history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2020-03-05

[Specjalne działania opiekuńczo-wychowawcze] 1. Specjalne działania opiekuńczo-wychowawcze klasach, o których mowa w § 1 [10] organizuje się w celu zaspokajania potrzeb edukacyjnych i rozwojowych uczniów, wspomagania ich procesu terapeutycznego oraz zagospodarowania czasu wolnego uczniów.

2. Działania, o których mowa w ust. 1, są realizowane w szczególności w formie:

1) odrabiania lekcji;

2) zajęć wychowawczych oddziałujących terapeutycznie na psychikę dziecka, w tym zajęć czytelniczych, plastycznych, teatralnych, wokalno-muzycznych, gier i zabaw;

3) spacerów, gier i zabaw na wolnym powietrzu, w tym usprawniających fizycznie.

[10] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 5 lutego 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji kształcenia oraz warunków i form realizowania specjalnych działań opiekuńczo-wychowawczych w przedszkolach i szkołach specjalnych, zorganizowanych w podmiotach leczniczych i jednostkach pomocy społecznej (Dz.U. poz. 269). Zmiana weszła w życie 5 marca 2020 r.

Wersja obowiązująca od 2020-03-05

[Specjalne działania opiekuńczo-wychowawcze] 1. Specjalne działania opiekuńczo-wychowawcze klasach, o których mowa w § 1 [10] organizuje się w celu zaspokajania potrzeb edukacyjnych i rozwojowych uczniów, wspomagania ich procesu terapeutycznego oraz zagospodarowania czasu wolnego uczniów.

2. Działania, o których mowa w ust. 1, są realizowane w szczególności w formie:

1) odrabiania lekcji;

2) zajęć wychowawczych oddziałujących terapeutycznie na psychikę dziecka, w tym zajęć czytelniczych, plastycznych, teatralnych, wokalno-muzycznych, gier i zabaw;

3) spacerów, gier i zabaw na wolnym powietrzu, w tym usprawniających fizycznie.

[10] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 5 lutego 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji kształcenia oraz warunków i form realizowania specjalnych działań opiekuńczo-wychowawczych w przedszkolach i szkołach specjalnych, zorganizowanych w podmiotach leczniczych i jednostkach pomocy społecznej (Dz.U. poz. 269). Zmiana weszła w życie 5 marca 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-04-04 do 2020-03-04

[Specjalne działania opiekuńczo-wychowawcze] 1. Specjalne działania opiekuńczo-wychowawcze w przedszkolach i szkołach, zorganizowanych w podmiotach, organizuje się w celu zaspokajania potrzeb edukacyjnych i rozwojowych uczniów, wspomagania ich procesu terapeutycznego oraz zagospodarowania czasu wolnego uczniów.

2. Działania, o których mowa w ust. 1, są realizowane w szczególności w formie:

1) odrabiania lekcji;

2) zajęć wychowawczych oddziałujących terapeutycznie na psychikę dziecka, w tym zajęć czytelniczych, plastycznych, teatralnych, wokalno-muzycznych, gier i zabaw;

3) spacerów, gier i zabaw na wolnym powietrzu, w tym usprawniających fizycznie.