history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2014-02-14    (Dz.U.2014.203 tekst jednolity)

[Zakaz wskazania sponsora w trakcie trwania audycji] 1. Sponsor audycji nie może być wskazany w czasie trwania audycji, z wyjątkiem momentu jej wznowienia po przerwie na reklamę lub telesprzedaż oraz z zastrzeżeniem przepisów § 3 ust. 3 i § 4 ust. 1.

2. Wskazanie sponsora nie może mieć charakteru reklamy w rozumieniu art. 4 pkt 17 ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji.

Wersja obowiązująca od 2014-02-14    (Dz.U.2014.203 tekst jednolity)

[Zakaz wskazania sponsora w trakcie trwania audycji] 1. Sponsor audycji nie może być wskazany w czasie trwania audycji, z wyjątkiem momentu jej wznowienia po przerwie na reklamę lub telesprzedaż oraz z zastrzeżeniem przepisów § 3 ust. 3 i § 4 ust. 1.

2. Wskazanie sponsora nie może mieć charakteru reklamy w rozumieniu art. 4 pkt 17 ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-08-26 do 2014-02-13

[Zakaz wskazania sponsora w trakcie trwania audycji] [1] 1. Sponsor audycji nie może być wskazany w czasie trwania audycji, z wyjątkiem momentu jej wznowienia po przerwie na reklamę lub telesprzedaż oraz z zastrzeżeniem przepisów § 3 ust. 3 i § 4 ust. 1.

2. Wskazanie sponsora nie może mieć charakteru reklamy w rozumieniu art. 4 pkt 17 ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji.

[1] § 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 27 lipca 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu sponsorowania audycji lub innych przekazów (Dz.U. Nr 165, poz. 994). Zmiana weszła w życie 26 sierpnia 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-04-28 do 2011-08-25

[Zakaz wskazania sponsora w trakcie trwania audycji] 1. Sponsor audycji nie może być wskazany w czasie trwania audycji, z zastrzeżeniem przepisów § 3 ust. 3 i § 4 ust. 1.

2. [1] Wskazanie sponsora nie może mieć charakteru reklamy w rozumieniu art. 4 pkt 6 ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji.

[1] § 1 ust. 2 dodany przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 7 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu sponsorowania audycji lub innych przekazów (Dz.U. Nr 249, poz. 1677). Zmiana weszła w życie 28 kwietnia 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-08-09 do 2011-04-27

[Zakaz wskazania sponsora w trakcie trwania audycji] Sponsor audycji nie może być wskazany w czasie trwania audycji, z zastrzeżeniem przepisów § 3 ust. 3 i § 4 ust. 1.