history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2014-01-02 do 2023-10-24    (Dz.U.2014.3 tekst jednolity)

§ 28. [Zakończenie doręczania kart powołania lub pakietów kart powołania] 1. O zakończeniu doręczania kart powołania lub pakietów kart powołania wójt lub burmistrz (prezydent miasta) oraz starosta zawiadamia wojskowego komendanta uzupełnień. Zawiadamianie o zakończeniu akcji kurierskiej organu wyższego stopnia przez organ, który ją uruchomił, odbywa się na zasadach określonych w § 23 ust. 1 i 2. Zawiadomienie o zakończeniu doręczania kart powołania oraz o zakończeniu akcji kurierskiej potwierdza się niezwłocznie na piśmie.

2. Wojskowy komendant uzupełnień przekazuje wójtom lub burmistrzom (prezydentom miast) oraz starostom hasło o zakończeniu akcji kurierskiej na terenie objętym ich właściwością, w sposób określony w § 22.

3. Wójt lub burmistrz (prezydent miasta) oraz starosta, po zakończeniu akcji kurierskiej, sporządza następujące dokumenty:

1) rozliczenie doręczenia kart powołania lub pakietów kart powołania, którego wzór określa załącznik nr 14 do rozporządzenia;

2) meldunek z przebiegu i wyników akcji kurierskiej na terenie gminy, miasta lub powiatu, którego wzór określa załącznik nr 15 do rozporządzenia;

3) rozliczenie kosztów akcji kurierskiej, którego wzór określa załącznik nr 16 do rozporządzenia;

4) sprawozdanie z realizacji zadań związanych z doręczaniem kart powołania w trybie akcji kurierskiej na terenie gminy (miasta) lub starostwa powiatowego, którego wzór określa załącznik nr 17 do rozporządzenia.

4. Kopie dokumentów, o których mowa w ust. 1, otrzymuje odpowiednio wojskowy komendant uzupełnień, starosta oraz wojewoda.

5. Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, wraz z niedoręczonymi kartami powołania oraz potwierdzeniami odbioru doręczonych kart powołania wojskowy komendant uzupełnień powinien otrzymać za pokwitowaniem przed upływem ustalonego terminu od zakończenia akcji kurierskiej.

Wersja obowiązująca od 2014-01-02 do 2023-10-24    (Dz.U.2014.3 tekst jednolity)

§ 28. [Zakończenie doręczania kart powołania lub pakietów kart powołania] 1. O zakończeniu doręczania kart powołania lub pakietów kart powołania wójt lub burmistrz (prezydent miasta) oraz starosta zawiadamia wojskowego komendanta uzupełnień. Zawiadamianie o zakończeniu akcji kurierskiej organu wyższego stopnia przez organ, który ją uruchomił, odbywa się na zasadach określonych w § 23 ust. 1 i 2. Zawiadomienie o zakończeniu doręczania kart powołania oraz o zakończeniu akcji kurierskiej potwierdza się niezwłocznie na piśmie.

2. Wojskowy komendant uzupełnień przekazuje wójtom lub burmistrzom (prezydentom miast) oraz starostom hasło o zakończeniu akcji kurierskiej na terenie objętym ich właściwością, w sposób określony w § 22.

3. Wójt lub burmistrz (prezydent miasta) oraz starosta, po zakończeniu akcji kurierskiej, sporządza następujące dokumenty:

1) rozliczenie doręczenia kart powołania lub pakietów kart powołania, którego wzór określa załącznik nr 14 do rozporządzenia;

2) meldunek z przebiegu i wyników akcji kurierskiej na terenie gminy, miasta lub powiatu, którego wzór określa załącznik nr 15 do rozporządzenia;

3) rozliczenie kosztów akcji kurierskiej, którego wzór określa załącznik nr 16 do rozporządzenia;

4) sprawozdanie z realizacji zadań związanych z doręczaniem kart powołania w trybie akcji kurierskiej na terenie gminy (miasta) lub starostwa powiatowego, którego wzór określa załącznik nr 17 do rozporządzenia.

4. Kopie dokumentów, o których mowa w ust. 1, otrzymuje odpowiednio wojskowy komendant uzupełnień, starosta oraz wojewoda.

5. Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, wraz z niedoręczonymi kartami powołania oraz potwierdzeniami odbioru doręczonych kart powołania wojskowy komendant uzupełnień powinien otrzymać za pokwitowaniem przed upływem ustalonego terminu od zakończenia akcji kurierskiej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-01-28 do 2014-01-01

[Zakończenie doręczania kart powołania lub pakietów kart powołania] 1. O zakończeniu doręczania kart powołania lub pakietów kart powołania wójt lub burmistrz (prezydent miasta) oraz starosta zawiadamia wojskowego komendanta uzupełnień. Zawiadamianie o zakończeniu akcji kurierskiej organu wyższego stopnia przez organ, który ją uruchomił, odbywa się na zasadach określonych w § 23 ust. 1 i 2. Zawiadomienie o zakończeniu doręczania kart powołania oraz o zakończeniu akcji kurierskiej potwierdza się niezwłocznie na piśmie.

2. Wojskowy komendant uzupełnień przekazuje wójtom lub burmistrzom (prezydentom miast) oraz starostom hasło o zakończeniu akcji kurierskiej na terenie objętym ich właściwością, w sposób określony w § 22.

3. Wójt lub burmistrz (prezydent miasta) oraz starosta, po zakończeniu akcji kurierskiej, sporządza następujące dokumenty:

1) rozliczenie doręczenia kart powołania lub pakietów kart powołania, którego wzór określa załącznik nr 14 do rozporządzenia,

2) meldunek z przebiegu i wyników akcji kurierskiej na terenie gminy, miasta lub powiatu, którego wzór określa załącznik nr 15 do rozporządzenia,

3) rozliczenie kosztów akcji kurierskiej, którego wzór określa załącznik nr 16 do rozporządzenia,

4) [4] sprawozdanie z realizacji zadań związanych z doręczaniem kart powołania w trybie akcji kurierskiej na terenie gminy (miasta) lub starostwa powiatowego, którego wzór określa załącznik nr 17 do rozporządzenia.

4. Kopie dokumentów, o których mowa w ust. 1, otrzymuje odpowiednio wojskowy komendant uzupełnień, starosta oraz wojewoda.

5. Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, wraz z niedoręczonymi kartami powołania oraz potwierdzeniami odbioru doręczonych kart powołania wojskowy komendant uzupełnień powinien otrzymać za pokwitowaniem przed upływem ustalonego terminu od zakończenia akcji kurierskiej.

[4] § 28 ust. 3 pkt 4 dodany przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych, Obrony Narodowej oraz Administracji i Cyfryzacji z dnia 30 grudnia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu doręczania kart powołania i rozplakatowania obwieszczeń o stawieniu się osób do czynnej służby wojskowej (Dz.U. z 2012 r. poz. 41). Zmiana weszła w życie 28 stycznia 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-08-16 do 2012-01-27

[Zakończenie doręczania kart powołania lub pakietów kart powołania] 1. O zakończeniu doręczania kart powołania lub pakietów kart powołania wójt lub burmistrz (prezydent miasta) oraz starosta zawiadamia wojskowego komendanta uzupełnień. Zawiadamianie o zakończeniu akcji kurierskiej organu wyższego stopnia przez organ, który ją uruchomił, odbywa się na zasadach określonych w § 23 ust. 1 i 2. Zawiadomienie o zakończeniu doręczania kart powołania oraz o zakończeniu akcji kurierskiej potwierdza się niezwłocznie na piśmie.

2. Wojskowy komendant uzupełnień przekazuje wójtom lub burmistrzom (prezydentom miast) oraz starostom hasło o zakończeniu akcji kurierskiej na terenie objętym ich właściwością, w sposób określony w § 22.

3. Wójt lub burmistrz (prezydent miasta) oraz starosta, po zakończeniu akcji kurierskiej, sporządza następujące dokumenty:

1) rozliczenie doręczenia kart powołania lub pakietów kart powołania, którego wzór określa załącznik nr 14 do rozporządzenia,

2) meldunek z przebiegu i wyników akcji kurierskiej na terenie gminy, miasta lub powiatu, którego wzór określa załącznik nr 15 do rozporządzenia,

3) rozliczenie kosztów akcji kurierskiej, którego wzór określa załącznik nr 16 do rozporządzenia.

4. Kopie dokumentów, o których mowa w ust. 1, otrzymuje odpowiednio wojskowy komendant uzupełnień, starosta oraz wojewoda.

5. Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, wraz z niedoręczonymi kartami powołania oraz potwierdzeniami odbioru doręczonych kart powołania wojskowy komendant uzupełnień powinien otrzymać za pokwitowaniem przed upływem ustalonego terminu od zakończenia akcji kurierskiej.