniczego, a w przypadku osoby fizycznej – adres do korespondencji:

a) w polu pierwszym – ulicę,

b) w polu drugim – numer domu,

c) w polu trzecim – numer lokalu,

d) w polu czwartym – kod pocztowy,

e) w polu piątym – miejscowość,

f) w polu szóstym – numer skrytki pocztowej,

g) w polu siódmym – oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;

5) w rubryce piątej – numer telefonu podmiotu leczniczego;

6) w rubryce szóstej – adres poczty elektronicznej podmiotu leczniczego;

7) w rubryce siódmej – adres strony internetowej podmiotu leczniczego;

8) w rubryce ósmej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się siedziba albo miejsce zamieszkania podmiotu leczniczego;

9) (uchylony);

10) w rubryce dziesiątej – numer REGON podmiotu leczniczego (9-znakowy);

11) w rubryce jedenastej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) podmiotu leczniczego;

12) w rubryce dwunastej – formę organizacyjno-prawną podmiotu leczniczego, oznaczoną kodem resortowym stanowiącym część IV systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

13) w rubryce trzynastej – nazwę podmiotu tworzącego oraz kod resortowy stanowiący część III systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, w przypadku podmiotu leczniczego niebędącego przedsiębiorcą;

14) w rubryce czternastej – informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:

a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia działalności leczniczej,

b) w polu drugim – datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, zwanej dalej „ustawą”,

c) w polu trzecim – okres czasowego zaprzestania działalności, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 1 ustawy;

15) w rubryce piętnastej – datę wpisu do rejestru;

16) w rubryce szesnastej – datę zmiany wpisu do rejestru;

17) w rubryce siedemnastej – informacje dotyczące wykreślenia podmiotu leczniczego z rejestru:

a) w polu pierwszym – datę zakończenia działalności leczniczej,

b) w polu drugim – datę decyzji o wykreśleniu z rejestru,

c) w polu trzecim – numer decyzji o wykreśleniu z rejestru;

18) w rubryce osiemnastej – informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:

a) w polu pierwszym – datę wydania certyfikatu,

b) w polu drugim – zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;

19) w rubryce dziewiętnastej – informacje dotyczące akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kształcenia podyplomowego:

a) w polu pierwszym – datę udzielenia akredytacji,

b) w polu drugim – zakres akredytacji: prowadzenie stażu kierunkowego, stażu podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listę podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejętności z zakresu węższych dziedzin medycyny lub udzielania określonych świadczeń zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty;

20) w rubryce dwudziestej – informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:

a) w polu pierwszym – daty przeprowadzonych kontroli,

b) w polu drugim – wyniki przeprowadzonych kontroli;

21) [6] (uchylony)

22) [7] w rubryce dwudziestej drugiej – nazwę zakładu leczniczego;

23) w rubryce dwudziestej trzeciej – adres i numer telefonu zakładu leczniczego: [8]

a) w polu pierwszym – ulicę,

b) w polu drugim – numer domu,

c) w polu trzecim – numer lokalu,

d) w polu czwartym – kod pocztowy,

e) w polu piątym – miejscowość,

f) w polu szóstym – numer telefonu;

24) [9] rubryce dwudziestej czwartej – adres poczty elektronicznej zakładu leczniczego;

25) [10] w rubryce dwudziestej piątej – adres strony internetowej zakładu leczniczego;

26) [11] w rubryce dwudziestej szóstej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się zakład leczniczy;

27) [12] w rubryce dwudziestej siódmej – numer REGON zakładu leczniczego (14-znakowy);

28) [13] w rubryce dwudziestej ósmej – rodzaj działalności leczniczej wykonywanej w zakładzie leczniczym, oznaczony kodem resortowym stanowiącym część VI systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

29) [14] w rubryce dwudziestej dziewiątej – datę rozpoczęcia działalności leczniczej zakładu leczniczego;

30) [15] w rubryce trzydziestej – datę zakończenia działalności leczniczej zakładu leczniczego;

31) [16] w rubryce trzydziestej pierwszej – nazwę i adres podmiotu przechowującego dokumentację medyczną po zaprzestaniu udzielania świadczeń zdrowotnych przez podmiot leczniczy;

32) [17] w rubryce trzydziestej drugiej – informację o zakwalifikowaniu podmiotu leczniczego do systemu podstawowego szpitalnego zabezpieczenia świadczeń opieki zdrowotnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1793, z późn. zm.).

2. W przypadku spółki cywilnej w rubryce trzeciej wpisuje się imiona i nazwiska każdego ze wspólników.

[6] § 5 ust. 1 pkt 21 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[7] § 5 ust. 1 pkt 22 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[8] § 5 ust. 1 pkt 23 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. c) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[9] § 5 ust. 1 pkt 24 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[10] § 5 ust. 1 pkt 25 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[11] § 5 ust. 1 pkt 26 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[12] § 5 ust. 1 pkt 27 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[13] § 5 ust. 1 pkt 28 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[14] § 5 ust. 1 pkt 29 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[15] § 5 ust. 1 pkt 30 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[16] § 5 ust. 1 pkt 31 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. d) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

[17] § 5 ust. 1 pkt 32 dodany przez § 1 pkt 2 lit. e) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1540). Zmiana weszła w życie 17 września 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-03-17 do 2017-09-16    (Dz.U.2014.325 tekst jednolity)

[Dane wpisane w dziale I księgi rejestrowej podmiotu leczniczego ] 1. W dziale I księgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje się:

1) w rubryce pierwszej – numer księgi rejestrowej;

2) w rubryce drugiej – oznaczenie organu prowadzącego rejestr:

a) w polu pierwszym – literę „W” oznaczającą wojewodę, jako organ prowadzący rejestr,

b) w polu drugim – kod województwa, określony w załączniku nr 1 do rozporządzenia;

3) w rubryce trzeciej – firmę, nazwę albo imię i nazwisko podmiotu leczniczego;

4) w rubryce czwartej – adres siedziby podmiotu leczniczego, a w przypadku osoby fizycznej – adres do korespondencji:

a) w polu pierwszym – ulicę,

b) w polu drugim – numer domu,

c) w polu trzecim – numer lokalu,

d) w polu czwartym – kod pocztowy,

e) w polu piątym – miejscowość,

f) w polu szóstym – numer skrytki pocztowej,

g) w polu siódmym – oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;

5) w rubryce piątej – numer telefonu podmiotu leczniczego;

6) w rubryce szóstej – adres poczty elektronicznej podmiotu leczniczego;

7) w rubryce siódmej – adres strony internetowej podmiotu leczniczego;

8) w rubryce ósmej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się siedziba albo miejsce zamieszkania podmiotu leczniczego;

9) (uchylony);

10) w rubryce dziesiątej – numer REGON podmiotu leczniczego (9-znakowy);

11) w rubryce jedenastej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) podmiotu leczniczego;

12) w rubryce dwunastej – formę organizacyjno-prawną podmiotu leczniczego, oznaczoną kodem resortowym stanowiącym część IV systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

13) w rubryce trzynastej – nazwę podmiotu tworzącego oraz kod resortowy stanowiący część III systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, w przypadku podmiotu leczniczego niebędącego przedsiębiorcą;

14) w rubryce czternastej – informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:

a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia działalności leczniczej,

b) w polu drugim – datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, zwanej dalej „ustawą”,

c) w polu trzecim – okres czasowego zaprzestania działalności, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 1 ustawy;

15) w rubryce piętnastej – datę wpisu do rejestru;

16) w rubryce szesnastej – datę zmiany wpisu do rejestru;

17) w rubryce siedemnastej – informacje dotyczące wykreślenia podmiotu leczniczego z rejestru:

a) w polu pierwszym – datę zakończenia działalności leczniczej,

b) w polu drugim – datę decyzji o wykreśleniu z rejestru,

c) w polu trzecim – numer decyzji o wykreśleniu z rejestru;

18) w rubryce osiemnastej – informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:

a) w polu pierwszym – datę wydania certyfikatu,

b) w polu drugim – zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;

19) w rubryce dziewiętnastej – informacje dotyczące akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kształcenia podyplomowego:

a) w polu pierwszym – datę udzielenia akredytacji,

b) w polu drugim – zakres akredytacji: prowadzenie stażu kierunkowego, stażu podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listę podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejętności z zakresu węższych dziedzin medycyny lub udzielania określonych świadczeń zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty;

20) w rubryce dwudziestej – informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:

a) w polu pierwszym – daty przeprowadzonych kontroli,

b) w polu drugim – wyniki przeprowadzonych kontroli;

21) w rubryce dwudziestej pierwszej – informacje o ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku gdy podmiot leczniczy zawarł umowę ubezpieczenia z tytułu zdarzeń medycznych – także informacje o tym ubezpieczeniu:

a) w polu pierwszym – okres ubezpieczenia (od dnia .... do dnia ....),

b) w polu drugim – zakres ubezpieczenia,

c) w polu trzecim – sumę gwarancyjną (dla wszystkich zdarzeń) oraz sumę ubezpieczenia (dla wszystkich zdarzeń);

22) w rubryce dwudziestej drugiej – nazwę przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;

23) w rubryce dwudziestej trzeciej – adres i numer telefonu przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego:

a) w polu pierwszym – ulicę,

b) w polu drugim – numer domu,

c) w polu trzecim – numer lokalu,

d) w polu czwartym – kod pocztowy,

e) w polu piątym – miejscowość,

f) w polu szóstym – numer telefonu;

24) w rubryce dwudziestej czwartej – adres poczty elektronicznej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;

25) w rubryce dwudziestej piątej – adres strony internetowej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;

26) w rubryce dwudziestej szóstej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się przedsiębiorstwo podmiotu leczniczego;

27) w rubryce dwudziestej siódmej – numer REGON przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego (14-znakowy);

28) w rubryce dwudziestej ósmej – rodzaj działalności leczniczej wykonywanej w przedsiębiorstwie podmiotu leczniczego, oznaczony kodem resortowym stanowiącym część VI systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

29) w rubryce dwudziestej dziewiątej – datę rozpoczęcia działalności leczniczej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;

30) w rubryce trzydziestej – datę zakończenia działalności leczniczej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;

31) w rubryce trzydziestej pierwszej – miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku likwidacji podmiotu leczniczego.

2. W przypadku spółki cywilnej w rubryce trzeciej wpisuje się imiona i nazwiska każdego ze wspólników.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-12-10 do 2014-03-16

1. W dziale I księgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje się:

1) w rubryce pierwszej – numer księgi rejestrowej;

2) w rubryce drugiej – oznaczenie organu prowadzącego rejestr:

a) w polu pierwszym – literę „W” oznaczającą wojewodę, jako organ prowadzący rejestr,

b) w polu drugim – kod województwa, określony w załączniku nr 1 do rozporządzenia;

3) [3] w rubryce trzeciej – firmę, nazwę albo imię i nazwisko podmiotu leczniczego;

4) [4] w rubryce czwartej – adres siedziby podmiotu leczniczego, a w przypadku osoby fizycznej – adres do korespondencji:

a) w polu pierwszym – ulicę,

b) w polu drugim – numer domu,

c) w polu trzecim – numer lokalu,

d) w polu czwartym – kod pocztowy,

e) w polu piątym – miejscowość,

f) w polu szóstym – numer skrytki pocztowej,

g) w polu siódmym – oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;

5) w rubryce piątej – numer telefonu podmiotu leczniczego;

6) w rubryce szóstej – adres poczty elektronicznej podmiotu leczniczego;

7) w rubryce siódmej – adres strony internetowej podmiotu leczniczego;

8) w rubryce ósmej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się siedziba albo miejsce zamieszkania podmiotu leczniczego;

9) [5] (uchylony);

10) w rubryce dziesiątej – numer REGON podmiotu leczniczego (9-znakowy);

11) w rubryce jedenastej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) podmiotu leczniczego;

12) [6] w rubryce dwunastej – formę organizacyjno-prawną podmiotu leczniczego, oznaczoną kodem resortowym stanowiącym część IV systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

13) [7] w rubryce trzynastej – nazwę podmiotu tworzącego oraz kod resortowy stanowiący część III systemu resortowych kodów identyfikacyjnych, w przypadku podmiotu leczniczego niebędącego przedsiębiorcą;

14) w rubryce czternastej – informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:

a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia działalności leczniczej,

b) w polu drugim – datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, zwanej dalej „ustawą”,

c) w polu trzecim – okres czasowego zaprzestania działalności, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 1 ustawy;

15) [8] w rubryce piętnastej – datę wpisu do rejestru;

16) w rubryce szesnastej – datę zmiany wpisu do rejestru;

17) w rubryce siedemnastej – informacje dotyczące wykreślenia podmiotu leczniczego z rejestru:

a) w polu pierwszym – datę zakończenia działalności leczniczej,

b) w polu drugim – datę decyzji o wykreśleniu z rejestru,

c) w polu trzecim – numer decyzji o wykreśleniu z rejestru;

18) [9] w rubryce osiemnastej – informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:

a) w polu pierwszym – datę wydania certyfikatu,

b) w polu drugim – zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;

19) w rubryce dziewiętnastej – informacje dotyczące akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kształcenia podyplomowego:

a) w polu pierwszym – datę udzielenia akredytacji,

b) w polu drugim – zakres akredytacji: prowadzenie stażu kierunkowego, stażu podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listę podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejętności z zakresu węższych dziedzin medycyny lub udzielania określonych świadczeń zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty;

20) w rubryce dwudziestej – informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:

a) w polu pierwszym – daty przeprowadzonych kontroli,

b) w polu drugim – wyniki przeprowadzonych kontroli;

21) [10] w rubryce dwudziestej pierwszej – informacje o ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku gdy podmiot leczniczy zawarł umowę ubezpieczenia z tytułu zdarzeń medycznych – także informacje o tym ubezpieczeniu:

a) w polu pierwszym – okres ubezpieczenia (od dnia .... do dnia ....),

b) w polu drugim – zakres ubezpieczenia,

c) w polu trzecim – sumę gwarancyjną (dla wszystkich zdarzeń) oraz sumę ubezpieczenia (dla wszystkich zdarzeń);

22) w rubryce dwudziestej drugiej – nazwę przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;

23) w rubryce dwudziestej trzeciej – adres i numer telefonu przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego:

a) w polu pierwszym – ulicę,

b) w polu drugim – numer domu,

c) w polu trzecim – numer lokalu,

d) w polu czwartym – kod pocztowy,

e) w polu piątym – miejscowość,

f) w polu szóstym – numer telefonu;

24) w rubryce dwudziestej czwartej – adres poczty elektronicznej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;

25) w rubryce dwudziestej piątej – adres strony internetowej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;

26) w rubryce dwudziestej szóstej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się przedsiębiorstwo podmiotu leczniczego;

27) w rubryce dwudziestej siódmej – numer REGON przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego (14-znakowy);

28) w rubryce dwudziestej ósmej – rodzaj działalności leczniczej wykonywanej w przedsiębiorstwie podmiotu leczniczego, oznaczony kodem resortowym stanowiącym część VI systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

29) w rubryce dwudziestej dziewiątej – datę rozpoczęcia działalności leczniczej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;

30) w rubryce trzydziestej – datę zakończenia działalności leczniczej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;

31) [11] w rubryce trzydziestej pierwszej – miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku likwidacji podmiotu leczniczego.

2. [12] W przypadku spółki cywilnej w rubryce trzeciej wpisuje się imiona i nazwiska każdego ze wspólników.

[3] § 5 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.

[4] § 5 ust. 1 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.

[5] § 5 ust. 1 pkt 9 uchylony przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.

[6] § 5 ust. 1 pkt 12 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.

[7] § 5 ust. 1 pkt 13 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.

[8] § 5 ust. 1 pkt 15 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.

[9] § 5 ust. 1 pkt 18 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.

[10] § 5 ust. 1 pkt 21 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.

[11] § 5 ust. 1 pkt 31 dodany przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.

[12] § 5 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-11-01 do 2012-12-09

 1. W dziale I księgi rejestrowej podmiotu leczniczego wpisuje się:

1) w rubryce pierwszej – numer księgi rejestrowej;

2) w rubryce drugiej – oznaczenie organu prowadzącego rejestr:

a) w polu pierwszym – literę „W” oznaczającą wojewodę, jako organ prowadzący rejestr,

b) w polu drugim – kod województwa, określony w załączniku nr 1 do rozporządzenia;

3) w rubryce trzeciej – firmę albo imię i nazwisko podmiotu leczniczego;

4) w rubryce czwartej – adres siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego:

a) w polu pierwszym – ulicę,

b) w polu drugim – numer domu,

c) w polu trzecim – numer lokalu,

d) w polu czwartym – kod pocztowy,

e) w polu piątym – miejscowość;

5) w rubryce piątej – numer telefonu podmiotu leczniczego;

6) w rubryce szóstej – adres poczty elektronicznej podmiotu leczniczego;

7) w rubryce siódmej – adres strony internetowej podmiotu leczniczego;

8) w rubryce ósmej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się siedziba albo miejsce zamieszkania podmiotu leczniczego;

9) w rubryce dziewiątej – numer wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli został nadany, albo numer wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego;

10) w rubryce dziesiątej – numer REGON podmiotu leczniczego (9-znakowy);

11) w rubryce jedenastej – Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) podmiotu leczniczego;

12) w rubryce dwunastej – formę organizacyjno-prawną podmiotu leczniczego;

13) w rubryce trzynastej – nazwę podmiotu tworzącego, w przypadku podmiotu leczniczego niebędącego przedsiębiorcą;

14) w rubryce czternastej – informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:

a) w polu pierwszym – datę rozpoczęcia działalności leczniczej,

b) w polu drugim – datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, zwanej dalej „ustawą”,

c) w polu trzecim – okres czasowego zaprzestania działalności, o którym mowa w art. 34 ust. 1 pkt 1 ustawy;

15) w rubryce piętnastej – informacje dotyczące wpisu podmiotu leczniczego do rejestru:

a) w polu pierwszym – datę wpisu do rejestru,

b) w polu drugim – datę wystawienia zaświadczenia o wpisie do rejestru,

c) w polu trzecim – numer zaświadczenia o wpisie do rejestru;

16) w rubryce szesnastej – datę zmiany wpisu do rejestru;

17) w rubryce siedemnastej – informacje dotyczące wykreślenia podmiotu leczniczego z rejestru:

a) w polu pierwszym – datę zakończenia działalności leczniczej,

b) w polu drugim – datę decyzji o wykreśleniu z rejestru,

c) w polu trzecim – numer decyzji o wykreśleniu z rejestru;

18) w rubryce osiemnastej – informacje dotyczące akredytacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:

a) w polu pierwszym – datę wydania certyfikatu,

b) w polu drugim – zakres akredytacji;

19) w rubryce dziewiętnastej – informacje dotyczące akredytacji w zakresie uprawnienia do prowadzenia kształcenia podyplomowego:

a) w polu pierwszym – datę udzielenia akredytacji,

b) w polu drugim – zakres akredytacji: prowadzenie stażu kierunkowego, stażu podyplomowego, szkolenia specjalizacyjnego, wpis na listę podmiotów uprawnionych do szkolenia w zakresie uzyskiwania umiejętności z zakresu węższych dziedzin medycyny lub udzielania określonych świadczeń zdrowotnych, o których mowa w ustawie z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty;

20) w rubryce dwudziestej – informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:

a) w polu pierwszym – daty przeprowadzonych kontroli,

b) w polu drugim – wyniki przeprowadzonych kontroli;

21) w rubryce dwudziestej pierwszej – informacje o ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczeniu z tytułu zdarzeń medycznych, o których mowa w art. 25 ust. 3 ustawy:

a) w polu pierwszym – okres ubezpieczenia (od dnia ...... do dnia .....),

b) w polu drugim – zakres ubezpieczenia,

c) w polu trzecim – sumę gwarancyjną oraz sumę ubezpieczenia;

22) w rubryce dwudziestej drugiej – nazwę przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;

23) w rubryce dwudziestej trzeciej – adres i numer telefonu przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego:

a) w polu pierwszym – ulicę,

b) w polu drugim – numer domu,

c) w polu trzecim – numer lokalu,

d) w polu czwartym – kod pocztowy,

e) w polu piątym – miejscowość,

f) w polu szóstym – numer telefonu;

24) w rubryce dwudziestej czwartej – adres poczty elektronicznej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;

25) w rubryce dwudziestej piątej – adres strony internetowej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;

26) w rubryce dwudziestej szóstej – identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się przedsiębiorstwo podmiotu leczniczego;

27) w rubryce dwudziestej siódmej – numer REGON przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego (14-znakowy);

28) w rubryce dwudziestej ósmej – rodzaj działalności leczniczej wykonywanej w przedsiębiorstwie podmiotu leczniczego, oznaczony kodem resortowym stanowiącym część VI systemu resortowych kodów identyfikacyjnych;

29) w rubryce dwudziestej dziewiątej – datę rozpoczęcia działalności leczniczej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego;

30) w rubryce trzydziestej – datę zakończenia działalności leczniczej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego.

2. W przypadku spółki cywilnej w rubryce: trzeciej, czwartej, dziewiątej, dziesiątej i jedenastej działu I wpisuje się dane każdego ze wspólników.