Wersja obowiązująca od 2014-03-03 do 2015-07-08 (Dz.U.2014.259 tekst jednolity)
(uchylony).
Wersja obowiązująca od 2014-03-03 do 2015-07-08 (Dz.U.2014.259 tekst jednolity)
(uchylony).
Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-08-15 do 2014-03-02
Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-04-02 do 2013-08-14
1. Prezes sądu apelacyjnego, okręgowego i rejonowego, a także przewodniczący wydziału i kierownik sekcji, przed zakończeniem sprawowania funkcji, przekazują osobie powołanej do pełnienia jednej z wymienionych funkcji, w formie pisemnej, informację o stanie jednostek organizacyjnych sądu, którym zarządzali.
2. Informacja powinna dotyczyć przede wszystkim spraw niezałatwionych oraz dokumentacji będącej w dyspozycji osoby dotychczas pełniącej daną funkcję.
3. Na żądanie przyjmującego informację, o której mowa w ust. 1, osoba dotychczas pełniąca daną funkcję uzupełnia tę informację.