Wersja obowiązująca od 2011-03-30 do 2014-11-14
Minister właściwy do spraw gospodarki ocenia projekt, biorąc pod uwagę:
1) wybór promowanej branży lub grupy towarowej;
2) dostosowanie formy działań promocyjnych do specyfiki branży i promowanych produktów;
3) zamierzone efekty realizacji projektu;
4) wybór miejsca realizacji projektu oraz jego odbiorców;
5) ilość firm uczestniczących w projekcie;
6) zaangażowanie partnerów zagranicznych w realizację projektu;
7) [4] opinię, o której mowa w § 5 ust. 3;
8) niezbędność uzyskania pomocy dla realizacji projektu;
9) budżet projektu, w szczególności adekwatność wysokości i rodzajów wydatków do proponowanych działań promocyjnych, szczegółowość i przejrzystość, źródła finansowania projektu;
10) doświadczenie i zaplecze organizacyjne podmiotów zaangażowanych w realizację projektu.
[4] § 7 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 marca 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie udzielania pomocy de minimis na realizację branżowych projektów promocyjnych w zakresie eksportu lub sprzedaży na Jednolitym Rynku Europejskim (Dz.U. Nr 67, poz. 350). Zmiana weszła w życie 30 marca 2011 r.
Wersja obowiązująca od 2011-03-30 do 2014-11-14
Minister właściwy do spraw gospodarki ocenia projekt, biorąc pod uwagę:
1) wybór promowanej branży lub grupy towarowej;
2) dostosowanie formy działań promocyjnych do specyfiki branży i promowanych produktów;
3) zamierzone efekty realizacji projektu;
4) wybór miejsca realizacji projektu oraz jego odbiorców;
5) ilość firm uczestniczących w projekcie;
6) zaangażowanie partnerów zagranicznych w realizację projektu;
7) [4] opinię, o której mowa w § 5 ust. 3;
8) niezbędność uzyskania pomocy dla realizacji projektu;
9) budżet projektu, w szczególności adekwatność wysokości i rodzajów wydatków do proponowanych działań promocyjnych, szczegółowość i przejrzystość, źródła finansowania projektu;
10) doświadczenie i zaplecze organizacyjne podmiotów zaangażowanych w realizację projektu.
[4] § 7 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 marca 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie udzielania pomocy de minimis na realizację branżowych projektów promocyjnych w zakresie eksportu lub sprzedaży na Jednolitym Rynku Europejskim (Dz.U. Nr 67, poz. 350). Zmiana weszła w życie 30 marca 2011 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-11-14 do 2011-03-29
Minister właściwy do spraw gospodarki ocenia projekt, biorąc pod uwagę:
1) wybór promowanej branży lub grupy towarowej;
2) dostosowanie formy działań promocyjnych do specyfiki branży i promowanych produktów;
3) zamierzone efekty realizacji projektu;
4) wybór miejsca realizacji projektu oraz jego odbiorców;
5) ilość firm uczestniczących w projekcie;
6) zaangażowanie partnerów zagranicznych w realizację projektu;
7) opinię, o której mowa w § 5 ust. 1 pkt 6;
8) niezbędność uzyskania pomocy dla realizacji projektu;
9) budżet projektu, w szczególności adekwatność wysokości i rodzajów wydatków do proponowanych działań promocyjnych, szczegółowość i przejrzystość, źródła finansowania projektu;
10) doświadczenie i zaplecze organizacyjne podmiotów zaangażowanych w realizację projektu.