Wersja obowiązująca od 2011-03-16
[23] (uchylony).
[23] § 24 uchylony przez § 1 pkt 10 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 lutego 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego i wojewódzkich centrów powiadamiania ratunkowego (Dz.U. Nr 50, poz. 262). Zmiana weszła w życie 16 marca 2011 r.
Wersja obowiązująca od 2011-03-16
[23] (uchylony).
[23] § 24 uchylony przez § 1 pkt 10 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 lutego 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego i wojewódzkich centrów powiadamiania ratunkowego (Dz.U. Nr 50, poz. 262). Zmiana weszła w życie 16 marca 2011 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-09-02 do 2011-03-15
1. Przyjmowanie zgłoszeń alarmowych na numer alarmowy 112 jest realizowane przez centrum w kolejności określonej przez organizatora centrum lub w następującej kolejności:
1) operator numerów alarmowych;
2) dyspozytor Państwowej Straży Pożarnej w centrum;
3) dyspozytor medyczny;
4) stanowiska innych podmiotów oraz jednostek samorządu terytorialnego, które na podstawie porozumienia, o którym mowa w art. 14c ust. 4 ustawy, realizują zadania systemu powiadamia ratunkowego.
2. Przyjmowanie zgłoszeń alarmowych na numer alarmowy 999 jest realizowane przez centrum w następującej kolejności:
1) dyspozytor medyczny;
2) operator numerów alarmowych;
3) dyspozytor Państwowej Straży Pożarnej w centrum;
4) stanowiska innych podmiotów oraz jednostek samorządu terytorialnego, które na podstawie porozumienia, o którym mowa w art. 14c ust. 4 ustawy, realizują zadania systemu powiadamia ratunkowego.
3. Przyjmowanie zgłoszeń alarmowych na numer alarmowy 998 jest realizowane przez centrum w następującej kolejności:
1) dyspozytor Państwowej Straży Pożarnej w centrum;
2) operator numerów alarmowych;
3) dyspozytor medyczny;
4) stanowiska innych podmiotów oraz jednostek samorządu terytorialnego, które na podstawie porozumienia, o którym mowa w art. 14c ust. 4 ustawy, realizują zadania systemu powiadamia ratunkowego.
4. W przypadkach gdy nie nastąpiło przyjęcie w centrum zgłoszenia na numer alarmowy 112 w trybie, o którym mowa w ust. 1, połączenie jest automatycznie przekierowane do wojewódzkiego centrum lub do innego centrum – w trybie określonym w planie, o którym mowa w § 3 ust. 6 pkt 1.