Wersja obowiązująca od 2014-12-26 do 2016-01-08
1. Kandydat powinien:
1) posiadać obywatelstwo polskie;
2) korzystać z pełni praw publicznych;
3) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych;
4) posiadać wykształcenie wyższe;
5) [1] posiadać co najmniej trzyletni staż w zarządzaniu na stanowiskach kierowniczych lub w prowadzeniu działalności gospodarczej;
6) nie być karany za przestępstwo popełnione z winy umyślnej lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Zgłoszenie kandydata dokonywane jest w formie pisemnej i zawiera:
1) imię (imiona) i nazwisko kandydata;
2) imiona rodziców;
3) datę i miejsce urodzenia;
4) adres zamieszkania, adres do korespondencji, kontakt telefoniczny i adres poczty elektronicznej;
5) serię i numer dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz numer PESEL;
6) wskazanie spółki, do zarządu której zgłoszona jest kandydatura.
3. Do zgłoszenia dołącza się następujące dokumenty:
1) list motywacyjny kandydata;
2) życiorys kandydata z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
3) krótką notę biograficzną kandydata do wykorzystania w komunikatach o przebiegu konkursu;
4) kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, uprawnienia zawodowe oraz znajomość języka obcego;
5) [2] oświadczenie kandydata o co najmniej trzyletnim stażu w zarządzaniu na stanowiskach kierowniczych z określeniem wielkości zespołów ludzkich i wielkości budżetu, jakimi kandydat zarządzał, lub w prowadzeniu działalności gospodarczej;
6) oświadczenie kandydata według wzoru stanowiącego załącznik do rozporządzenia;
7) oświadczenie kandydata złożone na podstawie art. 7 w związku z art. 4 pkt 19 i art. 8 pkt 18 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425, z późn. zm.2)), według wzoru określonego we właściwym załączniku do wymienionej ustawy.
[1] § 4 ust. 1 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 1 grudnia 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie regulaminu konkursu na kandydatów na członków zarządu spółki „Telewizja Polska – Spółka Akcyjna”, spółki „Polskie Radio – Spółka Akcyjna” oraz spółek radiofonii regionalnej (Dz.U. poz. 1784). Zmiana weszła w życie 26 grudnia 2014 r.
[2] § 4 ust. 3 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 1 grudnia 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie regulaminu konkursu na kandydatów na członków zarządu spółki „Telewizja Polska – Spółka Akcyjna”, spółki „Polskie Radio – Spółka Akcyjna” oraz spółek radiofonii regionalnej (Dz.U. poz. 1784). Zmiana weszła w życie 26 grudnia 2014 r.
Wersja obowiązująca od 2014-12-26 do 2016-01-08
1. Kandydat powinien:
1) posiadać obywatelstwo polskie;
2) korzystać z pełni praw publicznych;
3) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych;
4) posiadać wykształcenie wyższe;
5) [1] posiadać co najmniej trzyletni staż w zarządzaniu na stanowiskach kierowniczych lub w prowadzeniu działalności gospodarczej;
6) nie być karany za przestępstwo popełnione z winy umyślnej lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Zgłoszenie kandydata dokonywane jest w formie pisemnej i zawiera:
1) imię (imiona) i nazwisko kandydata;
2) imiona rodziców;
3) datę i miejsce urodzenia;
4) adres zamieszkania, adres do korespondencji, kontakt telefoniczny i adres poczty elektronicznej;
5) serię i numer dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz numer PESEL;
6) wskazanie spółki, do zarządu której zgłoszona jest kandydatura.
3. Do zgłoszenia dołącza się następujące dokumenty:
1) list motywacyjny kandydata;
2) życiorys kandydata z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
3) krótką notę biograficzną kandydata do wykorzystania w komunikatach o przebiegu konkursu;
4) kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, uprawnienia zawodowe oraz znajomość języka obcego;
5) [2] oświadczenie kandydata o co najmniej trzyletnim stażu w zarządzaniu na stanowiskach kierowniczych z określeniem wielkości zespołów ludzkich i wielkości budżetu, jakimi kandydat zarządzał, lub w prowadzeniu działalności gospodarczej;
6) oświadczenie kandydata według wzoru stanowiącego załącznik do rozporządzenia;
7) oświadczenie kandydata złożone na podstawie art. 7 w związku z art. 4 pkt 19 i art. 8 pkt 18 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425, z późn. zm.2)), według wzoru określonego we właściwym załączniku do wymienionej ustawy.
[1] § 4 ust. 1 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 1 grudnia 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie regulaminu konkursu na kandydatów na członków zarządu spółki „Telewizja Polska – Spółka Akcyjna”, spółki „Polskie Radio – Spółka Akcyjna” oraz spółek radiofonii regionalnej (Dz.U. poz. 1784). Zmiana weszła w życie 26 grudnia 2014 r.
[2] § 4 ust. 3 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 1 grudnia 2014 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie regulaminu konkursu na kandydatów na członków zarządu spółki „Telewizja Polska – Spółka Akcyjna”, spółki „Polskie Radio – Spółka Akcyjna” oraz spółek radiofonii regionalnej (Dz.U. poz. 1784). Zmiana weszła w życie 26 grudnia 2014 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-12-14 do 2014-12-25
1. Kandydat powinien:
1) posiadać obywatelstwo polskie;
2) korzystać z pełni praw publicznych;
3) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych;
4) posiadać wykształcenie wyższe;
5) posiadać co najmniej pięcioletni staż w zarządzaniu na stanowiskach kierowniczych;
6) nie być karany za przestępstwo popełnione z winy umyślnej lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Zgłoszenie kandydata dokonywane jest w formie pisemnej i zawiera:
1) imię (imiona) i nazwisko kandydata;
2) imiona rodziców;
3) datę i miejsce urodzenia;
4) adres zamieszkania, adres do korespondencji, kontakt telefoniczny i adres poczty elektronicznej;
5) serię i numer dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz numer PESEL;
6) wskazanie spółki, do zarządu której zgłoszona jest kandydatura.
3. Do zgłoszenia dołącza się następujące dokumenty:
1) list motywacyjny kandydata;
2) życiorys kandydata z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
3) krótką notę biograficzną kandydata do wykorzystania w komunikatach o przebiegu konkursu;
4) kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, uprawnienia zawodowe oraz znajomość języka obcego;
5) oświadczenie kandydata o co najmniej pięcioletnim stażu w zarządzaniu na stanowiskach kierowniczych z określeniem wielkości zespołów ludzkich i wielkości budżetu, jakimi kandydat zarządzał;
6) oświadczenie kandydata według wzoru stanowiącego załącznik do rozporządzenia;
7) oświadczenie kandydata złożone na podstawie art. 7 w związku z art. 4 pkt 19 i art. 8 pkt 18 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425, z późn. zm.2)), według wzoru określonego we właściwym załączniku do wymienionej ustawy.