history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2016-03-24 do 2017-01-01

1. [1] Ogłoszenie o przetargu zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej organu założycielskiego oraz na stronie internetowej ogłaszającego przetarg.

2. Ogłoszenie o przetargu powinno zawierać w szczególności:

1) nazwę i adres organizującego przetarg;

2) wskazanie podmiotu, którego dotyczy przetarg;

3) określenie:

a) wymagań stawianych oferentom, w tym wymogu niepozostawania z przedsiębiorstwem państwowym w stosunku prawnym lub faktycznym mogącym budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności oferenta,

b) warunków, jakim powinna odpowiadać analiza i sposób jej opracowania,

c) kryteriów oceny ofert;

4) wskazanie miejsca i sposobu uzyskania informacji na temat wymagań, warunków i kryteriów, o których mowa w pkt 3;

5) wskazanie miejsca i sposobu uzyskania informacji na temat przedsiębiorstwa państwowego;

6) określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert, przy czym termin ich składania nie może być krótszy niż 15 dni od dnia publikacji ogłoszenia;

7) wskazanie terminu związania ofertą;

8) określenie sposobu powiadamiania oferentów o wynikach przetargu.

[1] § 8 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie analizy przedsiębiorstwa państwowego dokonywanej przed wydaniem zarządzenia o prywatyzacji bezpośredniej (Dz.U. poz. 301). Zmiana weszła w życie 24 marca 2016 r.

Wersja obowiązująca od 2016-03-24 do 2017-01-01

1. [1] Ogłoszenie o przetargu zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej organu założycielskiego oraz na stronie internetowej ogłaszającego przetarg.

2. Ogłoszenie o przetargu powinno zawierać w szczególności:

1) nazwę i adres organizującego przetarg;

2) wskazanie podmiotu, którego dotyczy przetarg;

3) określenie:

a) wymagań stawianych oferentom, w tym wymogu niepozostawania z przedsiębiorstwem państwowym w stosunku prawnym lub faktycznym mogącym budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności oferenta,

b) warunków, jakim powinna odpowiadać analiza i sposób jej opracowania,

c) kryteriów oceny ofert;

4) wskazanie miejsca i sposobu uzyskania informacji na temat wymagań, warunków i kryteriów, o których mowa w pkt 3;

5) wskazanie miejsca i sposobu uzyskania informacji na temat przedsiębiorstwa państwowego;

6) określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert, przy czym termin ich składania nie może być krótszy niż 15 dni od dnia publikacji ogłoszenia;

7) wskazanie terminu związania ofertą;

8) określenie sposobu powiadamiania oferentów o wynikach przetargu.

[1] § 8 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie analizy przedsiębiorstwa państwowego dokonywanej przed wydaniem zarządzenia o prywatyzacji bezpośredniej (Dz.U. poz. 301). Zmiana weszła w życie 24 marca 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-03-12 do 2016-03-23

1. Ogłoszenie o przetargu zamieszcza się w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim.

2. Ogłoszenie o przetargu powinno zawierać w szczególności:

1) nazwę i adres organizującego przetarg;

2) wskazanie podmiotu, którego dotyczy przetarg;

3) określenie:

a) wymagań stawianych oferentom, w tym wymogu niepozostawania z przedsiębiorstwem państwowym w stosunku prawnym lub faktycznym mogącym budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności oferenta,

b) warunków, jakim powinna odpowiadać analiza i sposób jej opracowania,

c) kryteriów oceny ofert;

4) wskazanie miejsca i sposobu uzyskania informacji na temat wymagań, warunków i kryteriów, o których mowa w pkt 3;

5) wskazanie miejsca i sposobu uzyskania informacji na temat przedsiębiorstwa państwowego;

6) określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert, przy czym termin ich składania nie może być krótszy niż 15 dni od dnia publikacji ogłoszenia;

7) wskazanie terminu związania ofertą;

8) określenie sposobu powiadamiania oferentów o wynikach przetargu.