Wersja obowiązująca od 2015-09-01 do 2015-12-23
[Księga chorych oddziału] Księga chorych oddziału, opatrzona numerem księgi, zawiera:
1) oznaczenie podmiotu, zgodnie z § 10 ust. 1 pkt 1;
2) numer pacjenta w księdze;
3) datę przyjęcia, ze wskazaniem roku, miesiąca, dnia oraz godziny i minuty w systemie 24-godzinnym;
4) numer pacjenta w księdze głównej przyjęć i wypisów;
5) imię i nazwisko oraz numer PESEL pacjenta – jeżeli został nadany, w przypadku noworodka – numer PESEL matki, a w razie braku numeru PESEL – serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość matki;
6) oznaczenie lekarza prowadzącego, zgodnie z § 10 ust. 1 pkt 3 lit. a–d;
7) datę i godzinę wypisu, przeniesienia do innego oddziału albo zgonu pacjenta;
8) rozpoznanie wstępne;
9) rozpoznanie przy wypisie albo adnotację o wystawieniu karty zgonu;
9a) [12] rozpoznanie onkologiczne po wypisaniu pacjenta, na podstawie wyniku badania diagnostycznego, który nie był znany w dniu wypisu;
10) adnotację o miejscu, do którego pacjent został wypisany;
11) oznaczenie lekarza wypisującego, zgodnie z § 10 ust. 1 pkt 3 lit. a–d.
[12] § 29 pkt 9a dodany przez § 1 pkt 9 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 sierpnia 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz.U. poz. 1261). Zmiana weszła w życie 1 września 2015 r.
Wersja obowiązująca od 2015-09-01 do 2015-12-23
[Księga chorych oddziału] Księga chorych oddziału, opatrzona numerem księgi, zawiera:
1) oznaczenie podmiotu, zgodnie z § 10 ust. 1 pkt 1;
2) numer pacjenta w księdze;
3) datę przyjęcia, ze wskazaniem roku, miesiąca, dnia oraz godziny i minuty w systemie 24-godzinnym;
4) numer pacjenta w księdze głównej przyjęć i wypisów;
5) imię i nazwisko oraz numer PESEL pacjenta – jeżeli został nadany, w przypadku noworodka – numer PESEL matki, a w razie braku numeru PESEL – serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość matki;
6) oznaczenie lekarza prowadzącego, zgodnie z § 10 ust. 1 pkt 3 lit. a–d;
7) datę i godzinę wypisu, przeniesienia do innego oddziału albo zgonu pacjenta;
8) rozpoznanie wstępne;
9) rozpoznanie przy wypisie albo adnotację o wystawieniu karty zgonu;
9a) [12] rozpoznanie onkologiczne po wypisaniu pacjenta, na podstawie wyniku badania diagnostycznego, który nie był znany w dniu wypisu;
10) adnotację o miejscu, do którego pacjent został wypisany;
11) oznaczenie lekarza wypisującego, zgodnie z § 10 ust. 1 pkt 3 lit. a–d.
[12] § 29 pkt 9a dodany przez § 1 pkt 9 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 sierpnia 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz.U. poz. 1261). Zmiana weszła w życie 1 września 2015 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-02-07 do 2015-08-31 (Dz.U.2014.177 tekst jednolity)
[Księga chorych oddziału] Księga chorych oddziału, opatrzona numerem księgi, zawiera:
1) oznaczenie podmiotu, zgodnie z § 10 ust. 1 pkt 1;
2) numer pacjenta w księdze;
3) datę przyjęcia, ze wskazaniem roku, miesiąca, dnia oraz godziny i minuty w systemie 24-godzinnym;
4) numer pacjenta w księdze głównej przyjęć i wypisów;
5) imię i nazwisko oraz numer PESEL pacjenta – jeżeli został nadany, w przypadku noworodka – numer PESEL matki, a w razie braku numeru PESEL – serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość matki;
6) oznaczenie lekarza prowadzącego, zgodnie z § 10 ust. 1 pkt 3 lit. a–d;
7) datę i godzinę wypisu, przeniesienia do innego oddziału albo zgonu pacjenta;
8) rozpoznanie wstępne;
9) rozpoznanie przy wypisie albo adnotację o wystawieniu karty zgonu;
10) adnotację o miejscu, do którego pacjent został wypisany;
11) oznaczenie lekarza wypisującego, zgodnie z § 10 ust. 1 pkt 3 lit. a–d.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-01-01 do 2014-02-06
Księga chorych oddziału, opatrzona numerem księgi, zawiera:
1) oznaczenie podmiotu, zgodnie z § 10 ust. 1 pkt 1;
2) numer pacjenta w księdze;
3) datę przyjęcia, ze wskazaniem roku, miesiąca, dnia oraz godziny i minuty w systemie 24-godzinnym;
4) numer pacjenta w księdze głównej przyjęć i wypisów;
5) imię i nazwisko oraz numer PESEL pacjenta – jeżeli został nadany, w przypadku noworodka – numer PESEL matki, a w razie braku numeru PESEL – serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość matki;
6) oznaczenie lekarza prowadzącego, zgodnie z § 10 ust. 1 pkt 3 lit. a–d;
7) datę i godzinę wypisu, przeniesienia do innego oddziału albo zgonu pacjenta;
8) rozpoznanie wstępne;
9) rozpoznanie przy wypisie albo adnotację o wystawieniu karty zgonu;
10) adnotację o miejscu, do którego pacjent został wypisany;
11) oznaczenie lekarza wypisującego, zgodnie z § 10 ust. 1 pkt 3 lit. a–d.