Wersja obowiązująca od 2016-08-23
[Wypłaty pomocy] 1. Wypłaty pomocy w ramach środków, o których mowa w § 1, dokonuje Agencja na podstawie wniosku o płatność.
2. Wniosek o płatność składa się na formularzu opracowanym i udostępnionym przez Agencję osobiście albo przez upoważnioną osobę, bezpośrednio w oddziale regionalnym Agencji właściwym ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę wnioskodawcy.
3. Wniosek o płatność może dotyczyć płatności pośredniej. Wniosek składa się po zrealizowaniu danego etapu operacji, określonego w umowie o dofinansowanie.
4. Do wniosku o płatność dołącza się dokumenty określone w załączniku nr 2 do rozporządzenia.
5. [5] Jeżeli wniosek o płatność nie został złożony w terminie określonym w umowie o dofinansowanie, Agencja wzywa beneficjenta, w formie pisemnej, do złożenia wniosku o płatność, w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia doręczenia wezwania.
6. Jeżeli wniosek o płatność nie został złożony w terminie, o którym mowa w ust. 5, Agencja nie wypłaca pomocy.
7. [6] Jeżeli wniosek o płatność nie został prawidłowo wypełniony lub nie dołączono do niego co najmniej jednego z dokumentów, o których mowa w ust. 4, Agencja wzywa beneficjenta do usunięcia braków lub złożenia wyjaśnień, w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania.
8. [7] Jeżeli beneficjent, pomimo wezwania, o którym mowa w ust. 7, nie usunął braków lub nie złożył wyjaśnień w wyznaczonym terminie, Agencja ponownie wzywa beneficjenta do usunięcia braków lub złożenia wyjaśnień, w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania.
9. Jeżeli beneficjent, pomimo ponownego wezwania, o którym mowa w ust. 8, nie usunął braków lub nie złożył wyjaśnień w wyznaczonym terminie, Agencja:
1) rozpatruje wniosek o płatność w zakresie, w jakim został prawidłowo wypełniony i udokumentowany, albo
2) nie wypłaca pomocy, jeżeli wniosek o płatność nie może zostać rozpatrzony w zakresie poniesionych kosztów.
10. Do rozpatrywania wniosku o płatność przepis § 50 ust. 4 stosuje się odpowiednio.
[5] § 58 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 4 sierpnia 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty i zwracania pomocy finansowej na realizację środków objętych osią priorytetową 3 – Środki służące wspólnemu interesowi, zawartą w programie operacyjnym „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007–2013” (Dz.U. poz. 1194). Zmiana weszła w życie 23 sierpnia 2016 r.
[6] § 58 ust. 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 4 sierpnia 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty i zwracania pomocy finansowej na realizację środków objętych osią priorytetową 3 – Środki służące wspólnemu interesowi, zawartą w programie operacyjnym „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007–2013” (Dz.U. poz. 1194). Zmiana weszła w życie 23 sierpnia 2016 r.
[7] § 58 ust. 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 4 sierpnia 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty i zwracania pomocy finansowej na realizację środków objętych osią priorytetową 3 – Środki służące wspólnemu interesowi, zawartą w programie operacyjnym „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007–2013” (Dz.U. poz. 1194). Zmiana weszła w życie 23 sierpnia 2016 r.
Wersja obowiązująca od 2016-08-23
[Wypłaty pomocy] 1. Wypłaty pomocy w ramach środków, o których mowa w § 1, dokonuje Agencja na podstawie wniosku o płatność.
2. Wniosek o płatność składa się na formularzu opracowanym i udostępnionym przez Agencję osobiście albo przez upoważnioną osobę, bezpośrednio w oddziale regionalnym Agencji właściwym ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę wnioskodawcy.
3. Wniosek o płatność może dotyczyć płatności pośredniej. Wniosek składa się po zrealizowaniu danego etapu operacji, określonego w umowie o dofinansowanie.
4. Do wniosku o płatność dołącza się dokumenty określone w załączniku nr 2 do rozporządzenia.
5. [5] Jeżeli wniosek o płatność nie został złożony w terminie określonym w umowie o dofinansowanie, Agencja wzywa beneficjenta, w formie pisemnej, do złożenia wniosku o płatność, w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia doręczenia wezwania.
6. Jeżeli wniosek o płatność nie został złożony w terminie, o którym mowa w ust. 5, Agencja nie wypłaca pomocy.
7. [6] Jeżeli wniosek o płatność nie został prawidłowo wypełniony lub nie dołączono do niego co najmniej jednego z dokumentów, o których mowa w ust. 4, Agencja wzywa beneficjenta do usunięcia braków lub złożenia wyjaśnień, w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania.
8. [7] Jeżeli beneficjent, pomimo wezwania, o którym mowa w ust. 7, nie usunął braków lub nie złożył wyjaśnień w wyznaczonym terminie, Agencja ponownie wzywa beneficjenta do usunięcia braków lub złożenia wyjaśnień, w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania.
9. Jeżeli beneficjent, pomimo ponownego wezwania, o którym mowa w ust. 8, nie usunął braków lub nie złożył wyjaśnień w wyznaczonym terminie, Agencja:
1) rozpatruje wniosek o płatność w zakresie, w jakim został prawidłowo wypełniony i udokumentowany, albo
2) nie wypłaca pomocy, jeżeli wniosek o płatność nie może zostać rozpatrzony w zakresie poniesionych kosztów.
10. Do rozpatrywania wniosku o płatność przepis § 50 ust. 4 stosuje się odpowiednio.
[5] § 58 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 4 sierpnia 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty i zwracania pomocy finansowej na realizację środków objętych osią priorytetową 3 – Środki służące wspólnemu interesowi, zawartą w programie operacyjnym „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007–2013” (Dz.U. poz. 1194). Zmiana weszła w życie 23 sierpnia 2016 r.
[6] § 58 ust. 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 4 sierpnia 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty i zwracania pomocy finansowej na realizację środków objętych osią priorytetową 3 – Środki służące wspólnemu interesowi, zawartą w programie operacyjnym „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007–2013” (Dz.U. poz. 1194). Zmiana weszła w życie 23 sierpnia 2016 r.
[7] § 58 ust. 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 4 sierpnia 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty i zwracania pomocy finansowej na realizację środków objętych osią priorytetową 3 – Środki służące wspólnemu interesowi, zawartą w programie operacyjnym „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007–2013” (Dz.U. poz. 1194). Zmiana weszła w życie 23 sierpnia 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-10-16 do 2016-08-22 (Dz.U.2013.1221 tekst jednolity)
[Wypłaty pomocy] 1. Wypłaty pomocy w ramach środków, o których mowa w § 1, dokonuje Agencja na podstawie wniosku o płatność.
2. Wniosek o płatność składa się na formularzu opracowanym i udostępnionym przez Agencję osobiście albo przez upoważnioną osobę, bezpośrednio w oddziale regionalnym Agencji właściwym ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę wnioskodawcy.
3. Wniosek o płatność może dotyczyć płatności pośredniej. Wniosek składa się po zrealizowaniu danego etapu operacji, określonego w umowie o dofinansowanie.
4. Do wniosku o płatność dołącza się dokumenty określone w załączniku nr 2 do rozporządzenia.
5. Jeżeli wniosek o płatność nie został złożony w terminie określonym w umowie o dofinansowanie, Agencja wzywa beneficjenta, w formie pisemnej, do złożenia wniosku o płatność, w terminie nie krótszym niż 14 dni od dnia doręczenia wezwania.
6. Jeżeli wniosek o płatność nie został złożony w terminie, o którym mowa w ust. 5, Agencja nie wypłaca pomocy.
7. Jeżeli wniosek o płatność nie został prawidłowo wypełniony lub nie dołączono do niego co najmniej jednego z dokumentów, o których mowa w ust. 4, Agencja wzywa beneficjenta do usunięcia braków lub złożenia wyjaśnień, w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania.
8. Jeżeli beneficjent, pomimo wezwania, o którym mowa w ust. 7, nie usunął braków lub nie złożył wyjaśnień w wyznaczonym terminie, Agencja ponownie wzywa beneficjenta do usunięcia braków lub złożenia wyjaśnień, w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania.
9. Jeżeli beneficjent, pomimo ponownego wezwania, o którym mowa w ust. 8, nie usunął braków lub nie złożył wyjaśnień w wyznaczonym terminie, Agencja:
1) rozpatruje wniosek o płatność w zakresie, w jakim został prawidłowo wypełniony i udokumentowany, albo
2) nie wypłaca pomocy, jeżeli wniosek o płatność nie może zostać rozpatrzony w zakresie poniesionych kosztów.
10. Do rozpatrywania wniosku o płatność przepis § 50 ust. 4 stosuje się odpowiednio.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-09-30 do 2013-10-15
1. Wypłaty pomocy w ramach środków, o których mowa w § 1, dokonuje Agencja na podstawie wniosku o płatność.
2. Wniosek o płatność składa się na formularzu opracowanym i udostępnionym przez Agencję osobiście albo przez upoważnioną osobę, bezpośrednio w oddziale regionalnym Agencji właściwym ze względu na miejsce zamieszkania albo siedzibę wnioskodawcy.
3. Wniosek o płatność może dotyczyć płatności pośredniej. Wniosek składa się po zrealizowaniu danego etapu operacji, określonego w umowie o dofinansowanie.
4. Do wniosku o płatność dołącza się dokumenty określone w załączniku nr 2 do rozporządzenia.
5. Jeżeli wniosek o płatność nie został złożony w terminie określonym w umowie o dofinansowanie, Agencja wzywa beneficjenta, w formie pisemnej, do złożenia wniosku o płatność, w terminie nie krótszym niż 14 dni od dnia doręczenia wezwania.
6. Jeżeli wniosek o płatność nie został złożony w terminie, o którym mowa w ust. 5, Agencja nie wypłaca pomocy.
7. Jeżeli wniosek o płatność nie został prawidłowo wypełniony lub nie dołączono do niego co najmniej jednego z dokumentów, o których mowa w ust. 4, Agencja wzywa beneficjenta do usunięcia braków lub złożenia wyjaśnień, w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania.
8. Jeżeli beneficjent, pomimo wezwania, o którym mowa w ust. 7, nie usunął braków lub nie złożył wyjaśnień w wyznaczonym terminie, Agencja ponownie wzywa beneficjenta do usunięcia braków lub złożenia wyjaśnień, w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania.
9. Jeżeli beneficjent, pomimo ponownego wezwania, o którym mowa w ust. 8, nie usunął braków lub nie złożył wyjaśnień w wyznaczonym terminie, Agencja:
1) rozpatruje wniosek o płatność w zakresie, w jakim został prawidłowo wypełniony i udokumentowany, albo
2) nie wypłaca pomocy, jeżeli wniosek o płatność nie może zostać rozpatrzony w zakresie poniesionych kosztów.
10. Do rozpatrywania wniosku o płatność przepis § 50 ust. 4 stosuje się odpowiednio.