history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2014-02-14    (Dz.U.2014.203 tekst jednolity)

[Limit wskazania sponsora] 1. Jednorazowe wskazanie sponsora może być emitowane nie dłużej niż 8 sekund w przypadku jednego sponsora, 16 sekund – w przypadku dwóch sponsorów i 24 sekundy – w innych przypadkach.

2. Wskazanie sponsora może być zawarte w zapowiedzi audycji. Zapowiedź audycji ze wskazaniem sponsora może być rozpowszechniana wyłącznie przed pierwszym nadaniem tej audycji przez nadawcę, nie więcej niż 10 razy w programie telewizyjnym i nie więcej niż 20 razy w programie radiowym.

3. Wskazanie sponsora w zapowiedzi audycji może być rozpowszechniane także przed ponownym nadaniem danej audycji, jeżeli:

1) audycja była nadawana poprzednio wyłącznie jako audycja niesponsorowana lub

2) ponowne nadanie tej samej audycji przez nadawcę następuje na podstawie innej umowy ze sponsorem niż ta, na podstawie której nadawca nadał tę audycję jako audycję sponsorowaną po raz ostatni, a od tej chwili upłynął jeden rok.

Wersja obowiązująca od 2014-02-14    (Dz.U.2014.203 tekst jednolity)

[Limit wskazania sponsora] 1. Jednorazowe wskazanie sponsora może być emitowane nie dłużej niż 8 sekund w przypadku jednego sponsora, 16 sekund – w przypadku dwóch sponsorów i 24 sekundy – w innych przypadkach.

2. Wskazanie sponsora może być zawarte w zapowiedzi audycji. Zapowiedź audycji ze wskazaniem sponsora może być rozpowszechniana wyłącznie przed pierwszym nadaniem tej audycji przez nadawcę, nie więcej niż 10 razy w programie telewizyjnym i nie więcej niż 20 razy w programie radiowym.

3. Wskazanie sponsora w zapowiedzi audycji może być rozpowszechniane także przed ponownym nadaniem danej audycji, jeżeli:

1) audycja była nadawana poprzednio wyłącznie jako audycja niesponsorowana lub

2) ponowne nadanie tej samej audycji przez nadawcę następuje na podstawie innej umowy ze sponsorem niż ta, na podstawie której nadawca nadał tę audycję jako audycję sponsorowaną po raz ostatni, a od tej chwili upłynął jeden rok.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-04-28 do 2014-02-13

[Limit wskazania sponsora] 1. [2] Jednorazowe wskazanie sponsora może być emitowane nie dłużej niż 8 sekund w przypadku jednego sponsora, 16 sekund – w przypadku dwóch sponsorów i 24 sekundy – w innych przypadkach.

2. [3] Wskazanie sponsora może być zawarte w zapowiedzi audycji. Zapowiedź audycji ze wskazaniem sponsora może być rozpowszechniana wyłącznie przed pierwszym nadaniem tej audycji przez nadawcę, nie więcej niż 10 razy w programie telewizyjnym i nie więcej niż 20 razy w programie radiowym.

3. Wskazanie sponsora w zapowiedzi audycji może być rozpowszechniane także przed ponownym nadaniem danej audycji, jeżeli:

1) audycja była nadawana poprzednio wyłącznie jako audycja niesponsorowana lub

2) ponowne nadanie tej samej audycji przez nadawcę następuje na podstawie innej umowy ze sponsorem niż ta, na podstawie której nadawca nadał tę audycję jako audycję sponsorowaną po raz ostatni, a od tej chwili upłynął jeden rok.

[2] § 2 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 7 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu sponsorowania audycji lub innych przekazów (Dz.U. Nr 249, poz. 1677). Zmiana weszła w życie 28 kwietnia 2011 r.

[3] § 2 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 7 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu sponsorowania audycji lub innych przekazów (Dz.U. Nr 249, poz. 1677). Zmiana weszła w życie 28 kwietnia 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-08-09 do 2011-04-27

[Limit wskazania sponsora] 1. Jednorazowe wskazanie sponsora może być emitowane nie dłużej niż 8 sekund w przypadku jednego sponsora, 15 sekund – w przypadku dwóch sponsorów i 25 sekund – w innych przypadkach.

2. Wskazanie sponsora może być zawarte w zapowiedzi audycji. Zapowiedź audycji ze wskazaniem sponsora może być rozpowszechniana wyłącznie przed pierwszym nadaniem tej audycji przez nadawcę, nie więcej niż 15 razy w programie telewizyjnym i nie więcej niż 25 razy w programie radiowym.

3. Wskazanie sponsora w zapowiedzi audycji może być rozpowszechniane także przed ponownym nadaniem danej audycji, jeżeli:

1) audycja była nadawana poprzednio wyłącznie jako audycja niesponsorowana lub

2) ponowne nadanie tej samej audycji przez nadawcę następuje na podstawie innej umowy ze sponsorem niż ta, na podstawie której nadawca nadał tę audycję jako audycję sponsorowaną po raz ostatni, a od tej chwili upłynął jeden rok.