Wersja obowiązująca od 2013-10-07 do 2016-11-21 (Dz.U.2013.1182 tekst jednolity)
[Kolejowe drogi celne] 1. Wyznacza się kolejowe drogi celne prowadzące odcinkami linii kolejowych od otwartych kolejowych przejść granicznych do najbliżej położonych urzędów celnych w miejscowościach:
1) Bartoszyce;
2) Braniewo;
3) (uchylony);
4) Dorohusk;
5) Hrebenne;
6) Hrubieszów;
7) Korsze;
8) Kowalewo;
9) Krościenko;
10) Kuźnica Białostocka;
11) Małaszewicze;
12) Medyka-Żurawica;
13) Przemyśl;
14) Siemianówka;
15) Terespol;
16) Werchrata.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, ze względu na potrzeby gospodarcze, dyrektor izby celnej może wyznaczyć dodatkowo inne kolejowe drogi celne.
Wersja obowiązująca od 2013-10-07 do 2016-11-21 (Dz.U.2013.1182 tekst jednolity)
[Kolejowe drogi celne] 1. Wyznacza się kolejowe drogi celne prowadzące odcinkami linii kolejowych od otwartych kolejowych przejść granicznych do najbliżej położonych urzędów celnych w miejscowościach:
1) Bartoszyce;
2) Braniewo;
3) (uchylony);
4) Dorohusk;
5) Hrebenne;
6) Hrubieszów;
7) Korsze;
8) Kowalewo;
9) Krościenko;
10) Kuźnica Białostocka;
11) Małaszewicze;
12) Medyka-Żurawica;
13) Przemyśl;
14) Siemianówka;
15) Terespol;
16) Werchrata.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, ze względu na potrzeby gospodarcze, dyrektor izby celnej może wyznaczyć dodatkowo inne kolejowe drogi celne.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-06-08 do 2013-10-06
[Kolejowe drogi celne] 1. Wyznacza się kolejowe drogi celne prowadzące odcinkami linii kolejowych od otwartych kolejowych przejść granicznych do najbliżej położonych urzędów celnych w miejscowościach:
1) Bartoszyce;
2) Braniewo;
3) [1] (uchylony);
4) Dorohusk;
5) Hrebenne;
6) Hrubieszów;
7) Korsze;
8) Kowalewo;
9) Krościenko;
10) Kuźnica Białostocka;
11) Małaszewicze;
12) Medyka-Żurawica;
13) Przemyśl;
14) Siemianówka;
15) Terespol;
16) Werchrata.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, ze względu na potrzeby gospodarcze, dyrektor izby celnej może wyznaczyć dodatkowo inne kolejowe drogi celne.
[1] § 1 ust. 1 pkt 3 uchylony przez § 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 16 maja 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wyznaczenia dróg celnych oraz sposobu poruszania się i przemieszczania towarów po tych drogach (Dz.U. poz. 582). Zmiana weszła w życie 8 czerwca 2012 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-05-01 do 2012-06-07
[Kolejowe drogi celne] 1. Wyznacza się kolejowe drogi celne prowadzące odcinkami linii kolejowych od otwartych kolejowych przejść granicznych do najbliżej położonych urzędów celnych w miejscowościach:
1) Bartoszyce;
2) Braniewo;
3) Czeremcha;
4) Dorohusk;
5) Hrebenne;
6) Hrubieszów;
7) Korsze;
8) Kowalewo;
9) Krościenko;
10) Kuźnica Białostocka;
11) Małaszewicze;
12) Medyka-Żurawica;
13) Przemyśl;
14) Siemianówka;
15) Terespol;
16) Werchrata.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, ze względu na potrzeby gospodarcze, dyrektor izby celnej może wyznaczyć dodatkowo inne kolejowe drogi celne.