Wersja obowiązująca od 2012.11.12 do 2013.10.07     (Dz.U.2012.1232 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja obowiązująca od 2012.11.12 do 2013.10.07     (Dz.U.2012.1232 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011.10.24 do 2012.11.11

[26] (uchylony).

[26] Art. 22 uchylony przez art. 163 pkt 12 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz.U. Nr 199, poz. 1175). Zmiana weszła w życie 24 października 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2003.10.12 do 2011.10.23

[Zgłoszenie o utracie karty] 1. Wydawca jest obowiązany przyjmować przez całą dobę zgłoszenia posiadaczy lub użytkowników kart płatniczych o utracie lub zniszczeniu karty płatniczej, dokonywane przy wykorzystaniu dostępnych środków komunikowania. Wydawca jest obowiązany do prowadzenia rejestru zgłoszeń utraty lub zniszczenia karty, zawierającego dane o numerze karty, osobie zgłaszającej, okolicznościach, wraz ze wskazaniem daty, godziny i minuty przyjęcia zgłoszenia.

2. Wydawca potwierdza przyjęcie zgłoszenia w sposób określony w umowie o kartę płatniczą.