Wersja obowiązująca od 2013-12-20 do 2022-02-01 (Dz.U.2013.1618 tekst jednolity)
[Powiadomienie o wszczęciu postępowania dotyczącego ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy] Niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia o wypadku podmioty obowiązane do ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1–7 i pkt 10–15 ustawy, powiadamiają pisemnie właściwą terenową jednostkę organizacyjną Zakładu o wszczęciu postępowania dotyczącego ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy. W postępowaniu tym może uczestniczyć przedstawiciel Zakładu.
Wersja obowiązująca od 2013-12-20 do 2022-02-01 (Dz.U.2013.1618 tekst jednolity)
[Powiadomienie o wszczęciu postępowania dotyczącego ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy] Niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia o wypadku podmioty obowiązane do ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1–7 i pkt 10–15 ustawy, powiadamiają pisemnie właściwą terenową jednostkę organizacyjną Zakładu o wszczęciu postępowania dotyczącego ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy. W postępowaniu tym może uczestniczyć przedstawiciel Zakładu.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-08-24 do 2013-12-19
[Powiadomienie o wszczęciu postępowania dotyczącego ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy] [6] Niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia o wypadku podmioty obowiązane do ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1–7 i pkt 10–15 ustawy, powiadamiają pisemnie właściwą terenową jednostkę organizacyjną Zakładu o wszczęciu postępowania dotyczącego ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy. W postępowaniu tym może uczestniczyć przedstawiciel Zakładu.
[6] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 sierpnia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu uznawania zdarzenia powstałego w okresie ubezpieczenia wypadkowego za wypadek przy pracy, kwalifikacji prawnej zdarzenia, wzoru karty wypadku i terminu jej sporządzenia (Dz.U. poz. 909). Zmiana weszła w życie 24 sierpnia 2012 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-01-01 do 2012-08-23
[Zawiadomienie o wszczęciu postępowania powypadkowego] Niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości o wypadku podmioty zobowiązane do ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1–7 i pkt 9–14 ustawy, powiadamiają pisemnie właściwą terenową jednostkę organizacyjną Zakładu o wszczęciu postępowania powypadkowego, w którym może uczestniczyć przedstawiciel Zakładu.