Wersja obowiązująca od 2013-01-30 do 2016-01-01 (Dz.U.2013.143 tekst jednolity)
[Rejestr podatku] 1. Rejestr podatku powinien zawierać następujące rubryki:
1) liczbę porządkową;
2) datę sporządzenia aktu notarialnego;
3) numer repertorium A;
4) datę wpisania do rejestru aktu notarialnego;
5) imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania podatnika;
6) identyfikator podatkowy NIP lub identyfikator podatkowy numer PESEL (jeżeli podatnik go posiada);
7) zwięzłe określenie treści czynności;
8) wartość przedmiotu czynności;
9) miejsce położenia nieruchomości stanowiącej przedmiot tej czynności (miejscowość, gmina, powiat, województwo);
10) grupę podatkową wynikającą z osobistego stosunku łączącego strony czynności;
11) kwotę pobranego podatku albo podstawę prawną jego niepobrania;
12) uwagi.
2. Płatnicy w rejestrze podatku:
1) dokonują podsumowania kwoty podatku pobranego w każdym miesiącu, za jaki dokonywane jest rozliczenie podatku z organem podatkowym;
2) odnotowują w rubryce „uwagi” kwotę podatku przekazanego na rachunek bankowy organu podatkowego, datę wpłaty i okres, którego wpłata dotyczy.
3. Rejestr podatku może być zastąpiony przez repertorium A, przewidziane przepisami o prowadzeniu ksiąg notarialnych oraz przekazywaniu na przechowanie dokumentów. Przepisy dotyczące rejestru stosuje się odpowiednio do repertorium zastępującego rejestr.
Wersja obowiązująca od 2013-01-30 do 2016-01-01 (Dz.U.2013.143 tekst jednolity)
[Rejestr podatku] 1. Rejestr podatku powinien zawierać następujące rubryki:
1) liczbę porządkową;
2) datę sporządzenia aktu notarialnego;
3) numer repertorium A;
4) datę wpisania do rejestru aktu notarialnego;
5) imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania podatnika;
6) identyfikator podatkowy NIP lub identyfikator podatkowy numer PESEL (jeżeli podatnik go posiada);
7) zwięzłe określenie treści czynności;
8) wartość przedmiotu czynności;
9) miejsce położenia nieruchomości stanowiącej przedmiot tej czynności (miejscowość, gmina, powiat, województwo);
10) grupę podatkową wynikającą z osobistego stosunku łączącego strony czynności;
11) kwotę pobranego podatku albo podstawę prawną jego niepobrania;
12) uwagi.
2. Płatnicy w rejestrze podatku:
1) dokonują podsumowania kwoty podatku pobranego w każdym miesiącu, za jaki dokonywane jest rozliczenie podatku z organem podatkowym;
2) odnotowują w rubryce „uwagi” kwotę podatku przekazanego na rachunek bankowy organu podatkowego, datę wpłaty i okres, którego wpłata dotyczy.
3. Rejestr podatku może być zastąpiony przez repertorium A, przewidziane przepisami o prowadzeniu ksiąg notarialnych oraz przekazywaniu na przechowanie dokumentów. Przepisy dotyczące rejestru stosuje się odpowiednio do repertorium zastępującego rejestr.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-01-01 do 2013-01-29
1. Rejestr podatku powinien zawierać następujące rubryki:
1) liczbę porządkową;
2) datę sporządzenia aktu notarialnego;
3) numer repertorium A;
4) datę wpisania do rejestru aktu notarialnego;
5) imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania podatnika;
6) [1] identyfikator podatkowy NIP lub identyfikator podatkowy numer PESEL (jeżeli podatnik go posiada);
7) zwięzłe określenie treści czynności;
8) wartość przedmiotu czynności;
9) miejsce położenia nieruchomości stanowiącej przedmiot tej czynności (miejscowość, gmina, powiat, województwo);
10) grupę podatkową wynikającą z osobistego stosunku łączącego strony czynności;
11) kwotę pobranego podatku albo podstawę prawną jego niepobrania;
12) uwagi.
2. Płatnicy w rejestrze podatku:
1) dokonują podsumowania kwoty podatku pobranego w każdym miesiącu, za jaki dokonywane jest rozliczenie podatku z organem podatkowym;
2) odnotowują w rubryce „uwagi” kwotę podatku przekazanego na rachunek bankowy organu podatkowego, datę wpłaty i okres, którego wpłata dotyczy.
3. Rejestr podatku może być zastąpiony przez repertorium A, przewidziane przepisami o prowadzeniu ksiąg notarialnych oraz przekazywaniu na przechowanie dokumentów. Przepisy dotyczące rejestru stosuje się odpowiednio do repertorium zastępującego rejestr.
[1] § 4 ust. 1 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 grudnia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie pobierania przez płatników podatku od spadków i darowizn (Dz.U. Nr 292, poz. 1715). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2012 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-01-01 do 2011-12-31
1. Rejestr podatku powinien zawierać następujące rubryki:
1) liczbę porządkową;
2) datę sporządzenia aktu notarialnego;
3) numer repertorium A;
4) datę wpisania do rejestru aktu notarialnego;
5) imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania podatnika;
6) numer identyfikacji podatkowej (jeżeli podatnik go posiada);
7) zwięzłe określenie treści czynności;
8) wartość przedmiotu czynności;
9) miejsce położenia nieruchomości stanowiącej przedmiot tej czynności (miejscowość, gmina, powiat, województwo);
10) grupę podatkową wynikającą z osobistego stosunku łączącego strony czynności;
11) kwotę pobranego podatku albo podstawę prawną jego niepobrania;
12) uwagi.
2. Płatnicy w rejestrze podatku:
1) dokonują podsumowania kwoty podatku pobranego w każdym miesiącu, za jaki dokonywane jest rozliczenie podatku z organem podatkowym;
2) odnotowują w rubryce „uwagi” kwotę podatku przekazanego na rachunek bankowy organu podatkowego, datę wpłaty i okres, którego wpłata dotyczy.
3. Rejestr podatku może być zastąpiony przez repertorium A, przewidziane przepisami o prowadzeniu ksiąg notarialnych oraz przekazywaniu na przechowanie dokumentów. Przepisy dotyczące rejestru stosuje się odpowiednio do repertorium zastępującego rejestr.