history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2013-09-30 do 2016-01-01    (Dz.U.2013.1155 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja obowiązująca od 2013-09-30 do 2016-01-01    (Dz.U.2013.1155 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-01-23 do 2013-09-29

[17] (uchylony).

[17] Art. 12 uchylony przez art. 214 pkt 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21). Zmiana weszła w życie 23 stycznia 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-01-01 do 2013-01-22

1. Główny Inspektor Ochrony Środowiska:

1) [26] prowadzi rejestr w postaci bazy danych zapisanej na informatycznych nośnikach danych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565, z 2006 r. Nr 12, poz. 65 i Nr 73, poz. 501 oraz z 2008 r. Nr 127, poz. 817), która może stanowić część innych baz danych z zakresu ochrony środowiska, w tym gospodarki odpadami;

2) archiwizuje, przechowuje i przetwarza dane wpisane do rejestru;

3) zapewnia bezpieczeństwo danych wpisanych do rejestru oraz dokumentów, które otrzymał w związku z prowadzeniem rejestru.

2. Dane zawarte w rejestrze są udostępniane w siedzibie Głównego Inspektora Ochrony Środowiska oraz na stronie internetowej Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska, z wyłączeniem danych o:

1) zdolnościach przetwórczych zakładu przetwarzania oraz instalacji służących do recyklingu i innych niż recykling procesów odzysku;

2) warunkach umowy, jaką wprowadzający sprzęt zawarł z organizacją odzysku sprzętu elektrycznego i elektronicznego;

3) zabezpieczeniu finansowym, o którym mowa w art. 18 ust. 1.

[26] Art. 12 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 8 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o zmianie ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 223, poz. 1464). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-10-21 do 2008-12-31

1. Główny Inspektor Ochrony Środowiska:

1) prowadzi rejestr w postaci bazy danych zapisanej na informatycznych nośnikach danych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565);

2) archiwizuje, przechowuje i przetwarza dane wpisane do rejestru;

3) zapewnia bezpieczeństwo danych wpisanych do rejestru oraz dokumentów, które otrzymał w związku z prowadzeniem rejestru.

2. Dane zawarte w rejestrze są udostępniane w siedzibie Głównego Inspektora Ochrony Środowiska oraz na stronie internetowej Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska, z wyłączeniem danych o:

1) zdolnościach przetwórczych zakładu przetwarzania oraz instalacji służących do recyklingu i innych niż recykling procesów odzysku;

2) warunkach umowy, jaką wprowadzający sprzęt zawarł z organizacją odzysku sprzętu elektrycznego i elektronicznego;

3) zabezpieczeniu finansowym, o którym mowa w art. 18 ust. 1.