Wersja obowiązująca od 2016-03-24 do 2017-01-01
1. [1] Ogłoszenie o przetargu zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej organu założycielskiego oraz na stronie internetowej ogłaszającego przetarg.
2. Ogłoszenie o przetargu powinno zawierać w szczególności:
1) nazwę i adres organizującego przetarg;
2) wskazanie podmiotu, którego dotyczy przetarg;
3) określenie:
a) wymagań stawianych oferentom, w tym wymogu niepozostawania z przedsiębiorstwem państwowym w stosunku prawnym lub faktycznym mogącym budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności oferenta,
b) warunków, jakim powinna odpowiadać analiza i sposób jej opracowania,
c) kryteriów oceny ofert;
4) wskazanie miejsca i sposobu uzyskania informacji na temat wymagań, warunków i kryteriów, o których mowa w pkt 3;
5) wskazanie miejsca i sposobu uzyskania informacji na temat przedsiębiorstwa państwowego;
6) określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert, przy czym termin ich składania nie może być krótszy niż 15 dni od dnia publikacji ogłoszenia;
7) wskazanie terminu związania ofertą;
8) określenie sposobu powiadamiania oferentów o wynikach przetargu.
[1] § 8 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie analizy przedsiębiorstwa państwowego dokonywanej przed wydaniem zarządzenia o prywatyzacji bezpośredniej (Dz.U. poz. 301). Zmiana weszła w życie 24 marca 2016 r.
Wersja obowiązująca od 2016-03-24 do 2017-01-01
1. [1] Ogłoszenie o przetargu zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej organu założycielskiego oraz na stronie internetowej ogłaszającego przetarg.
2. Ogłoszenie o przetargu powinno zawierać w szczególności:
1) nazwę i adres organizującego przetarg;
2) wskazanie podmiotu, którego dotyczy przetarg;
3) określenie:
a) wymagań stawianych oferentom, w tym wymogu niepozostawania z przedsiębiorstwem państwowym w stosunku prawnym lub faktycznym mogącym budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności oferenta,
b) warunków, jakim powinna odpowiadać analiza i sposób jej opracowania,
c) kryteriów oceny ofert;
4) wskazanie miejsca i sposobu uzyskania informacji na temat wymagań, warunków i kryteriów, o których mowa w pkt 3;
5) wskazanie miejsca i sposobu uzyskania informacji na temat przedsiębiorstwa państwowego;
6) określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert, przy czym termin ich składania nie może być krótszy niż 15 dni od dnia publikacji ogłoszenia;
7) wskazanie terminu związania ofertą;
8) określenie sposobu powiadamiania oferentów o wynikach przetargu.
[1] § 8 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie analizy przedsiębiorstwa państwowego dokonywanej przed wydaniem zarządzenia o prywatyzacji bezpośredniej (Dz.U. poz. 301). Zmiana weszła w życie 24 marca 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-03-12 do 2016-03-23
1. Ogłoszenie o przetargu zamieszcza się w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim.
2. Ogłoszenie o przetargu powinno zawierać w szczególności:
1) nazwę i adres organizującego przetarg;
2) wskazanie podmiotu, którego dotyczy przetarg;
3) określenie:
a) wymagań stawianych oferentom, w tym wymogu niepozostawania z przedsiębiorstwem państwowym w stosunku prawnym lub faktycznym mogącym budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności oferenta,
b) warunków, jakim powinna odpowiadać analiza i sposób jej opracowania,
c) kryteriów oceny ofert;
4) wskazanie miejsca i sposobu uzyskania informacji na temat wymagań, warunków i kryteriów, o których mowa w pkt 3;
5) wskazanie miejsca i sposobu uzyskania informacji na temat przedsiębiorstwa państwowego;
6) określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert, przy czym termin ich składania nie może być krótszy niż 15 dni od dnia publikacji ogłoszenia;
7) wskazanie terminu związania ofertą;
8) określenie sposobu powiadamiania oferentów o wynikach przetargu.