Wersja obowiązująca od 2024.11.10

§ 6. [Przyjmowanie zgłoszeń alarmowych] 1. [6] SWD Policji funkcjonuje w sposób umożliwiający zapewnienie przyjmowania i obsługi zgłoszeń alarmowych, z wykorzystaniem ośrodków Centrum Przetwarzania Danych, o których mowa w § 3 pkt 16.

2. Przyjmowanie zgłoszeń alarmowych w sytuacji awaryjnej centrum powiadamiania ratunkowego następuje w drodze połączeń telefonicznych.

3. Obsługa zgłoszeń alarmowych odbywa się z wykorzystaniem połączeń telefonicznych lub urządzeń radiowych.

[6] § 6 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 listopada 2024 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie Systemu Wspomagania Dowodzenia Policji (Dz.U. poz. 1636). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2024.11.10

§ 6. [Przyjmowanie zgłoszeń alarmowych] 1. [6] SWD Policji funkcjonuje w sposób umożliwiający zapewnienie przyjmowania i obsługi zgłoszeń alarmowych, z wykorzystaniem ośrodków Centrum Przetwarzania Danych, o których mowa w § 3 pkt 16.

2. Przyjmowanie zgłoszeń alarmowych w sytuacji awaryjnej centrum powiadamiania ratunkowego następuje w drodze połączeń telefonicznych.

3. Obsługa zgłoszeń alarmowych odbywa się z wykorzystaniem połączeń telefonicznych lub urządzeń radiowych.

[6] § 6 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 listopada 2024 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie Systemu Wspomagania Dowodzenia Policji (Dz.U. poz. 1636). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014.01.01 do 2024.11.09

§ 6. [Przyjmowanie zgłoszeń alarmowych] 1. SWD Policji funkcjonuje w sposób umożliwiający zapewnienie przyjmowania i obsługi zgłoszeń alarmowych, z wykorzystaniem podstawowego i zapasowego Centrum Przetwarzania Danych.

2. Przyjmowanie zgłoszeń alarmowych w sytuacji awaryjnej centrum powiadamiania ratunkowego następuje w drodze połączeń telefonicznych.

3. Obsługa zgłoszeń alarmowych odbywa się z wykorzystaniem połączeń telefonicznych lub urządzeń radiowych.