Wersja obowiązująca od 2017-04-11 do 2017-12-26
1. Dokumentami związanymi z pełnieniem służby w systemie nadzwyczajnym jest dokumentacja dotycząca rozpoczęcia, przebiegu oraz zakończenia służby w tym systemie.
2. Dokumentację, o której mowa w ust. 1, stanowią:
1) grafik służby;
2) lista obecności;
3) książka służby, w której codziennie dokonuje się adnotacji zawierających dane ogólnostatystyczne z przebiegu służby oraz informacje szczegółowe o nieprawidłowościach i zdarzeniach podczas pełnienia służby;
4) ewidencja czasu służby.
3. [14] Po zakończeniu służby w systemie nadzwyczajnym dokumentacja związana z ewidencją czasu służby funkcjonariusza jest przechowywana w aktach osobowych funkcjonariusza w jednostce organizacyjnej, w której funkcjonariusz stale pełni służbę.
[14] § 9 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 3 kwietnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie pełnienia służby w systemie nadzwyczajnym (Dz.U. poz. 737). Zmiana weszła w życie 11 kwietnia 2017 r.
Wersja obowiązująca od 2017-04-11 do 2017-12-26
1. Dokumentami związanymi z pełnieniem służby w systemie nadzwyczajnym jest dokumentacja dotycząca rozpoczęcia, przebiegu oraz zakończenia służby w tym systemie.
2. Dokumentację, o której mowa w ust. 1, stanowią:
1) grafik służby;
2) lista obecności;
3) książka służby, w której codziennie dokonuje się adnotacji zawierających dane ogólnostatystyczne z przebiegu służby oraz informacje szczegółowe o nieprawidłowościach i zdarzeniach podczas pełnienia służby;
4) ewidencja czasu służby.
3. [14] Po zakończeniu służby w systemie nadzwyczajnym dokumentacja związana z ewidencją czasu służby funkcjonariusza jest przechowywana w aktach osobowych funkcjonariusza w jednostce organizacyjnej, w której funkcjonariusz stale pełni służbę.
[14] § 9 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 3 kwietnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie pełnienia służby w systemie nadzwyczajnym (Dz.U. poz. 737). Zmiana weszła w życie 11 kwietnia 2017 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-12-10 do 2017-04-10
1. Dokumentami związanymi z pełnieniem służby w systemie nadzwyczajnym jest dokumentacja dotycząca rozpoczęcia, przebiegu oraz zakończenia służby w tym systemie.
2. Dokumentację, o której mowa w ust. 1, stanowią:
1) grafik służby;
2) lista obecności;
3) książka służby, w której codziennie dokonuje się adnotacji zawierających dane ogólnostatystyczne z przebiegu służby oraz informacje szczegółowe o nieprawidłowościach i zdarzeniach podczas pełnienia służby;
4) ewidencja czasu służby.
3. Po zakończeniu służby w systemie nadzwyczajnym dokumentacja związana z ewidencją czasu służby funkcjonariusza jest przechowywana w aktach osobowych funkcjonariusza w urzędzie, w którym funkcjonariusz stale pełni służbę.