history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2014-01-13 do 2019-09-24    (Dz.U.2014.54 tekst jednolity)

[Zadania Pełnomocnika] Do zadań Pełnomocnika należy:

1) koordynacja prac nad wdrażaniem Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach, zwanego dalej „Programem”, w tym:

a) pełnienie funkcji Przewodniczącego Zespołu do spraw Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach,

b) podejmowanie działań w celu pozyskania ze źródeł krajowych i zagranicznych środków finansowych niezbędnych do przyspieszenia wdrożenia Programu, w tym absorpcji środków Unii Europejskiej przeznaczonych na ten cel,

c) koordynowanie działań administracji rządowej w zakresie wdrażania Programu,

d) koordynowanie działań w zakresie przygotowania administracji samorządowej do wdrożenia Programu,

e) monitorowanie wdrażania Programu,

f) inicjowanie i prowadzenie prac związanych z przygotowaniem projektów dokumentów rządowych, w tym projektów aktów prawnych dotyczących Programu;

2) rozpatrywanie innych spraw określonych przez Radę Ministrów lub Prezesa Rady Ministrów oraz wniesionych przez ministrów w zakresie mającym znaczenie dla realizacji Programu.

Wersja obowiązująca od 2014-01-13 do 2019-09-24    (Dz.U.2014.54 tekst jednolity)

[Zadania Pełnomocnika] Do zadań Pełnomocnika należy:

1) koordynacja prac nad wdrażaniem Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach, zwanego dalej „Programem”, w tym:

a) pełnienie funkcji Przewodniczącego Zespołu do spraw Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach,

b) podejmowanie działań w celu pozyskania ze źródeł krajowych i zagranicznych środków finansowych niezbędnych do przyspieszenia wdrożenia Programu, w tym absorpcji środków Unii Europejskiej przeznaczonych na ten cel,

c) koordynowanie działań administracji rządowej w zakresie wdrażania Programu,

d) koordynowanie działań w zakresie przygotowania administracji samorządowej do wdrożenia Programu,

e) monitorowanie wdrażania Programu,

f) inicjowanie i prowadzenie prac związanych z przygotowaniem projektów dokumentów rządowych, w tym projektów aktów prawnych dotyczących Programu;

2) rozpatrywanie innych spraw określonych przez Radę Ministrów lub Prezesa Rady Ministrów oraz wniesionych przez ministrów w zakresie mającym znaczenie dla realizacji Programu.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-09-11 do 2014-01-12

[Zadania Pełnomocnika] Do zadań Pełnomocnika należy:

1) koordynacja prac nad wdrażaniem Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach, zwanego dalej „Programem", w tym:

a) [2] pełnienie funkcji Przewodniczącego Zespołu do spraw Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach,

b) podejmowanie działań w celu pozyskania ze źródeł krajowych i zagranicznych środków finansowych niezbędnych do przyspieszenia wdrożenia Programu, w tym absorpcji środków Unii Europejskiej przeznaczonych na ten cel,

c) koordynowanie działań administracji rządowej w zakresie wdrażania Programu,

d) koordynowanie działań w zakresie przygotowania administracji samorządowej do wdrożenia Programu,

e) monitorowanie wdrażania Programu,

f) inicjowanie i prowadzenie prac związanych z przygotowaniem projektów dokumentów rządowych, w tym projektów aktów prawnych dotyczących Programu;

2) rozpatrywanie innych spraw określonych przez Radę Ministrów lub Prezesa Rady Ministrów oraz wniesionych przez ministrów w zakresie mającym znaczenie dla realizacji Programu.

[2] § 2 pkt 1 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 sierpnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia Pełnomocnika Rządu do Spraw Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach (Dz.U. poz. 1001). Zmiana weszła w życie 11 września 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-12-15 do 2012-09-10

Do zadań Pełnomocnika należy:

1) koordynacja prac nad wdrażaniem Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach, zwanego dalej „Programem", w tym:

a) pełnienie funkcji Przewodniczącego Zespołu do Spraw Opracowania i Koordynacji Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach,

b) podejmowanie działań w celu pozyskania ze źródeł krajowych i zagranicznych środków finansowych niezbędnych do przyspieszenia wdrożenia Programu, w tym absorpcji środków Unii Europejskiej przeznaczonych na ten cel,

c) koordynowanie działań administracji rządowej w zakresie wdrażania Programu,

d) koordynowanie działań w zakresie przygotowania administracji samorządowej do wdrożenia Programu,

e) monitorowanie wdrażania Programu,

f) inicjowanie i prowadzenie prac związanych z przygotowaniem projektów dokumentów rządowych, w tym projektów aktów prawnych dotyczących Programu;

2) rozpatrywanie innych spraw określonych przez Radę Ministrów lub Prezesa Rady Ministrów oraz wniesionych przez ministrów w zakresie mającym znaczenie dla realizacji Programu.