Wersja obowiązująca od 2012.11.12 do 2013.10.07     (Dz.U.2012.1232 tekst jednolity)

[Rozpatrywanie reklamacji] Agent rozliczeniowy prowadzący system autoryzacji i rozliczeń rozpatruje reklamacje dotyczące operacji kwestionowanych przez wydawcę. W przypadku operacji dokonanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej rozpatrywanie reklamacji przez agenta rozliczeniowego nie może trwać dłużej niż 90 dni.

Wersja obowiązująca od 2012.11.12 do 2013.10.07     (Dz.U.2012.1232 tekst jednolity)

[Rozpatrywanie reklamacji] Agent rozliczeniowy prowadzący system autoryzacji i rozliczeń rozpatruje reklamacje dotyczące operacji kwestionowanych przez wydawcę. W przypadku operacji dokonanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej rozpatrywanie reklamacji przez agenta rozliczeniowego nie może trwać dłużej niż 90 dni.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011.10.24 do 2012.11.11

[Rozpatrywanie reklamacji] [17] Agent rozliczeniowy prowadzący system autoryzacji i rozliczeń rozpatruje reklamacje dotyczące operacji kwestionowanych przez wydawcę. W przypadku operacji dokonanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej rozpatrywanie reklamacji przez agenta rozliczeniowego nie może trwać dłużej niż 90 dni.

[17] Art. 12 w brzmieniu ustalonym przez art. 163 pkt 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz.U. Nr 199, poz. 1175). Zmiana weszła w życie 24 października 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2003.10.12 do 2011.10.23

[Rozpatrywanie reklamacji] Agent rozliczeniowy rozpatruje reklamacje dotyczące operacji kwestionowanych przez wydawcę w sposób i terminach określonych w umowie, o której mowa w art. 8 ust. 1, z tym że w przypadku operacji dokonanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej rozpatrywanie reklamacji przez agenta rozliczeniowego nie może trwać dłużej niż 90 dni.