history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2016-12-17

[Maksymalny limit wydatków budżetu państwa będący skutkiem finansowym ustawy ] 1. W latach 2013–2022 maksymalny limit wydatków budżetu państwa będący skutkiem finansowym ustawy wynosi w:

1) 2013 r. – 134 000 zł;

2) 2014 r. – 118 000 zł;

3) 2015 r. – 121 000 zł;

4) 2016 r. – 123 000 zł;

5) 2017 r. – 127 000 zł;

6) 2018 r. – 130 000 zł;

7) 2019 r. – 133 400 zł;

8) 2020 r. – 136 760 zł;

9) 2021 r. – 140 000 zł;

10) 2022 r. – 143 600 zł.

2. W przypadku przekroczenia lub zagrożenia przekroczenia przyjętego na dany rok budżetowy maksymalnego limitu wydatków, o którym mowa w ust. 1, zostaną zastosowane mechanizmy korygujące polegające na racjonalizacji wykonywania działań, przy jednoczesnym zapewnieniu właściwego poziomu ochrony praw pasażerów przewidzianych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1177/2010 z dnia 24 listopada 2010 r. o prawach pasażerów podróżujących drogą morską i drogą wodną śródlądową oraz zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 2006/2004 (Dz. Urz. UE L 334 z 17.12.2010, str. 1, z późn. zm.).

3. Organem właściwym do monitorowania wykorzystania limitu wydatków, o którym mowa w ust. 1, oraz wdrożenia mechanizmów korygujących, o których mowa w ust. 2, jest minister właściwy do spraw gospodarki morskiej działający w porozumieniu z ministrem właściwym do spraw żeglugi śródlądowej [1] .

[1] Art. 6 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez art. 25 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o zmianie ustawy o działach administracji rządowej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1954). Zmiana weszła w życie 17 grudnia 2016 r.

Wersja obowiązująca od 2016-12-17

[Maksymalny limit wydatków budżetu państwa będący skutkiem finansowym ustawy ] 1. W latach 2013–2022 maksymalny limit wydatków budżetu państwa będący skutkiem finansowym ustawy wynosi w:

1) 2013 r. – 134 000 zł;

2) 2014 r. – 118 000 zł;

3) 2015 r. – 121 000 zł;

4) 2016 r. – 123 000 zł;

5) 2017 r. – 127 000 zł;

6) 2018 r. – 130 000 zł;

7) 2019 r. – 133 400 zł;

8) 2020 r. – 136 760 zł;

9) 2021 r. – 140 000 zł;

10) 2022 r. – 143 600 zł.

2. W przypadku przekroczenia lub zagrożenia przekroczenia przyjętego na dany rok budżetowy maksymalnego limitu wydatków, o którym mowa w ust. 1, zostaną zastosowane mechanizmy korygujące polegające na racjonalizacji wykonywania działań, przy jednoczesnym zapewnieniu właściwego poziomu ochrony praw pasażerów przewidzianych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1177/2010 z dnia 24 listopada 2010 r. o prawach pasażerów podróżujących drogą morską i drogą wodną śródlądową oraz zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 2006/2004 (Dz. Urz. UE L 334 z 17.12.2010, str. 1, z późn. zm.).

3. Organem właściwym do monitorowania wykorzystania limitu wydatków, o którym mowa w ust. 1, oraz wdrożenia mechanizmów korygujących, o których mowa w ust. 2, jest minister właściwy do spraw gospodarki morskiej działający w porozumieniu z ministrem właściwym do spraw żeglugi śródlądowej [1] .

[1] Art. 6 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez art. 25 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o zmianie ustawy o działach administracji rządowej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1954). Zmiana weszła w życie 17 grudnia 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-09-19 do 2016-12-16

[Maksymalny limit wydatków budżetu państwa będący skutkiem finansowym ustawy ] 1. W latach 2013–2022 maksymalny limit wydatków budżetu państwa będący skutkiem finansowym ustawy wynosi w:

1) 2013 r. – 134 000 zł;

2) 2014 r. – 118 000 zł;

3) 2015 r. – 121 000 zł;

4) 2016 r. – 123 000 zł;

5) 2017 r. – 127 000 zł;

6) 2018 r. – 130 000 zł;

7) 2019 r. – 133 400 zł;

8) 2020 r. – 136 760 zł;

9) 2021 r. – 140 000 zł;

10) 2022 r. – 143 600 zł.

2. W przypadku przekroczenia lub zagrożenia przekroczenia przyjętego na dany rok budżetowy maksymalnego limitu wydatków, o którym mowa w ust. 1, zostaną zastosowane mechanizmy korygujące polegające na racjonalizacji wykonywania działań, przy jednoczesnym zapewnieniu właściwego poziomu ochrony praw pasażerów przewidzianych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1177/2010 z dnia 24 listopada 2010 r. o prawach pasażerów podróżujących drogą morską i drogą wodną śródlądową oraz zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 2006/2004 (Dz. Urz. UE L 334 z 17.12.2010, str. 1, z późn. zm.).

3. Organem właściwym do monitorowania wykorzystania limitu wydatków, o którym mowa w ust. 1, oraz wdrożenia mechanizmów korygujących, o których mowa w ust. 2, jest minister właściwy do spraw gospodarki morskiej działający w porozumieniu z ministrem właściwym do spraw transportu.