history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2014-01-08 do 2017-03-01

1. Prośba zawiera:

1) imię i nazwisko, nazwisko rodowe i numer ewidencyjny PESEL funkcjonariusza oraz imiona rodziców;

2) adres korespondencyjny;

3) określenie formacji i jednostki organizacyjnej, w której funkcjonariusz pełni służbę, oraz zajmowane przez niego stanowisko służbowe, o ile informacja ta nie stanowi informacji niejawnej;

4) aktualny stopień policyjny, Urzędu Ochrony Państwa, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Biura Ochrony Rządu, Służby Celnej, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej lub wojskowy – w przypadku posiadania stopni uzyskanych w różnych formacjach określa się stopień najwyższy;

5) [3] wskazanie Komendy Głównej Straży Granicznej, oddziału Straży Granicznej, ośrodka szkolenia Straży Granicznej lub ośrodka Straży Granicznej, zwanych dalej „jednostkami organizacyjnymi Straży Granicznej”, o przeniesienie do pełnienia służby w której funkcjonariusz się ubiega;

6) określenie motywów złożenia prośby;

7) podpis funkcjonariusza z podaniem imienia i nazwiska.

2. Strażak Państwowej Straży Pożarnej, który rozpoczął służbę w Państwowej Straży Pożarnej przed dniem 1 lipca 2005 r., do prośby dołącza kserokopię aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

3. Składając prośbę, funkcjonariusz może przedłożyć dokumenty potwierdzające jego dodatkowe umiejętności, osiągnięcia zawodowe lub naukowe oraz opinie polecające.

[3] § 4 ust. 1 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 30 grudnia 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przenoszenia do służby w Straży Granicznej (Dz.U. z 2014 r. poz. 28). Zmiana weszła w życie 8 stycznia 2014 r.

Wersja obowiązująca od 2014-01-08 do 2017-03-01

1. Prośba zawiera:

1) imię i nazwisko, nazwisko rodowe i numer ewidencyjny PESEL funkcjonariusza oraz imiona rodziców;

2) adres korespondencyjny;

3) określenie formacji i jednostki organizacyjnej, w której funkcjonariusz pełni służbę, oraz zajmowane przez niego stanowisko służbowe, o ile informacja ta nie stanowi informacji niejawnej;

4) aktualny stopień policyjny, Urzędu Ochrony Państwa, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Biura Ochrony Rządu, Służby Celnej, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej lub wojskowy – w przypadku posiadania stopni uzyskanych w różnych formacjach określa się stopień najwyższy;

5) [3] wskazanie Komendy Głównej Straży Granicznej, oddziału Straży Granicznej, ośrodka szkolenia Straży Granicznej lub ośrodka Straży Granicznej, zwanych dalej „jednostkami organizacyjnymi Straży Granicznej”, o przeniesienie do pełnienia służby w której funkcjonariusz się ubiega;

6) określenie motywów złożenia prośby;

7) podpis funkcjonariusza z podaniem imienia i nazwiska.

2. Strażak Państwowej Straży Pożarnej, który rozpoczął służbę w Państwowej Straży Pożarnej przed dniem 1 lipca 2005 r., do prośby dołącza kserokopię aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

3. Składając prośbę, funkcjonariusz może przedłożyć dokumenty potwierdzające jego dodatkowe umiejętności, osiągnięcia zawodowe lub naukowe oraz opinie polecające.

[3] § 4 ust. 1 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 30 grudnia 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przenoszenia do służby w Straży Granicznej (Dz.U. z 2014 r. poz. 28). Zmiana weszła w życie 8 stycznia 2014 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-08-31 do 2014-01-07

1. Prośba zawiera:

1) imię i nazwisko, nazwisko rodowe i numer ewidencyjny PESEL funkcjonariusza oraz imiona rodziców;

2) adres korespondencyjny;

3) określenie formacji i jednostki organizacyjnej, w której funkcjonariusz pełni służbę, oraz zajmowane przez niego stanowisko służbowe, o ile informacja ta nie stanowi informacji niejawnej;

4) [3] aktualny stopień policyjny, Urzędu Ochrony Państwa, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Biura Ochrony Rządu, Służby Celnej, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej lub wojskowy – w przypadku posiadania stopni uzyskanych w różnych formacjach określa się stopień najwyższy;

5) wskazanie Komendy Głównej Straży Granicznej, oddziału Straży Granicznej lub ośrodka szkolenia Straży Granicznej, zwanych dalej „jednostkami organizacyjnymi Straży Granicznej”, o przeniesienie do pełnienia służby, w której funkcjonariusz się ubiega;

6) określenie motywów złożenia prośby;

7) podpis funkcjonariusza z podaniem imienia i nazwiska.

2. Strażak Państwowej Straży Pożarnej, który rozpoczął służbę w Państwowej Straży Pożarnej przed dniem 1 lipca 2005 r., do prośby dołącza kserokopię aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

3. Składając prośbę, funkcjonariusz może przedłożyć dokumenty potwierdzające jego dodatkowe umiejętności, osiągnięcia zawodowe lub naukowe oraz opinie polecające.

[3] § 4 ust. 1 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 lipca 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przenoszenia do służby w Straży Granicznej (Dz.U. Nr 149, poz. 1001). Zmiana weszła w życie 31 sierpnia 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-01-08 do 2010-08-30

1. Prośba zawiera:

1) imię i nazwisko, nazwisko rodowe i numer ewidencyjny PESEL funkcjonariusza oraz imiona rodziców;

2) adres korespondencyjny;

3) określenie formacji i jednostki organizacyjnej, w której funkcjonariusz pełni służbę, oraz zajmowane przez niego stanowisko służbowe, o ile informacja ta nie stanowi informacji niejawnej;

4) aktualny stopień policyjny, Urzędu Ochrony Państwa, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Biura Ochrony Rządu, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej lub wojskowego – w przypadku posiadania stopni uzyskanych w różnych formacjach określa się stopień najwyższy;

5) wskazanie Komendy Głównej Straży Granicznej, oddziału Straży Granicznej lub ośrodka szkolenia Straży Granicznej, zwanych dalej „jednostkami organizacyjnymi Straży Granicznej”, o przeniesienie do pełnienia służby, w której funkcjonariusz się ubiega;

6) określenie motywów złożenia prośby;

7) podpis funkcjonariusza z podaniem imienia i nazwiska.

2. Strażak Państwowej Straży Pożarnej, który rozpoczął służbę w Państwowej Straży Pożarnej przed dniem 1 lipca 2005 r., do prośby dołącza kserokopię aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

3. Składając prośbę, funkcjonariusz może przedłożyć dokumenty potwierdzające jego dodatkowe umiejętności, osiągnięcia zawodowe lub naukowe oraz opinie polecające.