Wersja obowiązująca od 2018-01-25 do 2018-10-01
Uczelnia ubiegająca się o dofinansowanie lub finansowanie kosztów realizacji inwestycji do wniosku o przyznanie dotacji celowej, zwanego dalej „wnioskiem”, dołącza następujące dokumenty: [4]
1) uchwałę senatu uczelni o zgodzie na realizację inwestycji lub zakup nieruchomości;
2) w przypadku inwestycji budowlanej polegającej na odbudowie, rozbudowie, nadbudowie, robotach budowlanych oraz przebudowie obiektu budowlanego wraz z pierwszym wyposażeniem:
a) dokument stwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, o którym mowa w art. 3 pkt 11 Prawa budowlanego,
b) zaakceptowany przez rektora uczelni program inwestycji spełniający wymogi określone w przepisach dotyczących szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa wydanych na podstawie art. 134 ustawy, zawierający w szczególności:
– nazwę i lokalizację inwestycji,
– numer rachunku bankowego uczelni,
– uzasadnienie celowości inwestycji,
– wartość kosztorysową inwestycji według grup kosztów,
– analizę celowości i możliwości wykonania inwestycji etapami,
– oświadczenie o źródłach finansowania inwestycji w kolejnych latach jej realizacji, zapewniających inwestorowi terminowe regulowanie zobowiązań finansowych i terminowe zakończenie inwestycji,
– informację o zakresie inwestycji związanym z realizacją praw osób niepełnosprawnych do udziału w procesie kształcenia;
3) w przypadku zakupu nieruchomości:
a) wskazujące nazwę i lokalizację nieruchomości,
b) uzasadniające celowość zakupu nieruchomości, w tym określenie terminu tego zakupu,
c) określające łączny koszt zakupu nieruchomości,
d) dotyczące analizy celowości i możliwości zakupu ratalnego,
e) określające wysokość środków własnych i inne źródła dofinansowania lub finansowania,
f) zawierające informację o powierzchni zakupionej nieruchomości;
4) w przypadku zakupów środków trwałych w rozumieniu przepisów dotyczących szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa wydanych na podstawie art. 134 ustawy, w tym służących kształceniu studentów i doktorantów, będących osobami niepełnosprawnymi, zaakceptowany przez rektora uczelni plan inwestycji, zawierający w szczególności:
a) informację o rodzaju inwestycji,
b) szacunkowy koszt inwestycji,
c) uzasadnienie celowości realizacji inwestycji, w tym celowości realizacji w planowanym terminie i zakresie rzeczowym,
d) oświadczenie o innych źródłach finansowania inwestycji, w tym środków własnych,
e) informację o zakresie inwestycji związanym z kształceniem osób niepełnosprawnych i realizacją praw osób niepełnosprawnych;
5) w przypadku inwestycji współfinansowanej ze środków, o których mowa w § 1 pkt 3 albo 4: [5]
a) umowę o dofinansowanie projektu wraz z zawartymi aneksami,
b) kopię wniosku o przyznanie dofinansowania ze środków EFRR,
c) oświadczenie o udziale środków własnych w realizacji inwestycji,
d) poświadczenie o współfinansowaniu inwestycji przez inne podmioty,
e) w przypadku inwestycji budowlanej – ponadto decyzję o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenie o złożeniu przez inwestora do właściwego organu zgłoszenia robót budowlanych, o których mowa w art. 30 Prawa budowlanego.
[4] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 21 grudnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu udzielania oraz zasad i trybu rozliczania dotacji na dofinansowanie lub finansowanie kosztów realizacji inwestycji uczelni publicznej (Dz.U. z 2018 r. poz. 63). Zmiana weszła w życie 25 stycznia 2018 r.
[5] § 3 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 21 grudnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu udzielania oraz zasad i trybu rozliczania dotacji na dofinansowanie lub finansowanie kosztów realizacji inwestycji uczelni publicznej (Dz.U. z 2018 r. poz. 63). Zmiana weszła w życie 25 stycznia 2018 r.
Wersja obowiązująca od 2018-01-25 do 2018-10-01
Uczelnia ubiegająca się o dofinansowanie lub finansowanie kosztów realizacji inwestycji do wniosku o przyznanie dotacji celowej, zwanego dalej „wnioskiem”, dołącza następujące dokumenty: [4]
1) uchwałę senatu uczelni o zgodzie na realizację inwestycji lub zakup nieruchomości;
2) w przypadku inwestycji budowlanej polegającej na odbudowie, rozbudowie, nadbudowie, robotach budowlanych oraz przebudowie obiektu budowlanego wraz z pierwszym wyposażeniem:
a) dokument stwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, o którym mowa w art. 3 pkt 11 Prawa budowlanego,
b) zaakceptowany przez rektora uczelni program inwestycji spełniający wymogi określone w przepisach dotyczących szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa wydanych na podstawie art. 134 ustawy, zawierający w szczególności:
– nazwę i lokalizację inwestycji,
– numer rachunku bankowego uczelni,
– uzasadnienie celowości inwestycji,
– wartość kosztorysową inwestycji według grup kosztów,
– analizę celowości i możliwości wykonania inwestycji etapami,
– oświadczenie o źródłach finansowania inwestycji w kolejnych latach jej realizacji, zapewniających inwestorowi terminowe regulowanie zobowiązań finansowych i terminowe zakończenie inwestycji,
– informację o zakresie inwestycji związanym z realizacją praw osób niepełnosprawnych do udziału w procesie kształcenia;
3) w przypadku zakupu nieruchomości:
a) wskazujące nazwę i lokalizację nieruchomości,
b) uzasadniające celowość zakupu nieruchomości, w tym określenie terminu tego zakupu,
c) określające łączny koszt zakupu nieruchomości,
d) dotyczące analizy celowości i możliwości zakupu ratalnego,
e) określające wysokość środków własnych i inne źródła dofinansowania lub finansowania,
f) zawierające informację o powierzchni zakupionej nieruchomości;
4) w przypadku zakupów środków trwałych w rozumieniu przepisów dotyczących szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa wydanych na podstawie art. 134 ustawy, w tym służących kształceniu studentów i doktorantów, będących osobami niepełnosprawnymi, zaakceptowany przez rektora uczelni plan inwestycji, zawierający w szczególności:
a) informację o rodzaju inwestycji,
b) szacunkowy koszt inwestycji,
c) uzasadnienie celowości realizacji inwestycji, w tym celowości realizacji w planowanym terminie i zakresie rzeczowym,
d) oświadczenie o innych źródłach finansowania inwestycji, w tym środków własnych,
e) informację o zakresie inwestycji związanym z kształceniem osób niepełnosprawnych i realizacją praw osób niepełnosprawnych;
5) w przypadku inwestycji współfinansowanej ze środków, o których mowa w § 1 pkt 3 albo 4: [5]
a) umowę o dofinansowanie projektu wraz z zawartymi aneksami,
b) kopię wniosku o przyznanie dofinansowania ze środków EFRR,
c) oświadczenie o udziale środków własnych w realizacji inwestycji,
d) poświadczenie o współfinansowaniu inwestycji przez inne podmioty,
e) w przypadku inwestycji budowlanej – ponadto decyzję o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenie o złożeniu przez inwestora do właściwego organu zgłoszenia robót budowlanych, o których mowa w art. 30 Prawa budowlanego.
[4] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 21 grudnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu udzielania oraz zasad i trybu rozliczania dotacji na dofinansowanie lub finansowanie kosztów realizacji inwestycji uczelni publicznej (Dz.U. z 2018 r. poz. 63). Zmiana weszła w życie 25 stycznia 2018 r.
[5] § 3 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 21 grudnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu udzielania oraz zasad i trybu rozliczania dotacji na dofinansowanie lub finansowanie kosztów realizacji inwestycji uczelni publicznej (Dz.U. z 2018 r. poz. 63). Zmiana weszła w życie 25 stycznia 2018 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-01-01 do 2018-01-24
Uczelnia ubiegająca się o dofinansowanie lub finansowanie kosztów realizacji inwestycji do wniosku o przyznanie dotacji celowej dołącza następujące dokumenty:
1) uchwałę senatu uczelni o zgodzie na realizację inwestycji lub zakup nieruchomości;
2) w przypadku inwestycji budowlanej polegającej na odbudowie, rozbudowie, nadbudowie, robotach budowlanych oraz przebudowie obiektu budowlanego wraz z pierwszym wyposażeniem:
a) dokument stwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, o którym mowa w art. 3 pkt 11 Prawa budowlanego,
b) zaakceptowany przez rektora uczelni program inwestycji spełniający wymogi określone w przepisach dotyczących szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa wydanych na podstawie art. 134 ustawy, zawierający w szczególności:
– nazwę i lokalizację inwestycji,
– numer rachunku bankowego uczelni,
– uzasadnienie celowości inwestycji,
– wartość kosztorysową inwestycji według grup kosztów,
– analizę celowości i możliwości wykonania inwestycji etapami,
– oświadczenie o źródłach finansowania inwestycji w kolejnych latach jej realizacji, zapewniających inwestorowi terminowe regulowanie zobowiązań finansowych i terminowe zakończenie inwestycji,
– informację o zakresie inwestycji związanym z realizacją praw osób niepełnosprawnych do udziału w procesie kształcenia;
3) w przypadku zakupu nieruchomości:
a) wskazujące nazwę i lokalizację nieruchomości,
b) uzasadniające celowość zakupu nieruchomości, w tym określenie terminu tego zakupu,
c) określające łączny koszt zakupu nieruchomości,
d) dotyczące analizy celowości i możliwości zakupu ratalnego,
e) określające wysokość środków własnych i inne źródła dofinansowania lub finansowania,
f) zawierające informację o powierzchni zakupionej nieruchomości;
4) w przypadku zakupów środków trwałych w rozumieniu przepisów dotyczących szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa wydanych na podstawie art. 134 ustawy, w tym służących kształceniu studentów i doktorantów, będących osobami niepełnosprawnymi, zaakceptowany przez rektora uczelni plan inwestycji, zawierający w szczególności:
a) informację o rodzaju inwestycji,
b) szacunkowy koszt inwestycji,
c) uzasadnienie celowości realizacji inwestycji, w tym celowości realizacji w planowanym terminie i zakresie rzeczowym,
d) oświadczenie o innych źródłach finansowania inwestycji, w tym środków własnych,
e) informację o zakresie inwestycji związanym z kształceniem osób niepełnosprawnych i realizacją praw osób niepełnosprawnych;
5) w przypadku dofinansowania kosztów realizacji inwestycji współfinansowanych ze źródeł zagranicznych:
a) umowę o dofinansowanie projektu wraz z zawartymi aneksami,
b) kopię wniosku o przyznanie dofinansowania ze środków EFRR,
c) oświadczenie o udziale środków własnych w realizacji inwestycji,
d) poświadczenie o współfinansowaniu inwestycji przez inne podmioty,
e) w przypadku inwestycji budowlanej – ponadto decyzję o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenie o złożeniu przez inwestora do właściwego organu zgłoszenia robót budowlanych, o których mowa w art. 30 Prawa budowlanego.