history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2013-10-16    (Dz.U.2013.1221 tekst jednolity)

[Zwrot poniesionych kosztów na realizację operacji w ramach środka rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne ] 1. Pomoc na realizację operacji w ramach środka rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne przyznaje się w formie zwrotu poniesionych kosztów kwalifikowalnych w wysokości do 100% tych kosztów, z wyłączeniem podmiotów, o których mowa w § 30 pkt 7, którym pomoc przyznaje się w wysokości do 60% tych kosztów.

2. Pomoc na realizację operacji w ramach środka rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne w zakresie opracowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnych produktów rybnych, o których mowa w § 26 pkt 1, przyznaje się do wysokości:

1) 50 000 zł na operację o zasięgu lokalnym, obejmującym obszar mniejszy niż obszar województwa, z wyłączeniem siedziby wojewody tego województwa, określonej w przepisach ustawy z dnia 24 lipca 1998 r. o wprowadzeniu zasadniczego trójstopniowego podziału terytorialnego państwa (Dz. U. Nr 96, poz. 603, z późn. zm.), zwanej dalej „siedzibą wojewody”;

2) 100 000 zł na operację o zasięgu województwa, obejmującym obszar co najmniej siedziby wojewody tego województwa;

3) 200 000 zł na operację o zasięgu krajowym, obejmującym obszar co najmniej siedziby wojewody każdego z województw;

4) 300 000 zł na operację o zasięgu międzynarodowym.

3. W przypadku gdy operacja, o której mowa w ust. 2, polega na opracowaniu i emisji reklamy o zasięgu krajowym albo międzynarodowym w środkach masowego przekazu, pomoc na realizację tej operacji przyznaje się do wysokości 1 500 000 zł.

Wersja obowiązująca od 2013-10-16    (Dz.U.2013.1221 tekst jednolity)

[Zwrot poniesionych kosztów na realizację operacji w ramach środka rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne ] 1. Pomoc na realizację operacji w ramach środka rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne przyznaje się w formie zwrotu poniesionych kosztów kwalifikowalnych w wysokości do 100% tych kosztów, z wyłączeniem podmiotów, o których mowa w § 30 pkt 7, którym pomoc przyznaje się w wysokości do 60% tych kosztów.

2. Pomoc na realizację operacji w ramach środka rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne w zakresie opracowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnych produktów rybnych, o których mowa w § 26 pkt 1, przyznaje się do wysokości:

1) 50 000 zł na operację o zasięgu lokalnym, obejmującym obszar mniejszy niż obszar województwa, z wyłączeniem siedziby wojewody tego województwa, określonej w przepisach ustawy z dnia 24 lipca 1998 r. o wprowadzeniu zasadniczego trójstopniowego podziału terytorialnego państwa (Dz. U. Nr 96, poz. 603, z późn. zm.), zwanej dalej „siedzibą wojewody”;

2) 100 000 zł na operację o zasięgu województwa, obejmującym obszar co najmniej siedziby wojewody tego województwa;

3) 200 000 zł na operację o zasięgu krajowym, obejmującym obszar co najmniej siedziby wojewody każdego z województw;

4) 300 000 zł na operację o zasięgu międzynarodowym.

3. W przypadku gdy operacja, o której mowa w ust. 2, polega na opracowaniu i emisji reklamy o zasięgu krajowym albo międzynarodowym w środkach masowego przekazu, pomoc na realizację tej operacji przyznaje się do wysokości 1 500 000 zł.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-03-07 do 2013-10-15

[4] 1. Pomoc na realizację operacji w ramach środka rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne przyznaje się w formie zwrotu poniesionych kosztów kwalifikowalnych w wysokości do 100% tych kosztów, z wyłączeniem podmiotów, o których mowa w § 30 pkt 7, którym pomoc przyznaje się w wysokości do 60% tych kosztów.

2. Pomoc na realizację operacji w ramach środka rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne w zakresie opracowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnych produktów rybnych, o których mowa w § 26 pkt 1, przyznaje się do wysokości:

1) 50 000 zł na operację o zasięgu lokalnym, obejmującym obszar mniejszy niż obszar województwa, z wyłączeniem siedziby wojewody tego województwa, określonej w przepisach ustawy z dnia 24 lipca 1998 r. o wprowadzeniu zasadniczego trójstopniowego podziału terytorialnego państwa (Dz. U. Nr 96, poz. 603 i Nr 104, poz. 656, z 1999 r. Nr 101, poz. 1182 oraz z 2001 r. Nr 45, poz. 497), zwanej dalej „siedzibą wojewody”;

2) 100 000 zł na operację o zasięgu województwa, obejmującym obszar co najmniej siedziby wojewody tego województwa;

3) 200 000 zł na operację o zasięgu krajowym, obejmującym obszar co najmniej siedziby wojewody każdego z województw;

4) 300 000 zł na operację o zasięgu międzynarodowym.

3. W przypadku gdy operacja, o której mowa w ust. 2, polega na opracowaniu i emisji reklamy o zasięgu krajowym albo międzynarodowym w środkach masowego przekazu, pomoc na realizację tej operacji przyznaje się do wysokości 1 500 000 zł.

[4] § 31 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 22 lutego 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty i zwracania pomocy finansowej na realizację środków objętych osią priorytetową 3 – Środki służące wspólnemu interesowi, zawartą w programie operacyjnym „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007–2013” (Dz.U. Nr 48, poz. 250). Zmiana weszła w życie 7 marca 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-09-30 do 2011-03-06

Pomoc na realizację operacji w ramach środka rozwój nowych rynków i kampanii promocyjnych przyznaje się w formie zwrotu poniesionych kosztów kwalifikowalnych w wysokości do 100 % tych kosztów, z wyłączeniem podmiotów, o których mowa w § 30 pkt 7, którym pomoc przyznaje się w wysokości do 60 % tych kosztów.