Wersja obowiązująca od 2014-01-13 do 2019-09-24 (Dz.U.2014.54 tekst jednolity)
[Zadania Pełnomocnika] Do zadań Pełnomocnika należy:
1) koordynacja prac nad wdrażaniem Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach, zwanego dalej „Programem”, w tym:
a) pełnienie funkcji Przewodniczącego Zespołu do spraw Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach,
b) podejmowanie działań w celu pozyskania ze źródeł krajowych i zagranicznych środków finansowych niezbędnych do przyspieszenia wdrożenia Programu, w tym absorpcji środków Unii Europejskiej przeznaczonych na ten cel,
c) koordynowanie działań administracji rządowej w zakresie wdrażania Programu,
d) koordynowanie działań w zakresie przygotowania administracji samorządowej do wdrożenia Programu,
e) monitorowanie wdrażania Programu,
f) inicjowanie i prowadzenie prac związanych z przygotowaniem projektów dokumentów rządowych, w tym projektów aktów prawnych dotyczących Programu;
2) rozpatrywanie innych spraw określonych przez Radę Ministrów lub Prezesa Rady Ministrów oraz wniesionych przez ministrów w zakresie mającym znaczenie dla realizacji Programu.
Wersja obowiązująca od 2014-01-13 do 2019-09-24 (Dz.U.2014.54 tekst jednolity)
[Zadania Pełnomocnika] Do zadań Pełnomocnika należy:
1) koordynacja prac nad wdrażaniem Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach, zwanego dalej „Programem”, w tym:
a) pełnienie funkcji Przewodniczącego Zespołu do spraw Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach,
b) podejmowanie działań w celu pozyskania ze źródeł krajowych i zagranicznych środków finansowych niezbędnych do przyspieszenia wdrożenia Programu, w tym absorpcji środków Unii Europejskiej przeznaczonych na ten cel,
c) koordynowanie działań administracji rządowej w zakresie wdrażania Programu,
d) koordynowanie działań w zakresie przygotowania administracji samorządowej do wdrożenia Programu,
e) monitorowanie wdrażania Programu,
f) inicjowanie i prowadzenie prac związanych z przygotowaniem projektów dokumentów rządowych, w tym projektów aktów prawnych dotyczących Programu;
2) rozpatrywanie innych spraw określonych przez Radę Ministrów lub Prezesa Rady Ministrów oraz wniesionych przez ministrów w zakresie mającym znaczenie dla realizacji Programu.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-09-11 do 2014-01-12
[Zadania Pełnomocnika] Do zadań Pełnomocnika należy:
1) koordynacja prac nad wdrażaniem Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach, zwanego dalej „Programem", w tym:
a) [2] pełnienie funkcji Przewodniczącego Zespołu do spraw Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach,
b) podejmowanie działań w celu pozyskania ze źródeł krajowych i zagranicznych środków finansowych niezbędnych do przyspieszenia wdrożenia Programu, w tym absorpcji środków Unii Europejskiej przeznaczonych na ten cel,
c) koordynowanie działań administracji rządowej w zakresie wdrażania Programu,
d) koordynowanie działań w zakresie przygotowania administracji samorządowej do wdrożenia Programu,
e) monitorowanie wdrażania Programu,
f) inicjowanie i prowadzenie prac związanych z przygotowaniem projektów dokumentów rządowych, w tym projektów aktów prawnych dotyczących Programu;
2) rozpatrywanie innych spraw określonych przez Radę Ministrów lub Prezesa Rady Ministrów oraz wniesionych przez ministrów w zakresie mającym znaczenie dla realizacji Programu.
[2] § 2 pkt 1 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 sierpnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia Pełnomocnika Rządu do Spraw Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach (Dz.U. poz. 1001). Zmiana weszła w życie 11 września 2012 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-12-15 do 2012-09-10
Do zadań Pełnomocnika należy:
1) koordynacja prac nad wdrażaniem Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach, zwanego dalej „Programem", w tym:
a) pełnienie funkcji Przewodniczącego Zespołu do Spraw Opracowania i Koordynacji Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach,
b) podejmowanie działań w celu pozyskania ze źródeł krajowych i zagranicznych środków finansowych niezbędnych do przyspieszenia wdrożenia Programu, w tym absorpcji środków Unii Europejskiej przeznaczonych na ten cel,
c) koordynowanie działań administracji rządowej w zakresie wdrażania Programu,
d) koordynowanie działań w zakresie przygotowania administracji samorządowej do wdrożenia Programu,
e) monitorowanie wdrażania Programu,
f) inicjowanie i prowadzenie prac związanych z przygotowaniem projektów dokumentów rządowych, w tym projektów aktów prawnych dotyczących Programu;
2) rozpatrywanie innych spraw określonych przez Radę Ministrów lub Prezesa Rady Ministrów oraz wniesionych przez ministrów w zakresie mającym znaczenie dla realizacji Programu.