history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2011-01-11

[1] (uchylony).

[1] Art. 4 uchylony przez art. 3 ustawy z dnia 29 października 2010 r. o zmianie ustawy o komercjalizacji, restrukturyzacji i prywatyzacji przedsiębiorstwa państwowego „Polskie Koleje Państwowe” oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 247, poz. 1651). Zmiana weszła w życie 11 stycznia 2011 r.

Wersja obowiązująca od 2011-01-11

[1] (uchylony).

[1] Art. 4 uchylony przez art. 3 ustawy z dnia 29 października 2010 r. o zmianie ustawy o komercjalizacji, restrukturyzacji i prywatyzacji przedsiębiorstwa państwowego „Polskie Koleje Państwowe” oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 247, poz. 1651). Zmiana weszła w życie 11 stycznia 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-07-03 do 2011-01-10

[Niedobór środków na rachunku Funduszu Kolejowego niezbędnych do terminowej obsługi zadań] W latach 2011–2015 w przypadku niedoboru środków na rachunku Funduszu Kolejowego niezbędnych do terminowej obsługi zadań, o których mowa w art. 3 ust. 3a ustawy, o której mowa w art. 1, w brzmieniu nadanym niniejszą ustawą, w zakresie wynikającym z Programu rzeczowo-finansowego wykorzystania środków Funduszu Kolejowego, Bank Gospodarstwa Krajowego, w uzgodnieniu z ministrem właściwym do spraw transportu i ministrem właściwym do spraw finansów publicznych, może finansować ich realizację ze środków własnych.