Wersja obowiązująca od 2016-01-23 do 2021-09-11
[Dokumenty załączane do wniosku o powołanie na stanowisko inspektora dozoru jądrowego] 1. Do wniosku, o którym mowa w § 1 pkt 7, dołącza się:
1) dyplom ukończenia studiów magisterskich w zakresie fizyki, chemii, kierunków technicznych lub innych w specjalnościach przydatnych w dozorze jądrowym;
2) informację o osobie kandydata z Krajowego Rejestru Karnego;
3) orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy w warunkach narażenia;
4) zaświadczenie, o którym mowa w § 11 ust. 1.
2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1–3, kandydat przekazuje Prezesowi Agencji [6] niezwłocznie po otrzymaniu zaświadczenia, o którym mowa w § 11 ust. 1.
[6] § 12 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 grudnia 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie inspektorów dozoru jądrowego (Dz.U. z 2016 r. poz. 29). Zmiana weszła w życie 23 stycznia 2016 r.
Wersja obowiązująca od 2016-01-23 do 2021-09-11
[Dokumenty załączane do wniosku o powołanie na stanowisko inspektora dozoru jądrowego] 1. Do wniosku, o którym mowa w § 1 pkt 7, dołącza się:
1) dyplom ukończenia studiów magisterskich w zakresie fizyki, chemii, kierunków technicznych lub innych w specjalnościach przydatnych w dozorze jądrowym;
2) informację o osobie kandydata z Krajowego Rejestru Karnego;
3) orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy w warunkach narażenia;
4) zaświadczenie, o którym mowa w § 11 ust. 1.
2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1–3, kandydat przekazuje Prezesowi Agencji [6] niezwłocznie po otrzymaniu zaświadczenia, o którym mowa w § 11 ust. 1.
[6] § 12 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 grudnia 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie inspektorów dozoru jądrowego (Dz.U. z 2016 r. poz. 29). Zmiana weszła w życie 23 stycznia 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-09-28 do 2016-01-22
[Dokumenty załączane do wniosku o powołanie na stanowisko inspektora dozoru jądrowego] 1. Do wniosku, o którym mowa w § 1 pkt 7, dołącza się:
1) dyplom ukończenia studiów magisterskich w zakresie fizyki, chemii, kierunków technicznych lub innych w specjalnościach przydatnych w dozorze jądrowym;
2) informację o osobie kandydata z Krajowego Rejestru Karnego;
3) orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy w warunkach narażenia;
4) zaświadczenie, o którym mowa w § 11 ust. 1.
2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1–3, kandydat przekazuje Głównemu Inspektorowi Dozoru Jądrowego niezwłocznie po otrzymaniu zaświadczenia, o którym mowa w § 11 ust. 1.