history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2011-02-11 do 2017-11-14

Stawki opłat za wykonanie czynności, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 3, wynoszą:

1) kontrola dokumentacji partii towaru zgłoszonego do granicznej kontroli sanitarnej – 15 zł;

2) oględziny partii towaru:

a) za 1 kontener lub pojemnik – 15 zł,

b) za każdy następny kontener lub pojemnik w przesyłce – 5 zł;

3) kontrola i oględziny jednej partii towaru w samochodzie, na statku oraz w wagonie kolejowym – 15 zł;

4) kontrola i oględziny jednej partii towaru przewożonego w cysternie lub wagonie kolejowym – 35 zł;

5) kontrola i oględziny jednej partii towaru w samochodzie lub na statku, jeżeli przesyłka składa się z różnych rodzajów tego samego towaru – 30 zł;

6) sporządzenie świadectwa stwierdzającego spełnienie wymagań zdrowotnych przez środek spożywczy lub materiał i wyrób przeznaczony do kontaktu z żywnością – 30 zł;

7) [5] (uchylony);

8) [6] sporządzenie wspólnotowego dokumentu wejścia (CED – Common Entry Dokument) – 30 zł.

[5] § 7 pkt 7 uchylony przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie opłat za czynności wykonywane przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej w ramach urzędowych kontroli żywności (Dz.U. Nr 18, poz. 95). Zmiana weszła w życie 11 lutego 2011 r.

[6] § 7 pkt 8 dodany przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie opłat za czynności wykonywane przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej w ramach urzędowych kontroli żywności (Dz.U. Nr 18, poz. 95). Zmiana weszła w życie 11 lutego 2011 r.

Wersja obowiązująca od 2011-02-11 do 2017-11-14

Stawki opłat za wykonanie czynności, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 3, wynoszą:

1) kontrola dokumentacji partii towaru zgłoszonego do granicznej kontroli sanitarnej – 15 zł;

2) oględziny partii towaru:

a) za 1 kontener lub pojemnik – 15 zł,

b) za każdy następny kontener lub pojemnik w przesyłce – 5 zł;

3) kontrola i oględziny jednej partii towaru w samochodzie, na statku oraz w wagonie kolejowym – 15 zł;

4) kontrola i oględziny jednej partii towaru przewożonego w cysternie lub wagonie kolejowym – 35 zł;

5) kontrola i oględziny jednej partii towaru w samochodzie lub na statku, jeżeli przesyłka składa się z różnych rodzajów tego samego towaru – 30 zł;

6) sporządzenie świadectwa stwierdzającego spełnienie wymagań zdrowotnych przez środek spożywczy lub materiał i wyrób przeznaczony do kontaktu z żywnością – 30 zł;

7) [5] (uchylony);

8) [6] sporządzenie wspólnotowego dokumentu wejścia (CED – Common Entry Dokument) – 30 zł.

[5] § 7 pkt 7 uchylony przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie opłat za czynności wykonywane przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej w ramach urzędowych kontroli żywności (Dz.U. Nr 18, poz. 95). Zmiana weszła w życie 11 lutego 2011 r.

[6] § 7 pkt 8 dodany przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie opłat za czynności wykonywane przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej w ramach urzędowych kontroli żywności (Dz.U. Nr 18, poz. 95). Zmiana weszła w życie 11 lutego 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-06-09 do 2011-02-10

Stawki opłat za wykonanie czynności, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 3, wynoszą:

1) kontrola dokumentacji partii towaru zgłoszonego do granicznej kontroli sanitarnej – 15 zł;

2) oględziny partii towaru:

a) za 1 kontener lub pojemnik – 15 zł,

b) za każdy następny kontener lub pojemnik w przesyłce – 5 zł;

3) kontrola i oględziny jednej partii towaru w samochodzie, na statku oraz w wagonie kolejowym – 15 zł;

4) kontrola i oględziny jednej partii towaru przewożonego w cysternie lub wagonie kolejowym – 35 zł;

5) kontrola i oględziny jednej partii towaru w samochodzie lub na statku, jeżeli przesyłka składa się z różnych rodzajów tego samego towaru – 30 zł;

6) sporządzenie świadectwa stwierdzającego spełnienie wymagań zdrowotnych przez środek spożywczy lub materiał i wyrób przeznaczony do kontaktu z żywnością – 30 zł;

7) sporządzenie załącznika do świadectwa, o którym mowa w pkt 6 – 15 zł za każdy załącznik.