Wersja obowiązująca od 2013-02-06 do 2016-01-01 (Dz.U.2013.179 tekst jednolity)
[Rejestr podatku] 1. Rejestr podatku powinien zawierać następujące rubryki:
1) liczbę porządkową;
2) datę sporządzenia aktu notarialnego;
3) numer repertorium A;
4) datę wpisania do rejestru aktu notarialnego;
5) imię i nazwisko albo nazwę lub firmę podatnika;
6) identyfikator podatkowy NIP lub identyfikator podatkowy numer PESEL (jeżeli podatnik go posiada);
7) miejsce zamieszkania (siedzibę) podatnika;
8) zwięzłe określenie treści czynności;
9) wartość przedmiotu czynności cywilnoprawnej;
10) miejsce położenia nieruchomości stanowiącej przedmiot tej czynności (miejscowość, gmina, powiat, województwo);
11) stawkę podatku;
12) kwotę pobranego podatku;
13) uwagi.
2. W rejestrze podatku płatnicy:
1) podsumowują kwoty podatku pobranego w każdym miesiącu, za jaki dokonywane jest rozliczenie podatku z organem podatkowym, oraz wyodrębniają kwoty podatku pobranego od umowy spółki kapitałowej i jej zmiany;
2) odnotowują w rubryce „uwagi” kwoty podatku przekazanego na rachunek bankowy organu podatkowego, datę wpłaty i okres, którego wpłata dotyczy.
3. Rejestr podatku może być zastąpiony przez repertorium A, przewidziane przepisami o prowadzeniu ksiąg notarialnych oraz przekazywaniu na przechowanie dokumentów. Przepisy dotyczące rejestru podatku stosuje się odpowiednio do repertorium zastępującego ten rejestr.
Wersja obowiązująca od 2013-02-06 do 2016-01-01 (Dz.U.2013.179 tekst jednolity)
[Rejestr podatku] 1. Rejestr podatku powinien zawierać następujące rubryki:
1) liczbę porządkową;
2) datę sporządzenia aktu notarialnego;
3) numer repertorium A;
4) datę wpisania do rejestru aktu notarialnego;
5) imię i nazwisko albo nazwę lub firmę podatnika;
6) identyfikator podatkowy NIP lub identyfikator podatkowy numer PESEL (jeżeli podatnik go posiada);
7) miejsce zamieszkania (siedzibę) podatnika;
8) zwięzłe określenie treści czynności;
9) wartość przedmiotu czynności cywilnoprawnej;
10) miejsce położenia nieruchomości stanowiącej przedmiot tej czynności (miejscowość, gmina, powiat, województwo);
11) stawkę podatku;
12) kwotę pobranego podatku;
13) uwagi.
2. W rejestrze podatku płatnicy:
1) podsumowują kwoty podatku pobranego w każdym miesiącu, za jaki dokonywane jest rozliczenie podatku z organem podatkowym, oraz wyodrębniają kwoty podatku pobranego od umowy spółki kapitałowej i jej zmiany;
2) odnotowują w rubryce „uwagi” kwoty podatku przekazanego na rachunek bankowy organu podatkowego, datę wpłaty i okres, którego wpłata dotyczy.
3. Rejestr podatku może być zastąpiony przez repertorium A, przewidziane przepisami o prowadzeniu ksiąg notarialnych oraz przekazywaniu na przechowanie dokumentów. Przepisy dotyczące rejestru podatku stosuje się odpowiednio do repertorium zastępującego ten rejestr.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-01-01 do 2013-02-05
1. Rejestr podatku powinien zawierać następujące rubryki:
1) liczbę porządkową;
2) datę sporządzenia aktu notarialnego;
3) numer repertorium A;
4) datę wpisania do rejestru aktu notarialnego;
5) imię i nazwisko albo nazwę lub firmę podatnika;
6) [1] identyfikator podatkowy NIP lub identyfikator podatkowy numer PESEL (jeżeli podatnik go posiada);
7) miejsce zamieszkania (siedzibę) podatnika;
8) zwięzłe określenie treści czynności;
9) wartość przedmiotu czynności cywilnoprawnej;
10) miejsce położenia nieruchomości stanowiącej przedmiot tej czynności (miejscowość, gmina, powiat, województwo);
11) stawkę podatku;
12) kwotę pobranego podatku;
13) uwagi.
2. W rejestrze podatku płatnicy:
1) podsumowują kwoty podatku pobranego w każdym miesiącu, za jaki dokonywane jest rozliczenie podatku z organem podatkowym, oraz wyodrębniają kwoty podatku pobranego od umowy spółki kapitałowej i jej zmiany;
2) odnotowują w rubryce „uwagi” kwoty podatku przekazanego na rachunek bankowy organu podatkowego, datę wpłaty i okres, którego wpłata dotyczy.
3. Rejestr podatku może być zastąpiony przez repertorium A, przewidziane przepisami o prowadzeniu ksiąg notarialnych oraz przekazywaniu na przechowanie dokumentów. Przepisy dotyczące rejestru podatku stosuje się odpowiednio do repertorium zastępującego ten rejestr.
[1] § 5 ust. 1 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu pobierania i zwrotu podatku od czynności cywilnoprawnych (Dz.U. Nr 292, poz. 1719). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2012 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-01-01 do 2011-12-31
1. Rejestr podatku powinien zawierać następujące rubryki:
1) liczbę porządkową;
2) datę sporządzenia aktu notarialnego;
3) numer repertorium A;
4) datę wpisania do rejestru aktu notarialnego;
5) imię i nazwisko albo nazwę lub firmę podatnika;
6) numer identyfikacji podatkowej (jeżeli podatnik go posiada);
7) miejsce zamieszkania (siedzibę) podatnika;
8) zwięzłe określenie treści czynności;
9) wartość przedmiotu czynności cywilnoprawnej;
10) miejsce położenia nieruchomości stanowiącej przedmiot tej czynności (miejscowość, gmina, powiat, województwo);
11) stawkę podatku;
12) kwotę pobranego podatku;
13) uwagi.
2. W rejestrze podatku płatnicy:
1) podsumowują kwoty podatku pobranego w każdym miesiącu, za jaki dokonywane jest rozliczenie podatku z organem podatkowym, oraz wyodrębniają kwoty podatku pobranego od umowy spółki kapitałowej i jej zmiany;
2) odnotowują w rubryce „uwagi” kwoty podatku przekazanego na rachunek bankowy organu podatkowego, datę wpłaty i okres, którego wpłata dotyczy.
3. Rejestr podatku może być zastąpiony przez repertorium A, przewidziane przepisami o prowadzeniu ksiąg notarialnych oraz przekazywaniu na przechowanie dokumentów. Przepisy dotyczące rejestru podatku stosuje się odpowiednio do repertorium zastępującego ten rejestr.