Wersja obowiązująca od 2012-02-17
[Wzory formularzy sprawozdawczych i ankiet statystycznych] 1. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych i ankiet statystycznych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego:
1) AK-B/m – ankieta koniunktury gospodarczej – budownictwo;
2) AK-H/m – ankieta koniunktury gospodarczej – handel;
3) AK-I/p – ankieta koniunktury gospodarczej – inwestycje;
4) AK-P/k – ankieta koniunktury gospodarczej – przemysł;
5) AK-P/m – ankieta koniunktury gospodarczej – przemysł;
6) AK-U/m – ankieta koniunktury gospodarczej – usługi;
7) B-01 – sprawozdanie o sprzedaży produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw budowlanych;
8) B-02 – sprawozdanie o produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw niebudowlanych;
9) B-05 – sprawozdanie o wydanych pozwoleniach na budowę obiektów budowlanych;
10) B-06 – meldunek o budownictwie mieszkaniowym;
11) B-07 – sprawozdanie o budynkach mieszkalnych i mieszkaniach w budynkach niemieszkalnych oddanych do użytkowania;
12) B-08 – sprawozdanie o budynkach niemieszkalnych, zbiorowego zamieszkania oraz domach letnich oddanych do użytkowania;
13) B-09 – sprawozdanie o nakładach na budowę nowych budynków mieszkalnych oddanych do użytkowania;
14) BS – sprawozdanie ze sprzedaży usług związanych z obsługą działalności gospodarczej;
15) C-01 – sprawozdanie o cenach producentów wyrobów i usług;
16) C-01b – sprawozdanie o cenach producentów robót budowlano-montażowych;
17) C-02-10 – notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych (z wyłączeniem grupy „owoce” i „warzywa”), napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych;
18) C-02-11 – notowania cen detalicznych owoców i warzyw;
19) C-02-13 – notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych, napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych w zakładach gastronomicznych;
20) C-02-30 – notowania cen detalicznych towarów nieżywnościowych konsumpcyjnych;
21) C-02-40 – notowania cen detalicznych usług konsumpcyjnych;
22) C-02-50 – notowania cen detalicznych towarów i usług niekonsumpcyjnych;
23) C-02-91 – notowania cen detalicznych jednolitych w kraju;
24) C-02-92 – notowania cen detalicznych towarów konsumpcyjnych zakupywanych przez Internet;
25) C-03 – sprawozdanie o cenach producentów wyrobów spożywczych;
26) C-04 – sprawozdanie o cenach robót budowlano-montażowych realizowanych na drogach, ulicach i mostach;
27) C-05 – sprawozdanie o cenach towarów w handlu zagranicznym;
28) C-06 – sprawozdanie o cenach producentów usług;
29) C-06/RU – sprawozdanie o cenach producentów usług związanych z zatrudnieniem;
30) DG-1 – meldunek o działalności gospodarczej;
31) załącznik do meldunku DG-1 dla przedsiębiorstw budowlanych;
32) DNU-K – sprawozdanie o międzynarodowej wymianie usług za ... kwartał 2011 r.;
33) DNU-R – sprawozdanie o międzynarodowej wymianie usług za rok 2010;
34) DS-01 – sprawozdanie z przyjętych zamówień na towary o znaczeniu strategicznym i zrealizowanych dostaw;
35) DS-01a – załącznik do sprawozdania DS-01;
36) DS-01b – zestawienie z zawartych umów i zrealizowanych transakcji w handlu zagranicznym towarami o znaczeniu strategicznym;
37) F-01/I-01 – sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym oraz o nakładach na środki trwałe;
38) F-01/s – sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym szkół wyższych;
39) F-02 – statystyczne sprawozdanie finansowe;
40) F-02/dk – sprawozdanie o finansach instytucji kultury;
41) F-03 – sprawozdanie o stanie i ruchu środków trwałych;
42) załącznik do sprawozdań F-03, SP, SG-01 – środki trwałe, dotyczący nakładów na środki trwałe służących ochronie środowiska i gospodarce wodnej oraz uzyskanych efektów rzeczowych;
43) F-03dp – sprawozdanie o drogach publicznych i obiektach mostowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową – dane zagregowane;
44) F-03m – sprawozdanie o urządzeniach i budowlach melioracji podstawowych i szczegółowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową – dane zagregowane;
45) FKT – sprawozdanie dotyczące działalności faktoringowej;
46) G-01 – sprawozdanie o zużyciu i zapasach wybranych materiałów;
47) G-02a – sprawozdanie bilansowe nośników energii;
48) G-02b – sprawozdanie bilansowe nośników energii i infrastruktury ciepłowniczej;
49) G-02g – sprawozdanie o infrastrukturze, odbiorcach i sprzedaży gazu ziemnego;
50) G-02o – sprawozdanie o cieple ze źródeł odnawialnych;
51) G-03 – sprawozdanie o zużyciu paliw i energii;
52) G-04 – sprawozdanie o obrocie środkami ochrony roślin;
53) G-05 – sprawozdanie o wartości zużytych materiałów, energii i usług obcych oraz zapasów materiałów;
54) G-06 – sprawozdanie o obrocie surowcami wtórnymi;
55) GP – sprawozdanie statystyczne dla grup przedsiębiorstw;
56) H-01a – sprawozdanie o działalności sklepów detalicznych i stacji paliw;
57) H-01g – sprawozdanie o sieci placówek gastronomicznych;
58) H-01/k – kwartalne badanie przychodów w przedsiębiorstwach handlowych;
59) H-01s – sprawozdanie o sprzedaży detalicznej i hurtowej;
60) H-01w – sprawozdanie o sieci handlowej;
61) H-02n – sprawozdanie o dostawach nawozów dla rolnictwa przez jednostki produkcyjne oraz importerów;
62) H-02p – sprawozdanie o dostawach pasz dla zwierząt przez jednostki produkcyjne oraz importerów;
63) I-01 – sprawozdanie o nakładach na środki trwałe;
64) K-01 – sprawozdanie z działalności artystycznej i rozrywkowej;
65) K-02 – sprawozdanie z działalności muzeum i instytucji paramuzealnej;
66) K-03 – sprawozdanie biblioteki publicznej;
67) K-05 – sprawozdanie z działalności wystawienniczej;
68) K-06 – sprawozdanie z produkcji i usług filmowych;
69) K-08 – sprawozdanie kina;
70) KT-1 – sprawozdanie o wykorzystaniu turystycznego obiektu noclegowego;
71) KT-2 – wykorzystanie turystycznego obiektu noclegowego;
72) KFT-1 – sprawozdanie z działalności klubu sportowego;
73) KFT-OB/a – sprawozdanie o gminnych obiektach sportowych;
74) KFT-OB/b – sprawozdanie o obiektach sportowych;
75) KZ – sprawozdanie podmiotów z kapitałem zagranicznym;
76) KZZ – sprawozdanie podmiotów posiadających za granicą udziały, oddziały lub zakłady;
77) L-01 – sprawozdanie o lasach Skarbu Państwa;
78) załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-01 o lasach Skarbu Państwa;
79) L-01/a – sprawozdanie o lasach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa;
80) załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-01/a o lasach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa;
81) L-02 – sprawozdanie o zadrzewieniach;
82) L-03 – sprawozdanie o lasach stanowiących własność osób fizycznych i prawnych (bez Skarbu Państwa);
83) załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-03 o lasach stanowiących własność osób fizycznych i prawnych (bez Skarbu Państwa);
84) M-03 – sprawozdanie o kosztach utrzymania zasobów lokalowych oraz stawkach opłat w budynkach z lokalami mieszkalnymi;
85) M-06 – sprawozdanie o wodociągach, kanalizacji i wywozie nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych;
86) M-09 – sprawozdanie o wywozie i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych;
87) OB-01 – sprawozdanie z gromadzenia państwowych rezerw mobilizacyjnych;
88) OS-1 – sprawozdanie o emisji zanieczyszczeń powietrza oraz o stanie urządzeń oczyszczających;
89) OS-3 – sprawozdanie o gospodarowaniu wodą, ściekach i ładunkach zanieczyszczeń;
90) OS-4 – sprawozdanie o poborze wody do nawodnień w rolnictwie i leśnictwie oraz o napełnianiu stawów rybnych;
91) OS-5 – sprawozdanie z oczyszczalni ścieków miejskich i wiejskich;
92) OS-6 – sprawozdanie o odpadach (z wyłączeniem odpadów komunalnych);
93) OS-7 – sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu;
94) załącznik nr 1 do działu 1 sprawozdania OS-7 o ochronie przyrody i krajobrazu;
95) załącznik nr 2a do działu 2 sprawozdania OS-7 o ochronie przyrody i krajobrazu;
96) załącznik nr 2b do działów 3 i 4 sprawozdania OS-7 o ochronie przyrody i krajobrazu;
97) P-01 – sprawozdanie o produkcji;
98) P-02 – meldunek o produkcji wyrobów i zapasach;
99) PK – sprawozdanie dotyczące działalności przedsiębiorstw finansowych prowadzących działalność pośrednictwa kredytowego oraz przedsiębiorstw udzielających pożyczek ze środków własnych;
100) PL 1 – panelowe badanie przedsiębiorstw;
101) PL 2 – panelowe badanie przedsiębiorstw;
102) P-LS – sprawozdanie dotyczące działalności leasingowej;
103) PNT-01 – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R);
104) PNT-01/s – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R) w szkołach wyższych;
105) PNT-02 – sprawozdanie o innowacjach w przemyśle;
106) PNT-02/u – sprawozdanie o innowacjach w sektorze usług;
107) PS-01 – sprawozdanie placówki opiekuńczo-wychowawczej;
108) PS-02 – sprawozdanie rodzin zastępczych – dane zagregowane;
109) PS-03 – sprawozdanie zakładu stacjonarnego pomocy społecznej;
110) PU – sprawozdanie o zakupie usług;
111) R-03 – sprawozdanie o zużyciu nawozów mineralnych, wapniowych i naturalnych;
112) R-04 – sprawozdanie o stanie upraw rolnych według oceny wiosennej;
113) R-05 – sprawozdanie o użytkowaniu gruntów, powierzchni zasiewów i zbiorach;
114) R-06 – sprawozdanie o powierzchni i zbiorach roślin pastewnych i pozostałych według użytkowania;
115) R-08 – sprawozdanie o wynikach produkcji ogrodniczej;
116) załącznik nr 1 do R-08 – sprawozdanie o powierzchni upraw ogrodniczych pod osłonami;
117) R-09A – sprawozdanie o stanie pogłowia bydła, owiec, kóz, koni i drobiu oraz produkcji zwierzęcej w okresie sprawozdawczym;
118) R-09B – sprawozdanie o stanie pogłowia trzody chlewnej oraz produkcji żywca wieprzowego w okresie sprawozdawczym;
119) R-09U – sprawozdanie o wielkości ubojów zwierząt gospodarskich;
120) R-09W – sprawozdanie o wylęgach drobiu;
121) R-10 – meldunek o skupie ważniejszych produktów rolnych;
122) R-10 – sprawozdanie o skupie produktów rolnych i leśnych;
123) R-CT – notowania cen targowiskowych ważniejszych produktów rolnych – tablice wynikowe;
124) R-CzSR – użytkowanie gruntów, powierzchnia zasiewów, pogłowie zwierząt gospodarskich;
125) RF-01 – kwartalne statystyczne sprawozdanie o aktywach i pasywach finansowych;
126) R-KSRA – badanie pogłowia bydła, owiec i drobiu (1 czerwca, 1 grudnia) oraz produkcji zwierzęcej;
127) R-KSRB – badanie pogłowia trzody chlewnej (31 marca, 31 lipca, 30 listopada) oraz produkcji żywca wieprzowego;
128) [1] (uchylony);
129) R-r-pw – badanie plonów niektórych ziemiopłodów rolnych;
130) [2] (uchylony);
131) R-r-zb – badanie plonów zbóż oraz rzepaku i rzepiku;
132) S-10 – sprawozdanie o studiach wyższych;
133) S-11 – sprawozdanie o pomocy materialnej i socjalnej dla studentów i doktorantów;
134) S-12 – sprawozdanie o stypendiach naukowych, studiach podyplomowych i doktoranckich oraz zatrudnieniu w szkołach wyższych;
135) SG-01 – statystyka gminy: samorząd/transport;
136) SG-01 – statystyka gminy: leśnictwo i ochrona środowiska;
137) SG-01 – statystyka gminy: gospodarka mieszkaniowa i komunalna;
138) załącznik do sprawozdania SG-01 – statystyka gminy część – 3 – Gospodarka mieszkaniowa i komunalna;
139) SG-01 – statystyka gminy: środki trwałe;
140) załącznik do sprawozdania SG-01 statystyka gminy: środki trwałe;
141) SOF-1 – sprawozdanie z działalności fundacji, stowarzyszeń i innych organizacji społecznych;
142) SP – roczna ankieta przedsiębiorstwa;
143) SP-3 – sprawozdanie o działalności gospodarczej przedsiębiorstw;
144) ST-P – statystyka powiatu: samorząd/transport;
145) ST-W – statystyka województwa: samorząd;
146) SU-2 – sprawozdanie o ustawicznym szkoleniu zawodowym w przedsiębiorstwach;
147) T-02 – sprawozdanie o usługach w transporcie i łączności;
148) T-04 – sprawozdanie o towarowym transporcie drogowym zarobkowym;
149) T-06 – sprawozdanie o pasażerskim transporcie drogowym;
150) T-08 – sprawozdanie o przewozach morską i przybrzeżną flotą transportową;
151) T-09 – sprawozdanie o morskiej i przybrzeżnej flocie transportowej;
152) T-10 – sprawozdanie o obrotach ładunkowych oraz długości nabrzeży w portach morskich;
153) T-11/k – sprawozdanie o taborze i przewozach w żegludze śródlądowej;
154) T-11/u – sprawozdanie o taborze żeglugi śródlądowej;
155) TD-E – kwestionariusz tygodniowy o przewozach ładunków pojazdem samochodowym;
156) TFI – sprawozdanie o wyniku finansowym towarzystwa funduszy inwestycyjnych;
157) TWS-1 – sprawozdanie o długości dróg wodnych śródlądowych i liczbie śluzowań – dane zagregowane;
158) Z-03 – sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach;
159) Z-05 – badanie popytu na pracę;
160) Z-06 – sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy;
161) załącznik do Z-06 – sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach nauczycieli akademickich;
162) Z-10 – sprawozdanie o warunkach pracy;
163) Z-12 – sprawozdanie o strukturze wynagrodzeń według zawodów;
164) ZD-2 – sprawozdanie z lecznictwa uzdrowiskowego, stacjonarnych zakładów rehabilitacji leczniczej;
165) ZD-3 – sprawozdanie z ambulatoryjnej opieki zdrowotnej;
166) ZD-4 – sprawozdanie z pomocy doraźnej i ratownictwa medycznego;
167) ZD-5 – sprawozdanie apteki i punktu aptecznego;
168) ZD-6 – sprawozdanie żłobka;
169) Z-KS – karta statystyczna strajku;
170) Z.1.MRiRW – dopłaty dla rolników z tytułu Jednolitej Płatności Obszarowej, Uzupełniającej Płatności Obszarowej – dane krajowe i wojewódzkie.
2. Określa się wzory kwestionariuszy i ankiet statystycznych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na zasadzie dobrowolności udzielenia odpowiedzi:
1) Ankieta C 2011 – badanie obrotu towarów i usług w ruchu granicznym;
2) Ankieta PL 2011 – badanie obrotu towarów i usług w ruchu granicznym;
3) AW-01 – statystyczna ankieta wyznaniowa;
4) BR-01 – książeczka budżetu gospodarstwa domowego;
5) BR-01a – badanie budżetów gospodarstw domowych. Karta statystyczna gospodarstwa domowego;
6) BR-01b – badanie budżetów gospodarstw domowych. Informacja o udziale w badaniu;
7) BR-04 – badanie budżetów gospodarstw domowych. Informacje uzupełniające o gospodarstwie domowym;
8) BR-05 – badanie budżetów gospodarstw domowych. Dochody w naturze z pracy najemnej;
9) BSS-1G – Badanie Spójności Społecznej – kwestionariusz gospodarstwa domowego;
10) BSS-1G-RB – Badanie Spójności Społecznej – kwestionariusz gospodarstwa domowego. Ocena realizacji badania;
11) BSS-1I – Badanie Spójności Społecznej – kwestionariusz indywidualny;
12) CBSG/01 – Ankieta – reprezentacyjne badanie podmiotów małych i średnich;
13) DS-50G – ochrona zdrowia w gospodarstwach domowych, kwestionariusz gospodarstwa domowego;
14) DS-50I – ochrona zdrowia w gospodarstwach domowych, kwestionariusz indywidualny;
15) EU-SILC-G – europejskie badanie warunków życia ludności – kwestionariusz gospodarstwa domowego;
16) EU-SILC-I – europejskie badanie warunków życia ludności – kwestionariusz indywidualny;
17) KGD-1 – kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów) – kwestionariusz respondenta;
18) KGD-1a – kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów) – wykaz osób zamieszkałych w mieszkaniu;
19) PNZ – praca niezarobkowa poza gospodarstwem domowym;
20) SN-01 – statystyczna ankieta stowarzyszeń narodowościowych;
21) SSI-01 – sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach;
22) SSI-02 – sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach sektora finansowego;
23) SSI-10G – Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w gospodarstwach domowych. Kwestionariusz dla gospodarstwa domowego;
24) SSI-10I – Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w gospodarstwach domowych. Kwestionariusz indywidualny;
25) ZD – Ankieta ZD. Badanie aktywności ekonomicznej ludności w 2011 roku;
26) ZD-K – Ankieta ZD-K – osoby niepełnosprawne na rynku pracy – ankieta modułowa BAEL;
27) ZG – Kartoteka gospodarstwa domowego. Badanie aktywności ekonomicznej ludności.
3. Wzory formularzy sprawozdawczych i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 1, są określone w załączniku nr 1 do rozporządzenia.
4. Wzory kwestionariuszy i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 2, są określone w załączniku nr 2 do rozporządzenia.
[1] § 1 pkt 128 uchylony przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 stycznia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011 (Dz.U. poz. 126). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2012 r.
[2] § 1 pkt 130 uchylony przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 stycznia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011 (Dz.U. poz. 126). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2012 r.
Wersja obowiązująca od 2012-02-17
[Wzory formularzy sprawozdawczych i ankiet statystycznych] 1. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych i ankiet statystycznych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego:
1) AK-B/m – ankieta koniunktury gospodarczej – budownictwo;
2) AK-H/m – ankieta koniunktury gospodarczej – handel;
3) AK-I/p – ankieta koniunktury gospodarczej – inwestycje;
4) AK-P/k – ankieta koniunktury gospodarczej – przemysł;
5) AK-P/m – ankieta koniunktury gospodarczej – przemysł;
6) AK-U/m – ankieta koniunktury gospodarczej – usługi;
7) B-01 – sprawozdanie o sprzedaży produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw budowlanych;
8) B-02 – sprawozdanie o produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw niebudowlanych;
9) B-05 – sprawozdanie o wydanych pozwoleniach na budowę obiektów budowlanych;
10) B-06 – meldunek o budownictwie mieszkaniowym;
11) B-07 – sprawozdanie o budynkach mieszkalnych i mieszkaniach w budynkach niemieszkalnych oddanych do użytkowania;
12) B-08 – sprawozdanie o budynkach niemieszkalnych, zbiorowego zamieszkania oraz domach letnich oddanych do użytkowania;
13) B-09 – sprawozdanie o nakładach na budowę nowych budynków mieszkalnych oddanych do użytkowania;
14) BS – sprawozdanie ze sprzedaży usług związanych z obsługą działalności gospodarczej;
15) C-01 – sprawozdanie o cenach producentów wyrobów i usług;
16) C-01b – sprawozdanie o cenach producentów robót budowlano-montażowych;
17) C-02-10 – notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych (z wyłączeniem grupy „owoce” i „warzywa”), napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych;
18) C-02-11 – notowania cen detalicznych owoców i warzyw;
19) C-02-13 – notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych, napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych w zakładach gastronomicznych;
20) C-02-30 – notowania cen detalicznych towarów nieżywnościowych konsumpcyjnych;
21) C-02-40 – notowania cen detalicznych usług konsumpcyjnych;
22) C-02-50 – notowania cen detalicznych towarów i usług niekonsumpcyjnych;
23) C-02-91 – notowania cen detalicznych jednolitych w kraju;
24) C-02-92 – notowania cen detalicznych towarów konsumpcyjnych zakupywanych przez Internet;
25) C-03 – sprawozdanie o cenach producentów wyrobów spożywczych;
26) C-04 – sprawozdanie o cenach robót budowlano-montażowych realizowanych na drogach, ulicach i mostach;
27) C-05 – sprawozdanie o cenach towarów w handlu zagranicznym;
28) C-06 – sprawozdanie o cenach producentów usług;
29) C-06/RU – sprawozdanie o cenach producentów usług związanych z zatrudnieniem;
30) DG-1 – meldunek o działalności gospodarczej;
31) załącznik do meldunku DG-1 dla przedsiębiorstw budowlanych;
32) DNU-K – sprawozdanie o międzynarodowej wymianie usług za ... kwartał 2011 r.;
33) DNU-R – sprawozdanie o międzynarodowej wymianie usług za rok 2010;
34) DS-01 – sprawozdanie z przyjętych zamówień na towary o znaczeniu strategicznym i zrealizowanych dostaw;
35) DS-01a – załącznik do sprawozdania DS-01;
36) DS-01b – zestawienie z zawartych umów i zrealizowanych transakcji w handlu zagranicznym towarami o znaczeniu strategicznym;
37) F-01/I-01 – sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym oraz o nakładach na środki trwałe;
38) F-01/s – sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym szkół wyższych;
39) F-02 – statystyczne sprawozdanie finansowe;
40) F-02/dk – sprawozdanie o finansach instytucji kultury;
41) F-03 – sprawozdanie o stanie i ruchu środków trwałych;
42) załącznik do sprawozdań F-03, SP, SG-01 – środki trwałe, dotyczący nakładów na środki trwałe służących ochronie środowiska i gospodarce wodnej oraz uzyskanych efektów rzeczowych;
43) F-03dp – sprawozdanie o drogach publicznych i obiektach mostowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową – dane zagregowane;
44) F-03m – sprawozdanie o urządzeniach i budowlach melioracji podstawowych i szczegółowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową – dane zagregowane;
45) FKT – sprawozdanie dotyczące działalności faktoringowej;
46) G-01 – sprawozdanie o zużyciu i zapasach wybranych materiałów;
47) G-02a – sprawozdanie bilansowe nośników energii;
48) G-02b – sprawozdanie bilansowe nośników energii i infrastruktury ciepłowniczej;
49) G-02g – sprawozdanie o infrastrukturze, odbiorcach i sprzedaży gazu ziemnego;
50) G-02o – sprawozdanie o cieple ze źródeł odnawialnych;
51) G-03 – sprawozdanie o zużyciu paliw i energii;
52) G-04 – sprawozdanie o obrocie środkami ochrony roślin;
53) G-05 – sprawozdanie o wartości zużytych materiałów, energii i usług obcych oraz zapasów materiałów;
54) G-06 – sprawozdanie o obrocie surowcami wtórnymi;
55) GP – sprawozdanie statystyczne dla grup przedsiębiorstw;
56) H-01a – sprawozdanie o działalności sklepów detalicznych i stacji paliw;
57) H-01g – sprawozdanie o sieci placówek gastronomicznych;
58) H-01/k – kwartalne badanie przychodów w przedsiębiorstwach handlowych;
59) H-01s – sprawozdanie o sprzedaży detalicznej i hurtowej;
60) H-01w – sprawozdanie o sieci handlowej;
61) H-02n – sprawozdanie o dostawach nawozów dla rolnictwa przez jednostki produkcyjne oraz importerów;
62) H-02p – sprawozdanie o dostawach pasz dla zwierząt przez jednostki produkcyjne oraz importerów;
63) I-01 – sprawozdanie o nakładach na środki trwałe;
64) K-01 – sprawozdanie z działalności artystycznej i rozrywkowej;
65) K-02 – sprawozdanie z działalności muzeum i instytucji paramuzealnej;
66) K-03 – sprawozdanie biblioteki publicznej;
67) K-05 – sprawozdanie z działalności wystawienniczej;
68) K-06 – sprawozdanie z produkcji i usług filmowych;
69) K-08 – sprawozdanie kina;
70) KT-1 – sprawozdanie o wykorzystaniu turystycznego obiektu noclegowego;
71) KT-2 – wykorzystanie turystycznego obiektu noclegowego;
72) KFT-1 – sprawozdanie z działalności klubu sportowego;
73) KFT-OB/a – sprawozdanie o gminnych obiektach sportowych;
74) KFT-OB/b – sprawozdanie o obiektach sportowych;
75) KZ – sprawozdanie podmiotów z kapitałem zagranicznym;
76) KZZ – sprawozdanie podmiotów posiadających za granicą udziały, oddziały lub zakłady;
77) L-01 – sprawozdanie o lasach Skarbu Państwa;
78) załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-01 o lasach Skarbu Państwa;
79) L-01/a – sprawozdanie o lasach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa;
80) załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-01/a o lasach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa;
81) L-02 – sprawozdanie o zadrzewieniach;
82) L-03 – sprawozdanie o lasach stanowiących własność osób fizycznych i prawnych (bez Skarbu Państwa);
83) załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-03 o lasach stanowiących własność osób fizycznych i prawnych (bez Skarbu Państwa);
84) M-03 – sprawozdanie o kosztach utrzymania zasobów lokalowych oraz stawkach opłat w budynkach z lokalami mieszkalnymi;
85) M-06 – sprawozdanie o wodociągach, kanalizacji i wywozie nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych;
86) M-09 – sprawozdanie o wywozie i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych;
87) OB-01 – sprawozdanie z gromadzenia państwowych rezerw mobilizacyjnych;
88) OS-1 – sprawozdanie o emisji zanieczyszczeń powietrza oraz o stanie urządzeń oczyszczających;
89) OS-3 – sprawozdanie o gospodarowaniu wodą, ściekach i ładunkach zanieczyszczeń;
90) OS-4 – sprawozdanie o poborze wody do nawodnień w rolnictwie i leśnictwie oraz o napełnianiu stawów rybnych;
91) OS-5 – sprawozdanie z oczyszczalni ścieków miejskich i wiejskich;
92) OS-6 – sprawozdanie o odpadach (z wyłączeniem odpadów komunalnych);
93) OS-7 – sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu;
94) załącznik nr 1 do działu 1 sprawozdania OS-7 o ochronie przyrody i krajobrazu;
95) załącznik nr 2a do działu 2 sprawozdania OS-7 o ochronie przyrody i krajobrazu;
96) załącznik nr 2b do działów 3 i 4 sprawozdania OS-7 o ochronie przyrody i krajobrazu;
97) P-01 – sprawozdanie o produkcji;
98) P-02 – meldunek o produkcji wyrobów i zapasach;
99) PK – sprawozdanie dotyczące działalności przedsiębiorstw finansowych prowadzących działalność pośrednictwa kredytowego oraz przedsiębiorstw udzielających pożyczek ze środków własnych;
100) PL 1 – panelowe badanie przedsiębiorstw;
101) PL 2 – panelowe badanie przedsiębiorstw;
102) P-LS – sprawozdanie dotyczące działalności leasingowej;
103) PNT-01 – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R);
104) PNT-01/s – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R) w szkołach wyższych;
105) PNT-02 – sprawozdanie o innowacjach w przemyśle;
106) PNT-02/u – sprawozdanie o innowacjach w sektorze usług;
107) PS-01 – sprawozdanie placówki opiekuńczo-wychowawczej;
108) PS-02 – sprawozdanie rodzin zastępczych – dane zagregowane;
109) PS-03 – sprawozdanie zakładu stacjonarnego pomocy społecznej;
110) PU – sprawozdanie o zakupie usług;
111) R-03 – sprawozdanie o zużyciu nawozów mineralnych, wapniowych i naturalnych;
112) R-04 – sprawozdanie o stanie upraw rolnych według oceny wiosennej;
113) R-05 – sprawozdanie o użytkowaniu gruntów, powierzchni zasiewów i zbiorach;
114) R-06 – sprawozdanie o powierzchni i zbiorach roślin pastewnych i pozostałych według użytkowania;
115) R-08 – sprawozdanie o wynikach produkcji ogrodniczej;
116) załącznik nr 1 do R-08 – sprawozdanie o powierzchni upraw ogrodniczych pod osłonami;
117) R-09A – sprawozdanie o stanie pogłowia bydła, owiec, kóz, koni i drobiu oraz produkcji zwierzęcej w okresie sprawozdawczym;
118) R-09B – sprawozdanie o stanie pogłowia trzody chlewnej oraz produkcji żywca wieprzowego w okresie sprawozdawczym;
119) R-09U – sprawozdanie o wielkości ubojów zwierząt gospodarskich;
120) R-09W – sprawozdanie o wylęgach drobiu;
121) R-10 – meldunek o skupie ważniejszych produktów rolnych;
122) R-10 – sprawozdanie o skupie produktów rolnych i leśnych;
123) R-CT – notowania cen targowiskowych ważniejszych produktów rolnych – tablice wynikowe;
124) R-CzSR – użytkowanie gruntów, powierzchnia zasiewów, pogłowie zwierząt gospodarskich;
125) RF-01 – kwartalne statystyczne sprawozdanie o aktywach i pasywach finansowych;
126) R-KSRA – badanie pogłowia bydła, owiec i drobiu (1 czerwca, 1 grudnia) oraz produkcji zwierzęcej;
127) R-KSRB – badanie pogłowia trzody chlewnej (31 marca, 31 lipca, 30 listopada) oraz produkcji żywca wieprzowego;
128) [1] (uchylony);
129) R-r-pw – badanie plonów niektórych ziemiopłodów rolnych;
130) [2] (uchylony);
131) R-r-zb – badanie plonów zbóż oraz rzepaku i rzepiku;
132) S-10 – sprawozdanie o studiach wyższych;
133) S-11 – sprawozdanie o pomocy materialnej i socjalnej dla studentów i doktorantów;
134) S-12 – sprawozdanie o stypendiach naukowych, studiach podyplomowych i doktoranckich oraz zatrudnieniu w szkołach wyższych;
135) SG-01 – statystyka gminy: samorząd/transport;
136) SG-01 – statystyka gminy: leśnictwo i ochrona środowiska;
137) SG-01 – statystyka gminy: gospodarka mieszkaniowa i komunalna;
138) załącznik do sprawozdania SG-01 – statystyka gminy część – 3 – Gospodarka mieszkaniowa i komunalna;
139) SG-01 – statystyka gminy: środki trwałe;
140) załącznik do sprawozdania SG-01 statystyka gminy: środki trwałe;
141) SOF-1 – sprawozdanie z działalności fundacji, stowarzyszeń i innych organizacji społecznych;
142) SP – roczna ankieta przedsiębiorstwa;
143) SP-3 – sprawozdanie o działalności gospodarczej przedsiębiorstw;
144) ST-P – statystyka powiatu: samorząd/transport;
145) ST-W – statystyka województwa: samorząd;
146) SU-2 – sprawozdanie o ustawicznym szkoleniu zawodowym w przedsiębiorstwach;
147) T-02 – sprawozdanie o usługach w transporcie i łączności;
148) T-04 – sprawozdanie o towarowym transporcie drogowym zarobkowym;
149) T-06 – sprawozdanie o pasażerskim transporcie drogowym;
150) T-08 – sprawozdanie o przewozach morską i przybrzeżną flotą transportową;
151) T-09 – sprawozdanie o morskiej i przybrzeżnej flocie transportowej;
152) T-10 – sprawozdanie o obrotach ładunkowych oraz długości nabrzeży w portach morskich;
153) T-11/k – sprawozdanie o taborze i przewozach w żegludze śródlądowej;
154) T-11/u – sprawozdanie o taborze żeglugi śródlądowej;
155) TD-E – kwestionariusz tygodniowy o przewozach ładunków pojazdem samochodowym;
156) TFI – sprawozdanie o wyniku finansowym towarzystwa funduszy inwestycyjnych;
157) TWS-1 – sprawozdanie o długości dróg wodnych śródlądowych i liczbie śluzowań – dane zagregowane;
158) Z-03 – sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach;
159) Z-05 – badanie popytu na pracę;
160) Z-06 – sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy;
161) załącznik do Z-06 – sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach nauczycieli akademickich;
162) Z-10 – sprawozdanie o warunkach pracy;
163) Z-12 – sprawozdanie o strukturze wynagrodzeń według zawodów;
164) ZD-2 – sprawozdanie z lecznictwa uzdrowiskowego, stacjonarnych zakładów rehabilitacji leczniczej;
165) ZD-3 – sprawozdanie z ambulatoryjnej opieki zdrowotnej;
166) ZD-4 – sprawozdanie z pomocy doraźnej i ratownictwa medycznego;
167) ZD-5 – sprawozdanie apteki i punktu aptecznego;
168) ZD-6 – sprawozdanie żłobka;
169) Z-KS – karta statystyczna strajku;
170) Z.1.MRiRW – dopłaty dla rolników z tytułu Jednolitej Płatności Obszarowej, Uzupełniającej Płatności Obszarowej – dane krajowe i wojewódzkie.
2. Określa się wzory kwestionariuszy i ankiet statystycznych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na zasadzie dobrowolności udzielenia odpowiedzi:
1) Ankieta C 2011 – badanie obrotu towarów i usług w ruchu granicznym;
2) Ankieta PL 2011 – badanie obrotu towarów i usług w ruchu granicznym;
3) AW-01 – statystyczna ankieta wyznaniowa;
4) BR-01 – książeczka budżetu gospodarstwa domowego;
5) BR-01a – badanie budżetów gospodarstw domowych. Karta statystyczna gospodarstwa domowego;
6) BR-01b – badanie budżetów gospodarstw domowych. Informacja o udziale w badaniu;
7) BR-04 – badanie budżetów gospodarstw domowych. Informacje uzupełniające o gospodarstwie domowym;
8) BR-05 – badanie budżetów gospodarstw domowych. Dochody w naturze z pracy najemnej;
9) BSS-1G – Badanie Spójności Społecznej – kwestionariusz gospodarstwa domowego;
10) BSS-1G-RB – Badanie Spójności Społecznej – kwestionariusz gospodarstwa domowego. Ocena realizacji badania;
11) BSS-1I – Badanie Spójności Społecznej – kwestionariusz indywidualny;
12) CBSG/01 – Ankieta – reprezentacyjne badanie podmiotów małych i średnich;
13) DS-50G – ochrona zdrowia w gospodarstwach domowych, kwestionariusz gospodarstwa domowego;
14) DS-50I – ochrona zdrowia w gospodarstwach domowych, kwestionariusz indywidualny;
15) EU-SILC-G – europejskie badanie warunków życia ludności – kwestionariusz gospodarstwa domowego;
16) EU-SILC-I – europejskie badanie warunków życia ludności – kwestionariusz indywidualny;
17) KGD-1 – kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów) – kwestionariusz respondenta;
18) KGD-1a – kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów) – wykaz osób zamieszkałych w mieszkaniu;
19) PNZ – praca niezarobkowa poza gospodarstwem domowym;
20) SN-01 – statystyczna ankieta stowarzyszeń narodowościowych;
21) SSI-01 – sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach;
22) SSI-02 – sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach sektora finansowego;
23) SSI-10G – Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w gospodarstwach domowych. Kwestionariusz dla gospodarstwa domowego;
24) SSI-10I – Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w gospodarstwach domowych. Kwestionariusz indywidualny;
25) ZD – Ankieta ZD. Badanie aktywności ekonomicznej ludności w 2011 roku;
26) ZD-K – Ankieta ZD-K – osoby niepełnosprawne na rynku pracy – ankieta modułowa BAEL;
27) ZG – Kartoteka gospodarstwa domowego. Badanie aktywności ekonomicznej ludności.
3. Wzory formularzy sprawozdawczych i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 1, są określone w załączniku nr 1 do rozporządzenia.
4. Wzory kwestionariuszy i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 2, są określone w załączniku nr 2 do rozporządzenia.
[1] § 1 pkt 128 uchylony przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 stycznia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011 (Dz.U. poz. 126). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2012 r.
[2] § 1 pkt 130 uchylony przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 stycznia 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011 (Dz.U. poz. 126). Zmiana weszła w życie 17 lutego 2012 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-05-06 do 2012-02-16
[Wzory formularzy sprawozdawczych i ankiet statystycznych] 1. Określa się wzory formularzy sprawozdawczych i ankiet statystycznych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego:
1) AK-B/m – ankieta koniunktury gospodarczej – budownictwo;
2) AK-H/m – ankieta koniunktury gospodarczej – handel;
3) AK-I/p – ankieta koniunktury gospodarczej – inwestycje;
4) AK-P/k – ankieta koniunktury gospodarczej – przemysł;
5) AK-P/m – ankieta koniunktury gospodarczej – przemysł;
6) AK-U/m – ankieta koniunktury gospodarczej – usługi;
7) B-01 – sprawozdanie o sprzedaży produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw budowlanych;
8) B-02 – sprawozdanie o produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw niebudowlanych;
9) B-05 – sprawozdanie o wydanych pozwoleniach na budowę obiektów budowlanych;
10) B-06 – meldunek o budownictwie mieszkaniowym;
11) B-07 – sprawozdanie o budynkach mieszkalnych i mieszkaniach w budynkach niemieszkalnych oddanych do użytkowania;
12) B-08 – sprawozdanie o budynkach niemieszkalnych, zbiorowego zamieszkania oraz domach letnich oddanych do użytkowania;
13) B-09 – sprawozdanie o nakładach na budowę nowych budynków mieszkalnych oddanych do użytkowania;
14) BS – sprawozdanie ze sprzedaży usług związanych z obsługą działalności gospodarczej;
15) C-01 – sprawozdanie o cenach producentów wyrobów i usług;
16) C-01b – sprawozdanie o cenach producentów robót budowlano-montażowych;
17) C-02-10 – notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych (z wyłączeniem grupy „owoce” i „warzywa”), napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych;
18) C-02-11 – notowania cen detalicznych owoców i warzyw;
19) C-02-13 – notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych, napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych w zakładach gastronomicznych;
20) C-02-30 – notowania cen detalicznych towarów nieżywnościowych konsumpcyjnych;
21) C-02-40 – notowania cen detalicznych usług konsumpcyjnych;
22) C-02-50 – notowania cen detalicznych towarów i usług niekonsumpcyjnych;
23) C-02-91 – notowania cen detalicznych jednolitych w kraju;
24) C-02-92 – notowania cen detalicznych towarów konsumpcyjnych zakupywanych przez Internet;
25) C-03 – sprawozdanie o cenach producentów wyrobów spożywczych;
26) C-04 – sprawozdanie o cenach robót budowlano-montażowych realizowanych na drogach, ulicach i mostach;
27) C-05 – sprawozdanie o cenach towarów w handlu zagranicznym;
28) C-06 – sprawozdanie o cenach producentów usług;
29) C-06/RU – sprawozdanie o cenach producentów usług związanych z zatrudnieniem;
30) DG-1 – meldunek o działalności gospodarczej;
31) załącznik do meldunku DG-1 dla przedsiębiorstw budowlanych;
32) DNU-K – sprawozdanie o międzynarodowej wymianie usług za ... kwartał 2011 r.;
33) DNU-R – sprawozdanie o międzynarodowej wymianie usług za rok 2010;
34) DS-01 – sprawozdanie z przyjętych zamówień na towary o znaczeniu strategicznym i zrealizowanych dostaw;
35) DS-01a – załącznik do sprawozdania DS-01;
36) DS-01b – zestawienie z zawartych umów i zrealizowanych transakcji w handlu zagranicznym towarami o znaczeniu strategicznym;
37) F-01/I-01 – sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym oraz o nakładach na środki trwałe;
38) F-01/s – sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym szkół wyższych;
39) F-02 – statystyczne sprawozdanie finansowe;
40) F-02/dk – sprawozdanie o finansach instytucji kultury;
41) F-03 – sprawozdanie o stanie i ruchu środków trwałych;
42) załącznik do sprawozdań F-03, SP, SG-01 – środki trwałe, dotyczący nakładów na środki trwałe służących ochronie środowiska i gospodarce wodnej oraz uzyskanych efektów rzeczowych;
43) F-03dp – sprawozdanie o drogach publicznych i obiektach mostowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową – dane zagregowane;
44) F-03m – sprawozdanie o urządzeniach i budowlach melioracji podstawowych i szczegółowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową – dane zagregowane;
45) FKT – sprawozdanie dotyczące działalności faktoringowej;
46) G-01 – sprawozdanie o zużyciu i zapasach wybranych materiałów;
47) G-02a – sprawozdanie bilansowe nośników energii;
48) G-02b – sprawozdanie bilansowe nośników energii i infrastruktury ciepłowniczej;
49) G-02g – sprawozdanie o infrastrukturze, odbiorcach i sprzedaży gazu ziemnego;
50) G-02o – sprawozdanie o cieple ze źródeł odnawialnych;
51) G-03 – sprawozdanie o zużyciu paliw i energii;
52) G-04 – sprawozdanie o obrocie środkami ochrony roślin;
53) G-05 – sprawozdanie o wartości zużytych materiałów, energii i usług obcych oraz zapasów materiałów;
54) G-06 – sprawozdanie o obrocie surowcami wtórnymi;
55) GP – sprawozdanie statystyczne dla grup przedsiębiorstw;
56) H-01a – sprawozdanie o działalności sklepów detalicznych i stacji paliw;
57) H-01g – sprawozdanie o sieci placówek gastronomicznych;
58) H-01/k – kwartalne badanie przychodów w przedsiębiorstwach handlowych;
59) H-01s – sprawozdanie o sprzedaży detalicznej i hurtowej;
60) H-01w – sprawozdanie o sieci handlowej;
61) H-02n – sprawozdanie o dostawach nawozów dla rolnictwa przez jednostki produkcyjne oraz importerów;
62) H-02p – sprawozdanie o dostawach pasz dla zwierząt przez jednostki produkcyjne oraz importerów;
63) I-01 – sprawozdanie o nakładach na środki trwałe;
64) K-01 – sprawozdanie z działalności artystycznej i rozrywkowej;
65) K-02 – sprawozdanie z działalności muzeum i instytucji paramuzealnej;
66) K-03 – sprawozdanie biblioteki publicznej;
67) K-05 – sprawozdanie z działalności wystawienniczej;
68) K-06 – sprawozdanie z produkcji i usług filmowych;
69) K-08 – sprawozdanie kina;
70) KT-1 – sprawozdanie o wykorzystaniu turystycznego obiektu noclegowego;
71) KT-2 – wykorzystanie turystycznego obiektu noclegowego;
72) KFT-1 – sprawozdanie z działalności klubu sportowego;
73) KFT-OB/a – sprawozdanie o gminnych obiektach sportowych;
74) KFT-OB/b – sprawozdanie o obiektach sportowych;
75) KZ – sprawozdanie podmiotów z kapitałem zagranicznym;
76) KZZ – sprawozdanie podmiotów posiadających za granicą udziały, oddziały lub zakłady;
77) L-01 – sprawozdanie o lasach Skarbu Państwa;
78) załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-01 o lasach Skarbu Państwa;
79) L-01/a – sprawozdanie o lasach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa;
80) załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-01/a o lasach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa;
81) L-02 – sprawozdanie o zadrzewieniach;
82) L-03 – sprawozdanie o lasach stanowiących własność osób fizycznych i prawnych (bez Skarbu Państwa);
83) załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-03 o lasach stanowiących własność osób fizycznych i prawnych (bez Skarbu Państwa);
84) M-03 – sprawozdanie o kosztach utrzymania zasobów lokalowych oraz stawkach opłat w budynkach z lokalami mieszkalnymi;
85) M-06 – sprawozdanie o wodociągach, kanalizacji i wywozie nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych;
86) M-09 – sprawozdanie o wywozie i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych;
87) OB-01 – sprawozdanie z gromadzenia państwowych rezerw mobilizacyjnych;
88) OS-1 – sprawozdanie o emisji zanieczyszczeń powietrza oraz o stanie urządzeń oczyszczających;
89) OS-3 – sprawozdanie o gospodarowaniu wodą, ściekach i ładunkach zanieczyszczeń;
90) OS-4 – sprawozdanie o poborze wody do nawodnień w rolnictwie i leśnictwie oraz o napełnianiu stawów rybnych;
91) OS-5 – sprawozdanie z oczyszczalni ścieków miejskich i wiejskich;
92) OS-6 – sprawozdanie o odpadach (z wyłączeniem odpadów komunalnych);
93) OS-7 – sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu;
94) załącznik nr 1 do działu 1 sprawozdania OS-7 o ochronie przyrody i krajobrazu;
95) załącznik nr 2a do działu 2 sprawozdania OS-7 o ochronie przyrody i krajobrazu;
96) załącznik nr 2b do działów 3 i 4 sprawozdania OS-7 o ochronie przyrody i krajobrazu;
97) P-01 – sprawozdanie o produkcji;
98) P-02 – meldunek o produkcji wyrobów i zapasach;
99) PK – sprawozdanie dotyczące działalności przedsiębiorstw finansowych prowadzących działalność pośrednictwa kredytowego oraz przedsiębiorstw udzielających pożyczek ze środków własnych;
100) PL 1 – panelowe badanie przedsiębiorstw;
101) PL 2 – panelowe badanie przedsiębiorstw;
102) P-LS – sprawozdanie dotyczące działalności leasingowej;
103) PNT-01 – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R);
104) PNT-01/s – sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R) w szkołach wyższych;
105) PNT-02 – sprawozdanie o innowacjach w przemyśle;
106) PNT-02/u – sprawozdanie o innowacjach w sektorze usług;
107) PS-01 – sprawozdanie placówki opiekuńczo-wychowawczej;
108) PS-02 – sprawozdanie rodzin zastępczych – dane zagregowane;
109) PS-03 – sprawozdanie zakładu stacjonarnego pomocy społecznej;
110) PU – sprawozdanie o zakupie usług;
111) R-03 – sprawozdanie o zużyciu nawozów mineralnych, wapniowych i naturalnych;
112) R-04 – sprawozdanie o stanie upraw rolnych według oceny wiosennej;
113) R-05 – sprawozdanie o użytkowaniu gruntów, powierzchni zasiewów i zbiorach;
114) R-06 – sprawozdanie o powierzchni i zbiorach roślin pastewnych i pozostałych według użytkowania;
115) R-08 – sprawozdanie o wynikach produkcji ogrodniczej;
116) załącznik nr 1 do R-08 – sprawozdanie o powierzchni upraw ogrodniczych pod osłonami;
117) R-09A – sprawozdanie o stanie pogłowia bydła, owiec, kóz, koni i drobiu oraz produkcji zwierzęcej w okresie sprawozdawczym;
118) R-09B – sprawozdanie o stanie pogłowia trzody chlewnej oraz produkcji żywca wieprzowego w okresie sprawozdawczym;
119) R-09U – sprawozdanie o wielkości ubojów zwierząt gospodarskich;
120) R-09W – sprawozdanie o wylęgach drobiu;
121) R-10 – meldunek o skupie ważniejszych produktów rolnych;
122) R-10 – sprawozdanie o skupie produktów rolnych i leśnych;
123) R-CT – notowania cen targowiskowych ważniejszych produktów rolnych – tablice wynikowe;
124) R-CzSR – użytkowanie gruntów, powierzchnia zasiewów, pogłowie zwierząt gospodarskich;
125) RF-01 – kwartalne statystyczne sprawozdanie o aktywach i pasywach finansowych;
126) R-KSRA – badanie pogłowia bydła, owiec i drobiu (1 czerwca, 1 grudnia) oraz produkcji zwierzęcej;
127) R-KSRB – badanie pogłowia trzody chlewnej (31 marca, 31 lipca, 30 listopada) oraz produkcji żywca wieprzowego;
128) R-r-oz – badanie plonów zbóż ozimych;
129) R-r-pw – badanie plonów niektórych ziemiopłodów rolnych;
130) R-r-z – badanie plonów ziemniaków;
131) R-r-zb – badanie plonów zbóż oraz rzepaku i rzepiku;
132) S-10 – sprawozdanie o studiach wyższych;
133) S-11 – sprawozdanie o pomocy materialnej i socjalnej dla studentów i doktorantów;
134) S-12 – sprawozdanie o stypendiach naukowych, studiach podyplomowych i doktoranckich oraz zatrudnieniu w szkołach wyższych;
135) SG-01 – statystyka gminy: samorząd/transport;
136) SG-01 – statystyka gminy: leśnictwo i ochrona środowiska;
137) SG-01 – statystyka gminy: gospodarka mieszkaniowa i komunalna;
138) załącznik do sprawozdania SG-01 – statystyka gminy część – 3 – Gospodarka mieszkaniowa i komunalna;
139) SG-01 – statystyka gminy: środki trwałe;
140) załącznik do sprawozdania SG-01 statystyka gminy: środki trwałe;
141) SOF-1 – sprawozdanie z działalności fundacji, stowarzyszeń i innych organizacji społecznych;
142) SP – roczna ankieta przedsiębiorstwa;
143) SP-3 – sprawozdanie o działalności gospodarczej przedsiębiorstw;
144) ST-P – statystyka powiatu: samorząd/transport;
145) ST-W – statystyka województwa: samorząd;
146) SU-2 – sprawozdanie o ustawicznym szkoleniu zawodowym w przedsiębiorstwach;
147) T-02 – sprawozdanie o usługach w transporcie i łączności;
148) T-04 – sprawozdanie o towarowym transporcie drogowym zarobkowym;
149) T-06 – sprawozdanie o pasażerskim transporcie drogowym;
150) T-08 – sprawozdanie o przewozach morską i przybrzeżną flotą transportową;
151) T-09 – sprawozdanie o morskiej i przybrzeżnej flocie transportowej;
152) T-10 – sprawozdanie o obrotach ładunkowych oraz długości nabrzeży w portach morskich;
153) T-11/k – sprawozdanie o taborze i przewozach w żegludze śródlądowej;
154) T-11/u – sprawozdanie o taborze żeglugi śródlądowej;
155) TD-E – kwestionariusz tygodniowy o przewozach ładunków pojazdem samochodowym;
156) TFI – sprawozdanie o wyniku finansowym towarzystwa funduszy inwestycyjnych;
157) TWS-1 – sprawozdanie o długości dróg wodnych śródlądowych i liczbie śluzowań – dane zagregowane;
158) Z-03 – sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach;
159) Z-05 – badanie popytu na pracę;
160) Z-06 – sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy;
161) załącznik do Z-06 – sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach nauczycieli akademickich;
162) Z-10 – sprawozdanie o warunkach pracy;
163) Z-12 – sprawozdanie o strukturze wynagrodzeń według zawodów;
164) ZD-2 – sprawozdanie z lecznictwa uzdrowiskowego, stacjonarnych zakładów rehabilitacji leczniczej;
165) ZD-3 – sprawozdanie z ambulatoryjnej opieki zdrowotnej;
166) ZD-4 – sprawozdanie z pomocy doraźnej i ratownictwa medycznego;
167) ZD-5 – sprawozdanie apteki i punktu aptecznego;
168) ZD-6 – sprawozdanie żłobka;
169) Z-KS – karta statystyczna strajku;
170) Z.1.MRiRW – dopłaty dla rolników z tytułu Jednolitej Płatności Obszarowej, Uzupełniającej Płatności Obszarowej – dane krajowe i wojewódzkie.
2. Określa się wzory kwestionariuszy i ankiet statystycznych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2011, prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na zasadzie dobrowolności udzielenia odpowiedzi:
1) Ankieta C 2011 – badanie obrotu towarów i usług w ruchu granicznym;
2) Ankieta PL 2011 – badanie obrotu towarów i usług w ruchu granicznym;
3) AW-01 – statystyczna ankieta wyznaniowa;
4) BR-01 – książeczka budżetu gospodarstwa domowego;
5) BR-01a – badanie budżetów gospodarstw domowych. Karta statystyczna gospodarstwa domowego;
6) BR-01b – badanie budżetów gospodarstw domowych. Informacja o udziale w badaniu;
7) BR-04 – badanie budżetów gospodarstw domowych. Informacje uzupełniające o gospodarstwie domowym;
8) BR-05 – badanie budżetów gospodarstw domowych. Dochody w naturze z pracy najemnej;
9) BSS-1G – Badanie Spójności Społecznej – kwestionariusz gospodarstwa domowego;
10) BSS-1G-RB – Badanie Spójności Społecznej – kwestionariusz gospodarstwa domowego. Ocena realizacji badania;
11) BSS-1I – Badanie Spójności Społecznej – kwestionariusz indywidualny;
12) CBSG/01 – Ankieta – reprezentacyjne badanie podmiotów małych i średnich;
13) DS-50G – ochrona zdrowia w gospodarstwach domowych, kwestionariusz gospodarstwa domowego;
14) DS-50I – ochrona zdrowia w gospodarstwach domowych, kwestionariusz indywidualny;
15) EU-SILC-G – europejskie badanie warunków życia ludności – kwestionariusz gospodarstwa domowego;
16) EU-SILC-I – europejskie badanie warunków życia ludności – kwestionariusz indywidualny;
17) KGD-1 – kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów) – kwestionariusz respondenta;
18) KGD-1a – kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów) – wykaz osób zamieszkałych w mieszkaniu;
19) PNZ – praca niezarobkowa poza gospodarstwem domowym;
20) SN-01 – statystyczna ankieta stowarzyszeń narodowościowych;
21) SSI-01 – sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach;
22) SSI-02 – sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach sektora finansowego;
23) SSI-10G – Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w gospodarstwach domowych. Kwestionariusz dla gospodarstwa domowego;
24) SSI-10I – Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w gospodarstwach domowych. Kwestionariusz indywidualny;
25) ZD – Ankieta ZD. Badanie aktywności ekonomicznej ludności w 2011 roku;
26) ZD-K – Ankieta ZD-K – osoby niepełnosprawne na rynku pracy – ankieta modułowa BAEL;
27) ZG – Kartoteka gospodarstwa domowego. Badanie aktywności ekonomicznej ludności.
3. Wzory formularzy sprawozdawczych i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 1, są określone w załączniku nr 1 do rozporządzenia.
4. Wzory kwestionariuszy i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 2, są określone w załączniku nr 2 do rozporządzenia.