Wersja obowiązująca od 2013-06-01 do 2020-09-23
Zakład dokumentuje wykorzystanie dotacji, sporządzając raporty kwartalne i raport roczny, zawierające: [5]
1) informację opisową z wykonywanej działalności finansowanej z dotacji podmiotowej;
2) informację o wysokości otrzymanych dotacji;
3) zestawienie przychodów i kosztów z tytułu:
a) działalności objętej dotacją,
b) działalności w zakresie postępowania z odpadami niebezpiecznymi,
c) innej działalności określonej w statucie Zakładu,
d) pozostałych przychodów i kosztów;
4) zestawienie kosztów w układzie rodzajowym w podziale na poszczególne zadania.
[5] § 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 kwietnia 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie dotacji podmiotowej i celowej, opłat oraz gospodarki finansowej przedsiębiorstwa państwowego użyteczności publicznej – „Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych” (Dz.U. poz. 574). Zmiana weszła w życie 1 czerwca 2013 r.
Wersja obowiązująca od 2013-06-01 do 2020-09-23
Zakład dokumentuje wykorzystanie dotacji, sporządzając raporty kwartalne i raport roczny, zawierające: [5]
1) informację opisową z wykonywanej działalności finansowanej z dotacji podmiotowej;
2) informację o wysokości otrzymanych dotacji;
3) zestawienie przychodów i kosztów z tytułu:
a) działalności objętej dotacją,
b) działalności w zakresie postępowania z odpadami niebezpiecznymi,
c) innej działalności określonej w statucie Zakładu,
d) pozostałych przychodów i kosztów;
4) zestawienie kosztów w układzie rodzajowym w podziale na poszczególne zadania.
[5] § 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 kwietnia 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie dotacji podmiotowej i celowej, opłat oraz gospodarki finansowej przedsiębiorstwa państwowego użyteczności publicznej – „Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych” (Dz.U. poz. 574). Zmiana weszła w życie 1 czerwca 2013 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-10-10 do 2013-05-31
Raport, o którym mowa w § 3 ust. 1, zawiera:
1) informację opisową z wykonywanej działalności finansowanej z dotacji podmiotowej;
2) informację o wysokości otrzymanych dotacji;
3) zestawienie przychodów i kosztów z tytułu:
a) działalności objętej dotacją,
b) działalności w zakresie postępowania z odpadami niebezpiecznymi,
c) innej działalności określonej w statucie Zakładu,
d) pozostałych przychodów i kosztów;
4) zestawienie kosztów w układzie rodzajowym w podziale na poszczególne zadania.